Program 3 - PO LABIRINTU
Navodilo
KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
  • Ustvariti želimo labirint po katerem potuje žoga (zmaj, helikopter ...) do svojega cilja - VRATA.
  • Žogo premikamo s pomočjo smernih tipk (Možno je tudi s pomočjo miške.).
  • Ko se dotaknemo cilja, se igra zaključi in izpiše se čas igranja. (Glej sliko.)
labirint

NA ZAČETKU
  • Ustvarimo (narišemo) ozadje - LABIRINT (Glej sliko.).
  • Odstranimo muco.
  • Narišemo ali naložimo sličico, katero bomo premikali po labirintu (žoga, žival....) in jo pomanjšamo.
  • Narišemo ali naložimo sličico, katera bo naš cilj - VRATA.
  • Sličice in ozadje ustrezno poimenujemo.
  • Celoten projekt shranimo pod imenom PO LABIRINTU.
  • Pričnemo z pisanjem skriptov za posamezne dele (Potrebno je napisati program samo za žogico.).

konec
123

456

 
KAJ VSE LAHKO SAMOSTOJNO DODAŠ?
  • Kazenske točke za dotik stene labirinta.
  • Pošasti, ki te ovirajo ali lovijo.
  • Igro lahko igrata tudi dva igralca, ki med seboj tekmujeta.
  • In verjetno še mnogo drugega.