VAJA 6 - Leteče strele
Navodilo
Napisati moraš program pri katerem se bodo na desni strani v naključnih časovnih presledkih pojavljale strele in potovale na levo stran odra. Na levi strani odra stoji zelo majhen medvedek. Če se ga strela dotakne, je konec igre. Če ga strela zgreši in pride do levega roba mora izginiti. Prav tako mora izginitu tudi v trenutku, ko se ga dotakne. Strele se morajo pojavljati tudi na naključni višini odra. Pomagaj si z začetnimi vajami in njihovimi rešitvami. Nekaj rešitev najdeš tudi med programi, ki so pod vajami. Spodaj imaš napisano kaj moraš narediti in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA6 leteče strele.

  1. Belo ozadje obarvaj svetlo modro.
  2. Vstavi figuro medveda, strele in tipkovnice. Figuri medveda in strele moraš ustrezno zmanjšati, figuro tipkovnice pa raztegniti čez cel oder. Figure tudi ustrezno poimenuj.
  3. Na začetku mora strela izginiti. Strele se nato pojavljajo na desni strani odra. Strela se pojavljajo v različnih časovnih presledkih in na različni višini. Ko se strela pojavi, prične potovati proti levi strani odra.
  4. Če strela zgreši medvedka izgine, ko se dotakne levega roba. Če se strela dotakne medvedka, prav tako izgine in dogajanje se konča.
  5. V nalogi potrebuješ eno spremenljivko. S pomočjo nje ustaviš program, ko se strela dotakne medveda. Predlagam, da jo poimenuješ "ZADETEK". Lahko pa najdeš tudi drugo rešitev.
  6. Ker imaš samo eno figuro strele, ti pa želiš, da se neprestano pojavljajo nove boš moral strelo klonirati.

oder