MARKETING V STROJNIŠTVU

Predavatelj:

  • Janez DULC univ.dipl. inž.

Predmet obsega 60 ur (36 PR, 12 SV, 12 LV)

Cilji predmeta:

Študent:

  • spozna zasnove in sisteme marketinga (trženja)
  • spozna tržno okloje in njegove zakonitosti,
  • spozna pomen, vsebino in vrednote strokovnega dela,
  • se usposobi za trženjsko vedenje,
  • osvoji osnovna načela inovativnosti in si izoblikuje strokovno in poklicno podobo.

Teme- znanja:

  1. Zasnove poslovne organizacije
  2. Opredelitev marketinga (trženja)
  3. Vsebina marketinga
  4. Politika marketinga
  5. Planiranje marketinga
  6. Strategija marketinga in povezanost z drugimi nalogami v podjetju

Literatura:

  • Radonjič Dušan, Osnove marketinga in raziskovanje tujih tržišč, EPF Maribor
  • Rocco Fedor; Marketing: osnove in načela, Birotehnika, Zagreb,1991
  • Gabrijan Vladimir, Snoj Boris; Trženje: splošnoveljavne osnove, EPF Maribor,1996
  • Lorbek Franc: Osnove komuniciranja v marketingu, Gospodarski vestnik, Ljubljana 1979
  • Kotler Philip: Marketing management, Slovenska knjiga, Ljubljana, 1996

NAZAJ