- Zaženi program Scratch 2.
- Najprej prenesemo ukaz .
- Določene figure imajo več videzev, kar nam omogoča ustvariti gibanje. Videze vidimo, če kliknemo na zavihek VIDEZ. Opazili ste, da ima maček dva videza: videz1 in videz2. Če imata sličici drugačni imeni ju preimenuj.
- Vrnemo se na zavihek SKRIPTE. Kliknemo skupino IZGLED in prenesemo ukaz .
- Da se sprememba ne bo zgodila v trenutku prenesemo tudi ukaz . Številko 1 spremenimo v številko 0.3 (Med 0 in 3 obvezno naredimo piko.).
- Dodamo tudi ukaz za premikanje .
- Ponovno dodamo ukaz . Kliknemo na puščico in videz2 spremenimo na videz1.
- Ponovno dodamo ukaz in ukaz . Ne pozabi spremeniti številke 1.
- Da se bo sprememba zgodila večkrat moramo dodati zanko ali ukaz ponavljaj. Izberemo ukaz ponavljaj kjer je mogoče nastaviti število ponovitev . Ne pozabi, da mora ukaz ponavljaj zajeti vse ukaze razen "ko je kliknjena".
- Preizkusi delovanje programa.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA7 na disk učenec.
DODATNO SAMOSTOJNO DELO
- Poleg mačka vstavi še dve novi figuri. Ko sta vstavljeni, preveri ali sta sestavljeni iz več videzov. Če nista, moraš izbrati novo.
- Obema figurama sestavi program, da se bosta premikali po odru.
- Vse skupaj shraniti kot VAJA7S.
|