VAJA 4 - Premikanje figure
Navodilo (Mačko premikamo s pomočjo smernih puščic.)

Pri tej vaji se boš naučil:
kako premikati figuro s pomočjo tipk in kako s pomočjo miške.

  1. Zaženi program Scratch 2.
  2. Kliknemo na mačka in izberemo zavihek SKRIPTE.
  3. Najprej iz skupine DOGODKI preneseš ukaz pritisnjena. Namesto tipke presledek izbereš PUŠČICA DOL.
  4. Dodaš ukaz za premikanje navzdol. V skupini PREMIKANJE izbereš in preneseš ukaz obrni. Izbereš smer 180(dol).
  5. Potrebujemo še ukaz, ki bo mačku povedal za koliko naj se premakne. Iz iste skupine preneseš ukaz pojdi.
  6. Sedaj smo napisali kratek programček, ki omogoča premikanje mačka navzdol. Samostojno in po istem postopku napiši še tri programčke, ki bodo mačku omogočali premikanje gor, levo in desno. Pazi, da v vsakem programčku izbereš pravo tipko in pravo smer.
  7. Preizkusi delovanje programa. Za premikanje mačka ne rabiš klikniti zelene zastavice za zagon.
  8. Shrani narejeno pod imenom VAJA4 na disk učenec.

DODATNO SAMOSTOJNO DELO

  • Spremeni program tako, da se bo maček premikal s pomočjo miške.
  • Uporabiti boš moral naslednje ukaze: kliknjenaponavljajobrnipojdi
  • Vse skupaj shraniti kot VAJA4S.