- Zaženi program Scratch 2 in odpri vajo 16.
- Izbriši program pri figuri medved in ga postavi na sredino ceste.
- Vstavi ukaz "KO JE KLIKNJENA".
- Vstavi zanko "PONAVLJAJ".
- V zanko vstavi pogoj "ČE" in mu v prazem prostorček dodaj zaznavanje "SE DOTIKA kazalec miške".
- Sedaj pa moramo določiti kaj naj se zgodi, ko se z miško dotaknemo medveda. Medved se mora povečati. V pogoj ČE dodamo ukaz "SPREMENI VELIKOST ZA 10". Število 10 zamenja s številom 300. Večja je številka, večji bo medved.
- Sedaj moramo določiti kaj naj se zgodi, ko miško odmaknemo stran. Medved se mora zmanjšati nazaj. V pogoj ČE dodamo ukaz "SPREMENI VELIKOST ZA 10". Število 10 zamenja s številom -300. Za koliko smo povečali medveda za toliko se mora tudi zmanjšati.
- Preizkusi delovanje programa.
- Program ne deluje oziroma se vse zgodi tako hitro, da to ne opazimo. Lahko bi dodali ukaz "POČAKAJ 1 SEKUND". Vendar to ni prava rešitev, ker mi želimo, da se medved pomanjša v trenutku, ko odmaknemo miško. Zato moramo dodati med ukaza spremeni še ukaz . V prazen prostorček dodamo najprej operator "NE" in v njega zaznavo "SE DOTIKA kazalec miške". Skupaj pomeni - počakaj do takrat, ko se ne dotika kazalca miške in nato zmanjšaj.
- Preizkusi delovanje programa.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA18 na disk učenec.
|