- Zaženi program Scratch 2.
- Kliknemo na mačka in izberemo zavihek SKRIPTE.
- Najprej iz skupine DOGODKI preneseš ukaz . Namesto tipke presledek izbereš PUŠČICA DOL.
- Dodaš ukaz za premikanje navzdol. V skupini PREMIKANJE izbereš in preneseš ukaz . Izbereš smer 180(dol).
- Potrebujemo še ukaz, ki bo mačku povedal za koliko naj se premakne. Iz iste skupine preneseš ukaz .
- Sedaj smo napisali kratek programček, ki omogoča premikanje mačka navzdol. Samostojno in po istem postopku napiši še tri programčke, ki bodo mačku omogočali premikanje gor, levo in desno. Pazi, da v vsakem programčku izbereš pravo tipko in pravo smer.
- Preizkusi delovanje programa. Za premikanje mačka ne rabiš klikniti zelene zastavice za zagon.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA4 na disk učenec.
DODATNO SAMOSTOJNO DELO
- Spremeni program tako, da se bo maček premikal s pomočjo miške.
- Uporabiti boš moral naslednje ukaze:
- Vse skupaj shraniti kot VAJA4S.
|