I. OSNOVNA ŠOLA ŽALEC
Šilihova 1
3310 ŽALEC
Telefon: 03/ 713-24-22
Fax: 03/ 713-24-40

Na prvo stran
Informacije o šoli
Staši in šola
Šolsko leto 2003-2004
Šolske dejavnosti
Izbirne vsebine
Uporabne povezave

Spoštovani!


Temeljni namen šole je učenje, poučevanje in vzgoja.


Kot ravnateljica si prizadevam, da učitelje povežem v skupen namen in jih vzpodbujam k sodelovanju, pogovoru o učenju, kar daje pomemben prispevek k boljšemu in globljemu znanju učencev.

Za uspešen in optimalen razvoj učencev je potrebno razvijati in negovati tudi kvalitetno in kontinuirano sodelovanje s starši. Razvijanje otrokovih potencialov ter osebnosti s pozitivnim sistemom vrednot je mogoče le v prijetnem in mirnem delovnem okolju, ki pa se lahko razvija le pod okriljem dobrega sodelovanja vseh udeležencev vzgojno izobraževalnega procesa – učencev, zaposlenih v šoli, staršev ter lokalne skupnosti.

Pedagoško delo v šoli izpolnjuje več plasti. Katera plast je pomembnješa, bi težko presodila. Prav gotovo je pomembna komponenta kompleksnosti psihološko-filozofski pristop do opravljanja pedagoškega poslanstva, ki ima v ospredju predvsem vrednote, kot so človečnost, plemenitost in krepost. Pomembna je tudi komponenta, ki zajema področje znanja, izkušenj ter tehnike in ima opraviti s procesi učenja, informiranja in spoznanja, ki jih lahko količinsko ovrednotimo in merimo. Na šoli želim iskati ravnotežje med vsemi plastmi. Didaktika in vzgoja vsebujeta spoznavni in čustveni vzorec. Šolski učni uspeh, ki se odraža v spričevalu posameznika, je le en del šolske formacije. Šola je vzgojna skupnost, ki zna pomagati in vzpodbujati vsakega posameznika. Pri delu in iskanju najboljših učno-vzgojnih pogojev posameznika je pomembno intenzivno in plodno povezovanje učiteljev ter staršev in tudi vodstva šole. Pri vsem pa je pomembno, da pri opravljanju svojega poslanstva učitelji čutijo pomembnost, plemenitost in koristnost ter poklicno in strokovno suverenost opravljanja pedagoškega poklica.

V času sodobne družbe, globalizacije in hitrega tehnološkega napredka imajo mladi ljudje nedvomno neskončno možnosti. Sodobni učitelji na naši šoli znajo izkoristiti priložnosti sodobnega časa za doseganje procesnih in vsebinskih ciljev sodobne slovenske šole. Učitelji na naši šoli svoje delo organizirajo in vodijo tako, da so v oporo mladim, da bodo znali izbirati in slediti pozitivnim vrednotam življenja.

Za osebni razvoj učencev je pomembno upoštevanje kroskurikularnih vsebin, vzpostavitev avtentičnega učnega okolja. Vzgojno-izobraževalni proces naj bo zastavljen na temeljih sodobnih učnih metod ter avtonomiji učiteljev z upoštevanjem dejstva, da veliko znanj, ki jih bodo učenci potrebovali v prihodnosti, v tem trenutku sploh še ni odkritih. Ob dejstvu, da ustvarjamo in živimo tukaj in sedaj, mora vodenje šole in delovni utrip na šoli temeljiti na vzpodbujanju učencev k razvijanju njihovega kritičnega mišljenja ter kreativnega razmišljanja.


Tatjana Žgank-Meža