- Izbriši figuro mačka. (1 točka)
- Vstavi figuro iz knjižnice: GHOST2. (1 točka)
- Figuro preimenuj v DUH. (1 točka)
- Figura duha ima dve sličici. Preimenuj ju v DUH1 in DUH2. (1 točka)
- Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WOODS. (1 točka)
- Belo ozadje izbriši. (1 točka)
- Ozadje, ki ostane preimenuj v GOZD. (1 točka)
- Napiši program, da se duh vsakič, ko pritisneš zeleno zastavico pojavil na koordinatah X= -168, Y= -107. (2 točki)
- Dodaj ukaz, da duh čaka 3 sekunde. (1 točka)
- Dodaj ukaz, da se duh premakne za 300 korakov. (1 točka)
- Dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh na koncu poti 13 krat spremenil svojo obliko (Menjava sličic). (3 točke)
- Dodaj ustrezno število ukazov, da se bo duhu na koncu 5 krat spremenila barva(Spreminja se barva ust.).(2 točki)
- Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo odstranil vse slikovne učinke. (1 točka)
- Na pravo mesto dodaj ustrezno število ukazov, da bo duh narisal belo črto debeline 10. (4 točke)
- Na začetek programa dodaj ukaz, ki bo črto izbrisal. (1 točka)
- Dodaj ustrezno število ukazov, da te duh na koncu vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi (Primer: Pozdravljen Aleš). (5 točk)
- Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENA 2017 (tvoje ime). (1 točka)
|