- Zaženi program Scratch 2 in odpri VAJA2.
- Kliknemo na povodnega konja in izberemo zavihek SKRIPTE. Program za premikanje po kvadratu imaš že narejen.
- Najprej iz skupine SVINČNIK preneseš ukaz . Vriniti ga moraš na vrh programa. Debelino 1 povečaj na debelino 10.
- Potrebuješ še ukaz za risanje, ki ga preneseš iz iste skupine in vrineš pod ukaz nastavi širino .
- Da bo risanje vidno, moraš na vrhu programa vriniti ukaz, ki izbiše prejšnjo risbo .
- Številko pri ukazu počakaj zmanjšaj iz 5 na 1.
- Preizkusi delovanje programa.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA5 na disk učenec.
DODATNO SAMOSTOJNO DELO
- Spremeni program tako, da se bo barva kvadrata ob vsakem zagonu spremenila . Poskusi z različnimi številkami.
- Spremeni program tako, da se bo vsaka stranica kvadrata obarvala drugače.
- Spremeni program tako, da bo vsaka stranica kvadrata drugačne debeline.
- Vse skupaj shraniti kot VAJA5S.
|