Navodilo |
KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
- Ustvariti želimo labirint po katerem potuje žoga (zmaj, helikopter ...) do svojega cilja - VRATA.
- Žogo premikamo s pomočjo smernih tipk (Možno je tudi s pomočjo miške.).
- Ko se dotaknemo cilja, se igra zaključi in izpiše se čas igranja. (Glej sliko.)
|
|
NA ZAČETKU
- Ustvarimo (narišemo) ozadje - LABIRINT (Glej sliko.).
- Odstranimo muco.
- Narišemo ali naložimo sličico, katero bomo premikali po labirintu (žoga, žival....) in jo pomanjšamo.
- Narišemo ali naložimo sličico, katera bo naš cilj - VRATA.
- Sličice in ozadje ustrezno poimenujemo.
- Celoten projekt shranimo pod imenom PO LABIRINTU.
- Pričnemo z pisanjem skriptov za posamezne dele (Potrebno je napisati program samo za žogico.).
|
|
|
|
|
|
|
KAJ VSE LAHKO SAMOSTOJNO DODAŠ?
- Kazenske točke za dotik stene labirinta.
- Pošasti, ki te ovirajo ali lovijo.
- Igro lahko igrata tudi dva igralca, ki med seboj tekmujeta.
- In verjetno še mnogo drugega.
|