MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/related; boundary="----=_NextPart_01CB6DFE.52C516C0" Ta dokument je spletna stran v eni datoteki, poznana tudi kot datoteka spletnega arhiva. Če vidite to sporočilo, potem vaš brskalnik oz. urejevalnik ne podpira datotek spletnega arhiva. Prenesite si brskalnik, ki podpira spletni arhiv, na primer Windows® Internet Explorer®. ------=_NextPart_01CB6DFE.52C516C0 Content-Location: file:///C:/496245A1/vprasanja.htm Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Content-Type: text/html; charset="us-ascii"
1. Opiši ime spremenljivke.
2. Med programiranjem moramo večkrat zapisati stavek, ki dano
spremenljivko poveča ali zmanjša za neko vrednost, ali pa jo
pomnoži ali deli z neko vrednostjo. Zapiši daljše ali
krajše.
3.
Opiši osnovni postopek izdelave
programa v javi.
4. Naštej vse tipe realnih števil, ki jih poznaš in jih
razvrsti po velikosti pomnilniškega prostora, ki ga zavzamejo.
5. Kako bi prilagodil text pad za lažje programiranje.<= o:p>
1. Kaj ima vsaka spremenljivka?
2. Definiraj celoštevilsko spremenljivko X z vrednostjo 1, nato ji v
drugem stavku povečaj vrednost za 1.
3. Opiši ogrodje.
public class JavaApplication
{
public static void
main(String[] args)
{
}
}=
4. Opiši lastnosti realnih števil.
5. Kakšne nastavitve še moramo opraviti da pripravimo prevajaln=
ik
za delo.
1. Kaj je spremenljivka?
2. Kako rečemo stavku s katerem spremenljivki spremenimo vrednost?
3. Ali lahko z enim samim klicem metode print ali println izpišemo
več podatkov enega za drugim? Kaj je edina omejitev? Opiši spodnja
primera.
System.out.println(dan + "." + mesec + '.' + leto);
System.out.println("1 + 2 =3D " + (1 + 2));
4. Opiši osnovne operacije nad celimi števili.
5. Kakšen prevajalnik potrebujemo za prevajanje programov *.java.<= o:p>
1. Opiši ravnanje, ko nas računalnik opozori na napako.
2. Ali je možno in kdaj je možno spremenljivki vrednost spremen=
iti?
3. Ali lahko izpisujemo izraz na znakovno okno. Opiši spodnja stavka=
. S=
ystem.out.print("1
+ 2");
System.out.print(1 + 2);
4. Opiši celoštevilski tip char.
5. V katerem programu programiramo.
1. Kaj pomeni prevajanje programa?
2. Navedi primer, kako z eno deklaracijo napovemo več spremenljivk.<=
o:p>
3. S pomočjo česa izpisujemo na standardni izhod (znakovno okno=
) in
kaj lahko izpisujemo? Navedi primere.
4. Naštej vse tipe celih števil, ki jih poznaš in jih razv=
rsti
po velikosti pomnilniškega prostora, ki ga zavzamejo.
5. Program izračuna in izpišel ustrezen delež.. Rezultat je
lahko realno število.
1. Opiši pravila za ime razreda.
2. Kaj določimo pri deklaraciji spremenljivke (primer)?
3. Koliko vrst stavkov poznaš? Opiši jih.
4. Sestavi program, ki bo obrnil prebrano štirimestno naravno število. (sestavi in izpiše obrnjeno število)<= o:p>
5. Sestavi program, ki bo prebral dve celi števili (osnovo in procen= te).<= o:p>
1. Kako zapišemo definicije razredov?
2. Naštej vsaj eden tip celih števil, eden realnih in eden
logičnih vrednosti.
3. Dopolni.
Program v Javi je sestavljen iz definicij enega ali več ________, vsak
_______ je sestavljen iz defi=
nicij
njegovih podatkov in metod, vsaka metoda pa je sestavljena iz zaporedja
_____________.
4. Sestavi program, ki bo obrnil prebrano štirimestno naravno
število. (iz števila pobere števke in jih shrani v
spremenljivke)
5. Sestavi program, ki bo prebral dve realni števili in izpisal njun
kvocient. (pripravi razumljiv izpis kvocienta)
1. Opiši zgradbo razreda.
2. Koliko vrednosti hranimo v spremenljivkah osnovnega tipa in koliko v
spremenljivka sklicnega tipa.
3. Ali ima prireditvenin stavek svojo vrednost in katero. Kje laho to
izkoristimo? Navedi tudi primer.
4. Sestavi program, ki bo obrnil prebrano štirimestno naravno
število. (prebere število in ga shtani v celoštevilsko
spremanljivko)
5. Sestavi program, ki bo prebral dve realni števili in izpisal njun
kvocient. (program prebere dve realni števili in jih shrani v realni
spremenljivki).
1.&n=
bsp;
Opiši razred.
2.&n=
bsp;
Naštej tipe spremenljivk.
3.&n=
bsp;
Opiši.
int x =3D 1;
int a =3D x++; &nbs=
p;
// a =3D ?, x =
=3D ?
int b =3D ++x; &nbs=
p;
// b =3D ?, x =
=3D ?
4.&n=
bsp;
Opiši samo programski del, brez
ogrodja.
import java.io.*;
public class JavaApplicationVhod
{
public static void
main(String[] args) throws IOException
{
BufferedReader vhod =3D new BufferedReader(new
InputStreamReader(System.in)=
);
System.out.print("Vnesi celo stevilo: ");
int =
celo =3D
Integer.parseInt(vhod.readLine());
System.out.print("Vnesi realno stevilo: ");
doub=
le
realno =3D Double.parseDouble(vhod.readLine());
}
}=
5. Kako so v javi definirane matematične konstante, kot sta π i= n e, ter matematične funkcije, kot so sinus, kvadratni koren, logaritem? Kaj moramo pisati pred imenom matematične konstante ali funkcije? <= span lang=3DEN-US style=3D'font-family:"Tahoma","sans-serif";mso-no-proof:yes'><= o:p>
1. Kako je sestavljen program v JAVI?
2. Kaj določa tip spremenljivke?
3. Pogostokrat je potrebno vrednost neke spremenljivke povečati za 1.
Zapiši na štiri načine.
4. Opiši ogrodje.
import java.io.*;
public class JavaApplicationVhod
{
public static void
main(String[] args) throws IOException
{
}
}=
5. Opiši osnovne operacije nad realnimi števili števili. K=
ako
dve celi števili delimo na običajen način?