OCENJEVANJE ZNANJA
Navodilo


Pri REŠEVANJU si lahko pomagaš z VAJAMI 2, 3, 5, 6, 7, 8, 12.

Vse NALOGE delaš v samo enem projektu.

Maksimalno možno število točk: 23 točk


  1. Izbriši figuro mačka. (1 točka)
  2. Vstavi figuro iz knjižnice: GHOST2. (1 točka)
  3. Figuro preimenuj v DUH. (1 točka)
  4. Figura duha ima dve sličici. Preimenuj ju v DUH1 in DUH2. (1 točka)
  5. Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WOODS. (1 točka)
  6. Belo ozadje izbriši. (1 točka)
  7. Ozadje, ki ostane preimenuj v GOZD. (1 točka)
  8. Napiši program, da se duh vsakič, ko pritisneš zeleno zastavico pojavil na koordinatah X= -168, Y= -107. (2 točki)
  9. Dodaj ukaz, da duh čaka 3 sekunde. (1 točka)
  10. Dodaj ukaz, da se duh premakne za 300 korakov. (1 točka)
  11. Dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh na koncu poti 13 krat spremenil svojo obliko (Menjava sličic). (3 točke)
  12. Dodaj ustrezno število ukazov, da se bo duhu na koncu 5 krat spremenila barva (Spreminja se barva ust.). (2 točki)
  13. Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo odstranil vse slikovne učinke. (1 točka)
  14. Na pravo mesto dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh narisal belo črto debeline 10. (4 točke)
  15. Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo črto izbrisal. (1 točka)
  16. Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENA DRUGIC 2017 (tvoje ime). (1 točka)


TOČKOVNIK

00 točk do 09 točk - NEZADOSTNO (1)

10 točk do 13 točk - ZADOSTNO (2)

14 točk do 17 točk - DOBRO (3)

18 točk do 20 točk - PRAV DOBRO (4)

21 točk do 23 točk - ODLIČNO (5)