VAJA 3 - Iz Pythona v Scratch
Navodilo

  1. Python je zelo zmogljiv programski jezik. Vendar na tej točki ni ravno privlačen za igranje igric.
  2. Tvoja naloga je, da to isto igrico, ki si jo ustvaril v Pythonu poskusiš narediti tudi v Scratch-u.
  3. Zaženi program Scratch 2. Pri delu si lahko pomagaš z navodili in vajami, ki jh najdeš v stolpcu Schratch ali klikni povezavo.
  4. Nekaj opornih točk:
    • Poleg Mačka vstavi še tri figure. To so troja vrata. Na vrata napiši številke 1, 2 in 3. Zavihek videz.
    • Ustvariti moraš tri spremenljivke (škatle): vrata, vrata_z_duhom in rezultat. To storiš v skupini PODATKI.
    • Na tej stopnji ni potrebno animirati vrata. Zato celoten program napišeš samo figuri Maček.
    • Poti kako prideš do rezultata je več. Na spodnji sliki so prikazani vsi ukazi, ki jih potrebuješ pri programiranju. Nekatere moraš uporabiti tudi večkrat. Poleg slike ukazov najdeš tudi sliko ODRA.

ukazi   oder