- Zaženi program Scratch 2.
- Najprej prenesemo ukaz .
- Kliknemo na skupino IZGLED. Preneseš ukaz . Učinek barva spremeniš v RIBJE OKO. S tem bomo spreminjali izgled njegove glave.
- Iz skupine KRMILJENJE preneseš ukaz . Ukaz potrebujemo, da se spremembe ne bodo dogajale prehitro.
- Kliknemo na skupino IZGLED. Preneseš ukaz . Učinek barva pustiš nespremenjen. S tem bomo spreminjali barvo mačka.
- Iz skupine KRMILJENJE preneseš ukaz .
- Kliknemo na skupino IZGLED. Preneseš ukaz . Številko pustiš nespremenjeno. S tem bomo spreminjali velikost mačka.
- Iz skupine KRMILJENJE preneseš ukaz .
- Želimo si, da bi se spremembe zgodile večkrat. Zato potrebujemo ukaz, ki nam bo omogočil ponavljanje sprememb. Iz skupine KRMILJENJE prenesemo ukaz . Ukaz moramo postaviti tako, da bo zajel vse do sedaj prenesene ukaze. Ta ukaz nam bo omogočil, da se spremembe zgodijo 10-krat.
- Na koncu želimo, da vsi učinki izginejo. Dodati moramo dva ukaza, ki ju najdemo v skupini IZGLED. To sta in . Prvi odstrani vse slikovne učinke, drugi pa spremeni mačka na prvotno velikost.
- Preizkusi delovanje programa.
- Večkrat spremeni učinke ali številke poleg učinkov in opazuj kako to vpliva na spreminjanje mačka.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA6 na disk učenec.
|