|
Leto je spet naokrog in počasi delamo zaključke o tem, kaj smo uspeli narediti in česa nismo uspeli narediti, ko načrtujemo za drugo leto.
Učenci so pod budnim očesom zborovodij spet uspeli pripraviti koncert za vas. Spet smo se zbrali skupaj, da razmislimo o prazničnem času, da načrtujemo za drugo leto, da se pogovorimo, da se družimo.
Letos je leto kulture v šolstvu in kadar gre za tako pomembno leto, je potrebno združiti vse moči, da pokažemo, kaj premore naša kultura in kako dobro smo kulturno ozaveščeni v šoli. Tako združujemo v današnjem dnevu dve kulturi, ena je arhitekturna, druga glasbena, zraven pa dodajamo še veliko mero srčne kulture, ki nam pomaga, da smo strpni do vseh okoli nas in da znamo živeti v prijetnem kulturnem ali multikulturnem okolju.
Ob tej priložnosti vam želim srečno, želim tisoč srečenosnih kometov, ki naj padejo v vašo bližino in vam svetijo skozi vse leto.
Želim vam tristopetišestdeset srečenosnih dni.
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
VPRAŠALNIK PROJEKTA KAKOVOST ZA STARŠE DEVETLETKE
Vprašalnike je izpolnilo 98 staršev otrok 1., 2., 3. in 4. razreda devetletke.
Legenda tortnega diagrama:
DA
VČASIH
NE
NEOPREDELJENI
1. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Seznanjen sem s programom in potekom 9-letne OŠ (triade, št predm, poučevanje učiteljev, predmetnik).
|
79
|
13
|
3
|
3
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Na šoli poteka drugi krog devetletke, zato program pozna večina staršev.
NE: Morda premalo sodelujejo z učiteljico.
2. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Strinjam se s poučevanjem iste učiteljice v prvih treh razredih.
|
86
|
5
|
3
|
4
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
3. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE
|
Strinjam se s poučevanjem dveh strokovnih delavk v 1. razredu.
|
93
|
2
|
3
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina staršev je zadovoljnih.
NE: Morda so tako odgovorili starši otrok, ki nimajo nikakršnih težav pri pouku.
4. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Z organizacijo dela šole sem seznanjen (interesne, podaljšano bivanje,...).
|
90
|
6
|
1
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Si preberejo šolsko brošuro.
NE: Se ne zanima zanjo.
5. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
V šoli lahko sodelujem pri različnih dejavnostih.
|
54
|
26
|
6
|
6
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina morda poda tudi svojo pobudo.
NE: Ne vedo, katere aktivnosti so na razpolago.
6. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE
|
Z delom šole sem zadovoljen.
|
71
|
27
|
0
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Učitelji naredimo vse, kar je v naši moči, da 'ustrežemo' otrokom in staršem.
NE: Nekateri starši znajo biti do načina našega dela tudi kritični.
7. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE
|
Moj otrok rad hodi v šolo.
|
85
|
12
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Saj se vsi trudimo z načinom dela z otroki (aplikacije, igra, dodatna razlaga,...)
NE: V višjih razredih je snovi in domačega dela precej, za nekatere otroke preveč.
8. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Pouk poteka na otroku prijazen način.
|
85
|
10
|
0
|
3
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: 87 % staršev se strinja.
NE: /
9. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Z domačimi nalogami otrok že utrjuje svoje znanje.
|
80
|
9
|
8
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Večina uvidi potrebnost tega dela za boljše znanje otrok.
NE: Verjetno je to breme za nekatere starše.
10. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Moj otrok ima preveč dela za šolo.
|
4
|
26
|
66
|
2
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Šibkejši otroci zmorejo manj.
NE: Pouk poteka intenzivno, veliko naredijo otroci že v šoli.
11. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Otrok pri domačih nalogah potrebuje mojo pomoč.
|
19
|
50
|
28
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Šibkejši ali počasnejši otroci.
NE: Otroci, ki pri pouku razumejo že vse.
12. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
V popoldanskem času ima moj otrok dovolj prostega časa.
|
73
|
20
|
4
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Večina otrok naloge opravi v času podaljšanega bivanja.
NE: Šibkejšim otrokom pomagajo starši še popoldne.
13. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE
|
Z napredovanjem in znanjem otroka sem sproti seznanjen.
|
88
|
9
|
1
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Večina redno hodi na govorilne ure.
NE: ...
14. vprašanje |
DA |
VČASIH |
NE |
Neopred.
|
Na podlagi opisnih ocen vam, kaj moj otrok zna in kje potrebuje pomoč.
|
79
|
11
|
4
|
4
|
aaaaaaaaaaaaaaaaa 
Utemeljitev:
DA: Starši od 2. razreda dalje bolj poznajo in razumejo opisne ocene.
NE: Tako je odgovorilo nekaj staršev 1. razreda.
REZULTATI VPRAŠALNIKOV
|
VPRAŠANJA |
da |
včasih |
ne |
1. |
Seznanjen sem s programom devetletke. |
52 |
4 |
0 |
2. |
Diferenciacija se mi zdi učinkovita. |
14 |
31 |
4 |
3. |
Šola nudi ustrezne izbirne predmete. |
40 |
16 |
0 |
4. |
Z organizacijo dela šole sem seznanjen. |
54 |
3 |
0 |
5. |
Učenci so razvrščeni v ustrezne skupine pri SL, AN in MA. |
40 |
9 |
0 |
6. |
Delo v knjižnici otroku odgovarja. |
36 |
16 |
2 |
7. |
V šoli lahko sodelujem pri različnih dejavnostih. |
31 |
15 |
7 |
8. |
Z delom šole sem zadovoljen. |
31 |
21 |
3 |
9. |
Z domačimi nalogami otrok že utrjuje svoje znanje. |
41 |
14 |
3 |
10. |
Otrok pri domačih nalogah potrebuje mojo pomoč. |
13 |
26 |
24 |
11. |
Moj otrok ima preveč dela za šolo. |
6 |
26 |
25 |
12. |
V popoldanskem času ima moj otrok dovolj prostega časa. |
23 |
26 |
8 |
13. |
Z napredovanjem in znanjem otroka sem sproti seznanjen. |
50 |
5 |
1 |
aaa
27. 11. 2004
Masha Korošec iz prvega a razreda je 27. novembra 2004 dosegla
izjemen uspeh na mednarodnem prvenstvu v karateju "Ljubljana Open
2004". V svojem razredu deklice 6 do 7 let je zasedla drugo mesto
in dobila srebrno medaljo.
Tekmovanja so se udeležili tekmovalci in tekmovalke iz Slovenije, Črne
Gore, Hrvaške, Italije, Srbije, Avstrije in nekaterih drugih držav.
Masha Korošec je članica kluba "Kimon" in trenira karate na
naši šoli od začetka šolskega leta ter se poleg tega že drugo leto uči
balet.
Ob njenem uspehu ji čestitamo!
Ljubljana, 1. december 2004
7. 6. 2005
TRENUTNI REZULTATI TEKMOVANJ
FIZIKA
Bronasto priznanje:
6 priznanj
Srebrno priznanje:
2 priznanji
MATEMATIKA
Bronasto priznanje:
16 priznanj
Srebrno priznanje:
4 priznanja
KEMIJA
Bronasto priznanje:
15 priznanj
Srebrno priznanje:
2 priznanji
Zlato priznanje:
4 priznanja
LOGIKA
Bronasta priznanja
12 priznanj
SLOVENSKI JEZIK
Bronasto priznanje:
11 priznanj
ANGLEŠKI JEZIK
Srebrno priznanje:
2 priznanji
Bronasto priznanje:
5 priznanj
ZGODOVINA
Bronasto priznanje:
6 priznanj
Srebrno priznanje:
4 priznanja
Zlato priznanje:
3 priznanja
GEOGRAFIJA
Bronasto priznanje:
3 priznanja
ORIENTACIJA
3. in 6. mesto
na državnem tekmovanju, posamično
4. mesto na državnem tekmovanju, ekipno- dekleta
3. mesto na državnem tekmovanju, ekipno-
dečki
ZA OGLED .PDF
DOKUMENTA POTREBUJETE PROGRAM ADOBE READER, KI GA DOBITE TUKAJ -->> |
 |
|