Podjetje BMW je bilo uradno ustanovljeno 7. marca 1916, ko so zaceli s proizvodnjo letalskih motorjev. Nekaj let kasneje so priceli proizvajati motocikle in nato se avtomobile. Njihovi proizvodi so poznani po celem svetu.
Zacetki:
Zacetki segajo v leto 1913, ko je Karl Friedrich Rapp, znan in uspesen inzenir v nemski letalski industriji, poleg svojih podjetij v Berlinu in Chemitzu, ustanovil se podjetje v Munchnu, imenovano Rapp Motorenwerke GmbH. Delavnica se je usmerila v izdelovanje letalskih motorjev, ki pa so na zacetku povzrocali veliko tezav. Zaradi vedno vecjih financnih tezav, se je Karl Friedrich Rapp odlocil za prodajo svojega podjetja in tovarne v Munchnu.
1916-1920
Podjetje in tovarno sta l.1916 kupila dva Avstrijca, inzenir Max Friz in poslovnez Franz Josef Popp. Aprila l.1917 sta podjetje preimenovala v Bayeriche Motoren Werke GmbH oz. krajse BMW GmbH. Ze l.1918 se je podjetje preoblikovalo v delnisko druzbo - BMW AG. Vzporedno je 7. marca 1916 ustanovil svoje podjetje Gustav Otto, sin slavnega inzenirja Nicolausa Augusta Otta. Podjetje se je imenovalo Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW AG), ki se je prav tako ukvarjalo z izdelavo letalskih motorjev.
Leta 1917 so razvili pri Bayerische Motoren Werke GmbH odlicen letalski motor in tako dobili posel za dobavo 2000 letalskih motorjev za Prusko vojsko. Tega leta je podjetje dobilo tudi uradni logotip, ki pa se ne razlikuje veliko od današnjega. Po koncu prve svetovne vojne je imela Nemcija po versajski mirovni pogodbi prepoved izdelave letalskih motorjev se nadaljnjih 5 let, kar je imelo posledice pri vseh izdelovalcih letalskih motorjev. BMW je skrivoma se naprej razvijal letalske motorje in tako je bil 17. junija 1919 na skrivaj dosezen visinski rekord, 9760 m z letalskim motorjem BMW Illa.
Prvi motocikel
1921-1925
V okviru prestrukturiranja podjetja l.1922 je financnik Camilo Castiglioni zagotovil kapital za nadaljnji obstoj podjetja, prvi generalni direktor pa je postal Franz Josef Popp. K podjetju BMW AG so pripojili se del podjetja Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW AG) in tako je nastalo enotno podjetje z logotipom BMW AG, ki obstaja se danes. Do l.1922 so z BMW letalskimi motorji podrli 29 rekordov. Ostanek podjetja Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW AG) se je preimenovalo v Suddeutsche Bremsen AG, ki pa je bila hcerinska druzba podjetja Knorr Bremse AG, ter se se naprej posvecalo izkljucno aviaciji.
Jeseni l.1923, tocneje 28. septembra, je bil predstavljen prvi BMW motocikel z nazivom BMW R32. Imel je 2 valjni motor s prostornino 494 cm3 in mocjo 6,3 kW (8,5 KM). Sam motocikel je tehtal 122 kg, z bocno prikolico pa 184 kg. Na sredini je imel 14 l posodo za gorivo. Dosegel pa je hitrost 95 km/h.