ISTOČNICE ZA TEMO "ŠOLA BREZ PRISILE"

 

Po Glasserju:

Ljudje so po mojem mnenju intenzivno naravnani, da razvijajo

S kaznovanjem in prisilo, z ocenjevanjem, z razvrščanjem, s primerjanjem kdo je boljši, s spodbujanjem tekmovanja, s plačevanjem po delu zanikamo uporabo notranje motiviranosti za delo in učenje. Tako se dela velika škoda, ker se iz osebe, ki se z veseljem uči in dela razvije posameznik, ki se uči le za ocene in pohvale ter, ki dela le za denar, nagrade - če se sploh učijo in delajo - mnogi namreč obupajo …

Po Pavao Brajši:

Vodenje ljudi v podjetjih po eni strani ter vzgoja in izobraževanje na drugi strani imata nešteto stičnih točk. Tako pri enem kot pri drugem gre v resnici za vodenje ljudi, njihovo vzgajanje in izobraževanje ter za pomoč ljudem, da se razvijejo in postanejo uspešni.

V knjigi "Sedem skrivnosti uspešnega managementa" avtor hkrati navaja tudi skrivnosti uspešne šole:

1. Antropocentričnost
2. Ljubezen
3. Možgani
4. Motivacija
5. Demokratično vodenje
6. Tim
7. Reflektirajoča komunikacija

 

Avtor prispevka: Matjaž Grmek

 

| teme študijskega krožka | drugi članki |