s-elected portfolio sašo vr.

*  
projects
 
 

 

 



Dobrodelna akcija za P74 se nadaljuje!
Ne zamudite edinstvene priložnosti in aktivno podprite mlade sodobne umetnike ter Center P74.


Izbrano delo VOGUE (glej sliko) je na trenutni elektronski licitaciji. Začetna cena je 5.000 sit. Višina ponudbe se lahko zvišuje v poljubnem znesku.
Licitirate lahko tako, da pošljete pošto na elektronski naslov balkon@siol.net, pripišite svoje ime ali šifro ter vašo predlagano ceno. Največji predlagan znesek bo vedno na mestu št.1.
Licitacija se konča 31.12.2002 ob 15h.

Vaš elektronski naslov bo ostal v tajnosti in se ne bo uporabil v nobene druge namene. Podatki se bodo večkrat dnevno osveževali na tem spletnem naslovu . Pri enakem znesku ima prednost tisti, ki pošlje sporočilo prvi. Delo se po dogovoru preda ponudniku z največjo ponujeno vsoto v trajno last osebno ali po dogovoru.

Vljudno vabljeni k sodelovanju!

Ime
Sprejeto: datum in ura
Cena v SIT
1
Božo
18.12.02 - 15:40
20.000
2
Jelka
18.12.02 - 12:26
16.000
3
Marko
16.12.02 - 12:37
15.000
4
Božo
16.12.02 - 10:52
10.000

 

 

Povečaj
Sašo Vrabič: VOGUE #5,
fotografija, 30 x 20 cm, 2001-02,
kaširana na kapaline podlago, serija 1/2.

Za serijo VOGUE sta bila narejena dva izvoda.
Več o projektu VOGUE in avtorju si lahko preberete
na spodnjem naslovu in v kratkih izbranih odlomkih.


Komentarji v povezavi s fotografijo:

" Sašo Vrabič z mega plakatom iz serije Vogue, ki je lahko tudi stenska tapeta, po svoje kritizira organiziranost zahodne družbe na koncu tisočletja. Tokrat vzame pod drobnogled modne revije, te propagatorje kulta lepote, diktatorje unifikacije sodobne potrošniške družbe."

Breda Škrjanec,
24. mednarodni grafični bienale, (kat.), MGLC, Ljubljana 2001, str. 68.



"… Vrabičevi avtoportreti iz serije Vogue so pronicljive opazke k antropologiji sodobnega življenja. Avtoportret je nedvomno eno najširših poglavij likovne umetnosti – najpogosteje slikarstva – spomnimo se neprekosljivega Rembrandta. Toda v tem primeru ne gre za avtoportrete Rembrandtovega tipa – psihološke študije lastne podobe, temveč gre v Vrabičevem primeru za avtoportrete (imenujmo jih) Tisnikarjevega tipa. Tisnikarjevi avtoportreti so le protagonisti na sliki, ki pa so prevzeli avtorjevo fizionomijo. Vendar ne toliko zato, ker bi umetnik želel upodobiti samega sebe, temveč bolj zato, ker njegova lastna podoba nadomešča podobo slehernika. Vrabičevi avtoportreti sodijo v ta okvir."

Jernej Kožar,
M'ARS, časopis Moderne galerije Ljubljana,letnik XIII, 2001, št. 1-2, str. 24.


"Žiga Kariž in Sašo Vrabič ne delita le zanimanja za podobne stvari, temveč sta si tudi v svojih slikarskih eksperimentiranjih s fotografijo tako blizu, da nas šele videnje njunih del prepriča v njuno različnost. Še dobro, da sta dvakrat nastopila skupaj, na razstavah s povednima naslovoma "This Town Ain't Big Enough fot the Both of US", Galerija P74 Ljubljana (1997) in "This Town is Even Smaller", Likovni Salon Celje (1999). Ko se junak Rushdijevega romana The Ground Beneath Her Feet otrese Bressonovega vpliva in zapopade aranžirane prizore Roberta Franka pravi: "I decided that nothing was forbidden. I was re-learning the imagination's alphabet and so it was okay to play with all the toys." Tudi Žiga in Sašo uporabljata fotografijo kot igračo. Lahko se zgodi, da je fotka celo končni izdelek po morju transformacij, ki jih doživi skozi teve ekran, fotokopiranja, olje na platno ali grafiko, šele v zadnjem času tudi skozi photoshop, ni pa ne nujno, ne obvezno. Morda tudi predvidljivo ne."

Dejan Habicht,
Fotografija & Poligloti, Fotografija - revija slovenskih fotografov, št.12, 2001, str. 8,9.
Škrjanec