BRALNA ZNAČKA

 

 

PRVA STRAN

UČBENIK

POMEN ZGODNJEGA POUČEVANJA

KOMBINIRANI ODDELEK

 

 

EPI READING BADGE

 

DZS, Šolski EPICENTER že vrsto let uspešno organizira tekmovanje. Vsako leto četrtošolci preberejo tri, petošolci pa štiri krajša dela, se o prebranem pogovorijo z učiteljico ter rešijo dodatne naloge, ki preverjajo razumevanje vsebine in novo osvojeno besedišče. Meseca marca pa jih čaka tekmovanje, ki je izredno dobro pripravljeno. 

Cilji, ki so vodili snovalce projekta pri njegovem oblikovanju:

privzgojiti mladim pozitiven odnos do knjige, buditi v njih voljo do branja sploh in zlasti do branja v tujem jeziku, jim ponuditi drugačen, svež, zanimiv in njihovi starosti in razvojni stopnji primeren način usvajanja jezikovnega znanja, jim dati možnost spoznavanja književnosti drugega naroda v izvirniku (knjižice so različnih težavnostnih stopenj in opremljene z ustreznim didaktičnim aparatom), jim neposredno pokazati privlačnost in koristnost medkulturne komunikacije ter jim omogočiti, da si sami oblikujejo pogled na svet, jim nevsiljivo dokazati, kaj zmorejo in znajo, in jim tako dvigati samozavest.

VAJE,šolsko leto 2005/2006 4.r  VAJE,šol.leto 2005/2006 3.r     

VAJE, šolsko leto 2004/2005 4.r

VAJE, šolsko leto 2003/2004 4.r