Krilo za merjenje tlaka
Oblika krila prispeva k različno dolgi poti, ki jo mora opraviti zračna masa, ko potuje ob krilu po zgornji in spodnji površini profila. Zgornja, izbočena stran je daljša. Zato ta del zračne mase hitreje prepotuje ta del poti v enakem času. Posledica sta različni hitrosti v1 in v2.
Zaradi različnih hitrosti ob površini krila
se pojavi tudi razlika v tlakih. Da bi dokazali razliko v tlakih, ki povzročijo
silo vzgona Fvz, smo izdelali posebno krilo
z vgrajenimi cevkami. Skozi te bomo merili razlije tlakov na devetih točkah.
Postopek merjenja razlik tlakov na letalskem
krilu. Računalniško merjenje z vmesnikom Vernier in merilnikom tlaka.
Vsaka merilna odprtina je povezana s
plastično cevjo 4/2mm. Konec cevi se priključi na merilnik tlaka.
Merilne odprtine na zgornji in spodnji
ploskvi krila.
Risba prikazuje merilne točke na krilu.
Izdelava testnega krila
Na zgornji površini krila se nahaja 5
vstopnih odprtin za zajem zračnega tlaka.
Izdelava reber.
Zlepljen skelet krila z vstavljeno prvo
merilno cevjo.
Napeljava na zgornji strani krila.
Celotna napeljava pred lepljenjem - zaprtjem
krila.
Lepljenje.