V
zadnjih 26. letih se je Hip-hop razširil iz ameriških
getov v še rastoči multikulturni fenomen. Popularnost je
za seboj potegnila tudi veliko komercializacijo hip-hopa na vseh
področjih. Medtem ko v preteklosti rap videospoti niso bili niti
vključeni v program MTV-ja , so sedaj močno vključeni v promoviranje
mogočnih založb, kot je Sony, ki ima pod okriljem večino rap zvezd.
Podbno se je zgodilo z hip-hop oblačili, ki so dandanes med
najbolje prodajanimi produkti v svetu oblačil.
Pomemben
položaj komercialnih raparjev kot so Puff Daddy. Nelly, Ja Rule in
še nekateri, je imel velik vpliv za dojemanje
hip-hopa. Nekateri raparji so celo ustvarili svoje firme, ki izdelujejo
oblačila z njihovimi imeni.
V
začetkih hip-hop glasbe so raparji rapali o tem, kako so revni, da si
morajo služiti kruh s kriminalom in kako je življenje v getih težko. Medtem ko je pri pop-rapu drugače. Glavne teme besedil so :
*- Pitje pregrešno dragega
šampan
*- Kako se vozijo v svojih najboljše opremljenih SUV-jih
* - V pesem so vključeni refreni, v katerih glavna zvezda in vsi njegovi "frendi" opevajo njihovo založbo