Pri REŠEVANJU si lahko pomagaš z VAJAMI 2, 3, 4, 6, 7 in 8.
Vse NALOGE delaš v samo enem projektu.
Maksimalno možno število točk: 23 točk
|
- Izbriši figuro mačka. (1 točka)
- Vstavi figuro iz knjižnice: HORSE1. (1 točka)
- Figuro preimenuj v KONJ. (1 točka)
- Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WINTER. (1 točka)
- Konja postavi na vrh zasneženega hriba, da se z repom dotika leve smreke. (1 točka)
- Belo ozadje izbriši. (1 točka)
- Ozadje, ki ostane preimenuj v ZIMA. (1 točka)
- Figura konja ima dve sličici. Preimenuj ju v KONJ1 in KONJ2. (1 točka)
- Napiši program, da se bo Konj ob kliku na zeleno zastavico premaknil za 200 korakov. (2 točki)
- Dodaj ukaz, da se vsakič ob zagonu pojavi konj na koordinatah X= - 63, Y= 16 in čaka 2 sekundi. (2 točki)
- Napiši program, da se bo Konj na koncu premikanja dvigoval na zadnje noge (Menjava sličic - dvigne naj se 15 krat.). (3 točke)
- Napiši program, da se bo Konju med dvigovanjem spreminjala barva. (2 točki)
- Napiši program, da boš lahko Konja premikal s smernimi puščicami. (2 točki)
- Napiši program, da te konj vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi (Primer: Pozdravljen Aleš). (3 točke)
- Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENJEVANJE 2017 (tvoje ime). (1 točka)
|