- Belo ozadje obarvaj svetlo modro.
- Vstavi figuro medveda, strele in tipkovnice. Figuri medveda in strele moraš ustrezno zmanjšati, figuro tipkovnice pa raztegniti čez cel oder. Figure tudi ustrezno poimenuj.
- Na začetku mora strela izginiti. Strele se nato pojavljajo na desni strani odra. Strela se pojavljajo v različnih časovnih presledkih in na različni višini. Ko se strela pojavi, prične potovati proti levi strani odra.
- Če strela zgreši medvedka izgine, ko se dotakne levega roba. Če se strela dotakne medvedka, prav tako izgine in dogajanje se konča.
- V nalogi potrebuješ eno spremenljivko. S pomočjo nje ustaviš program, ko se strela dotakne medveda. Predlagam, da jo poimenuješ "ZADETEK". Lahko pa najdeš tudi drugo rešitev.
- Ker imaš samo eno figuro strele, ti pa želiš, da se neprestano pojavljajo nove boš moral strelo klonirati.
|
|