VAJA 7 - Gibanje
Navodilo (Maček hodi po odru.)

Pri tej vaji se boš naučil:
kako zamenjati videz figure in kako ustvariti občutek gibanja.

  1. Zaženi program Scratch 2.
  2. Najprej prenesemo ukaz kliknjena.
  3. Določene figure imajo več videzev, kar nam omogoča ustvariti gibanje. Videze vidimo, če kliknemo na zavihek VIDEZ. Opazili ste, da ima maček dva videza: videz1 in videz2. Če imata sličici drugačni imeni ju preimenuj.
  4. Vrnemo se na zavihek SKRIPTE. Kliknemo skupino IZGLED in prenesemo ukaz zamenjaj.
  5. Da se sprememba ne bo zgodila v trenutku prenesemo tudi ukaz počakaj. Številko 1 spremenimo v številko 0.3 (Med 0 in 3 obvezno naredimo piko.).
  6. Dodamo tudi ukaz za premikanje pojdi.
  7. Ponovno dodamo ukaz zamenjaj. Kliknemo na puščico in videz2 spremenimo na videz1.
  8. Ponovno dodamo ukaz pocakaj in ukaz pojdi. Ne pozabi spremeniti številke 1.
  9. Da se bo sprememba zgodila večkrat moramo dodati zanko ali ukaz ponavljaj. Izberemo ukaz ponavljaj kjer je mogoče nastaviti število ponovitev ponavljaj. Ne pozabi, da mora ukaz ponavljaj zajeti vse ukaze razen "ko je kliknjena".
  10. Preizkusi delovanje programa.
  11. Shrani narejeno pod imenom VAJA7 na disk učenec.

DODATNO SAMOSTOJNO DELO

  • Poleg mačka vstavi še dve novi figuri. Ko sta vstavljeni, preveri ali sta sestavljeni iz več videzov. Če nista, moraš izbrati novo.
  • Obema figurama sestavi program, da se bosta premikali po odru.
  • Vse skupaj shraniti kot VAJA7S.