Prva
stran
Partnerji/Partners
1998/99
1999/00
2000/01
2001/2002
Vsebina
1.pismo
2.pismo
3.pismo
4.pismo
5.pismo
6.pismo
7.pismo
8.pismo
9.pismo
10.pismo
Primeri pisem
Utrinki s Švedske |
Vsebina projekta THE IMAGE
Projekt The Image je
namenjen dopisovanju vrstnikov iz različnih delov sveta. Da bi bilo dopisovanje hkrati
zanimivo in poučno, je pri izpeljavi projekta, posebej za učitelja in učenca, na
razpolago kakovostno gradivo . Tako se oba na svoj način pripravljata na delo.
Če kliknete na THE IMAGE, si lahko ogledate
originalno gradivo projekta.
Projekt predvideva, da
si bodo sodelujoči izmenjali 10 elektronskih pisem, v katerih bodo predstavili sebe svoje
domače, šolo in deželo.
Učitelji so
moderatorji projekta, zato se lahko dogovorijo in priredijo število pisem željam
učencev in možnostim v posameznih sredinah. Lahko se odločijo, da si bodo
izmenjali manj pisem, seveda pa morajo pri tem paziti, katere teme izpustijo.
O čem pišejo
učenci:
1. PISMO |
V tem pismu se
učenci predstavijo svojemu partnerju. Opišejo se in pri pisanju so jim v pomoč namigi,
nekatere najpogostejše besede in navodilo, kako izgleda pismo v angleščini. |
2.
PISMO |
V prvem pismu so se
spoznali, zato tokrat predstavijo partnerju svoj dom in bližnjo okolico. Opisujejo, kje
živijo, kaj počnejo v okolici doma in kakšni so sosedje.
|
3.
PISMO |
Na vrsti je šola ,
sošolci, šolski predmeti in učitelji. Pri pisanju jim pommaga poseben vprašalnik.
Sedaj so že bolj sproščeni in vedo, kako je potrebno pisati pismo, zato jim gre delo
kar lepo od rok.
|
4.
PISMO |
To pismo je zelo pomembno,
saj bodo učenci pisali o tem, kaj jih zanima, veseli, kaj zbirajo, berejo, o športu in
podobno. Na vrsti je torej prosti čas in aktivnosti, ki so najpogostejše pri mladih. O
tej temi radi govorijo, saj govori o njihovem svetu in interesih.
|
5.
PISMO |
Tokrat bodo morali učenci
odgovoriti na poseben vprašalnik, ki bo pomagal predstaviti značilnosti posamezne
kulture in okolja iz katere učenci izhajajo.
|
6.
PISMO |
Na vrsti je dnevnik.
Učenci podrobno opišejo en dan v tednu in soboto tako, kot bi pisali dnevnik. Pri tem
jih gradivo spodbuja, da izražajo tudi čustva ob določenih dogodkih.
|
7.
PISMO |
V tem pismu bosta
partnerja preiskušala drug drugega, če se že dobro poznata. Odgovarjala bosta na
vprašalnik in skušala predvideti, kako bi partner odgovoril na postavljena
vprašanja. To pismo pošljeta po dogovoru istočasno.
|
8.
PISMO |
Na vrsti je opis dežele,
vendar ne geografskih dejtev, pač pa učenci pišejo, kaj menijo o svoji deželi, kateri
streotipi so značilni zanjo in po čem slovi. hkrati morajo odgovoriti še na nekj
vprašanj in povedati, koliko odgovorov je partner zadel v prejšnjem pismu.
|
9.
PISMO |
Spoznali so deželo
dopisovalca in njene značilnosti, zato bodo sedaj v pismu poskušali navidezno peljati
prijatelja po bližnji okolici, širšem območju in po celotni državi. Pri tem jim bodo
povedali, zakaj jim kaj predstavljajo in kaj se jim zdi zanimivo in vredno
ogleda. Tokrat bodo izpustili streotipe in predvsem poskušali omogočiti partnerju, da bi
pri tem užival.
|
10.
PISMO |
Prispeli smo do zadnjega
pisma, ki pomeni hkrati slovo. V njem bosta partnerja poskušala povedati, kako dobro sta
spoznala drug drugega in se na koncu prijateljsko poslovila. In morda bodo pisma še
sledila, a to je seveda že druga zgodba.
|
In tu se projekt konča. V
angleškem pismu bi zapisali:' I'm looking forward to hearing from you soon.'.
Predstavljala vam bom tudi,
kaj o projektu menijo učenci.
 |