Krilo za merjenje tlaka

Oblika krila prispeva k različno dolgi poti, ki jo mora opraviti zračna masa, ko potuje ob krilu po zgornji in spodnji površini profila. Zgornja, izbočena stran je daljša. Zato ta del zračne mase hitreje prepotuje ta del poti v enakem času. Posledica sta različni hitrosti v1 in v2.


Zaradi različnih hitrosti ob površini krila se pojavi tudi razlika v tlakih. Da bi dokazali razliko v tlakih, ki povzročijo silo vzgona Fvz, smo izdelali posebno krilo z vgrajenimi cevkami. Skozi te bomo merili razlije tlakov na devetih točkah.


Postopek merjenja razlik tlakov na letalskem krilu. Računalniško merjenje z vmesnikom Vernier in merilnikom tlaka.


Vsaka merilna odprtina je povezana s plastično cevjo 4/2mm. Konec cevi se priključi na merilnik tlaka.

 
Merilne odprtine na zgornji in spodnji ploskvi krila.


Risba prikazuje merilne točke na krilu.

 

Izdelava testnega krila

Na zgornji površini krila se nahaja 5 vstopnih odprtin za zajem zračnega tlaka.


Izdelava reber.

 
Zlepljen skelet krila z vstavljeno prvo merilno cevjo.


Napeljava na zgornji strani krila.


Celotna napeljava pred lepljenjem - zaprtjem krila.


Lepljenje.