Risanje povezavPri risanju povezav uporabljamo dva načina dodajanja povezav:
Način risanja povezav v načinu kazalec aktiviramo tako, da izberemo gumb na katerem je narisan kazalec. Način risanja povezav v načinu risanja prostih povezav aktiviramo tako, da izberemo gumb na katerem je narisana prelomljena povezava. Razen različnega začetka risanja povezave se oba načina risanja povezav ne razlikujeta. Potem ko smo s prvim klikom zahtevali začetek risanja nove povezave pomikamo miško v smeri v katero hočemo narisati posamezen del povezave. Povezave lahko potekajo samo vodoravno in navpično, ne pa poševno. Ko pomikamo miško vidimo vijoličasto sled, ki kaže kje bo potekala povezava, če kliknemo. Ko kliknemo se dejansko nariše del povezave. Delu povezave med dvema točkama, kjer smo klikniki pravimo tudi segment. Ta pojem je uporabljen v uporabniškem vmesniku, pri ukazu za brisanje povezav in njihovih delov. Celotna povezava je v uporabniškem vmesniku poimenovana žica. Risanje povezave v obeh načinih lahko zaključimo na dva načina:
Pri drugem načinu končanja risanja povezave bo na delovni površini ostal narisan tisti del povezave, ki je v trenutku izbire tipke ESC že narisan v črni barvi. Vijoličast del med točko zadnjega klika in trenutnim položajem miške pa se avtomatsko izbriše. Za dodajanje spojev med povezavami moramo preiti v način dodajanja spojev med povezavami. V ta način preidemo tako, da izberemo gumb na katerem sta narisani povezavi, ki ju na mestu križanja spaja spoj, ki ga predstavlja povdarjen črn izpolnjen krogec. Ko smo v tem načinu, kliknemo na mestu kjer želimo spoj med povezavam. V istem načinu tudi brišemo spoje med povezavami. Spoj brišemo tako, da v tem načinu kliknemo na mesto kjer je narisan spoj. Podrobnejši prikaz opisanega si lahko ogledaš v pripadajoči demonstraciji, ki jo lahko predvajaš v oknu simulatorja. V simulatorju vključi demonstracijo in pozorno opazuj, kako ga lahko uporabljamo. Navodilo za uporabo demonstracije: Nazoren prikaz primera opisanega si lahko ogledaš v demonstraciji, ki jo lahko poženeš v simulatorju. Če imaš na računalnik priključeno enoto, ki predvaja zvok, jo vključi. Vse demonstracije in simulacije so podprte z zvočnimi komentarji. Če nimaš možnosti poslušanja zvoka, si lahko ogledaš tekstualen prepis komentarjev pod oknom simulatorja. Demonstracijo poženeš tako, da izbereš - klikneš na zeleno-moder gumb G v simulatorju. Ko se gumb G zopet obarva je demonstracija končana. Oznaka gumba G pomeni Go - Začetek demonstracije. Demonstracijo lahko kadarkoli ustaviš. Za zaustavitev demonstracije moraš pritisniti rdeče obarvan gumb S. Oznaka gumba S pomeni Stop - Konec demonstracije. Demonstracijo lahko kadarkoli tudi začasno prekineš. Za začasno prekinitev demonstracije moraš pritisniti zeleno obarvan gumb P. Oznaka gumba P pomeni Pause - Začasna prekinitev demonstracije. Začasno prekinjeno demonstracijo lahko kadarkoli nadaljuješ s ponovno izbiro zeleno-modrega gumba G ali dokončno zaustaviš z izbiro rdeče obarvanega gumb S.
|