- Potrebuješ novo ozadje. Izgled si izberi sam.
- Izbriši muco in namesto nje vstavš figuro neke osebe. Ta oseba se mora pojaviti na začetku in razložiti pravila igre. Nato izgine in prične se igra.
- Potreboval boš figuro ribiške mreže. Poiščeš jo na internetu in jo vstaviš. Ribiška mreža se mora premikati s pomočjo miške. Ko se z njo dotakneš zdrave hrane ti prišteje točke in odšteje, če se dotakneš nezdrave hrane. Namesto ribiške mreže lahko vstaviš tudi poljubno figuro za lovljenje (lonec, zajemalko...).
- Potreboval boš figure zdrave in nezdrave hrane. Predlagam tri zdrave in tri nezdrave hrane. Lahko jih najdeš v knjižnici programa ali internetu.
- Vsa hrana se mora pojavi zgoraj in potovati proti dnu. Na vrhu odra se pojavi na naključnem mestu. Ko se dotakne ribiške mreže mora izginiti.
- Hrana mora s časom trajanja igre padati vse hitreje in postajati vse manjša.
- Da bo igra bolj zabavna, naj hrana spreminja obliko in barvo.
- Igra naj se konča, ko preteče določen čas.
- Ko preteče določen čas se ozadje zamenja in pojavi se napis KONEC ter število tvojih točk.
- Potreboval boš najmanj tri spremenljivke: zdravje ali točke, hitrost in velikosthrane. Lahko pa dodaš še kakšno. Odvisno kako si se lotil programiranja.
|
|