Nazaj    Naprej    

P5 -  Računalnik



 
  • Po čem so računalniki dobili svoje ime in s kakšnim namenom so jih naredili?

  •    Računalniki so so dobili računalniki svoje ime po računanju in so bili zaradi računanja tudi narejeni!
     
  • V kakšen namen pa uporabljamo računalnike danes?

  •    Z računalniki urejamo besedila, rišemo in oblikujemo, se zabavamo, jih uporabljamo kot glasbilo, ... .

    Računalnik

  • Že od nekdaj ljudje uporabljajo različne pripomočke za različna opravila.

  •   Od česa je odvisna odločitev, kateri pripomoček bomo uporabili?
     
  • Odločitev, kateri pripomoček bomo uporabili, je  odvisna od cilja, ki ga želimo doseči. Pri tem lahko pogosto izbiramo med različnimi možnostmi: ko želimo napisati besedilo, lahko izbiramo npr. med svinčnikom, peresom, kredo, pisalnim strojem in računalnikom. Kateri pripomoček bomo izbrali, je v znatni meri odvisno od znanja, ki ga imamo:če računalnika ne znamo uporabljati, ga gotovo ne bomo izbrali.

  •  
  • Za industrijsko revolucijo je bilo značilno, da je človek nadomeščal moč svojih mišic s stroji. Posledice tega so bile dobre in slabe, vsekakor pa velja, da se je cena storitev oziroma proizvodov močno znižala, industrijski izdelki so postali dostopni širokemu krogu ljudi. Podobne cilje si zastavljamo, ko govorimo o strojni obdelavi informacij oziroma podatkov, s katerimi so predstavljene: podatki naj bodo obdelani sproti in čim hitreje dostopni tistemu, ki jih potrebuje.

  •  
  • Vedo, ki obravnava strojno obdelavo podatkov z računalniki, imenujemo računalništvo. Čeprav se ime naslanja na najpomembnejši pripomoček za obdelavo podatkov - računalnik, računalništvo ni le veda o računalnikih, ampak o vsem, kar je v zvezi s strojno obdelavo podatkov, zato se v veliki meri prepleta z informatiko.

  •  

     

    RAZVOJ RAČUNALNIŠTVA (projektna naloga pri predmetu INFORMATIKA)

    Dodatno gradivo:
    - razvoj racunalnikov (nekaj podatkov - pdf)
    - luknjane kartice

    - nekatere spletne strani, ki so jih poiskali dijaki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8,