OCENJEVANJE ZNANJA
Navodilo


Pri REŠEVANJU si lahko pomagaš z VAJAMI 2, 3, 4, 6, 7 in 8.

Vse NALOGE delaš v samo enem projektu.

Maksimalno možno število točk: 23 točk


  1. Izbriši figuro mačka. (1 točka)
  2. Vstavi figuro iz knjižnice: HORSE1. (1 točka)
  3. Figuro preimenuj v KONJ. (1 točka)
  4. Na oder postavi novo ozadje, ki ga izbereš iz knjižnice: WINTER. (1 točka)
  5. Konja postavi na vrh zasneženega hriba, da se z repom dotika leve smreke. (1 točka)
  6. Belo ozadje izbriši. (1 točka)
  7. Ozadje, ki ostane preimenuj v ZIMA. (1 točka)
  8. Figura konja ima dve sličici. Preimenuj ju v KONJ1 in KONJ2. (1 točka)
  9. Napiši program, da se bo Konj ob kliku na zeleno zastavico premaknil za 200 korakov. (2 točki)
  10. Dodaj ukaz, da se vsakič ob zagonu pojavi konj na koordinatah X= - 63, Y= 16 in čaka 2 sekundi. (2 točki)
  11. Napiši program, da se bo Konj na koncu premikanja dvigoval na zadnje noge (Menjava sličic - dvigne naj se 15 krat.). (3 točke)
  12. Napiši program, da se bo Konju med dvigovanjem spreminjala barva. (2 točki)
  13. Napiši program, da boš lahko Konja premikal s smernimi puščicami. (2 točki)
  14. Napiši program, da te konj vpraša po tvojem imenu in te nato z njim pozdravi (Primer: Pozdravljen Aleš). (3 točke)
  15. Projekt shrani na disk Učenec pod imenom OCENJEVANJE 2017 (tvoje ime). (1 točka)


TOČKOVNIK

00 točk do 09 točk - NEZADOSTNO (1)

10 točk do 13 točk - ZADOSTNO (2)

14 točk do 17 točk - DOBRO (3)

18 točk do 20 točk - PRAV DOBRO (4)

21 točk do 23 točk - ODLIČNO (5)