Prehrana Novice Obvestila

 

OBVESTILO

V ponedeljek, 3. 9. 2007, se začne pouk za učence od 2. do 9. razreda ob 8.30 in traja do 12.00, torej 4 šolske ure. Za učence prvih razredov se ta dan začne pouk ob 9.00, učenci bodo do 10.30 z učiteljicami v razredih, starši imajo kratek sestanek z ravnateljico.

Ljubljana, 29. 8. 2007 ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Katja Arzenšek, ravnateljica


OBVESTILO

V kratkem bomo dobili novo spletno stran na naslovu http://www.ossiska.si. Stran se ni dokončana in zato občasno še ni dostopna, vendar bo kmalu popolno delujoča.

 


 

OBVESTILO

UČBENIKI, DELOVNI ZVEZKI IN POTREBŠČINE ZA ŠOL. L. 2007/2008:

1. RAZRED:

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Urbančič et al.: NA VRTILJAKU ČRK 1, 3 deli, delovni zvezek za slovenščino-jezik v 1. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus

1

MAT

M. Rajšp, J. Žic: PRVI KORAKI V MATEMATIKO, 2 dela, učbenik z elementi delovnega zvezka za matematiko v 1. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus

  • UČBENIK

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Grginič: KO PRAVLJICE OŽIVIJO, učbenik (berilo)za slovenščino-književnost v 1. razredu devetletne osnovne šole, Založba Izolit

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

NAZIV

3

Zvezek, veliki A4 - brezčrtni

1

Zvezek, mali A5 – črtasti ( 11 mm), Tako lahko

1

Zvezek, mali A5 - brezčrtni

1

Šablona mala

1

Mapa A4 z elastiko

1

Registrator A4 z ovitkom na dve luknji

1

Pregledna beležka (brez natiskanih vsebin)

1

Peresnica - prazna

3

Svinčnik, trdota HB

1

Flomastri

1

Kvalitetne barvice

1

Radirka

1

Šilček

1

Lepilo v stiku

1

Lepilni trak

1

Škarje - kvalitetne

1

Šolska torba za 1. razred ali nahrbtnik za zvezek formata A4

1

Copati z nedrsečim podplatom

1

Vrečka za copate

1

Kratke hlače in majica oz. dres

1

Vrečka za športno opremo iz blaga

1

Risalni blok, 20 listni

30

Risalni listi

1

Kolaž papir, A4

1

Gobica

1

AERO komplet tempera barvice

1

Paleta

1

Čopiči(1 x 4 mm, 1 x 10 mm, 1 x 14 mm)

1

Lonček za čopiče

1

Mastne voščene barvice - DUGA

Vse potrebščine morajo biti podpisane (razen risalnih listov).

 

2. RAZRED:

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Grginič, M. Urbančič Jelovšek: ABC 2, POSLUŠAMO-GOVORIMO, PIŠEMO-BEREMO, 3 deli, samostojni delovni zvezek za jezik pri slovenščini v 2. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Založba Izolit

1

MAT

M. Rajšp, J. Šafarič: DRUGI KORAKI V MATEMATIKO, 2 dela, samostojni delovni zvezek za matematiko v 2. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus

1

GVZ

A. Pesek: GLASBA 2, Z igro v glasbeni svet, samostojni delovni zvezek s fonogramom za glasbeno vzgojo v 2. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr., MKZ

1

SPO

M. Antić et al.: OKOLJE IN JAZ 2, delovni zvezek za spoznavanje okolja v 2. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

  • UČBENIKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

I. Saksida, V. Medved Udovič, M. Grginič: NA MAVRICO PO PRAVLJICO, učbenik za slovenščino-književnost v 2. razredu devetletnega osn. izobr., Izolit

1

SPO

M. Antić et al.: OKOLJE IN JAZ 2, učbenik za spoznavanje okolja v 2. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

NAZIV

1

Zvezek, veliki A4, veliki karo, 1 cm

2

Zvezek, veliki A4, brezčrtni

1

Zvezek AJDA, mali A5, črtasti ( 11 mm)

2

Zvezek AJDA, mali A5, z vmesno črto, z vrisanimi drevesi

1

Beležka

3

Svinčnik, trdota HB

1

Barvice

1

Flomastri

1

Radirka

1

Šilček

1

Mapa A4 z elastiko

1

Nalivno pero

1

Bombice za nalivno pero (6/1)

1

Lepilni trak

1

Registrator A4 z ovitkom na dve luknji

1

Ravnilo, mala šablona

1

Kolaž papir, velikost A4

1

Lepilo v stiku

1

Risalni blok, 20-listni

30

Risalni listi

1

Tempera barvice AERO

1

Paleta za mešanje barv

1

Voščene barvice

1

Škarje

1

Lonček za čopiče

1

Gobica

1

Komplet čopičev (1 x 4 mm, 1 x 10 mm, 1 x 14 mm)

1

Vrečka za copate in nedrseči, usnjeni šolski copati

1

Peresnica, šolska torba

1

Vrečka za športno opremo

1

Kratke hlače, kratka majica oz. dres

Vse potrebščine morajo biti podpisane in označene.

 

3. RAZRED:

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Grginič, M. Urbančič Jelovšek, M. Križaj Ortar: ABC 3, GOVORIMO-POSLUŠAMO, PIŠEMO-BEREMO, 3 deli, samostojni delovni zvezek za jezik pri slovenščini v 3. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Založba Izolit

1

MAT

M. Rajšp, J. Žic: TRETJI KORAKI V MATEMATIKO, samostojni delovni zvezek za matematiko v 3. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus

+ mapa z delovnimi listi

1

MAT

S Osterman: RAČUNANJE JE IGRA 3 : zbirka nalog za 3. razred devetletne osnovne šole, Antus

1

MAT

V. Jalovec: POŠTEVANKA POKRIVANKA, učni pripomoček, didaktična igra

1

GVZ

A. Pesek: GLASBA 3, Zvočni živžav, delovni zvezek s fonogramom za 3. razred devetletne osnovne šole, MKZ

1

SPO

M. Antić et al.: OKOLJE IN JAZ 3, delovni zvezek za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

  • UČBENIKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Grginič, V. Medved Udovič, I. Saksida: MOJE BRANJE – SVET in SANJE, berilo za slovenščino v 3. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Založba Izolit

1

SPO

M. Antić et al.: OKOLJE IN JAZ 3, učbenik za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

NAZIV

1

Zvezek AJDA, veliki A4, 40-listni, črtasti z vmesno črto in brezčrtni v enem

1

Zvezek AJDA, mali B5, 40-LISTNI, črtasti z vmesno črto

1

Zvezek AJDA, mali B5, 40-listni, 1 cm karo

1

Beležka

3

Svinčnik, trdota HB

1

Kemični svinčnik-rdeč in zelen

1

Nalivno pero

1

Vložki za nalivno pero

1

Barvice Jolly

1

Flomastri

1

Radirka

1

Šilček

1

Mapa A4 z elastiko, plastificirana

1

Registrator A4 širok z dvema lunjama

10

Prozornih vložnih A4 map z luknjami

1

Ravnilo 30 cm, velika šablona

1

Ravnilo, mala šablona

2

Lepilo v stiku

30

Risalnih listov v foliji

1

Tempera barvice AERO

1

Lonček za slikanje

1

Predpasnik za likovno ustvarjanje

1

Voščene barvice, 12 barv – DUGA ali STADTLER

1

Škarje z rezilom dolgim 6 – 7 cm

1

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10 in 14; okrogli št. 6 in 8

1

Vrečka za copate in nedrseči, usnjeni šolski copati

1

Peresnica, šolska torba

1

Vrečka za športno opremo

1

Kratke hlače, kratka majica

 

4. RAZRED:

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Križaj Ortar et al.: GRADIM SLOVENSKI JEZIK 4, samostojni delovni zvezek za slovenščino-jezik v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus

1

MAT

M. Cotič et al.: SVET MATEMATIČNIH ČUDES 4, 2 dela, samostojni delovni zvezek za matematiko v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

MAT

M. Cotič et al.: SVET MATEMATIČNIH ČUDES 4, vaje za utrjevanje, 2 dela, delovni zvezek za matematiko v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr., DZS

1

TJA

S. Maidment, L. Roberts: HAPPY STREET 1, Activity book, delovni zvezek za angleščino v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr., OUP, MKT

1

GVZ

A. Pesek, GLASBA 4, samostojni delovni zvezek za glasbo v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja z zvočnim gradivom, MKZ

 

SD

M. Umek, O. Janša Zorn: DRUŽBA IN JAZ 1, delovni zvezek, družba za 4. razred devetletnega osnvnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

NIT

D. Krnel et al.: OD MRAVLJE DO SONCA 1, delovni zvezek, naravoslovje in tehnika za 4. Razred devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

  • UČBENIK

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

I. Saksida, M. Kordigel, V. Medved Udovič: BERILO ZA RAZVEDRILO, berilo -učbenik za slovenščino v 4. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Izolit

1

SD

O. Janša Zorn, M. Umek, M. Košak: DRUŽBA IN JAZ 1, učbenik za družbo, Modrijan

1

NIT

D. Krnel et al.: OD MRAVLJE DO DONCA 1, učbenik za naravoslovje in tehniko, Modrijan

1

TJA

S. Maidment, L. Roberts: HAPPY STREET 1, Class book, učbenik za angleščino, OUP, MKT

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

2 + 1 + 1

SLO + SD + NIT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, 1 cm karo

1

SD

Ročni zemljevid Slovenije (uporabljali ga boste tudi v 5. razredu)

1

 

Beležka

2

 

Svinčnik, trdota HB

1

 

Kemični svinčnik-rdeč

1

 

Nalivno pero

1

 

Vložki za nalivno pero

1

 

Brisalnik črnila

1

 

Barvice

1

 

Flomastri

1

 

Radirka

1

 

Šilček

1

 

Samolepilni trak, 15 mm x 33 m

10

 

Mapa U, plastična, vložna

1

 

Registrator A4 na dve luknji

1

 

Ravnilo NOMA 5, velika šablona

1

 

Kolaž papir, velikost A4, 20-barvni

1

 

Lepilo v stiku

1

 

Risalni blok, 20-listni, trde platnice

1

 

Tempera barvice AERO

1

 

Tempera barvica, posamična, bela

1

 

Paleta za mešanje barv

1

 

Škarje

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10; okrogli št. 8

1

 

Vrečka za copate in nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo, kratke hlače, kratka majica

 

5. RAZRED:

  • UČBENIKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

B. Hanuš: BESEDE ZA VSEVEDE, BERILO 5, učbenik za slovenščino –književnost v 5. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

MAT

M. Cotič et al.: SVET MATEMATIČNIH ČUDES 5, učbenik za matematiko v 5. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

TJA

S. Maidment, L. Roberts: HAPPY STREET 2, Class book, učbenik za angleščino

1

SD

M. Umek, O. Janša Zorn: DRUŽBA IN JAZ 2, učbenik za družbo v 5. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr., Modrijan

1

NIT

D. Krnel et al.: OD MRAVLJE DO SONCA 2, učbenik za naravoslovje in tehniko v 5. razredu osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

GO

G. Torkar, P. Bratož Opaškar: GOSPODINJSTVO 5, učbenik za gospodinjstvo, Rokus

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

2 + 2 + 1

SLO + SD + GO

Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, 1 cm karo

1

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni

1 + 1

TJA + GVZ

Zvezek, mali A5, 50-listni, črtasti

1

SLO

Zvezek za spise, 20-listni, črtasti

1

 

Beležka

1

SD

Ročni zemljevid Slovenije

1

 

Kemični svinčnik-rdeč

1

 

Nalivno pero

1

 

Barvice, flomastri

1

 

Radirka, šilček

1

 

Ravnilo NOMA 5, velika šablona

1

MAT

Geotrikotnik

1

MAT

Šestilo

1

 

Kolaž papir, velikost A3, 20-barvni

1

 

Risalni blok, 20-listni

1

 

Lepilo v stiku, škarje

1

 

Risanka, velikost A4, 13-listna

1

 

Tempera barvice AERO

1

 

Tempera barvica, posamična, bela

1

 

Paleta za mešanje barv, lonček za čopiče

1

 

Risalno oglje v palčkah, 12 kosov v škatli

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10; okrogli št. 8

1

 

Nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo

1

 

Kratke hlače, kratka majica

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOL.

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Bešter Turk et al.: GRADIM SLOVENSKI JEZIK 5, 2 dela, samostojni delovni zvezek za slovenščino-jezik v 5. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

1

MAT

M. Cotič et al.: SVET MATEMATIČNIH ČUDES 5, vaje za utrjevanje, 2 dela, delovni zvezek za matematiko v 5. razredu devetletne osnovne šole, DZS

1

GVZ

A. Pesek: GLASBA 5, samostojni delovni zvezek in zvočno gradivo za glasbeno vzgojo v 5. razredu devetletne osnovne šole, MKZ

1

TJA

S. Maidment, L. Roberts: HAPPY STREET 2, Activity book, učbenik za angleščino

v 5. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr., OUP, MKT

1

SD

M. Umek, O. Janša Zorn: DRUŽBA IN JAZ 2, delovni zvezek, družba za 5. razred devetletnega osnvnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

NIT

D. Krnel et al.: OD MRAVLJE DO SONCA 2, delovni zvezek, naravoslovje in tehnika za 5. razred devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

NIT

A. Papotnik: NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA 5, univerzalno gradivo za praktično delo in ustvarjanje izdelkov, Izotech

 

6. RAZRED:

  • UČBENIKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

SLO

M. Cirman, G. Kocijan, S. Šimenc: BRANJE ZA SANJE, Berilo 6, učbenik za slovenščino-književnost v 6. razredu osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

SLO

M. Sivec, L. Kosmač, K. Rigler Šilc: HEJ HOJ, POVABIM TE S SEBOJ, učbenik za slovenščino-jezik v 6. Razredu osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

GVZ

N. Kustec, C. Bevc: ČUDOVITI SVET GLASBE, učbenik za glasbeno vzgojo v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

LVZ

T. Tacol, B. Tomšič Čerkez: LIKOVNO IZRAŽANJE 6, učbenik za likovno vzgojo v 6. Razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Debora

1

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 6, učbenik za matematiko v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

1

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 1, Starter, Student's Book 1, učbenik za angleščino v 6. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

1

GOS

S. Kostanjevec: GOSPODINJSTVO 6, učbenik za gospodinjstvo v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

1

NAR

D. Krnel et al.: NARAVOSLOVJE 6, učbenik za naravoslovje v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

ZGO

M. Rode, E. Tawitian: KORAKI V ČASU, PRVI KORAKI V PRETEKLOST, učbenik za zgodovino v 6. razredu osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

GEO

J. Senegačnik: MOJA PRVA GEOGRAFIJA, Učbenik za geografijo v 6. razredu devetletne osnovne šole, Modrijan

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1 + 1 + 1

+ 1 + 1

GVZ + ZGO + GEO + LVZ + NAR

Zvezek, veliki A4, 80-listni, črtasti

1

MAT

Zvezek, veliki A4, 80-listni, mali karo

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni

2 + 1

SLO + TJA

Zvezek, mali A5, 80-listni, črtasti

1

 

Beležka

1

GEO

Atlas sveta za osnovno šolo

1

 

Kemični svinčnik-rdeč

1

 

Nalivno pero, brisalnik črnila, vložki za nalivno pero

1

 

Barvice, flomastri

1

 

Radirka, šilček

1

MAT

Geotrikotnik, geometrijsko orodje

1

MAT

Šestilo

1

 

Kolaž papir, velikost A3, 20-barvni

1

 

Risalni blok, 20-listni

1

 

Lepilo v stiku, škarje

1

 

Risanka, velikost A4, 13-listna

1

 

Tempera barvice AERO

1

 

Tempera barvica, posamična, bela

1

 

Tempera barvica, posamična, črna

1

 

Vodene barvice

1

 

Črni tuš

1

 

Paleta za mešanje barv

1

 

Voščene barvice

1

 

Risalno oglje v palčkah, 12 kosov v škatli

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10 in 14; okrogli št. 6 in 8

1

 

Torbica za likovni pribor, nepremočljiva

1

 

Nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo

1

 

Kratke hlače, kratka majica

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

KOLIČINA

PREDMET

NAZIV

1

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 6, delovni zvezek za matematiko v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

1

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 1, Starter, Workbook 1, delovni zvezek za angleščino v 6. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

1

NAR

D. Krnel et al.: NARAVOSLOVJE 6, delovni zvezek za naravoslovje v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

1

GOS

S. Kostanjevec: GOSPODINJSTVO 6, delovni zvezek za gospodinjstvo v 6. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

1

ZGO

M. Rode, E. Tawitian: KORAKI V ČASU, PRVI KORAKI V PRETEKLOST, delovni zvezek za zgodovino v 6. razredu osnovnošolskega izobraževanja, DZS

1

GEO

J. Senegačnik: MOJA PRVA GEOGRAFIJA, delovni zvezek za geografijo v 6. razredu devetletne osnovne šole, Modrijan

1

TEH

S. Fošnarič, Z. Puncer, D. Sluhan, J. Virtič: TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6, delovni zvezek z delovnim gradivom za tehniko in tehnologijo v 6. razredu osnovne šole, Izotech

 

7. RAZRED:

  • UČBENIKI

PREDMET

NAZIV

SLO

J. Vogel, J. Skaza, M. Pavlin: SLOVENŠČINA 7, učbenik za slovenščino-jezik v 7. razredu osnovne šole, MKZ

SLO

M. Mohor et al.: SREČA SE MI V PESMI SMEJE, berilo za slovenščino v 7. razredu osnovnošolskega izobraževanja, MKZ

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 7, učbenik za matematiko v 7. razredu devetletne osnovne šole, Rokus Klett

GVZ

B. Oblak: GLASBA DO 18. STOLETJA, učbenik za glasbeno vzgojo v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr. DZS

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 2, Starter, Student's Book 2, učbenik za angleščino v 7. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

J. Senegačnik, B. Drobnjak: SPOZNAVAMO EVROPO IN AZIJO, učbenik, geografija za 7. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

K. Simonič Mervic: STARI SVET, učbenik za zgodovino za 7. razred osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

EID

S. Hribar et al.: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, učbenik za pouk državljanske vzgoje in etike v 7. razredu devetletne osnovne šole, i2

LVZ

T. Tacol, J. Muhovič, Č. Frelih: LIKOVNO IZRAŽANJE 7 IN LIKOVNO SNOVANJE I, učbenik za likovno vzgojo in likovno snovanje v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Debora

NAR

I. Furlan Vukonja et al.: NARAVOSLOVJE 7, učbenik za naravoslovje v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

UČBENIKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PRED-MET

NAZIV UČBENIKA

TJF

M. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Methode de francais, učbenik za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

AST

M. Prosen, M. Vehovec: OD ZEMLJE DO SONCA, učbenik za izbirni predmet astronomija-Sonce, Luna in Zemlja v 7. ali 8. ali 9. razredu osnovnošolskega izobraževanja, Jutro

SPH

V. Koch: SODOBNA PRIPRAVA HRANE, učbenik za izbirni predmet, Modrijan

TJN

G. Motta: WIR 1, učbenik za nemščino kot izbirni predmet, Rokus Klett

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLI-

ČINA

PREDMET

NAZIV

1

GVZ

Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti

1 + 1 + 1

+ 1

GEO + ZGO + NAR + AST

Zvezek, veliki A4, 80-listni, črtasti

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni

2 + 1 +1 + 1+ 1

SLO + TJA + EID + TJN + TJF

Zvezek, mali A5, 80-listni, črtasti

1

MAT

Zvezek, veliki A4, 80-listni, mali karo

1

GEO

Atlas sveta za osnovno šolo

1

SPH

Mapa s praznimi A4 listi

1

 

Nalivno pero, brisalnik črnila, vložki za nalivno pero

1

 

flomastri

1

 

Radirka, šilček

1

MAT

Geotrikotnik, geometrijsko orodje

1

MAT

Šestilo

1

 

Kolaž papir, velikost A3, 20-barvni

1

 

Risalni blok, 20-listni

1

 

Lepilo v stiku, škarje

1

 

Risanka, velikost A4, 13-listna

1

 

Tempera barvica, posamična, rdeča

1

 

Tempera barvica, posamična, modra

1

 

Tempera barvica, posamična, rumena

1

 

Tempera barvica, posamična, bela

1

 

Tempera barvica, posamična, črna

1

 

Vodene barvice

1

 

Črni tuš

1

 

Voščene barvice

1

 

Risalno oglje v palčkah, 12 kosov v škatli

1

 

Set za linorez, mali ( 5 nožkov z držalom)

1

 

Linolej velikosti A4

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10 in 14; okrogli št. 6 in 8

1

 

Torbica za likovni pribor, nepremočljiva

1

 

Nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo, Kratke hlače, kratka majica

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 7, delovni zvezek za matematiko v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 2, Starter, Workbook 2, delovni zvezek za angleščino v 7. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

J. Senegačnik, B. Drobnjak: SPOZNAVAMO EVROPO IN AZIJO, delovni zvezek, geografija za 7. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

K. Simonič Mervic: STARI SVET, učbenik za zgodovino za 7. razred osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

ZGO

T. Weber et al: MALI ZGODOVINSKI ATLAS, zgodovina v devetletnem osnovnošolskem izobraževanju, Modrijan

EID

J. Justin, M. Zupančič, I.Ž. Žagar: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, delovni zvezek za 7. razred devetletne osnovne šole, i2

NAR

I. Furlan Vukonja et al.: NARAVOSLOVJE 7, delovni zvezek za naravoslovje, prenovljena izdaja, Rokus Klett

THV

S. Fošnarič, J. Virtič, D. Slukan: TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7, delovni zvezek z delovnimi gradivi za tehniko in tehnologijo v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Izotech

DELOVNI ZVEZKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

TJF

M. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Cahier d'exercices, delovni zvezek za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

TJN

G. Motta: WIR 1, delovni zvezek za nemščino kot izbirni predmet v 7. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

AST

B. Szomi Kralj: SONCE, ZEMLJA, LUNA : zbirka vaj za izbirni predmet astronomija, Math

 

8. RAZRED:

  • UČBENIKI

PREDMET

NAZIV

SLO

M. Honzak et al.: DOBER DAN, ŽIVLJENJE, berilo za slovenščino v 8. razredu osnovne šole, MKZ

SLO

J. Vogel, M. Čuden, T. Košak: SLOVENŠČINA 8, učbenik za slovenščino-jezik v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, MKZ

LVZ

T. Tacol, Č. Frelih, J. Muhovič: LIKOVNO IZRAŽANJE 8, učbenik za likovno vzgojo v 8. razredu osnovnošolskega izobraževanja, Debora

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 8, učbenik za matematiko v 8. razredu devetletne osnovne šole, Rokus Klett

GVZ

B. Oblak: GLASBA V 18. IN 19. STOLETJU, učbenik za glasbeno vzgojo v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr. DZS

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 3, Starter, Student's Book 3, učbenik za angleščino v 8. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

k. Kolenc Kolnik et al.: SPOZNAVAMO AFRIKO IN NOVI SVET, učbenik, geografija za 8. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

J. Cvirn, E. Hriberšek Balkovec, A. Studen: KORAKI V ČASU, Novi vek, učbenik za zgodovino v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

EID

M. Ule Nastran et al.: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, učbenik za pouk državljanske vzgoje in etike v 8. razredu devetletne osnovne šole, i2

FIZ

B. Beznec et al.: MOJA PRVA FIZIKA 1, učbenik za fiziko v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

KEM

A. Gabrič et al.: KEMIJA DANES 1, učbenik za kemijo v 8. razredu devetletne osnovne šole, DZS

BIO

B. Novak: BIOLOGIJA 8, učbenik za biologijo v 8. razredu devetletne osnovne šole, DZS

UČBENIKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PREDMET

NAZIV UČBENIKA

TJF

M. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Methode de francais, učbenik za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

SPH

V. Koch: SODOBNA PRIPRAVA HRANE, učbenik za izbirni predmet, Modrijan

AST

M. Prosen, M. Vehovec: OD ZEMLJE DO SONCA, učbenik za izbirni predmet astronomija-Sonce, Luna in Zemlja v 7. ali 8. ali 9. razredu osnovnošolskega izobraževanja, Jutro

LS2

T. Tacol, Č. Frelih, J. Muhovič: LIKOVNO SNOVANJE II, učbenik za izbirni predmet likovno snovanje II v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Debora

TJN

G. Motta: WIR 2, učbenik za nemščino kot izbirni predmet, Rokus Klett

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLI-

ČINA

PREDMET

NAZIV

1

GVZ

Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti

1 + 1 + 1 + 1 + 1

GEO + ZGO + KEM + BIO + AST

Zvezek, veliki A4, 80-listni, črtasti

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni

2 + 1 +1 + 1+ 1

SLO + TJA + EID + TJN + TJF

Zvezek, mali A5, 80-listni, črtasti

1 + 1

MAT + FIZ

Zvezek, veliki A4, 80-listni, mali karo

1

GEO

Atlas sveta za osnovno šolo (lahko od lanskega leta)

1

KEM

Periodni sistem elementov

1

SPH

Mapa s praznimi A4 listi

1

 

Nalivno pero, brisalnik črnila, vložki za nalivno pero

1

 

Flomastri

1

 

Radirka, šilček

1

MAT

Geotrikotnik, geometrijsko orodje

1

MAT

Šestilo

1

MAT

Kalkulator

1

 

Kolaž papir, velikost A3, 20-barvni

1

 

Likovni blok, Radeče, velikost A3, 30-listni

1

 

Lepilo v stiku, škarje

1

 

Risanka, velikost A4, 13-listna

1

 

Tempera barvice

1

 

Vodene barvice

1

 

Črni tuš

1

 

Voščene barvice

1

 

Risalno oglje v palčkah, 12 kosov v škatli

1

 

Set za linorez, mali ( 5 nožkov z držalom)

1

 

Linolej velikosti A4

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10 in 14; okrogli št. 6 in 8

1

 

Torbica za likovni pribor, nepremočljiva

1

 

Nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo, kratke hlače, kratka majica

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 8, delovni zvezek za matematiko v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 3, Starter, Workbook , delovni zvezek za angleščino v 8. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

k. Kolenc Kolnik et al.: SPOZNAVAMO AFRIKO IN NOVI SVET, delovni zvezek, geografija za 8. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

M, Rode: KORAKI V ČASU-NOVI VEK, delovni zvezek za zgodovino v 8. razredu devetletne osnovne šole, DZS

ZGO

T. Weber et al: MALI ZGODOVINSKI ATLAS, zgodovina v devetletnem osnovnošolskem izobraževanju, Modrijan

EID

J. Justin, M. Zupančič, I.Ž. Žagar: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, delovni zvezek za 8. razred devetletne osnovne šole, i2

FIZ

B. Beznec et al.: MOJA PRVA FIZIKA 1, delovni zvezek za fiziko v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

KEM

A. Gabrič et al.: KEMIJA DANES 1, delovni zvezek za kemijo v 8. razredu devetletne osnovne šole, DZS

TEH

S. Fošnarič, J. Virtič, D. Slukan: TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8, delovni zvezek z delovnimi gradivi za tehniko in tehnologijo v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Izotech

DELOVNI ZVEZKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

TJF

m. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Cahier d'exercices, delovni zvezek za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

TJN

G. Motta: WIR 2, delovni zvezek za nemščino kot izbirni predmet v 8. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

AST

B. Szomi Kralj: SONCE, ZEMLJA, LUNA : zbirka vaj za izbirni predmet astronomija, Math

 

9. RAZRED:

  • UČBENIKI

PREDMET

NAZIV

SLO

M. Honzak et al.: SKRIVNO ŽIVLJENJE BESED, berilo za slovenščino v 9. razredu osnovnošolskega izobraževanja, MKZ

SLO

J. Vogel, M. Čuden, T. Košak: SLOVENŠČINA 9, učbenik za slovenščino-jezik v 9. razredu osnovnošolskega izobraževanja, MKZ

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 9, učbenik za matematiko v 9. razredu devetletne osnovne šole, Rokus Klett

GVZ

B. Oblak: GLASBA V 20. STOLETJU, učbenik za glasbeno vzgojo v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobr. DZS

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 4, Starter, Student's Book, učbenik za angleščino v 9. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

J. Senegačnik, B. Drobnjak, M. Otič: ŽIVIM V SLOVENIJI, učbenik, geografija za 9. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

E. Dolenc, A. Gabrič, M. Rode: KORAKI V ČASU, 20. stoletje, učbenik za zgodovino v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

FIZ

B. Beznec et al.: MOJA PRVA FIZIKA 2, učbenik za fiziko v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

KEM

A. Gabrič et al.: KEMIJA DANES 2, učbenik za kemijo v 9. razredu devetletne osnovne šole, DZS

BIO

U. Lunder: BIOLOGIJA 9, učbenik za biologijo v 9. razredu devetletne osnovne šole, Rokus Klett

UČBENIKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PREDMET

NAZIV UČBENIKA

TJF

M. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Methode de francais, učbenik za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

SPH

V. Koch: SODOBNA PRIPRAVA HRANE, učbenik za izbirni predmet, Modrijan

TJN

G. Motta: WIR 3, učbenik za nemščino kot izbirni predmet, Klett, Rokus

AST

M. Prosen, M. Vehovec: OD ZEMLJE DO SONCA, učbenik za izbirni predmet astronomija-Sonce, Luna in Zemlja v 7. ali 8. ali 9. razredu osnovnošolskega izobraževanja, Jutro

  • OBVEZNE POTREBŠČINE PO IZBORU UČITELJEV

KOLI-

ČINA

PREDMET

NAZIV

1

GVZ

Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti

1 + 1 + 1 + 1 + 1

GEO + ZGO + KEM + BIO + AST

Zvezek, veliki A4, 80-listni, črtasti

2

MAT

Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni

2 + 1 + 1+ 1

SLO + TJA + TJN + TJF

Zvezek, mali A5, 80-listni, črtasti

1 + 1

MAT + FIZ

Zvezek, veliki A4, 80-listni, mali karo

1

GEO

Ročni zemljevid Slovenije

1

KEM

Periodni sistem elementov

1

SPH

Mapa s praznimi A4 listi

1

MAT

Svinčnik, trdota HB

1

 

Nalivno pero, brisalnik črnila, vložki za nalivno pero

1

 

Flomastri

1

 

Radirka, šilček

1

MAT

Geotrikotnik, geometrijsko orodje

1

MAT

Šestilo

1

MAT

Kalkulator

1

 

Kolaž papir, velikost A3, 20-barvni

1

 

Likovni blok, Radeče, velikost A3, 30-listni

1

 

Lepilo v stiku, škarje

1

 

Risanka, velikost A4, 13-listna

1

 

Tempera barvice

1

 

Vodene barvice

1

 

Črni tuš

1

 

Voščene barvice

1

 

Risalno oglje v palčkah, 12 kosov v škatli

1

 

Set za linorez, mali ( 5 nožkov z držalom)

1

 

Linolej velikosti A4

1

 

Komplet čopičev: ploščati št. 6, 10 in 14; okrogli št. 6 in 8

1

 

Torbica za likovni pribor, nepremočljiva

1

 

Nedrseči, usnjeni šolski copati

1

 

Peresnica, šolska torba

1

 

Vrečka za športno opremo, kratke hlače, kratka majica

  • OBVEZNI DELOVNI ZVEZKI

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

MAT

J. Berk, J. Draksler, M. Robič: SKRIVNOSTI ŠTEVIL IN OBLIK 9, delovni zvezek za matematiko v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

TJA

T. Hutchinson: PROJECT 4, Starter, Workbook, delovni zvezek za angleščino v 9. razredu devetletne osnovne šole, OUP, MKZ

GEO

J. Senegačnik, B. Drobnjak, M. Otič: ŽIVIM V SLOVENIJI, delovni zvezek, geografija za 9. razred devetletne osnovne šole, Modrijan

ZGO

M, Rode: KORAKI V ČASU-20. STOLETJE, delovni zvezek za zgodovino v 9. razredu devetletne osnovne šole, DZS

ZGO

T. Weber et al: MALI ZGODOVINSKI ATLAS, zgodovina v osemletnem in devetletnem osnovnošolskem izobraževanju, Modrijan

FIZ

B. Beznec et al.: MOJA PRVA FIZIKA 2, delovni zvezek za fiziko v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Modrijan

KEM

D. Dolenc et al.: KEMIJA DANES 2, delovni zvezek za kemijo v 9. razredu devetletne osnovne šole, DZS

BIO

M. Svečko: BIOLOGIJA 9, delovni zvezek za biologijo v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, DZS

DELOVNI ZVEZKI ZA IZBIRNE PREDMETE

PREDMET

NAZIV DELOVNEGA ZVEZKA

TJF

M. Butzbach et al.: JUNIOR 1, Cahier d'exercices, delovni zvezek za francoščino kot izbirni predmet, CLE International, DZS

TJN

G. Motta: WIR 3, delovni zvezek za nemščino kot izbirni predmet v 9. razredu devetletnega osnovnošolskega izobraževanja, Rokus Klett

AST

B. Szomi Kralj: SONCE, ZEMLJA, LUNA : zbirka vaj za izbirni predmet astronomija, Math

 


OBVESTILO

V četrtek, 14. 6. 2007, bo ob 18.00 v Tivoliju organiziran OLIMPIJSKI TEK, zbrana sredstva  bodo donirana za šolsko igrišče. Vabljeni učenci in starši k  ustanovitvi svoje ekipe! Tek organizira ŠPORTNA ZVEZA LJUBLJANA v okviru ŠIŠENSKIH DNEVOV ŠPORTA.

Več informacij lahko dobite na: http://www.tekaskiforum.net/viewtopic.php?p=93165#93165


OBVESTILA ZA STARŠE ZA RODITELJSKI SESTANEK 12. 3. 2007

OBLIKE DIFERENCIACIJ:

notranja diferenciacija
Učitelj organizira delo tako, da vsak učenec glede na svoje zmožnosti dosega ustrezne cilje in standarde znanja v skladu z učnim načrtom.

fleksibilna diferenciacija
delo v razredu se organizira v skupine v okviru največ ene četrtine ur predmeta. Skupine se sestavijo glede na nivoje (število oddelkov +1), v prvem nivoju snov utrjujejo, da dosežejo učenci minimalne standarde, v drugem nivoju snov utrjujejo tako, da učenci dosežejo temeljne standarde, v tretjem nivoju pa snov utrjujejo tako, da učenci dosegajo najvišje standarde znanja v skladu z učnim načrtom. Če standarde znanja presežejo, se lahko razvrstijo v višjo skupino in obratno.

nivojski pouk – zunanja diferenciacija
Nivojski pouk ali zunanja diferenciacija se organizira v obliki učnih skupin (dveh ali več) različnih ravni. Pouk poteka v učnih skupinah tako, da so vse ure namenjene izvajanju v učnih skupinah in se dosegajo cilji in standardi znanja v skladu z učnim načrtom. Učitelj pri taki obliki diferenciacije tudi ocenjuje znanje na podlagi standardov znanja, ki jih mora učenec dosegati. Razvrstijo se v skupine, in sicer: v prvem nivoju učenci obravnavajo in dosegajo minimalne standarde znanja, če jih presežejo, se razvrstijo v višjo skupino. V drugi skupini dosegajo temeljne standarde znanja, če jih presežejo se lahko razvrstijo v višjo skupino in obratno. V tretji skupini dosegajo višje standarde znanja, če jih ne dosegajo se lahko razvrstijo v nižjo skupino. Učenci v vseh skupinah dosegajo standarde znanja, ki so vučenih načrtih. V vseh skupinah se obravnava enaka učna snov, v nižji skupini se snov utrjuje, v višji skupini pa se rešujejo težji problemi.

poučevanje dveh učiteljev v razredu
Poučevanje dveh učiteljev v razredu pomeni, da sta v razredu dva učitelja predmeta, ki z učenci organzirata delo tako, da lahko vsak učenec dosega ustrezne standarde znanja. Učence lahko razvrstita v skupine, pare in podobno, ter z njimi snov utrjujeta ali predstavljata in vodita pri reševanju težjih problemov in vprašanj. Oba učitelja pomagata učencem dosegati rezultate v skladu z zmožnostmi učencev.

heterogene skupine
Heterogene učne skupine za izvajanje diferenciacije v 8. in 9. razredu se oblikujejo tako, da učence posameznega razreda v učne skupine razporedi šola. Predlog oblikovanja heterogenih učnih skupin pripravi razrednik skupaj s svetovalno službo in strokovnimi aktivi. Pri razporeditvi učencev se upoštevajo načela celostnega pristopa, razvojne usmerjenosti, strokovne avtonomnosti, aktualnosti, interdisciplinarnosti in strokovnega sodelovanja. Skupine se ne smejo oblikovati na osnovi ocen, spola, socialnega in kulturnega porekla, veroizpovedi, etnične in narodne pripadnosti ali katerihkoli drugih osebnih okoliščin.

REZULTATI VPRAŠALNIKA O DIFERENCIACIJI ZA STARŠE

December 2006

1. Ali veste, kaj pomeni diferenciacija na šoli?

 

2. Ali veste, da se izvaja tudi na naši šoli?

 

3. Ali veste, da obstaja več vrst diferenciacije?

 

4. Ali veste, za kaj gre pri notranji diferenciaciji?

 

5. Ali veste, za kaj gre pri fleksibilni diferenciaciji?

 

6. Ali veste za kaj gre pri nivojskih skupinah?

 

7. Ali poznate obliko dveh učiteljev v razredu?

 

8. Ali poznate obliko heterogenih skupin?

 

9. Ali veste, v katerih razredih se lahko izvajajo prej omenjene oblike diferenciacije?

 

10. Ali vaš otrok ve, da poteka v njegovem razredu diferenciacija?

 

11. Ali je vaš otrok zadovoljen z diferenciacijo?

 

12. Ali se vaš otrok dobro počuti v nivojski skupini?

 

13. Ali se vaš otrok počuti bolje v nivojski skupini kot v celem razredu?

Utemeljitve 13. vprašanja:

  • Otrok pridobi več znanja pri nivojskem pouku, ker so sošolci na isti ravni znanja, predvsem pa obnašanja.
  • Dobro se počuti, rad se uči in zato mu je to všeč.
  • Mislim, da je hči prilagodljiva in se počuti dobro tako v celem razredu kot tudi v nivojski skupini. Uspeh nivojskega ali pa ne nivojskega pouka je v veliki meri odvisen od sposobnosti učitelja, kako motivirati otroka.
  • Boljši je prilagojen program za njegovo stopnjo.
  • Lažje se vključi v delo.

 

14. Ali mislite, da je diferenciacija smiselna?

Utemeljitve 14. vprašanja:

  • Otroci imajo različne sposobnosti in lastnosti.
  • V kolikor lahko zagotovite tri enakovredne učitelje je smiselna, sicer ne. Poleg tega je razred razbit. Smiselna se mi zdi v obliki drugega učitelja v razredu.
  • Nivojski pouk se učencu lahko bolje približa v zahtevnosti znanja. Če ne zmoreš visokega, se v nižji skupini zlahka znajdeš.
  • Razlog: manjše število učencev, boljše delo s posameznikom. Smiselna je s stališča, da se vidi otrokov potencial, da se ga vzpodbuja.
  • Smiselno se mi zdi, ker je vsak otrok na nekem področju boljši, na kakšnem malo slabši in se mi zdi, da otrok tako lahko lažje sledi snovi.
  • Glede na velikost razredov je smiselnost na tej šoli najbrž izražena v manjši meri. Mislim, da s prilagojenim načinom utrjevanje snovi koristi otroku.
  • Postavlja se vprašanje diferenciacije otrok v letih, ko ne vedo, kaj je pravzaprav smisel tega. So pa seveda tudi dobre strani diferenciacije.
  • Je smiselna, pomaga bolj pridnim in inteligentnim učencem, da pridobijo tisto znanje, ki mu je šola namenjena.

REZULTATI VPRAŠALNIKA O DIFERENCIACIJI ZA UČENCE

December 2006

1. Ali ste zadovoljni z razvrstitvijo v skupino?

 

2. Ali mislite, da se več naučite, kot bi se naučili pri navadnem pouku?

 

3. Ali poznate različne oblike diferenciacije?

 

4. Ali bi radi imeli eno uro pouka v skupini tedensko?

 

5. Ali bi želeli imeti pouk v obliki diferenciranih skupin pri različnih predmetih?

 

6. Ali lahko dosežete boljše ocene, če ste razdeljeni v skupine?

 

7. Ali bi raje videli, da bi bila v razredu dva učitelja?

 

8. Ali se dobro počutite v nivojski skupini?

 

9. Ali se lahko premestite v drugo skupino, če želite?

 

10. Ali se uvrstite v skupino le glede na znanje?

Mnenja:

7. razred:

  • Da bi bilo malo več časa nivojskega pouka.
  • Da bi več ponavljali (pri SLO in AN).

8. razred:

  • Nivojski pouk sploh ne bi bil potreben, saj ko smo skupaj v razredu, se lažje naučimo. Prosim, da ta nivojski pouk ukinete.
  • Tako kot do sedaj.
  • Jaz bi rad, da bi slovenščina isto bila kot nivojski pouk kot matematika in angleščina. Ne vem, zakaj je izjema.
  • Več primerov (pokazanih), poskusov, video posnetkov.
  • Da bi bil pouk manj zahteven.
  • Ura bi morala trajati 30 minut, odmor 10, odmor za malico pa 25 minut.
  • Da bi bili vsi skupaj v razredu.
  • Lahko bi bilo preprosto, da bi bili vsi skupaj. Pri slovi smo že diferencirani.
  • Pouk bi se začel bolj zgodaj in končal hitreje. Predlagam tudi, da ostaneta dve konferenci še naprej, ker je nam tako lažje.

9. razred:

  • Brez skupin, ker lahko tudi v drugi skupini dobijo odlične ocene, v tretji skupini pa se moramo za odlično oceno naučiti veliko več.
  • Da bi bila ura pouka krajša, manj pisanja, brez predur in več športne vzgoje.
  • Malo bolj realno ocenjevanje. Ne tako podrobno.
  • Da ni tako »dolgočasen« in, da traja 40 minut.
  • Da ne bi bilo nivojskih skupin vsako uro, da bi bile samo enkrat na teden.
  • Da ne bi bilo nivojskih skupin.
  • Manjše število ur. Več časa za preoblačenje za športno vzgojo.
  • Več zabave oz. smeha.

 

 

PRAVILA OŠ SPODNJA ŠIŠKA:

  1. Učenci pozdravljajo zaposlene in obiskovalce šole
  2. V šoli spoštujemo eden drugega
  3. Učenci oblikujejo šolski parlament in šolsko skupnost
  4. Odsotnost učencev starši opravičijo pisno razredniku najpozneje peti dan po prihodu v šolo
  5. Starši vnaprej napovedo odsotnost učencev najmanj tri dni pred koriščenjem prostih dni
  6. Razrednik lahko prosi starše za zdravniško opravičilo, če meni, da je to potrebno
  7. V primeru nenapovedane odsotnosti (razen odsotnost v primeru bolezni in druge izredne odsotnosti) na dnevih dejavnosti se učencem zaračunajo stroški dnevov dejavnosti
  8. Učenci in obiskovalci upoštevajo hišni red šole
  9. Za posebne dosežke ali zasluge se učencem izreče pohvala
  10. Pohvalo lahko izreče katerikoli delavec šole
  11. Priznanja in nagrade se podeljujejo učencem za posebne dosežke ob koncu šolskega leta
  12. V primeru kršitev hišnega reda ali drugih kršitev, ki so zapisane v pravilniku o pravicah in dolžnostih učencev, se učencem izreče opomin v skladu s pravilnikom o pravicah in dolžnostih učencev
  13. Učencem in delavcem šole se v šolskih prostorih in pri šolskih dejavnostih zagotavlja varnost, za kar skrbimo vsi skupaj
  14. Učenci in delavci šole sodelujejo pri dejavnostih, ki jih organizira šola
  15. Učenci sodelujejo pri pouku in ne motijo drugih učencev
  16. Vsak lahko v skladu s pravili lepega vedenja svobodno izraža svoje mnenje
  17. Šola omogoča zdravniške preglede
  18. Vsi skrbimo za čisto in zdravo okolje in prijetno vzdušje
  19. Učenci imajo možnost do ponovne razlage ali pogovora z učiteljem na pogovornih urah, ki jih razpišejo učitelji do 15. Septembra
  20. Vsi imajo pravico do dobre izobrazbe

 

VZGOJNI NAČRT ŠOLE:

Oblikovano: delavci šole v sodelovanju s starši (1. RODITELJSKI SESTANEK) in učenci šole (1. RAZREDNA URA).

V osnovni šoli učenci spoznavajo sebe, svoje potrebe, pravice in odgovornosti pri rednem pouku in pri dnevih dejavnosti, prav tako pri razrednih urah. Oblikujejo in se zavedajo svojih ciljev, motivov in teženj, razvijajo znanja, spretnosti in veščine za doseganje ciljev, vrednotijo svojo uspešnost pri doseganju ciljev, reševanju lastnih problemov in problemov skupnosti. Spoznavajo pomen skupnih vrednot in pravil, sprejemajo potrebe in pravice drugih in so pripravljeni sprejemati posledice svojih dejanj, kadar so ta v nasprotju s potrebami in pravicami drugih.

Dejavnosti šole (PREDLOGI!)

1. Preventivne dejavnosti

  • Razvijanje ugodne socialne klime, občutkov varnosti in zaupanja, izvajanje dejavnosti, ki postavljajo v ospredje medsebojno povezanost, sodelovanje in odvisnost. (V procesu pouka, socialne igre, projekt Labirinti, izredne delavnice …)
  • Oblikovanje oddelčnih in šolskega dogovora o temeljnih vrednotah skupnega življenja. (Razredne ure, ob pregledu disciplinskega zvezka …)
  • Organiziranje učenja in dela tako, da so učenci aktivno vključeni v njihovo načrtovanje, izvajanje in vrednotenje v skladu s svojimi značilnostmi. (Načrtovalno in procesno učenje, elementi Montessori pedagogike …)
  • Sistematično razvijanje socialnih veščin, prostovoljno delo. (Sodelovanje v projektu Sadeži družbe v sodelovanju s slovensko filantropijo, sodelovanje v izvenšolskih prostovoljnih dejavnostih, pomoč mlajšim učencem ...)
  • Poudarjanje in nagrajevanje ustreznih in zglednih vedenj učencev, pogovarjanje o takih vedenjih. (Pohvala po šolskem radiu in na oglasni deski, nagrajevanje na prireditvi ob koncu šolskega leta ...)
  • Razvijanje pozitivnega samovrednotenja in sprejemanja odgovornosti. (Projekt v sodelovanju z Inštitutom za razvijanje osebne kakovosti ...)
  • Sistematično zbiranje podatkov o dogajanjih med učenci in okoliščinah, v katerih se pojavljajo za šolo značilni problemi. (Vodenje disciplinskega zvezka.)
  • Povečanje nadzora na določenih krajih v določenih časih. (Obvezna dežurstva učiteljev.)
  • Vrstniško svetovanje. (Projekt SOS.)
  • Odzivnost in pravočasnost pri reševanju problemov.

2. Svetovanje in usmerjanje

Učenci se s pomočjo strokovnih delavcev učijo:

  • oblikovati lastne cilje in strategije za njihovo uresničevanje,
  • organizirati lastno delo za večjo učinkovitost,
  • spremljati svojo uspešnost,
  • razmišljati in presojati o svojih vedenjih in ravnanjih drugih ljudi,
  • prevzemati odgovornost in sprejemati posledice svojih dejanj,
  • empatičnega vživljanja v situacije drugih,
  • razumeti vzroke za neustrezna vedenja,
  • reševati probleme in konflikte,
  • ustrezno ravnati v situacijah, v katerih je prisoten stres, strah, čustvena napetost, bes, jeza, konflikti, apatičnost, frustracije, doživljanje neuspehov, depresija…
  • razvijati pozitivno samopodobo.

Usmerjanje in svetovanje se izvaja v okviru razrednih ur, ob samem izvajanju pouka, pri pogovornih urah, ob sprotnem reševanju problemov in drugih priložnostih.

3. Poravnava škode

Učencem je dovoljeno napraviti in popravljati napake bodo pripravljeni spreminjati vedenje, razumeli bodo napake drugih in kot odrasli ne bodo avtoritarno kaznovali.
Učenci imajo možnost anonimno prijaviti kršitelja pravil.

Vzgojni postopki glede na pravilnik o pravicah in dolžnostih (PREDLOGI, SPREMEMBE)

  • Povečan nadzor nad učencem v času odmorov, prostega časa…
  • Zadržanje na razgovorih v zvezi z reševanjem problemov po pouku. (Pogovorne ure, pogovor s svetovalno službo,...)
  • Dodatne dolžnosti in obveznosti: rediteljstvo, pospravljanje jedilnice…
  • Ukinitev nekaterih pravic: izlet, šolski ples, vnaprej napovedane dovoljene odsotnosti, … (Ob pogovoru s starši in njihovem soglasju.)
  • Odstranitev od pouka:
    • za eno uro (Učenec opravlja svoje obveznosti pod strokovnim nadzorom izven učilnice, lahko je deležen pomoči pri reševanju problema, če je problem uspešno rešen se naslednjo uro vrne k pouku pri učitelju, pri katerem je problem nastal.),
    • do dosežene skupne rešitve problema z določenim učiteljem (Odstranitev od pouka pri določenem predmetu lahko traja več ur, dokler ni sporazuma o prihodnjem delu s posameznim učiteljem. Učenec je pod strokovnim nadzorom šole, starši so o odstranitvi obveščeni in vključeni v reševanje problema.). V primeru odstranitve učenca od pouka, je učitelj dolžan snov te ure z učencem predelati in rešiti problem (po pouku individualno, s soglasjem steršev na pogovornih urah).

Vzgojni ukrepi (PREDLOGI, NAČIN, KDAJ)

  • Diferenciacija dnevov dejavnosti: učenci, ki motijo pedagoški proces, se ne udeležijo dnevov dejavnosti izven šole, ampak imajo diferencirano delo v šoli, saj je le tako lahko zagotovljena varnost, oziroma se lahko udeležijo dejavnosti izven šole v spremstvu staršev ali s pisnim zagotovilom staršev o ne-motenju pedagoškega dela.
  • Administrativni ukrepi se izvajajo v enakem smislu kot v sedaj veljavnem Pravilniku o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli.
  • Premestitev učenca v drug oddelek.
  • Premestitev učenca v drugo šolo – prešolanje učenca.

Premestitev učenca v drug oddelek ali drugo šolo se izvede s soglasjem staršev razen kadar starši niso pripravljeni prevzeti odgovornosti v zvezi z reševanjem nastalih problemov.

(PREDLOGI – GLEJ PRAVILA)

5. Odgovornosti učencev

Pravilnik

6. Pravice učencev:

Pravilnik

7. Sodelovanje s starši

8. Kršitve šolskih pravil

9. Pohvale in nagrade

10. hišni red, pravila


OBVESTILO

Dan odptih vrat bo v četrtek, 15.2.2007 ob 17.00 uri. Letošni projekt naše šole se imenuje Kultura, kaj je to. Pričetek prireditve bo ob 17.00 v prizidku šole. Informativni center: Na dan odprtih vrat pri vhodu v šolo.

Delavnice, ki bodo potekale po šoli:
Učilnica pri vhodu desno
Montessori delavnica

Prvo nadstropje levo
Izdelovanje malih instrumentov
Otroške igre nekoč

Prvo nadstropje desno
Delavnica pletenja košar
Etnološka razstava

Drugo nadstropje levo
Glasbena delavnica
Priljubljenost branja
Delavnice po kotičkih
Izdelava spletne strani

Drugo nadstropje desno
Literarni prispevki v angleškem jeziku
Prevajanje popularnih angleških pop pesmi
Nemške urice
Turistične točke v šiški

Prizidek
Razstava izdelkov iz lesa
Izdelovanje lutk iz ličja
Škofjeloški kruhki
Kulturno uživanje hrane
Glasbeni nastop učencev

Mala telovadnica
Tango delavnica

Velika telovadnica
Preizkusi športno pripravljenost
Merjenje krvnega tlaka

Stranski vhod v šolo
Zbiralna akcija starega papirja

Ob 18.00 uri
Prvo nadstropje desno, Učilnica 14
Okrogla miza: » kultura branja«
Sodelujejo:
Majda koren
Katja arzenšek
Dušica kunaver
Tilka jamnik
Tone partljič
Učenci
Starši


OBVESTILO

V 4. b razredu se pridno pripravljamo na dan odprtih vrat, kjer bomo pod vodstvom g. Janeza Janžlja in v sodelovanju s Turističnim društvom Ljubljana-Šiška, pletli košarice. Postopek pletenja bo prikazan v učilnici št. 11/II na Dnevu odprtih vrat, 15. 02. 2007.

 

 

<<-- na začetek

 

 
Prehrana Novice Obvestila