Navodilo |
KAJ ŽELIMO SPROGRAMIRATI IN USTVARITI?
- Ustvariti želimo figuro morskega psa in jo sprogramiramo, da se bo premika v štirih smereh. (levo, desno, gor, dol)
- Ustvariti želimo figuro ribe in jo sprogramirati, da se bo pojavljala popolnoma naključno.
- Sprogramirati moramo, kaj naj se zgodi, ko se morski pes dotakne ribe (riba izgine in se ponovno prikaže na naključnem mestu)
- Sprogramirati moramo prikazovalnik točk. Vsak dotik ribe nam prinese 20 točk.
- Ustvariti in sprogramirati moramo štoparico. Igra traja le določen čas.
- Igra se zaključi, ko preteče predviden čas. Po pretečenem času figure izginejo. Zaključimo tako, da ozadje morje izgine in se pojavi ozadje KONEC IGRE.
|
|
NA ZAČETKU
- Odstranimo sličico mačka.
- Vstavimo dve novi sličici: morski pes in riba (Sličici dobimo v samem programu).
- Obe sličici ustrezmo pomanjšamo.
- Vstavimo novo ozadje: morje (Ozadje dobimo v samem programu.)
- Drugo ozadje (belo) uredimo in čez celotno polje napišemo KONEC IGRE.
- Ozadja preimenujemo v MORJE in KONEC IGRE.
- Preimenujemo sličici v PESEK in RIBICA.
- Celoten projekt shranimo pod imenom MORSKI PES LOVI RIBO.
- Pričnemo s programiranjem in pisanjem skripta za igrico.
|
|
|
|
PREMIKANJE MORSKEGA PSA
- Morskega psa premikamo s puščicami dol, gor, levo, desno.
- Ko pritisnemo določeno tipko, se morski pes obrne v tisto smer in premakne za 10 korakov.
- Če morski pes pride čez rob igralnega polja, se pojavi na nasprotni strani igralnega polja.
- Ukazi se morajo sprožiti s tipkami in ne z zeleno zastavico.
- Morski pes se prikaže, ko pritisnemo zeleno zastavico in izgine, ko preteče čas igre.
|
|
RIBA
- Riba se mora pojaviti, ko pritisnemo zeleno zastavico.
- Ko pritisnemo zeleno zastavico, se začne šteti predviden čas za igro.
- Ko pritisnemo zeleno zastavico se točke postavijo na 0.
- Ko preteče določen čas za igro, mora riba izginiti in se igra zaključiti.
- Ko se morski pes dotakne ribe, riba izgine in se naključno pojavi nekje na odru.
- Ko se morski pes dotakne ribe, dobimo 20 točk. Točke se morajo seštevati.
|
|
OZADJE
- Potrebujemo dva ozadja, ki smo ju izdelali že na začetku in ju poimenovali MORJE in KONEC IGRE.
- Začetno ozadje igre naj se prikaže, ko pritisnemo zeleno zastavico.
- Ko preteče določen čas igre, se ozadje zamenja.
|
|