VAJA 19 - Pride in izgine
Navodilo

Pri tej vaji se boš naučil:
kako figura pripotuje od nekje na točno določeno mesto na odru in nato izgine.

  1. Zaženi program Scratch 2 in odpri vajo 16.
  2. Izbriši program pri figuri medved in ga postavi na sredino ceste.
  3. Vstavi ukaz "KO JE KLIKNJENA".
  4. Vstavi ukaz "SKRIJ". Medved postane neviden, vendar je še vedno na cesti.
  5. Medveda moramo premakniti na neko določeno točko izven odra. Iz te točke se bo potem premikal proti točno določeni točki na odru. Vstavimo ukaz "POJDI NA X: 0 Y: 250". Številki so lahko tudi drugačni. Odvisno od kje želimo, da se prikaže medved.
  6. Medved naj tam počaka 2 sekundi in se nato pokaže. Ukaza "POČAKAJ 2 SEKUND" in "POKAŽI".
  7. Sedaj si bomo ogledali tri različne načine potovanja medveda do določene točke.
  8. Prvi način: Uporabimo ukaz "DRSI 2 SEKUND DO X: 0 Y: -50". Številki sta lahko tudi drugačni. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
  9. Drugi način: Vstavimo zanko "PONOVI 25 KRAT" in v njo vstavimo ukaz "SPREMENI Y ZA -10". Številki sta lahko tudi drugačni. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
  10. Tretji način: Vstavimo zanko "PONOVI 25 KRAT" in v njo vstavimo ukaz "SPREMENI Y ZA -10". Namesto številke -10 pa vstavimo formulo, ki bo izračunavala položaj medveda ukaz. Številke so lahko tudi drugačne. Odvisno kje želimo, da se medved ustavi. Preizkusi delovanje programa.
  11. Medved naj sedaj počaka nekaj sekund na določenem mestu in nato izgine. Vstavimo ukaz "POČAKAJ 1 SEKUND".
  12. Vstavimo zanko "PONOVI 10 -KRAT". V zanko pa vstavimo ukaz "SPREMENI UČINEK duh ZA 10".
  13. Za dokončno izginotje medveda dodamo še na koncu ukaz "SKRIJ".
  14. Preizkusi delovanje programa.
  15. Shrani narejeno pod imenom VAJA19 na disk učenec.
oder