|
JEZIKOSLOVJE
Besede imajo svojo vlogo v stavku kakor človek v družbi. Mogoče jim
je pridati oznake, ne le poimenovati jih, denimo »samostalnik«, temveč
jih tudi grafično upodobiti, kar olajša otrokovo pomnjenje in razumevanje.
Pedagogika Montessori pozna množico poti, kako obvladati besedno in stavčno
analizo, ju približati otroku, predvsem pa, kako besede ustvarjalno uporabiti.
DRUGAČNOST
Pedagogika Marie Montessori je tako drugačna od tistih, ki jih poznate,
pa vendar tako sodobna. Pomislite samo na svoje otroke, ki jih vzgajate
doma in ki še ne hodijo v šolo. Morajo res sedeti štirikrat po petinštirideset
minut pri mizi, na primer prvih petinštirideset minut pri lego kockah,
drugih petinštirideset minut jim pomolite pred nos list papirja in barvice,
nato pocingljate z zvončkom, potem pa jim ukažete, naj eno uro skačejo
okrog hiše in se vozijo s kolesom. Verjetno bo bolj ustrezalo resnici,
da jim pustite, da razvijajo lastne interese in jim hkrati ponudite materiale,
za katere veste, da jim bodo koristili v življenju oziroma, da jim bodo
pomagali pri reševanju problemov, ko bodo nanje naleteli.
GLASBENI ODDELEK
Raziskave, opravljene v Evropi, kažejo, da se pri otrocih, ki so
bolj dejavni pri glasbi, inteligenca hitreje razvija. V naših glasbenih
oddelkih učenci začenjajo jutro s sproščanjem ob glasbi. Vsako novo snov
učiteljica poveže z novo, tematsko povezano pesmijo. Seveda ti učenci
veliko pojejo in igrajo na Orffove instrumente. Oddelki s tako vsebino
si sledijo od 1. do 4.razreda. Seveda so tudi navdušeni člani šolskega
pevskega zbora. Na predmetni stopnji pa se ti učenci vključujejo v šolski
zbor in glasbene projekte.
|