Mestna
občina Ljubljana,
Četrtna
skupnost CENTER
1000
Ljubljana, Štefanova 9
tel.:01
25 27 507, faks: 25 27 508
e-pošta:
mol.center@siol.net
Številka:
350-8/2005-3-15229
Datum:
20.3.2008
ZABELEŽKA
Javne obravnave dopolnjenega osnutka Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za območje Bavarskega dvora,
ki je bila v sredo, 19.3.2008 ob 17.00 uri v prostorih SLS, MOL, Štefanova 11
Prisotni predstavniki: Barbara Jovan, MOL, OUP, Damijan Kodelja, IMMORENT Ljubljana, Ines Rot, Ferdo Jordan, LUZ d.d., Beno Muhič, S1 investicijsko podjetje, Dare Škodič, Anjuta Kelenc, Maks Vreča, Kolenc Branko, Nina Marolt, Andrej Novak, Andrej Podrepšek, Liliana Poropath, Skorupan Sevčnikar Jožica javna uslužbenka SLS, MOL.
Javno obravnavo je vodila Barbara Jovan, ki je predstavila območje urejanja in za razlago projekta prosila predstavnika projektanta LUZ d.d., g. Ferda Jordana. Ob predstavitvi projekta je g. Jordan povedal, da zaradi bližine sosednjega objekta poglobitev novogradnje za zagotovitev večjega števila parkirnih mest ni možna. Po predstavitvi je g. Jovan odprla razpravo. Skorupan Sevčnikar Jožica, javna uslužbenka SLS, MOL, je prisotnim predstavila stališče Četrtne skupnosti Center, ki je bilo posredovano na 14. sejo MS ob obravnavi osnutka:
SKLEP 4/12:
Iz predložene razgrnitve je razvidno, da je že pred gradnjo na območju P1 zmanjšana širina Slovenske ceste za en vozni pas, predvideno je tudi zoženje z Dvoržakove ulice.
V 22. členu, 3. Mirujoči promet (pogoji za prometno urejanje) je v objektu P1 predvidenih 450 parkirnih mest premalo. Odločno nasprotujemo, da se garaža za Kozolcem, namesto okoliškim prebivalcem, namenja za potrebe novogradnje. Predlagamo, da se uporabijo načrtovane rešitve pri objektu P2 ( 5 kletnih etaž namesto planiranih 4 in njihova večja površina na severni strani objekta) tudi pri objektu P1.
Podpiramo odstranitev klančine na območju Pražakove ulice in njeno nadomestitev v okviru objekta P2.
G. Jordan je pojasnil, da se v okviru predloga Strateškega prostorskega načrta MOL pripravlja nova strategija glede mirujočega prometa, javni promet naj bi se povečal za 30%.
V razpravi so sodelujoči izpostavili še sledeče pripombe, mnenja in pomisleke:
načrtovane višine stavb so previsoke glede na širino ceste, to niso široke »evropske« avenije, in pomenijo degradacijo prostora, (Poropath, Vreča);
parkirnih mest ni dovolj niti za stanovalce, prioriteta meščanov se ne upošteva, saj bodo v konkretnem primeru vsa razpoložljiva mesta v načrtovanih garažnih hišah (Bavarski dvor 2, Emonika, »zakupili« investitorji (Marolt, Vreča);
kako je z interventnimi potmi, kako je z zagotavljanjem varnosti v primeru nesreč, npr. požara, ali so gasilci usposobljeni za gašenje na takih višinah (Kolenc);
meščani imajo občutek, da nihče ( investitor, projektant, stroka) pri snovanju projektov ne upošteva kvalitete bivanja meščanov, ki jo je mogoče res lahko razlagati subjektivno, toda umestitev dveh velikih poslovnih stavb na tako majhen prostor JE obremenitev za okolje in zelo vpliva na bivanje okoliških stanovalcev (Marolt, Poropath).
Javna obravnava je bila zaključena ob 19.00 uri.
Zapisala:
Skorupan
Sevčnikar Jožica
koordinator
IV