VAJA 3 - Prehranska igra
Navodilo
Napisati moraš program v katerem z ribiško mrežo loviš zdravo hrano in se izogibaš nezdravi. Pomagaj si z začetnimi vajami in njihovimi rešitvami. Nekaj rešitev najdeš tudi med programi, ki so pod vajami. Spodaj imaš napisano kaj moraš narediti in vrstni red dogajanja na odru. Poleg je slika izgleda odra. Ustvariti moraš nekaj novih spremenljivk. Vajo shrani v svojo mapo pod imenom VAJA3 prehranska igra.

  1. Potrebuješ novo ozadje. Izgled si izberi sam.
  2. Izbriši muco in namesto nje vstavš figuro neke osebe. Ta oseba se mora pojaviti na začetku in razložiti pravila igre. Nato izgine in prične se igra.
  3. Potreboval boš figuro ribiške mreže. Poiščeš jo na internetu in jo vstaviš. Ribiška mreža se mora premikati s pomočjo miške. Ko se z njo dotakneš zdrave hrane ti prišteje točke in odšteje, če se dotakneš nezdrave hrane. Namesto ribiške mreže lahko vstaviš tudi poljubno figuro za lovljenje (lonec, zajemalko...).
  4. Potreboval boš figure zdrave in nezdrave hrane. Predlagam tri zdrave in tri nezdrave hrane. Lahko jih najdeš v knjižnici programa ali internetu.
  5. Vsa hrana se mora pojavi zgoraj in potovati proti dnu. Na vrhu odra se pojavi na naključnem mestu. Ko se dotakne ribiške mreže mora izginiti.
  6. Hrana mora s časom trajanja igre padati vse hitreje in postajati vse manjša.
  7. Da bo igra bolj zabavna, naj hrana spreminja obliko in barvo.
  8. Igra naj se konča, ko preteče določen čas.
  9. Ko preteče določen čas se ozadje zamenja in pojavi se napis KONEC ter število tvojih točk.
  10. Potreboval boš najmanj tri spremenljivke: zdravje ali točke, hitrost in velikosthrane. Lahko pa dodaš še kakšno. Odvisno kako si se lotil programiranja.

oder

oder