| MARKETING V STROJNIŠTVU Predavatelj:
- Janez DULC univ.dipl. inž.
Predmet obsega 60 ur (36 PR, 12 SV, 12 LV)
Cilji predmeta:
Študent:
- spozna zasnove in sisteme marketinga (trženja)
- spozna tržno okloje in njegove zakonitosti,
- spozna pomen, vsebino in vrednote strokovnega dela,
- se usposobi za trženjsko vedenje,
- osvoji osnovna načela inovativnosti in si izoblikuje strokovno in poklicno podobo.
Teme- znanja:
- Zasnove poslovne organizacije
- Opredelitev marketinga (trženja)
- Vsebina marketinga
- Politika marketinga
- Planiranje marketinga
- Strategija marketinga in povezanost z drugimi nalogami v podjetju
Literatura:
- Radonjič Dušan, Osnove marketinga in raziskovanje tujih tržišč, EPF Maribor
- Rocco Fedor; Marketing: osnove in načela, Birotehnika, Zagreb,1991
- Gabrijan Vladimir, Snoj Boris; Trženje: splošnoveljavne osnove, EPF Maribor,1996
- Lorbek Franc: Osnove komuniciranja v marketingu, Gospodarski vestnik, Ljubljana 1979
- Kotler Philip: Marketing management, Slovenska knjiga, Ljubljana, 1996
NAZAJ |