Mestna občina Ljubljana,
Četrtna skupnost CENTER
Komisija za komunalne dejavnosti in promet
1000 Ljubljana, Štefanova 9
tel.:01 252 75 07, fax: 425 76 57, e-mail: mol.center@siol.net
Številka: 900-34/2007-2-14230
Datum: 14.5.2007
ZAPISNIK
1. seje Komisije za komunalne dejavnosti in promet, ki je bila v četrtek, 10.5.2007 ob 16.00 uri v prostorih Oddelka za lokalno samoupravo, Štefanova 9
Sejo je sklical in vodil vodja komisije, g. Kaučič Peter.
Prisotni: Peter Kaučič, Janez Oblak, Jožica Trojanovič, Zoran Kraigher, Matjaž Dermastja in javna uslužbenka Skorupan Sevčnikar Jožica.
Sklicatelj je predlagal, ker je istega dne sklicana tudi seja Sveta ČS Center na temo prometa, da se prva točka dnevnega reda Program dela za leto 2007, umakne in prestavi na naslednjo sejo in dal na glasovanje nov predlog dnevnega reda:
Prisotnih je bilo pet članov.
Opredeljenih je bilo pet članov.
Za predlagani dnevni red je glasovalo pet članov.
Dnevni red je bil sprejet.
AD 1
VPRAŠANJA ZA 5. SEJO SVETA ČS CENTER NA TEMO PROMETA
G. Kaučič je prisotne zaprosil, da izpostavijo najbolj pereče probleme prometa in mirujočega prometa v okolju, iz katerega prihajajo, ter odprl razpravo.
Matjaž Dermastja je izpostavil problem Prul, ki so postale zaradi zasičenosti z avtomobili in plačevanja parkirnine v ožjem središču mesta pripravno brezplačno parkirišče, na škodo domicilnega prebivalstva.
Prometne signalizacije je premalo, nič se ne prepoveduje, odreja ali določa. Območja, ki so nekdaj veljala za mirna, so sedaj na milost in nemilost prepuščena nenadzorovanemu parkiranju, divjanju z motorji, omejitve hitrosti se ne upošteva. Zakaj je premalo nadzora in sankcioniranja s strani ustreznih služb (policija, redarstvo)?
Komunalni projekti, npr. dokončna ureditev trga na Merosodni ulici, ostajajo v detajlih nedokončani, pa nihče več ni odgovoren. Zakaj občani na svoje pobude ali pritožbe ne dobijo odgovorov s strani služb Mestne uprave?
Janez Oblak in Zoran Kraigher sta opisala problem Ambroževega trga in Poljanskega nasipa, kjer ni dovolj vidne signalizacije, ki bi voznike opozarjala, da je na Poljanskem nasipu gradbišče in cesta ni pretočna. Zaradi tega nastajajo zamaški zaradi obračanja avtomobilov. Nova garažna hiša pri Kliničnem centru ni nikoli polno zasedena, vsenaokoli pa je polno nepravilno parkiranih avtomobilov po pločnikih, ki ovirajo pešce.
Jožica Trojanovič je opozorila na problem Bavarskega dvora, kjer kljub prepovedi vozniki nepravilno parkirajo in onemogočajo dostop do kontejnerjev Snage ali zapirajo prehod iz Slovenske ceste na Kersnikovo. Stanovalci hiše Kozolec so včasih lahko parkirali brezplačno, z izgraditvijo garažne hiše Kozolec plačujejo drago parkirno mesto, prišleki pa nekaznovano parkirajo.
Peter Kaučič je menil, da pristojne službe premalo upoštevajo oziroma predvidijo posledice, ki jih prinesejo spremembe namembnosti ali rabe javne površine kakšnega območja in opisal situacijo na Krekovem trgu s pričetkom obratovanja vzpenjače na grad. Kjer so prej imeli dostop z avtomobilom in lahko parkirali stanovalci tega območja, je danes množica ljudi, ki čaka na prevoz z vzpenjačo. Okoli Tobačne tovarne, kjer je danes upravna enota MOL, vozniki »na hitro« parkirajo po pločnikih, kar ovira pešce in stanovalce tega območja.
V razpravi so bila izoblikovana naslednja vprašanja:
Po končani razpravi je vodja komisije dal na glasovanje predlog SKLEPA 1/2:
Komisija za komunalne zadeve in promet pri Svetu Četrtne skupnosti Center na 5. sejo sveta ČS Center na temo prometa posreduje vprašanja:
1 Kakšen načrt imajo pristojne službe pri reševanju problemov mirujočega prometa v stanovanjskih soseskah (npr.: Prule, Vodmat);
2 Ko je prometna signalizacija enkrat postavljena, kdo je pristojen, po določenem času, preverjati ali je še vidna, ali je smiselno postavljena, ali bi bilo potrebno kaj spremeniti, izboljšati, popraviti;
3 Zakaj pristojne službe (policija, redarstvo), zaradi spremembe namembnosti določenega območja oziroma spremenjene rabe javne površine, ne povečajo nadzora nad mirujočim prometom in dosledneje ne sankcionirajo kršiteljev na tem območju neko daljše obdobje, da se ljudje navadijo na nov režim.
4 Izven strogega centra mesta je premalo nadzora s strani pristojnih služb (policija, redarstvo) nad prometom in parkiranjem, ali je to degradirano območje.
Poročilo s seje poda vodja Komisije za komunalne zadeve in promet, g. Peter Kaučič, podrobneje pa problematiko predstavijo člani komisije, vsak za svoje območje.
Prisotnih je bilo pet članov.
Opredeljenih je bilo pet članov.
Za predlagani sklep je glasovalo pet članov.
Sklep je bil sprejet.
AD2
RAZNO
Pod to točko ni bilo zadev.
Seja je bila zaključena ob 16.55 uri.
Zapisala:
Jožica Sevčnikar Skorupan
Vodja komisije
Peter Kaučič