|
Barva naj bo vodilo in vizualni ter čustveni kažipot uporabniku. Včasih z dvema barvama lahko dosežete več kot s celo paleto. |
Črno in rdeče ali v barvah?
|
|
Barve so nepogrešljiv sopotnik publikacij, vendar lahko predstavljajo vidni strošek pri izdelavi tiskane publikacije. Premišljeno delo z barvo pa narekuje tudi poznavanje zakonitosti barvne teorije same. Barva je likovni element, ki ima svoje stroge, a hkrati zgovorne zakonitosti. Pri današnjih tehnologijah je zanimivo to, da barvo koncipiramo najprej z aditivnim mešanjem svetlob na zaslonu RGB in jih nato natisnemo s subtraktivnim mešanjem separiranih barv na podlago, ki je običajno papir, z barvnim modelom, npr. CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, BlacK). Barva pa poleg vizualnega učinka deluje tudi psihološko, kar v povezavi s fotografijo daje publikaciji poseben pomen. |
|
barva |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |

|
naprej |
|
nazaj |
|
I Z D E L A V A Š O L S K I H P U B L I K A C I J |