VAJA 5 - Figura riše
Navodilo (Konj nariše barvni kvadrat.)

Pri tej vaji se boš naučil:
kako uporabiti svinčnik in narisati poljuben lik, spremeniti debelino svinčnika in spremeniti barvo svinčnika.

  1. Zaženi program Scratch 2 in odpri VAJA2.
  2. Kliknemo na povodnega konja in izberemo zavihek SKRIPTE. Program za premikanje po kvadratu imaš že narejen.
  3. Najprej iz skupine SVINČNIK preneseš ukaz nastavi. Vriniti ga moraš na vrh programa. Debelino 1 povečaj na debelino 10.
  4. Potrebuješ še ukaz za risanje, ki ga preneseš iz iste skupine in vrineš pod ukaz nastavi širino spusti.
  5. Da bo risanje vidno, moraš na vrhu programa vriniti ukaz, ki izbiše prejšnjo risbo izbriši.
  6. Številko pri ukazu počakaj zmanjšaj iz 5 na 1.
  7. Preizkusi delovanje programa.
  8. Shrani narejeno pod imenom VAJA5 na disk učenec.

DODATNO SAMOSTOJNO DELO

  • Spremeni program tako, da se bo barva kvadrata ob vsakem zagonu spremenila spremeni. Poskusi z različnimi številkami.
  • Spremeni program tako, da se bo vsaka stranica kvadrata obarvala drugače.
  • Spremeni program tako, da bo vsaka stranica kvadrata drugačne debeline.
  • Vse skupaj shraniti kot VAJA5S.