Zadnje čase dobivam neprijetne informacije tudi iz pedagoškega dela, ki ga prof. Križman vztrajno zanemarja - verjetno že nekaj let. Tretjinsko pedagoško obremenitev, ki jo ima sedaj poleg polne obremenitve kot župan, ne izpolnjuje. En dokaz za to je zapisnik seje našega inštituta z dne 25/1-1996, točka 4. Tam piše, kdo bo opravljal predavanja namesto njega. To so asistenti, katerih naloge morajo potem opravljati demonstratorji in celo tehniški sodelavec s srednješolsko izobrazbo.
Prof. Križman celo po zapisniku zanj določenih predavanj ne opravlja, saj odhaja mnogo prej, kot bi po urniku smel (moji zaznamki o tem so vam na voljo).
Uradne ure za študente ima v soboto in še takrat precej neredno.
Od študentov dobivam porazne informacije o kvaliteti in kvantiteti predavanj opravljenih v prejšnjih letih. Prof. Križman mi je sam priznal, da je odpredaval od 400 ur letne obveze kvečejmu 130 ur. Ker je to priznal v malce čudnem stanju, mu najprej nisem verjel (bilo je enkrat v letu 1994). Kasneje se je izkazalo, da je zelo verjetno resnično.
Predlagam, da se nemudoma naredi anketa med študenti, ki mora biti izvedena v celoti za vse predmete in od zunanjih, nevtralnih subjektov. Sam pristop anketiranja bi lahko služil za vzorec anketiranj za vse predmete in pedagoške delavce v bodoče. Sedanje stanje je namreč zelo nepregledno. Kontrole učnega procesa pri pedagoških delavcih z vrha hierarhične lestvice ni. Pedagoško delo je možno z lahkoto zanemarjati v vseh pogledih prav do mej, ki jih dopušča morala.