Preglej sliko, ki prikazuje napisan program ali del programa. Poskusi si predstavljati njegovo delovanje. Preberi vprašanje. Odgovoriš tako, da klikneš na kvadratek pred pravilnim odgovorom.
Za določeno figuro smo v programu Scratch napisali spodnji program. Kliknemo na zeleno zastavico in program zaženemo. Katera izjava je pravilna?
Figura zamijavka preden se premakne.
Figura se premakne preden zamijavka.
Figura se skrije preden reče ZDRAVO!.
Nič od tega ni pravilno.
Kliknemo na zeleno zastavico. Po koliko sekundah se figura skrije?
5 sekund
10 sekund
15 sekund
20 sekund
Ne vem
Figura riše črto. Kako dolgo črto nariše?
20 enot (korakov)
30 enot (korakov)
50 enot (korakov)
100 enot (korakov)
Ne vem
Katero NEGATIVNO ŠTEVILO moramo uporabiti za SPREMENLJIVKO ŠTEVILO, da se figura premakne nazaj na začetno mesto.
- 50
- 25
- 10
- 45
V programu A se figura premakne nekaj korakov naprej in nekaj korakov nazaj. V katerem programu B, C ali D se figura ustavi enako oddaljena od začetnega mesta kot figura v programu A?
V programu D.
V programu B.
V programu C.
V nobenem od naštetih.
V katerem programu B, C ali D se figura premika enako kot figura v programu A?
V programu D.
V programu B.
V programu C.
V nobenem od naštetih.
Kolikokrat se predvaja nota 70, če kliknemo na zeleno zastavico?
5 krat
7 krat
6 krat
4 krat
Kolikokrat se predvaja zvok mijav, če kliknemo na zeleno zastavico?
5 krat
7 krat
10 krat
13 krat
Kliknemo na zeleno zastavico. Po koliko sekundah figura zamijavka?
Po 5 sekundah.
Po 6 sekundah.
Po 10 sekundah.
Po 15 sekundah.
Program A večkrat predvaja zvok mačke in psa. V katerem programu B, C ali D se zvok mačke in psa predvaja prav tolikokrat kot v programu A?
V programu B.
V programu C.
V programu D.
V nobenem od programov.
Katero vrednost je potrebno vpisati na označeno mesto, da se figura vrne nazaj na začetno mesto?
Vpisati je potrebno 1.
Vpisati je potrebno 2.
Vpisati je potrebno 3.
Vpisati je potrebno 4.
Katero vrednost je potrebno vpisati na označeno mesto, da se figura vrne nazaj na začetno mesto?
Vpisati je potrebno 1.
Vpisati je potrebno 2.
Vpisati je potrebno 3.
Vpisati je potrebno 4.
V programu A se figura premika in mijavka. V katerem programu B, C ali D figura naredi enako število korakov in zamijavka enako krat kot v programu A?
V programu C.
V programu B.
V programu D.
V nobenem.
Katera nota se bodo predvajala?
Nota 50
Nota 60
Nota 70
Nobena
Kaj se izpiše, ko poženeš program?
Izpiše se samo »Rad bi sladoled!«.
Izpiše se samo »Rad bi torto!«.
Izpiše se »Rad bi sladoled!« in »Rad bi torto!«.
Program ne izpiše ničesar.
Za koliko se premakne figura?
10 korakov
20 korakov
30 korakov
40 korakov
Za koliko se premakne figura?
50 korakov
100 korakov
150 korakov
200 korakov
Za figuro smo sestavili program A. Kateri od spodnjih programov predvaja mačje mijavkanje enako mnogo krat, kot program A?
Program B
Program C
Program D
Nobeden
Za figuro smo sestavili program A. Kateri od spodnjih programov predvaja mačje mijavkanje enako mnogo krat, kot program A?
Program B
Program C
Program D
Nobeden
Za figuro smo sestavili program A. Kateri od spodnjih programov predvaja mačje mijavkanje enako mnogo krat, kot program A?
Program B
Program C
Program D
Nobeden
Za neko figuro smo napisali spodnji program. Kliknili smo na zeleno zastavico. Ko program na koncu pove vrednost spremenljivke Življenja, kakšno število se izpiše?
2
4
6
8
Kolikšni sta vrednosti spremenljivk Točke in Življenja, ko se izvedejo vsi ukazi?
Točke = 3 Življenja = 2
Točke = 6 Življenja = 6
Točke = 1 Življenja = 2
Točke = 1 Življenja = 6
Kolikšni sta vrednosti spremenljivk Točke in Življenja, ko se izvedejo vsi ukazi?
Točke = 30 Življenja = 6
Točke = 10 Življenja = 2
Točke = 20 Življenja = 4
Točke = 10 Življenja = 4
Kolikšni sta vrednosti spremenljivk Točke in Življenja, ko se izvedejo vsi ukazi?
Točke = 0 Življenja = 10
Točke = 1 Življenja = 8
Točke = 2 Življenja = 5
Točke = 3 Življenja = 5
Označi tisto kombinacij vrednosti spremenljivk, pri katerih bo boben zaigral?
Mojca = 5 Petra = 3 Janez = 7
Mojca = 7 Petra = 5 Janez = 3
Mojca = 3 Petra = 5 Janez = 7
Mojca = 3 Petra = 5 Janez = 5
Kolikšna je vrednost spremenljivke Življenja, ko se izvedejo vsi ukazi?
Vrednost spremenljivke Življenja je 10.
Vrednost spremenljivke Življenja je 0.
Vrednost spremenljivke Življenja je 5.
Vrednost spremenljivke Življenja je 15.
Katero negativno število moramo uporabiti za spremenljivko Število, da se figura premakne nazaj na začetno mesto?
- 50
- 10
- 2
- 25
Figura je premaknjena 100 korakov v levo. Sedaj bi jo radi premaknili nazaj na začetno mesto. Katero število moramo vpisati v spremenljivko Število?