- Izbriši figuro mačka. (1 točka)
- Vstavi dve figuri iz knjižnice: DINOSAUR2 in BAT1. (2 točki)
- Figuro Dinosaur2 preimenuj v DINOZAVER in figuro Bat1 v NETOPIR. (2 točki)
- Obe figuri imata dve sličici. Sličici dinozavra preimenij v DINO1 in DINO2, sličici nepopirja pa v NET1 in NET2. (2 točki)
- Na oder postavi dve novi ozadji, ki ju izbereš iz knjižnice: HAY FIELD in MOON. (2 točki)
- Belo ozadje izbriši. (1 točka)
- Prvo ozadje preimenuj v TRAVNIK, drugo pa v LUNA. (2 točki)
- D - Napiši program, da se dinozaver vsakič, ko pritisneš zeleno zastavico pojavil na koordinatah X= -170, Y= -103. (2 točki)
- N - Napiši program, da se netopir vsakič, ko pritisneš zeleno zastavico pojavil na koordinatah X= -156, Y= 82. (2 točki)
- N - Dodaj ustrezno število ukazov, da te netopir vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi. (5 točk)
- D - Dodaj ukaz, da dinozaver čaka 8 sekund. (1 točka)
- D - Dodaj ustrezno število ukazov, da se bo dinozaver premikal naprej in spremenjal svojo obliko (Menjava sličic). Ko dinozaver prispe do roba, se mora ustaviti. (5 točk)
- N - Dodaj ustrezno število ukazov, da se bo netopirju 15 krat spremenila barva. (3 točke)
- N - Dodaj ukaz, da se netopir premakne za 300 korakov in nariše zeleno črto debeline 8. (4 točke)
- N - Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo črto izbrisal. (1 točka)
- D - Dodaj ukaz, da se ozadje Travnik spremeni v ozadje Luna, ko se dinozaver dotakne roba. (1 točka)
- D - Na začetek programa dodaj ukaz, da se ob kliku na zeleno zastavico vedno pojavi ozadje Travnik. (1 točka)
- Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENA 2017-2 (tvoje ime). (1 točka)
|