- Zaženi program Scratch 2 in odpri vajo 16.
- Izbriši program pri figuri medved in ga postavi na sredino ceste.
- Vstavi ukaz "KO JE KLIKNJENA".
- Vstavi ukaz "SKRIJ". Medved postane neviden, vendar je še vedno na cesti.
- Medveda moramo premakniti na neko določeno točko izven odra. Iz te točke se bo potem premikal proti točno določeni točki na odru. Vstavimo ukaz "POJDI NA X: 0 Y: 250". Številki so lahko tudi drugačni. Odvisno od kje želimo, da se prikaže medved.
- Medved naj tam počaka 2 sekundi in se nato pokaže. Ukaza "POČAKAJ 2 SEKUND" in "POKAŽI".
- Sedaj si bomo ogledali tri različne načine potovanja medveda do določene točke.
- Prvi način: Uporabimo ukaz "DRSI 2 SEKUND DO X: 0 Y: -50". Številki sta lahko tudi drugačni. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
- Drugi način: Vstavimo zanko "PONOVI 25 KRAT" in v njo vstavimo ukaz "SPREMENI Y ZA -10". Številki sta lahko tudi drugačni. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
- Tretji način: Vstavimo zanko "PONOVI 25 KRAT" in v njo vstavimo ukaz "SPREMENI Y ZA -10". Namesto številke -10 pa vstavimo formulo, ki bo izračunavala položaj medveda . Številke so lahko tudi drugačne. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
- Medved naj sedaj počaka nekaj sekund na določenem mestu in nato izgine. Vstavimo ukaz "POČAKAJ 1 SEKUND".
- Vstavimo zanko "PONOVI 10 -KRAT". V zanko pa vstavimo ukaz "SPREMENI UČINEK duh ZA 10".
- Za dokončno izginotje medveda dodamo še na koncu ukaz "SKRIJ".
- Preizkusi delovanje programa.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA19 na disk učenec.
|