M
MALO VEC O HIP-HOPU

V zadnjih 26. letih se je Hip-hop razširil iz ameriških getov v še rastoči multikulturni fenomen. Popularnost  je za seboj potegnila tudi veliko komercializacijo hip-hopa na vseh področjih. Medtem ko  v preteklosti rap videospoti niso bili niti vključeni v program MTV-ja , so sedaj močno vključeni v promoviranje mogočnih založb, kot je Sony, ki ima pod okriljem večino rap zvezd. Podbno se je zgodilo z hip-hop oblačili, ki so dandanes  med najbolje prodajanimi produkti v svetu oblačil.

Pomemben položaj komercialnih raparjev kot so Puff Daddy. Nelly, Ja Rule in še nekateri, je imel  velik vpliv  za dojemanje hip-hopa. Nekateri raparji so celo ustvarili svoje firme, ki izdelujejo oblačila z njihovimi imeni.

V začetkih hip-hop glasbe so raparji rapali o tem, kako so revni, da si morajo služiti kruh s kriminalom in kako je življenje v getih težko.
Medtem ko je pri pop-rapu drugače. Glavne teme besedil so :
 *- Pitje pregrešno dragega šampan                                                                                                                         *- Kako se vozijo v svojih najboljše opremljenih SUV-jih                                                                                        * - V pesem so vključeni refreni, v katerih glavna zvezda in vsi njegovi "frendi" opevajo njihovo založbo