- Zaženi program Scratch 2 in odpri VAJA1.
- Kliknemo na povodnega konja in izberemo zavihek SKRIPTE.
- Najprej iz skupine DOGODKI preneseš ukaz .
- Izbereš skupino ZAZNAVANJE in preneseš ukaz .
- Izbrišemo prvotno vprašanje in zapišemo novega: Kako ti je ime?
- Sedaj moramo pripraviti škatlo kamor se bo tvoj odgovor shrani. Temu rečemo SPREMELJIVKA. Izbereš skupino PODATKI in klikneš USTVARI SPREMELJIVKO. Spremenljivki damo ime MOJEIME in pritisnemo V redu. Na Odru se pojavi škatlica kamor si bo konj shranil tvoje ime.
- Da pa to naredi, mu moramo to tudi povedati. Izberemo skupino PODATKI in prenesemo ukaz .
- Namesto številke 0 moramo konju povedati, naj v škatlo shrani odgovor na vprašanje. Izberemo skupino ZAZNAVANJE in v polje 0 prenesemo ukaz .
- Ko je odgovor shranjem, nas konj pozdravi. Izberemo skupino IZGLED in prenesemo ukaz . Številko 2 povečamo na 10.
- Konju moramo povedati, da poleg pozdrava uporabi tudi ime, ki je v škatli. Izberemo skupino Operatorji in ukaz . Ta ukaz moramo postaviti v polje kjer piše Hello!
- Namesto besede Hello zapišemo Pozdravljen in na koncu naredimo presledek.
- Na prostor kjer piše world pa iz skupine PODATKI prenesemo spremenljivko .
- Preizkusi delovanje programa. Za potrditev vnosa imena klikneš kljukico.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA3 na disk učenec.
DODATNO SAMOSTOJNO DELO
- Spremeni program tako, da te bo povodni konj poleg imena vprašal tudi po priimku.
- Spremeniti moraš tudi pozdravljanje. Najprej te mora pozdraviti z imenom, nato s priimkom in na koncu z obema skupaj.
- Vse skupaj shraniti kot VAJA3S.
|