Navodila za delo Neobvezni izbirni predmet računalništvo (NRA6ab)

Teden 23.03. - 27.03.:
Naredi animacijo v Scratch-u.

Dodaj oz. kar nariši novo figurico oblaka. Figurico poimenuj Oblak.
Ko končaš, klikni zavihek Koda in izberi to figurico.
Figurico ustrezno pomanjšamo. (spremenimo velikost, nastavitev pod odrom)

Na oblaku naredi tole animacijo:
Oblak naj se zgoraj (nekje med vrhom in sredino odra) giblje od desne proti levi strani odra. Ko pride do leve strani, naj se postavi na desno stran in animacija se nadaljuje.
Uporabiti boš moral zanko Krmiljenje --> ponavljaj (neskončna zanka).
V zanki vsakič preverimo, ali se oblak že dotika roba. (Pogojni stavek (če ... potem ...) in Zaznavanje: če se dotika roba).
Če se ne, gremo kam? Ugotovi sam. (Gibanje --> Spremeni x koordinato.)
Ne pozabi dodati zakasnitve, da se oblak ne giblje tako hitro.

Nariši novo figurico in jo poimenuj Sonce.
Tudi to figurico animirajmo. Sonce naj se premika od leve proti desni strani odra. Naj bo nad oblakom, vendar pazi, da ko pride do desne strani odra, naj se postavi na levo stran.
Sonce naj bo nad višino oblaka, vendar pazi, da se pri postavitvi ne drži roba odra, sicer animacija ne bo delovala.

Na figurico mucka dodaj smerne ukaze (tipka levo in desno) za premikanje figurice.
Npr. ko pritisnemo tipko 'puščica desno', naj se figurica mucka premakne za 5 po x koordinati.
Ko pritisnemo tipko 'puščica levo', naj se figurica mucek premakne za -5 po x koordinati.
Ko kliknemo mucka, naj ta zamijavka. Zasliši se zvok.