Naši dosežki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<-

 


Leto je spet naokrog in počasi delamo zaključke o tem, kaj smo uspeli narediti in česa nismo uspeli narediti, ko načrtujemo za drugo leto.
Učenci so pod budnim očesom zborovodij spet uspeli pripraviti koncert za vas. Spet smo se zbrali skupaj, da razmislimo o prazničnem času, da načrtujemo za drugo leto, da se pogovorimo, da se družimo.
Letos je leto kulture v šolstvu in kadar gre za tako pomembno leto, je potrebno združiti vse moči, da pokažemo, kaj premore naša kultura in kako dobro smo kulturno ozaveščeni v šoli. Tako združujemo v današnjem dnevu dve kulturi, ena je arhitekturna, druga glasbena, zraven pa dodajamo še veliko mero srčne kulture, ki nam pomaga, da smo strpni do vseh okoli nas in da znamo živeti v prijetnem kulturnem ali multikulturnem okolju.

Ob tej priložnosti vam želim srečno, želim tisoč srečenosnih kometov, ki naj padejo v vašo bližino in vam svetijo skozi vse leto.
Želim vam tristopetišestdeset srečenosnih dni.

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 


VPRAŠALNIK PROJEKTA KAKOVOST ZA STARŠE DEVETLETKE

Vprašalnike je izpolnilo 98 staršev otrok 1., 2., 3. in 4. razreda devetletke.

Legenda tortnega diagrama:

DA
VČASIH
NE
NEOPREDELJENI

 

 

1. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Seznanjen sem s programom in potekom 9-letne OŠ (triade, št predm, poučevanje učiteljev, predmetnik).

79

13

3

3

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Na šoli poteka drugi krog devetletke, zato program pozna večina staršev.
NE: Morda premalo sodelujejo z učiteljico.

 

 

2. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Strinjam se s poučevanjem iste učiteljice v prvih treh razredih.

86

5

3

4

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 

 

3. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Strinjam se s poučevanjem dveh strokovnih delavk v 1. razredu.

93

2

3

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina staršev je zadovoljnih.
NE: Morda so tako odgovorili starši otrok, ki nimajo nikakršnih težav pri pouku.

 

 

4. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Z organizacijo dela šole sem seznanjen (interesne, podaljšano bivanje,...).

90

6

1

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Si preberejo šolsko brošuro.
NE: Se ne zanima zanjo.

 

 

5. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

V šoli lahko sodelujem pri različnih dejavnostih.

54

26

6

6

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina morda poda tudi svojo pobudo.
NE: Ne vedo, katere aktivnosti so na razpolago.

 

 

6. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Z delom šole sem zadovoljen.

71

27

0

aaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Utemeljitev:
DA: Učitelji naredimo vse, kar je v naši moči, da 'ustrežemo' otrokom in staršem.
NE: Nekateri starši znajo biti do načina našega dela tudi kritični.

7. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Moj otrok rad hodi v šolo.

85

12

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Saj se vsi trudimo z načinom dela z otroki (aplikacije, igra, dodatna razlaga,...)
NE: V višjih razredih je snovi in domačega dela precej, za nekatere otroke preveč.

 

 

8. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Pouk poteka na otroku prijazen način.

85

10

0

3

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: 87 % staršev se strinja.
NE: /

 

 

9. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Z domačimi nalogami otrok že utrjuje svoje znanje.

80

9

8

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina uvidi potrebnost tega dela za boljše znanje otrok.
NE: Verjetno je to breme za nekatere starše.

 

 

10. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Moj otrok ima preveč dela za šolo.

4

26

66

2

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Šibkejši otroci zmorejo manj.
NE: Pouk poteka intenzivno, veliko naredijo otroci že v šoli.

 

 

11. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Otrok pri domačih nalogah potrebuje mojo pomoč.

19

50

28

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Šibkejši ali počasnejši otroci.
NE: Otroci, ki pri pouku razumejo že vse.


 

12. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

V popoldanskem času ima moj otrok dovolj prostega časa.

73

20

4

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina otrok naloge opravi v času podaljšanega bivanja.
NE: Šibkejšim otrokom pomagajo starši še popoldne.

 

 

13. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Z napredovanjem in znanjem otroka sem sproti seznanjen.

88

9

1

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Večina redno hodi na govorilne ure.
NE: ...

14. vprašanje

DA

VČASIH

NE

Neopred.

Na podlagi opisnih ocen vam, kaj moj otrok zna in kje potrebuje pomoč.

79

11

4

4

aaaaaaaaaaaaaaaaa
Utemeljitev:
DA: Starši od 2. razreda dalje bolj poznajo in razumejo opisne ocene.
NE: Tako je odgovorilo nekaj staršev 1. razreda.


REZULTATI VPRAŠALNIKOV

 

 VPRAŠANJA

da

včasih

ne

1.

Seznanjen sem s programom devetletke.

52

4

0

2. 

Diferenciacija se mi zdi učinkovita.

14

31

4

3. 

Šola nudi ustrezne izbirne predmete.

40

16

0

4. 

Z organizacijo dela šole sem seznanjen.

54

3

0

5. 

Učenci so razvrščeni v ustrezne skupine pri SL, AN in MA.

40

9

0

6.

Delo v knjižnici otroku odgovarja.

36

16

2

7. 

V šoli lahko sodelujem pri različnih dejavnostih.

31

15

7

8.

Z delom šole sem zadovoljen.

31

21

3

9.

Z domačimi nalogami otrok že utrjuje svoje znanje.

41

14

3

10.

Otrok pri domačih nalogah potrebuje mojo pomoč.

13

26

24

11.

Moj otrok ima preveč dela za šolo.

6

26

25

12. 

V popoldanskem času ima moj otrok dovolj prostega časa.

23

26

8

13. 

Z napredovanjem in znanjem otroka sem sproti seznanjen.

50

5

1

aaa

 


27. 11. 2004

Masha Korošec iz prvega a razreda je 27. novembra 2004 dosegla izjemen uspeh na mednarodnem prvenstvu v karateju "Ljubljana Open 2004". V svojem razredu deklice 6 do 7 let je zasedla drugo mesto in dobila srebrno medaljo.
Tekmovanja so se udeležili tekmovalci in tekmovalke iz Slovenije, Črne Gore, Hrvaške, Italije, Srbije, Avstrije in nekaterih drugih držav.
Masha Korošec je članica kluba "Kimon" in trenira karate na naši šoli od začetka šolskega leta ter se poleg tega že drugo leto uči balet.

Ob njenem uspehu ji čestitamo!

Ljubljana, 1. december 2004


7. 6. 2005

TRENUTNI REZULTATI TEKMOVANJ

FIZIKA
Bronasto priznanje:
6 priznanj
Srebrno priznanje:
2 priznanji

MATEMATIKA
Bronasto priznanje:
16 priznanj
Srebrno priznanje:
4 priznanja

KEMIJA
Bronasto priznanje:
15 priznanj
Srebrno priznanje:
2 priznanji
Zlato priznanje:
4 priznanja

LOGIKA
Bronasta priznanja
12 priznanj

SLOVENSKI JEZIK
Bronasto priznanje:
11 priznanj

ANGLEŠKI JEZIK
Srebrno priznanje:
2 priznanji
Bronasto priznanje:
5 priznanj

ZGODOVINA
Bronasto priznanje:
6 priznanj
Srebrno priznanje:
4 priznanja
Zlato priznanje:
3 priznanja

GEOGRAFIJA
Bronasto priznanje:
3 priznanja

ORIENTACIJA
3. in 6. mesto na državnem tekmovanju, posamično
4. mesto na državnem tekmovanju, ekipno- dekleta
3. mesto na državnem tekmovanju, ekipno- dečki

 

 

 

ZA OGLED .PDF DOKUMENTA POTREBUJETE PROGRAM ADOBE READER, KI GA DOBITE TUKAJ -->>

Naši dosežki