P R A V I L N I K
o napredovanju zaposlenih v vzgoji in izobraževanju v nazive
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
V skladu s tem pravilnikom v posamezni naziv napredujejo:
– vzgojitelji, svetovalni delavci in knjižničarji, ki so zaposleni v
vrtcih, delavci vrtca, ki opravljajo naloge pedagoškega vodje (v
nadaljevanju: strokovni delavci) in ravnatelji;
– učitelji, vzgojitelji, organizatorji praktičnega pouka (vodje
delavnic) oziroma organizatorji dela na posestvu (vodje posestva),
organizatorji delovne prakse, organizatorji praktičnega usposabljanja v
obratovalnicah, organizatorji praktičnega izobraževanja na višjih
strokovnih šolah, vodje oziroma organizatorji izobraževanja odraslih,
računalnikarji – organizatorji informacijskih dejavnosti, organizatorji
šolske prehrane, svetovalni delavci, knjižničarji, pomočniki
ravnateljev, predavatelji višjih strokovnih šol (v nadaljevanju:
strokovni delavci), ravnatelji oziroma direktorji, ki so zaposleni na
področjih osnovnošolskega in osnovnega glasbenega izobraževanja, nižjega
in srednjega poklicnega ter srednjega strokovnega in tehniškega
izobraževanja, srednjega splošnega izobraževanja, izobraževanja
odraslih, višjega strokovnega izobraževanja, vzgoje in izobraževanja v
domovih za učence in v dijaških domovih ter vzgoje in izobraževanja
otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami;
– strokovni delavci, ki so zaposleni v javnih zavodih iz 28. člena
zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (v
nadaljevanju: ZOFVI), in sicer na Zavodu Republike Slovenije za šolstvo,
v Državnem izpitnem centru, v Centru Republike Slovenije za poklicno
izobraževanje, v Andragoškem centru Republike Slovenije, v Centru
šolskih in obšolskih dejavnosti ter v Šoli za ravnatelje, ter pomočniki
direktorjev (v nadaljevanju: strokovni delavci) in direktorji.
Strokovni delavci in ravnatelji oziroma direktorji iz prejšnjega
odstavka napredujejo v nazive mentor, svetovalec in svetnik.
2. člen
V skladu s tem pravilnikom lahko v posamezni naziv
napredujejo strokovni delavci, ravnatelji oziroma direktorji iz prve in
druge alinee prvega odstavka prejšnjega člena, ki izpolnjujejo z zakonom
in drugimi predpisi določene pogoje za strokovne delavce, ravnatelje
oziroma direktorje.
V skladu s tem pravilnikom lahko v posamezni naziv napredujejo
strokovni delavci in direktorji iz tretje alinee prvega odstavka
prejšnjega člena, ki opravljajo vzgojno-izobraževalno delo oziroma
svetovalno ali razvojno delo v zvezi z vzgojo in izobraževanjem, in
izpolnjujejo z zakonom in drugimi predpisi določene pogoje za strokovne
delavce v vzgoji in izobraževanju.
Pridobljeni nazivi mentor, svetovalec in svetnik so trajni.
3. člen
O napredovanju v nazive po tem pravilniku odloča minister,
pristojen za šolstvo (v nadaljevanju: minister).
Strokovni delavec, ravnatelj oziroma direktor pridobi naziv:
– s 1. decembrom, če je bil predlog za napredovanje vložen do
vključno zadnjega dne novembra,
– s 1. marcem, če je bil predlog vložen do vključno zadnjega dne
februarja,
– s 1. julijem, če je bil predlog vložen do vključno zadnjega dne
junija.
Ravnatelj oziroma direktor na podlagi odločbe ministra o podelitvi
naziva strokovnemu delavcu izda odločbo, s katero določi tudi količnik
za določitev osnovne plače v skladu z zakonom in kolektivnimi pogodbami.
4. člen
Napredovanje strokovnega delavca v naziv predlaga ravnatelj
oziroma direktor v soglasju s strokovnim delavcem.
Napredovanje ravnatelja oziroma direktorja v naziv predlaga svet
šole, vrtca oziroma zavoda v soglasju z ravnateljem oziroma direktorjem.
5. člen
Ravnatelj oziroma direktor ali svet šole, vrtca oziroma
zavoda vloži predlog za napredovanje pri ministrstvu, pristojnem za
šolstvo.
Če ravnatelj oziroma direktor ali svet šole, vrtca oziroma zavoda ne
vloži predloga za napredovanje strokovnega delavca ali ravnatelja
oziroma direktorja, ki izpolnjuje pogoje po tem pravilniku, do vključno
zadnjega dne oktobra, januarja oziroma maja, lahko strokovni delavec ali
ravnatelj oziroma direktor sam predlaga napredovanje v mesecu novembru,
februarju oziroma juniju.
6. člen
Predlog za napredovanje se vloži na obrazcu, ki je sestavni
del tega pravilnika kot priloga 1, kadar predlaga napredovanje v skladu
s 4. členom tega pravilnika ravnatelj oziroma direktor ali svet šole,
vrtca oziroma zavoda, ter kot priloga 2, kadar predlaga napredovanje v
skladu z drugim odstavkom 5. člena tega pravilnika strokovni delavec ali
ravnatelj oziroma direktor sam.
Kadar predlaga ravnatelj oziroma direktor napredovanje strokovnega
delavca v naziv mentor, obrazcu priloži mnenje o predlogu za
napredovanje.
Kadar predlaga ravnatelj oziroma direktor napredovanje strokovnega
delavca v naziv svetovalec, obrazcu priloži dokazila o opravljenem
dodatnem strokovnem delu in mnenje o predlogu za napredovanje.
Kadar predlaga ravnatelj oziroma direktor napredovanje strokovnega
delavca v naziv svetnik, obrazcu priloži dokazila o opravljenem dodatnem
strokovnem delu, dokazila o uspešno končanih programih strokovnega
spopolnjevanja oziroma o pridobljenih dodatnih funkcionalnih znanjih in
mnenje o predlogu za napredovanje.
Določbe drugega, tretjega in četrtega odstavka tega člena se
smiselno uporabljajo, kadar svet šole, vrtca oziroma zavoda predlaga
napredovanje ravnatelja oziroma direktorja v naziv.
Ravnatelji oziroma direktorji so dolžni hraniti vsa dokazila, ki so
bila podlaga za ugotavljanje izpolnjevanja pogojev in vložitev predloga
za napredovanje, najmanj pet let od njihove vložitve, ter ravnati z
njimi, kot to določajo predpisi o pisarniškem poslovanju in o dolžnostih
upravnih organov do dokumentarnega gradiva.
7. člen
Kadar predlaga strokovni delavec ali ravnatelj oziroma
direktor napredovanje sam, mora k obrazcu priložiti oceno delovne
uspešnosti, mnenje o predlogu za napredovanje, dokazila o opravljenem
dodatnem strokovnem delu ter dokazila o uspešno končanih programih
strokovnega spopolnjevanja oziroma o pridobljenih dodatnih funkcionalnih
znanjih.
Če strokovni delavec ali ravnatelj oziroma direktor, ki vloži
predlog za napredovanje sam, k obrazcu ne priloži ocene delovne
uspešnosti ali mnenja o predlogu za napredovanje, zahteva ministrstvo,
da ju v določenem roku za strokovnega delavca predloži ravnatelj oziroma
direktor, za ravnatelja oziroma direktorja pa svet šole, vrtca oziroma
zavoda.
Če ravnatelj oziroma direktor zahtevanih dokazil ne predloži v tem
roku, ju ministrstvo zahteva od sveta šole, vrtca oziroma zavoda.
8. člen
V naziv mentor lahko napreduje strokovni delavec, ravnatelj
oziroma direktor, ki:
– ima najmanj 4 leta delovne dobe,
– je uspešen pri svojem delu,
– je uspešno končal programe strokovnega spopolnjevanja oziroma
pridobil dodatna funkcionalna znanja, s katerimi lahko v skladu s tem
pravilnikom izkaže najmanj 4 točke,
– je opravil različna dodatna strokovna dela in v skladu s tem
pravilnikom zbral najmanj 4 točke.
Strokovni delavec, ravnatelj oziroma direktor lahko napreduje v
naziv mentor tudi, če je izpolnil 25 let delovne dobe na področjih iz
prvega odstavka 1. člena tega pravilnika in izpolnjuje pogoj iz druge
alinee prejšnjega odstavka tega člena.
9. člen
V naziv svetovalec lahko napreduje strokovni delavec,
ravnatelj oziroma direktor, ki:
– je imel naziv mentor najmanj 4 leta,
– je uspešen pri svojem delu,
– je uspešno končal programe strokovnega spopolnjevanja oziroma
pridobil dodatna funkcionalna znanja, s katerimi lahko v skladu s tem
pravilnikom izkaže najmanj 5 točk,
– je opravil različna dodatna strokovna dela in zbral najmanj 18
točk, od tega najmanj 9 točk za dodatna strokovna dela, ki so v skladu s
tem pravilnikom ovrednotena z dvema ali več točkami.
10. člen
Ne glede na določbo prejšnjega člena lahko v naziv
svetovalec izjemoma napreduje strokovni delavec, ravnatelj oziroma
direktor, ki:
– ima najmanj 4 leta delovne dobe,
– je nadpovprečno uspešen pri svojem delu,
– je opravil različna dodatna strokovna dela in zbral najmanj 18
točk za dodatna strokovna dela, ki so v skladu s tem pravilnikom
ovrednotena s tremi ali več točkami.
11. člen
V naziv svetnik lahko napreduje strokovni delavec,
ravnatelj oziroma direktor, ki:
– je imel naziv svetovalec najmanj 5 let,
– je uspešen pri svojem delu,
– je uspešno končal programe strokovnega spopolnjevanja oziroma
pridobil dodatna funkcionalna znanja, s katerimi lahko v skladu s tem
pravilnikom izkaže najmanj 7 točk,
– je opravil različna dodatna strokovna dela in zbral najmanj 38
točk, od tega najmanj 18 točk za dodatna strokovna dela, ki so v skladu
s tem pravilnikom ovrednotena s tremi ali več točkami.
12. člen
Ne glede na določbo prejšnjega člena lahko v naziv svetnik
izjemoma napreduje strokovni delavec, ravnatelj oziroma direktor, ki:
– ima najmanj 8 let delovne dobe,
– je nadpovprečno uspešen pri svojem delu,
– je opravil različna dodatna strokovna dela in zbral najmanj 38
točk za dodatna strokovna dela, ki so v skladu s tem pravilnikom
ovrednotena s tremi ali več točkami.
13. člen
Za eno leto delovne dobe šteje dvanajst mesecev zaposlitve
ne glede na trajanje delovnega časa.
V dobo zaposlitve se ne všteva čas pripravništva ter čas odsotnosti
zaposlenega z dela zaradi bolezni, izobraževanja, strokovnega
izpopolnjevanja ali drugih vzrokov v nepretrganem trajanju, daljšem od
šest mesecev, razen zaradi odsotnosti zaradi poklicne bolezni in poškodb
pri delu, porodniškega dopusta, dopusta za nego in varstvo otroka ter
strokovnega izpopolnjevanja, na katerega je zaposlenega napotil
delodajalec.
14. člen
Opravljeno dodatno strokovno delo se vrednoti in točkuje v
skladu s 17., 20. oziroma 23. členom tega pravilnika, in sicer glede na
to, na katerem področju je bil strokovni delavec, ravnatelj oziroma
direktor zaposlen v času, ko je dodatno strokovno delo opravil.
Posamezni uspešno končani programi strokovnega spopolnjevanja
oziroma pridobljena dodatna funkcionalna znanja se vrednotijo in
točkujejo v skladu s 16., 19. oziroma 22. členom tega pravilnika, in
sicer glede na to, na katerem področju je bil strokovni delavec,
ravnatelj oziroma direktor zaposlen v času, ko so bili programi
strokovnega spopolnjevanja uspešno končani oziroma so bila pridobljena
dodatna funkcionalna znanja.
Opravljeno dodatno strokovno delo in posamezni uspešno končani
programi strokovnega spopolnjevanja oziroma pridobljena dodatna
funkcionalna znanja se za napredovanje v naziv lahko točkujejo in
uveljavijo le enkrat.
Strokovni delavec, ravnatelj oziroma direktor, ki je pridobil naziv,
lahko pri naslednjem napredovanju uveljavlja dodatna strokovna dela in
strokovno spopolnjevanje oziroma dodatna funkcionalna znanja, ki jih je
opravil po vložitvi predloga za napredovanje, na podlagi katerega je
pridobil naziv.
Dodatna strokovna dela in strokovno spopolnjevanje oziroma dodatna
funkcionalna znanja, ki jih je strokovni delavec, ravnatelj oziroma
direktor že uveljavil pri napredovanju v plačilne razrede, se ne
upoštevajo pri napredovanju v naziv.
II. POSEBNI POGOJI ZA NAPREDOVANJE ZAPOSLENIH V VRTCIH
15. člen
Za strokovnega delavca oceno delovne uspešnosti v skladu z
drugim odstavkom tega člena oblikuje ravnatelj, za ravnatelja pa svet
vrtca. Mnenje o predlogu za napredovanje strokovnega delavca s tajnim
glasovanjem sprejme vzgojiteljski zbor z absolutno večino. Mnenje k
predlogu za napredovanje ravnatelja oblikuje pristojna organizacijska
enota Zavoda Republike Slovenije za šolstvo.
Delovna uspešnost po tem pravilniku se ocenjuje na podlagi
uspešnosti:
– dela z otroki,
– sodelovanja s starši,
– sodelovanja in timskega dela z delavci vrtca ter drugimi
strokovnjaki,
– uporabe strokovnega znanja, pridobljenega z izobraževanjem,
– drugega dela, ki je posebnost stroke oziroma delovnega mesta.
16. člen
Za strokovno spopolnjevanje po tem pravilniku se šteje
organizirano izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje po
programih, ki jih izbere in ovrednoti Programski svet za strokovno
spopolnjevanje na način in po postopku, ki ga določi minister.
Za strokovno spopolnjevanje se šteje tudi opravljena diploma,
specializacija, magisterij ali doktorat znanosti, ki ni pogoj za
opravljanje dela na delovnem mestu, na katerega je strokovni delavec ali
ravnatelj razporejen, tako, da se vrednoti:
– diploma s 4 točkami,
– specializacija s 6 točkami,
– magisterij z 8 točkami,
– doktorat znanosti s 16 točkami.
17. člen
Dodatno strokovno delo delavcev vrtca, povezano z
vzgojno-izobraževalnim delom v vrtcu, se vrednoti in točkuje:
a) z eno točko:
(1) enoletno mentorstvo za najmanj tri otroke ali enoletno
mentorstvo športni ekipi, zboru, komorni skupini, orkestru oziroma drugi
podobni skupini, ki je dobila priznanje na tekmovanju ali natečaju izven
zavoda,
(2) tri hospitacije za študente ali dijake (vzorni nastop),
(3) mentorstvo petim študentom oziroma dijakom za pripravo za
nastop,
(4) enotedensko mentorstvo za vsakega študenta oziroma dijaka na
pedagoški praksi,
(5) pet praktičnih predstavitev vzgojno-izobraževalnega dela za
starše,
(6) tri praktične predstavitve vzgojno-izobraževalnega dela za
sodelavce,
(7) izvedba treh pedagoških delavnic ali predavanj za vzgojiteljski
oziroma učiteljski zbor ali starše,
(8) izvedba petih srečanj z aktivnim sodelovanjem otrok, staršev in
vzgojiteljic (npr. delavnice, ®iv-žav, otroški sejem, kostanjev dan
idr.),
(9) vodenje skupine otrok na dveh zimovanjih, letovanjih ali
taborih,
(10) izvedba dveh različnih prireditev za otroke (lutke, igrice
idr.),
(11) enoletno vodenje izposojevalnice igrač s predstavitvijo igrač
otrokom in staršem,
(12) enoletno vodenje interesne dejavnosti v vrtcu,
(13) enoletno vodenje strokovnega aktiva v vrtcu,
(14) aktivno sodelovanje pri pripravi in izdaji glasila ali
publikacije vrtca,
(15) organizacija treh tematskih razstav, odprtih za javnost,
(16) mentorstvo najmanj trem otrokom ali skupini otrok na javnem
nastopu,
(17) predstavitev plakata ali razstave na organiziranem strokovnem
izobraževanju ali strokovnem posvetu strokovnih delavcev izven zavoda,
(18) strokovno delo v ocenjevalnih komisijah ali žirijah na treh
tekmovanjih ali natečajih;
b) z dvema točkama:
(1) mentorstvo pripravniku ali drugemu strokovnemu delavcu
začetniku,
(2) mentorstvo za vsake tri otroke, zbor ali drugo skupino, ki se
uvrsti na prva tri mesta na tekmovanju ali osvoji zlato, srebrno ali
bronasto plaketo na javnem natečaju na državni ravni,
(3) enoletno mentorstvo za najmanj tri otroke, ki sodelujejo v
nacionalnih projektih,
(4) enoletno delo v okviru projektov za trajnostni razvoj, v
inovacijskih projektih ali projektih uveljavljanja in izmenjave
projektnih dosežkov, ki potekajo na podlagi javnih razpisov ministrstva,
pristojnega za šolstvo, in za to pooblaščenih javnih zavodov,
(5) izvedba dveh plavalnih, smučarskih ali drugih tečajev,
(6) organizacija in pedagoško vodenje dveh zimovanj, letovanj,
taborov in drugih podobnih aktivnosti za otroke,
(7) enoletno vodenje strokovnega aktiva izven zavoda ali enoletno
vodenje strokovnega aktiva v samostojnem vrtcu na več lokacijah (najmanj
tri krajevno ločene enote),
(8) enoletno vodenje strokovnega društva, kluba ali sekcije izven
vrtca, v katerega so vključeni otroci, ter se navezuje na
vzgojno-izobraževalno dejavnost,
(9) enoletno vodenje študijske skupine,
(10) organizacija ali vodenje enega strokovnega posveta ali
seminarja,
(11) organizacija ali izvedba ene javne prireditve z najmanj tremi
točkami programa ali tremi nastopajočimi skupinami,
(12) enoletno delo v komisiji za strokovne izpite v vzgoji in
izobraževanju,
(13) en mandat sodelovanja v strokovnih združenjih ravnateljev na
državni ravni oziroma v Zvezi ljudskih univerz ali drugih združenj
izobraževalcev odraslih,
(14) eno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na strokovnem
izobraževanju ali strokovnem posvetu, organiziranem za strokovne delavce
več vrtcev,
(15) izvedba enega programa v zdravstveno terapevtski skupini (šola
za starše),
(16) izvedba enega programa s skupino staršev, ki obsega najmanj
sedem srečanj,
(17) organizacija enotedenskega gostovanja tujega vrtca,
(18) celovita predstavitev dejavnosti vrtca v javnih medijih,
(19) prva objava samostojnega avtorskega strokovnega članka v
strokovnem časopisu ali pedagoški reviji, objava treh didaktičnih nalog,
objava priredbe glasbenega dela ali objava lastne skladbe,
(20) prva objava samostojnega prevoda strokovnega članka v
strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(21) strokovna recenzija v postopku potrjevanja učbenika, delovnega
zvezka, zbirke nalog oziroma vaj, atlasa, priročnika ali učnega
sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
(22) lektoriranje učbenika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa, priročnika ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni
strokovni svet,
(23) štiriletno sodelovanje v programskem sosvetu za vsebinski izbor
programov spopolnjevanja;
c) s tremi točkami:
(1) mentorstvo ali korepetitorstvo za vsakega otroka ali skupino
otrok, ki je dobila priznanje na mednarodni ravni,
(2) priprava ali sodelovanje pri pripravi predloga
vzgojno-izobraževalnega programa ali drugega strokovnega gradiva za
sprejem na pristojnem strokovnem svetu,
(3) samostojno predavanje, referat ali delavnica na kongresu ali
konferenci v organizaciji institucij na državnem nivoju,
(4) prva objava avtorske raziskovalne naloge ali avtorstvo knjige,
(5) prva objava avtorskega strokovnega članka v tujem strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(6) prva objava samostojnega prevoda strokovne knjige,
(7) enoletno razvojno-raziskovalno delo v povezavi z ministrstvom,
pristojnim za šolstvo, univerzitetnim ali drugim visokošolskim zavodom,
ki izobražuje kadre za področje šolstva, Pedagoškim inštitutom, Zavodom
Republike Slovenije za šolstvo, Centrom Republike Slovenije za poklicno
izobraževanje, Andragoškim centrom Republike Slovenije, Državnim
izpitnim centrom in Centrom šolskih in obšolskih dejavnosti,
(8) organizacija mednarodnega strokovnega posveta ali seminarja;
č) s štirimi točkami:
(1) mentorstvo ali korepetitorstvo za vsakega otroka ali skupino
otrok, ki se uvrsti na prva tri mesta oziroma osvoji plaketo (zlato,
srebrno, bronasto) na tekmovanju ali natečaju na mednarodni ravni med
predstavniki najmanj petih držav,
(2) samostojno predavanje, referat ali delavnica na mednarodnem
kongresu ali konferenci,
(3) uvrstitev strokovnega delavca na prva tri mesta oziroma
osvojitev plakete (zlate, srebrne, bronaste) na tekmovanju na mednarodni
ravni med predstavniki najmanj petih držav,
(4) avtorstvo didaktične igrače, za katero je bilo podeljeno
priznanje na državni ravni,
(5) obdobje enega mandata sodelovanja v strokovnem svetu, pristojnem
za vzgojo in izobraževanje,
(6) objavljen prevod učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, pri čemer edinemu prevajalcu pripadajo vse točke, če je
prevajalcev več, pa se njihovi deleži določijo v sorazmerju z dejanskim
prispevkom vsakega izmed njih;
d) s petimi točkami:
(1) obdobje enega mandata vodenja komisije strokovnega sveta,
pristojnega za vzgojo in izobraževanje,
(2) avtorstvo priročnika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je
avtorjev več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom
vsakega izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela;
e) z osmimi točkami:
(1) obdobje enega mandata vodenja strokovnega sveta, pristojnega za
vzgojo in izobraževanje;
f) z desetimi točkami:
(1) avtorstvo učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je avtorjev
več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom vsakega
izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela.
Če s tem pravilnikom ni določeno drugače, se dodatno strokovno delo
vrednoti in točkuje sorazmerno z opravljenim delom, in sicer v deležu od
predvidenega števila točk.
III. POSEBNI POGOJI ZA NAPREDOVANJE ZAPOSLENIH V ŠOLAH
18. člen
Za strokovnega delavca oceno delovne uspešnosti v skladu z
drugim odstavkom tega člena oblikuje ravnatelj oziroma direktor, za
ravnatelja oziroma direktorja pa svet šole. Mnenje o predlogu za
napredovanje strokovnega delavca s tajnim glasovanjem sprejme učiteljski
zbor z absolutno večino. Mnenje o predlogu za napredovanje ravnatelja
oziroma direktorja oblikuje pristojna organizacijska enota zavoda, ki je
na podlagi prvega odstavka 28. člena ZOFVI pristojen za posamezno
področje.
Delovna uspešnost po tem pravilniku se ocenjuje na podlagi
uspešnosti:
– dela z učenci oziroma drugimi udeleženci izobraževanja in
usposabljanja,
– sodelovanja s starši,
– sodelovanja in timskega dela z drugimi strokovnimi delavci,
– uporabe strokovnega znanja, pridobljenega z izobraževanjem,
– drugega dela, ki je posebnost stroke oziroma delovnega mesta.
19. člen
Za strokovno spopolnjevanje po tem pravilniku se šteje
organizirano izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje po
programih, ki jih izbere in ovrednoti Programski svet za strokovno
spopolnjevanje na način in po postopku, ki ga določi minister.
Za strokovno spopolnjevanje se šteje tudi opravljena diploma,
specializacija, magisterij ali doktorat znanosti, ki ni pogoj za
opravljanje dela na delovnem mestu, na katerega je strokovni delavec,
ravnatelj oziroma direktor razporejen, tako da se vrednoti:
– diploma s 4 točkami,
– specializacija s 6 točkami,
– magisterij z 8 točkami,
– doktorat znanosti s 16 točkami.
20. člen
Dodatno strokovno delo strokovnega delavca, ravnatelja
oziroma direktorja, povezano z vzgojno-izobraževalnim delom v zavodu, se
vrednoti in točkuje:
a) z eno točko:
(1) enoletno mentorstvo za najmanj tri učence ali druge udeležence
izobraževanja in usposabljanja ali enoletno mentorstvo športni ekipi,
zboru, komorni skupini, orkestru oziroma drugi podobni skupini, ki je
dobila priznanje na tekmovanju ali natečaju izven zavoda,
(2) enoletno mentorstvo za najmanj tri učence ali druge udeležence
izobraževanja in usposabljanja, ki sodelujejo v izvenšolskih projektih,
ali enoletno vodenje interesnih dejavnosti,
(3) tri hospitacije za študente ali dijake (vzorni nastop),
(4) mentorstvo petim študentom za pripravo za nastop,
(5) enotedensko mentorstvo za vsakega študenta oziroma dijaka na
pedagoški oziroma andragoški praksi,
(6) pet nastopov za starše (praktična predstavitev pouka),
(7) trije nastopi za sodelavce (praktična predstavitev pouka),
(8) izvedba petih delavnic z aktivnim sodelovanjem otrok ali drugih
udeležencev izobraževanja in usposabljanja ter staršev,
(9) pet točk programa lastnega javnega nastopa,
(10) izvedba treh pedagoških delavnic oziroma predavanj za
učiteljski oziroma vzgojiteljski oziroma andragoški zbor,
(11) dva nastopa za strokovne delavce najmanj treh šol,
(12) enoletno vodenje strokovnega aktiva v zavodu,
(13) organizacija treh tematskih razstav, odprtih za javnost,
(14) organizacija treh javnih nastopov učencev glasbene šole,
(15) mentorstvo najmanj trem učencem ali skupini na javnem nastopu,
(16) korepeticije za deset učencev na javnem nastopu ali
korepeticije na dveh celovečernih javnih koncertih,
(17) organizacija javne prireditve v kraju z najmanj petimi točkami
programa ali tremi nastopajočimi skupinami,
(18) organizacija revije glasbenih šol,
(19) vodenje skupine učencev ali drugih udeležencev izobraževanja in
usposabljanja v dveh šolah v naravi ali na dveh raziskovalnih taborih
ali vodenje dveh strokovnih ekskurzij,
(20) predstavitev plakata ali razstave na organiziranem strokovnem
izobraževanju ali strokovnem posvetu strokovnih delavcev izven zavoda,
(21) organizacija enega tekmovanja na lokalni ravni med učenci ali
drugimi udeleženci izobraževanja in usposabljanja najmanj petih zavodov
ter aktivno sodelovanje na takem tekmovanju,
(22) izdelava propozicij ali priprava nalog za eno tekmovanje,
(23) organizacija enega strokovnega posveta ali seminarja z aktivnim
sodelovanjem,
(24) strokovno delo v ocenjevalnih komisijah ali žirijah na treh
tekmovanjih,
(25) strokovno delo ocenjevalca pri zunanjem preverjanju znanja v
obsegu sto ur,
(26) dveletno strokovno delo v šolski komisiji za izvedbo zunanjega
preverjanja znanja,
(27) mentorstvo petim učencem ali drugim udeležencem izobraževanja
in usposabljanja v okviru izvenšolskih raziskovalnih projektov,
organiziranih na lokalni ravni,
(28) enoletno delo v okviru projektov za trajnostni razvoj, v
inovacijskih projektih ali v projektih uveljavljanja in izmenjave
projektnih dosežkov, ki potekajo na podlagi javnih razpisov ministrstva,
pristojnega za šolstvo, in za to pooblaščenih javnih zavodov,
(29) izvedba prireditev in dejavnosti, ki jih za učence ali druge
udeležence izobraževanja in usposabljanja organizira šola v času
počitnic v trajanju najmanj pet dni;
b) z dvema točkama:
(1) enoletno mentorstvo oziroma korepetitorstvo za vsake tri učence
ali druge udeležence izobraževanja in usposabljanja oziroma za vsako
športno ekipo, zbor, komorno skupino, orkester ali drugo skupino, ki se
uvrsti na prva tri mesta oziroma osvoji plaketo (zlato, srebrno,
bronasto) na tekmovanju na državni ravni,
(2) mentorstvo za vsake tri učence glasbene šole, ki so uspešno
opravili sprejemni izpit iz inštrumenta na srednji glasbeni šoli,
(3) mentorstvo za vsakih pet učencev glasbene šole, ki so uspešno
opravili sprejemni izpit iz nauka o glasbi na srednji glasbeni šoli,
(4) mentorstvo pripravniku, tujemu lektorju, asistentu za tuji jezik
ali drugemu strokovnemu delavcu začetniku,
(5) mentorstvo učencem ali drugim udeležencem izobraževanja in
usposabljanja v okviru izvenšolskih raziskovalnih projektov na državni
ravni (npr. Znanost mladini), ali v okviru razvojno aplikativnih
projektov, ki potekajo na podlagi javnih razpisov ministrstva,
pristojnega za šolstvo, in za to pooblaščenih javnih zavodov ali
društev, raziskovalno delo pa javno predstavijo ali ga objavijo na
spletni strani,
(6) enoletno mentorstvo šolski dijaški skupnosti ali šolskemu
otroškemu parlamentu,
(7) enoletno vodenje in koordiniranje izvenšolskega nacionalnega
projekta na šoli ali enoletno vodenje in koordiniranje razvojno
aplikativnega projekta ali projekta uveljavljanja in izmenjave
projektnih dosežkov, ki je bil izbran na razpisu ministrstva,
pristojnega za šolstvo,
(8) tri koreografije oziroma kompozicija treh vaj za učence
glasbenih in baletnih šol za javne nastope,
(9) enoletno vodenje strokovnega društva izven zavoda,
(10) enoletno vodenje kluba ali sekcije izven zavoda, v katerega so
vključeni učenci ali drugi udeleženci izobraževanja in usposabljanja ter
se navezuje na vzgojno delo z učenci ali drugimi udeleženci
izobraževanja in usposabljanja,
(11) enoletno vodenje društva glasbenih ali plesnih pedagogov ali
Zveze Glasbenih šol Republike Slovenije,
(12) enoletno vodenje strokovnega aktiva izven zavoda,
(13) enoletno vodenje študijskih skupin,
(14) enoletno delo v komisiji za strokovne izpite v vzgoji in
izobraževanju,
(15) en mandat sodelovanja v strokovnih združenjih ravnateljev na
državni ravni oziroma v Zvezi ljudskih univerz ali drugih združenj
izobraževalcev odraslih,
(16) samostojno predavanje ali izvedba pedagoške delavnice na
organiziranem strokovnem izobraževanju ali strokovnem posvetu strokovnih
delavcev izven zavoda,
(17) organizacija enega tekmovanja na državni ravni med učenci
zavodov in aktivno sodelovanje na takem tekmovanju,
(18) koncertni nastop učitelja izven zavoda,
(19) prva objava samostojnega prevoda strokovnega članka v
strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(20) prva objava samostojnega avtorskega strokovnega članka ali
petih didaktičnih nalog v strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
objava priredbe glasbenega dela ali objava lastne skladbe,
(21) strokovna recenzija v postopku potrjevanja učbenika, delovnega
zvezka, zbirke nalog oziroma vaj, atlasa, priročnika ali učnega
sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
(22) lektoriranje učbenika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa, priročnika ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni
strokovni svet,
(23) dveletno vodenje in koordiniranje skupine ocenjevalcev pri
zunanjem preverjanju znanja,
(24) štiriletno strokovno delo v državni predmetni komisiji za
pripravo in izvedbo zunanjega preverjanja znanja,
(25) obdobje štirih let tajništva v šolski komisiji za izvedbo
zunanjega preverjanja znanja,
(26) štiriletno vodenje šolske komisije za izvedbo zunanjega
preverjanja znanja,
(27) strokovno delo pregledovalca izpitnega gradiva pri zunanjem
preverjanju znanja v obsegu 20 do 30 ur,
(28) štiriletno strokovno delo izvedenca za pritožbene postopke pri
zunanjem preverjanju znanja,
(29) enoletno vodenje dejavnosti študijskih krožkov ali mentorstvo
posameznega študijskega krožka na področju izobraževanja odraslih,
(30) organizacija Tedna vseživljenjskega učenja,
(31) organizacija enotedenskega gostovanja tuje šole,
(32) štiriletno sodelovanje v programskem sosvetu za vsebinski izbor
programov spopolnjevanja,
(33) organizacija in izvedba javne prireditve v kraju z učenci prvih
dveh vzgojno-izobraževalnih obdobij ali z učenci šol in zavodov za
otroke in mladostnike s posebnimi potrebami, namenjene obeleževanju
pomembnejših datumov (prazniki, obletnice,...),
(34) organizacija in pedagoško vodenje dveh šol v naravi ali dveh
raziskovalnih taborov;
c) s tremi točkami:
(1) priprava ali sodelovanje pri pripravi predloga učnega programa
ali učnega načrta za sprejem na pristojnem strokovnem svetu,
(2) javni koncertni nastop, gledališka predstava ali samostojna
avtorska razstava likovnih del, v organizaciji inštitucij na državnem
nivoju,
(3) samostojni referat na kongresu ali konferenci v organizaciji
inštitucij na državnem nivoju,
(4) prva objava avtorske raziskovalne naloge ali avtorstvo knjige,
(5) avtorstvo skladb na CD plošči ali izdaja CD plošče (solist, duo,
trio, kvartet, kvintet),
(6) prva objava samostojnega prevoda strokovne knjige,
(7) prva objava avtorskega strokovnega članka v tujem strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(8) enoletno razvojno-raziskovalno delo v povezavi z ministrstvom,
pristojnim za šolstvo, univerzitetnim ali drugim visokošolskim zavodom,
ki izobražuje kadre za področje šolstva, Pedagoškim inštitutom, Zavodom
Republike Slovenije za šolstvo, Centrom Republike Slovenije za poklicno
izobraževanje, Andragoškim centrom Republike Slovenije, Državnim
izpitnim centrom in Centrom šolskih in obšolskih dejavnosti,
(9) dveletno strokovno delo glavnega ocenjevalca pri pripravi in
izvedbi zunanjega preverjanja znanja,
(10) organizacija enega tekmovanja med učenci ali drugimi udeleženci
izobraževanja in usposabljanja na mednarodni ravni in aktivno
sodelovanje na takem tekmovanju,
(11) organizacija mednarodnega strokovnega posveta ali seminarja,
(12) koordinatorstvo projektov decentraliziranih akcij, ki jih
potrdi Programski svet Socrates ali Leonardo da Vinci,
(13) obdobje enega mandata sodelovanja v strokovnih organih na
mednarodni ravni na področju glasbe oziroma plesa (EMU, EMCY...);
č) s štirimi točkami:
(1) mentorstvo ali korepetitorstvo za vsakega učenca ali drugega
udeleženca izobraževanja in usposabljanja oziroma za vsako športno
ekipo, zbor, komorno skupino, orkester ali drugo skupino, ki se uvrsti
na prva tri mesta oziroma osvoji plaketo (zlato, srebrno, bronasto) na
tekmovanju ali natečaju na mednarodni ravni med predstavniki najmanj
petih držav,
(2) samostojni referat na mednarodnem kongresu ali konferenci,
(3) uvrstitev strokovnega delavca na prva tri mesta oziroma
osvojitev plakete (zlate, srebrne, bronaste) na tekmovanju na mednarodni
ravni med predstavniki najmanj petih držav,
(4) koncertna izvedba orkestralnih oziroma vokalno-instrumentalnih
del učitelja v organizaciji državnih koncertnih inštitucij ali
meddržavne menjave,
(5) celovečerni solistični koncert (duo, trio, kvartet, kvintet,
solistični nastop z orkestrom, solistični nastop v operni ali baletni
predstavi) v organizaciji državnih koncertnih inštitucij ali meddržavne
menjave;
(6) objavljen prevod učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, pri čemer edinemu prevajalcu pripadajo vse točke, če je
prevajalcev več, pa se njihovi deleži določijo v sorazmerju z dejanskim
prispevkom vsakega izmed njih,
(7) obdobje enega mandata sodelovanja v strokovnem svetu, pristojnem
za vzgojo in izobraževanje,
(8) štiriletno strokovno delo v državni komisiji za izvedbo
zunanjega preverjanja znanja;
d) s petimi točkami:
(1) nosilstvo projekta oziroma mreže izbrane na razpisu
centaliziranih akcij, ki jih potrdi Programski svet Socrates ali
Leonardo da Vinci,
(2) obdobje enega mandata vodenja komisije strokovnega sveta,
pristojnega za vzgojo in izobraževanje,
(3) avtorstvo priročnika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je
avtorjev več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom
vsakega izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela;
e) z osmimi točkami:
(1) obdobje enega mandata vodenja strokovnega sveta, pristojnega za
vzgojo in izobraževanje;
f) z desetimi točkami:
(1) avtorstvo učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je avtorjev
več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom vsakega
izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela.
Če s tem pravilnikom ni določeno drugače, se dodatno strokovno delo
vrednoti in točkuje sorazmerno z opravljenim delom, in sicer v deležu od
predvidenega števila točk.
IV. POSEBNI POGOJI ZA NAPREDOVANJE ZAPOSLENIH V JAVNIH
ZAVODIH IZ 28. ČLENA ZOFVI
21. člen
Za strokovnega delavca oceno delovne uspešnosti v skladu z
drugim odstavkom tega člena oblikuje direktor, za direktorja pa svet
zavoda. Mnenje o predlogu za napredovanje strokovnega delavca in
direktorja s tajnim glasovanjem z absolutno večino sprejme komisija v
sestavi najmanj petih članov, ki jo imenuje svet zavoda.
Delovna uspešnost po tem pravilniku se ocenjuje na podlagi
uspešnosti opravljanja nalog, predvidenih s sistemizacijo delovnega
mesta in sprejetim letnim delovnim načrtom.
22. člen
Kriteriji iz pogoja dodatnih funkcionalnih znanj so
pridobljena in s potrdilom izkazana strokovna usposobljenost in
funkcionalna znanja, ki omogočajo boljše in hitrejše opravljanje
delovnih nalog in niso predpisana kot pogoj za opravljanje dela na
delovnem mestu, na katerega je strokovni delavec oziroma direktor
razporejen, tako, da se vrednoti:
– znanja in veščine, ki jih je zaposleni pridobil s tečaji,
seminarji in usposabljanji v trajanju najmanj osem pedagoških ur oziroma
en dan brez preizkusa znanja z 0,5 točke,
– znanja in veščine, ki jih je zaposleni pridobil z dve do štiri
dnevnimi tečaji, seminarji in usposabljanji brez preizkusa znanja z 1
točko,
– znanja in veščine, ki jih je zaposleni pridobil s pet in
večdnevnimi tečaji, seminarji in usposabljanji brez preizkusa znanja z
1,5 točke,
– v primerih, ko se tečaji, seminarji in usposabljanja zaključijo s
preizkusom znanja, se doda točkam iz prve, druge in tretje alinee tega člena za opravljen preizkus znanja še 0,5 točke,
– certifikat o aktivnem znanju tujega jezika s 3 točkami,
– strokovni izpit, razen izpita po končani pripravniški dobi s 3
točkami,
– diploma s 4 točkami,
– specializacija s 6 točkami,
– magisterij z 8 točkami,
– doktorat znanosti s 16 točkami.
23. člen
Dodatno strokovno delo strokovnega delavca oziroma
direktorja, povezano z vzgojno-izobraževalnim, z razvojnim oziroma s
svetovalnim delom v zavodu, se vrednoti in točkuje:
a) z eno točko:
(1) pet nastopov za sodelavce (praktična predstavitev pouka),
(2) izvedba treh pedagoških delavnic oziroma predavanj za učiteljski
oziroma vzgojiteljski zbor oziroma strokovni aktiv,
(3) organizacija ene kulturne, športne, okoljevarstvene dejavnosti
na lokalni ravni,
(4) organizacija in aktivno sodelovanje na raziskovalnem taboru, ki
ni del obveznega programa šole,
(5) aktivno sodelovanje na strokovnem posvetu,
(6) strokovno delo v ocenjevalnih komisijah ali žirijah na treh
tekmovanjih,
(7) enoletno vodenje strokovnega aktiva v zavodu,
(8) strokovno delo ocenjevalca pri zunanjem preverjanju znanja v
obsegu sto ur,
(9) dveletno strokovno delo v šolski komisiji za izvedbo zunanjega
preverjanja znanja,
(10) en mandat dela v področni kurikularni komisiji in področnih
strokovnih komisijah,
(11) sodelovanje v komisijah za ugotavljanje izpolnjevanja pogojev
za izvajanje javnoveljavnih programov vzgoje in izobraževanja,
(12) organizacija in aktivno sodelovanje pri izvedbi seminarja
(štiri ure predavanj, vaj, delavnic...) v posameznem šolskem letu,
(13) organizacija državnega tekmovanja (brez aktivne udeležbe
učencev),
(14) konzulentstvo v inovacijskih projektih šol ali recenzentstvo
gradiv, nastalih v inovacijskih projektih (en projekt = ena točka),
(15) najmanj enoletno vodenje aktivnosti pri promociji in ohranjanju
naravne in kulturne dediščine na lokalni ravni,
(16) obdobje enega mandata sodelovanja v strokovnih organih zavoda,
(17) koordinatorstvo in konzulentstvo pri razvojnih, inovacijskih in
mednarodnih projektih, sprejetih na javnem razpisu;
b) z dvema točkama:
(1) enoletno vodenje strokovnega društva ali strokovne komisije
izven zavoda,
(2) enoletno vodenje kluba ali sekcije izven zavoda, v katerega so
vključeni učenci ali drugi udeleženci izobraževanja in usposabljanja in
se navezuje na vzgojno delo z učenci in drugimi udeleženci izobraževanja
in usposabljanja,
(3) enoletno vodenje društva glasbenih ali plesnih pedagogov ali
Zveze Glasbenih šol Republike Slovenije,
(4) enoletno delo v komisiji za strokovne izpite v vzgoji in
izobraževanju ali v komisiji za mojstrske, delovodske in poslovne
izpite,
(5) sodelovanje pri organizaciji mednarodnih tekmovanj, koordinacija
in organizacija izobraževalno-sejemskih prireditev v tujini,
(6) prva objava samostojnega prevoda
strokovnega članka v strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(7) prva objava samostojnega avtorskega strokovnega članka v
strokovnem časopisu ali pedagoški reviji,
(8) strokovna recenzija v postopku potrjevanja učbenika, delovnega
zvezka, zbirke nalog oziroma vaj, atlasa, priročnika ali učnega
sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
(9) lektoriranje učbenika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa, priročnika ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni
strokovni svet,
(10) štiriletno sodelovanje v programskem sosvetu za vsebinski izbor
programov spopolnjevanja,
(11) organizacija mednarodnega srečanja, kongresa, delavnice,
posveta ali tekmovanja z udeležbo najmanj pet držav,
(12) enoletno vodenje strokovnega aktiva izven zavoda,
(13) udeležba na znanstvenem oziroma strokovnem posvetu z aktivnim
sodelovanjem,
(14) dveletno vodenje in koordiniranje skupine ocenjevalcev pri
zunanjem preverjanju znanja,
(15) štiriletno strokovno delo v državni predmetni komisiji za
pripravo in izvedbo zunanjega preverjanja znanja,
(16) obdobje štirih let tajništva v šolski komisiji za izvedbo
zunanjega preverjanja znanja,
(17) štiriletno vodenje šolske komisije za izvedbo zunanjega
preverjanja znanja,
(18) strokovno delo pregledovalca izpitnega gradiva pri zunanjem
preverjanju znanja v obsegu 20 do 30 ur,
(19) štiriletno strokovno delo izvedenca za pritožbene postopke pri
zunanjem preverjanju znanja;
c) s tremi točkami:
(1) samostojni referat na kongresu, strokovnem posvetu ali
konferenci v organizaciji institucij na državnem nivoju,
(2) enoletno vodenje inovacijskih in razvojnih projektov, sprejetih
na mednarodnem javnem razpisu,
(3) sodelovanje pri organizaciji mednarodnega srečanja, kongresa,
delavnice, posveta ali tekmovanja z udeležbo najmanj deset držav,
(4) zasnova, priprava in sodelovanje z lokalno skupnostjo pri
izvedbi učnih poti,
(5) dveletno strokovno delo glavnega ocenjevalca pri pripravi in
izvedbi zunanjega preverjanja znanja;
č) s štirimi točkami:
(1) referat na mednarodnem kongresu, konferenci ali posvetu,
(2) uvrstitev zaposlenega na prva tri mesta na tekmovanju na
mednarodni ravni oziroma osvojitev plakete (zlate, srebrne, bronaste) na
tekmovanju na mednarodni ravni med predstavniki najmanj petih držav,
(3) objavljen prevod učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, pri čemer edinemu prevajalcu pripadajo vse točke, če je
prevajalcev več, pa se njihovi deleži določijo v sorazmerju z dejanskim
prispevkom vsakega izmed njih,
(4) obdobje enega mandata sodelovanja v strokovnem svetu, pristojnem
za vzgojo in izobraževanje,
(5) štiriletno strokovno delo v državni komisiji za izvedbo
zunanjega preverjanja znanja;
d) s petimi točkami:
(1) obdobje enega mandata vodenja komisije strokovnega sveta,
pristojnega za vzgojo in izobraževanje,
(2) avtorstvo priročnika, delovnega zvezka, zbirke nalog oziroma
vaj, atlasa ali učnega sredstva, ki ga je potrdil pristojni strokovni
svet, in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je
avtorjev več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom
vsakega izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela;
e) z osmimi točkami:
(1) obdobje enega mandata vodenja strokovnega sveta, pristojnega za
vzgojo in izobraževanje;
f) z desetimi točkami:
(1) avtorstvo učbenika, ki ga je potrdil pristojni strokovni svet,
in sicer tako, da edinemu avtorju pripadajo vse točke, če je avtorjev
več, pa se deleži določijo v sorazmerju z dejanskim prispevkom vsakega
izmed njih k ustvaritvi avtorskega dela.
Če s tem pravilnikom ni določeno drugače, se dodatno strokovno delo
vrednoti in točkuje sorazmerno z opravljenim delom, in sicer v deležu od
predvidenega števila točk.
V. PRIZNAVANJE NAZIVOV, PRIDOBLJENIH NA PODROČJU ŠPORTA
24. člen
Strokovnim delavcem, ravnateljem oziroma direktorjem se
nazivi, ki so jih pridobili na področju športa v skladu s pravilnikom,
ki ureja napredovanje strokovnih delavcev v športu v nazive, priznajo na
področju vzgoje in izobraževanja na enak način, kot bi bili pridobljeni
v skladu s tem pravilnikom.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
25. člen
Z dnem uveljavitve tega pravilnika prenehata veljati
Pravilnik o napredovanju zaposlenih v vrtcih v nazive (Uradni list RS,
št. 64/96, 68/96, 33/00, 21/01) in Pravilnik o napredovanju zaposlenih v
šolah v nazive (Uradni list RS, št. 64/96, 80/98, 33/00, 101/00).
26. člen
Predlog za napredovanje v naziv, vložen do dne uveljavitve
tega pravilnika, se obravnava po določbah pravilnika, ki je za
strokovnega delavca, ravnatelja oziroma direktorja veljal v času
vložitve predloga.
27. člen
Ta pravilnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije
in začne veljati 1. julija 2002.
Št. 011- 95/2002
Ljubljana, dne 12. junija 2002.
dr. Lucija Čok l. r.
Ministrica
za šolstvo, znanost in šport
|
|
|