OCENJEVANJE ZNANJA
Navodilo


Pri REŠEVANJU si lahko pomagaš z NAVODILI VAJ (Vaja 1 do Vaja 12).

Vse NALOGE delaš v samo enem projektu.

Maksimalno možno število točk: 28 točk


  1. Izbriši figuro mačka. (1 točka)
  2. Vstavi figuro iz knjižnice: GHOST2. (1 točka)
  3. Figuro preimenuj v DUH. (1 točka)
  4. Figura duha ima dve sličici. Preimenuj ju v DUH1 in DUH2. (1 točka)
  5. Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WOODS. (1 točka)
  6. Belo ozadje izbriši. (1 točka)
  7. Ozadje, ki ostane preimenuj v GOZD. (1 točka)
  8. Napiši program, da se duh vsakič, ko pritisneš zeleno zastavico pojavil na koordinatah X= -168, Y= -107. (2 točki)
  9. Dodaj ukaz, da duh čaka 3 sekunde. (1 točka)
  10. Dodaj ukaz, da se duh premakne za 300 korakov. (1 točka)
  11. Dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh na koncu poti 13 krat spremenil svojo obliko (Menjava sličic). (3 točke)
  12. Dodaj ustrezno število ukazov, da se bo duhu na koncu 5 krat spremenila barva(Spreminja se barva ust.).(2 točki)
  13. Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo odstranil vse slikovne učinke. (1 točka)
  14. Na pravo mesto dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh narisal belo črto debeline 10. (4 točke)
  15. Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo črto izbrisal. (1 točka)
  16. Dodaj ustrezno število ukazov, da te duh na koncu vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi (Primer: Pozdravljen Aleš). (5 točk)
  17. Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENA 2017 (tvoje ime). (1 točka)


TOČKOVNIK

00 točk do 11 točk - NEZADOSTNO (1)

12 točk do 17 točk - ZADOSTNO (2)

18 točk do 22 točk - DOBRO (3)

23 točk do 25 točk - PRAV DOBRO (4)

26 točk do 28 točk - ODLIČNO (5)