Uradni list RS, št. 57/99, 8/2001, 64/2001, 73/2003

Velja od 17.7.1999

Na podlagi petega odstavka 92. člena zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96) in 38. člena zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in 33/97) minister za šolstvo in šport izdaja

PRAVILNIK o smeri izobrazbe strokovnih delavcev v devetletni osnovni šoli

1. člen

Ta pravilnik določa smer strokovne izobrazbe, ki jo morajo ob izpolnjevanju drugih z zakonom določenih pogojev imeti strokovni delavci za izvajanje programa v devetletni osnovni šoli.

2. člen

V tem pravilniku je kot smer strokovne izobrazbe določen študijski program za pridobitev izobrazbe, po katerem se pridobi strokovni naslov v skladu z zakonom o strokovnih in znanstvenih naslovih (Uradni list Republike Slovenije, št. 47/98), pri posameznih predmetih pa tudi študijski program za izpopolnjevanje.

3. člen

S tem pravilnikom se določajo tudi predmeti, pri katerih se za strokovne delavce zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja.

Za strokovne delavce, ki izvajajo program osnovne šole za odrasle, se zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja iz prejšnjega odstavka in programi stalnega strokovnega spopolnjevanja za izvajanje programa osnovne šole za odrasle.

Za strokovne delavce, ki poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem ali prilagojeni izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom, se zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja na področju specialno pedagoških znanj.

Predmeti in programi iz prvega, drugega in tretjega odstavka so navedeni v prilogi, ki je sestavni del tega pravilnika.

Strokovni delavci se spopolnjujejo v skladu s pravilnikom o stalnem strokovnem spopolnjevanju.

4. člen

Če je v tem pravilniku pri posameznih predmetih naveden dvopredmetni študijski program, je ta ustrezen ne glede na to, na katerem mestu je predmet naveden.

5. člen

1. Učitelji v osnovni šoli

1.1. Učitelji skupnih predmetov

1.1.1. Slovenščina

Učitelj slovenščine od prvega do petega razreda je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Učitelj slovenščine v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz slovenščine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje slovenščine do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje slovenščino tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.2. Angleščina

Učitelj angleščine v drugem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz angleščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96, 23/96, 22/00 – ZJS, 64/01, 101/01 – odl. 108/02 in 34/03 – v nadaljnjem besedilu: ZOFVI) in je opravil študijski program izpopolnjevanja iz angleščine, lahko poučuje angleščino v drugem obdobju.

Učitelj angleščine v drugem obdobju je lahko tudi,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz angleščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v drugem obdobju.

Učitelj angleščine v tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz angleščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v tretjem obdobju.

1.1.3. Nemščina

Učitelj nemščine v drugem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz nemščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program izpopolnjevanja iz nemščine, lahko poučuje nemščino v drugem obdobju.

Učitelj nemščine v drugem obdobju je lahko tudi,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz nemščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v drugem obdobju.

Učitelj nemščine v tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz nemščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v tretjem obdobju.

1.1.4. Likovna vzgoja

Učitelj likovne vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Učitelj likovne vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,

– kdor je končal univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.

Učitelj likovne vzgoje v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje likovne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje likovno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.5. Glasbena vzgoja

Učitelj glasbene vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Učitelj glasbene vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,

– kdor je končal univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.

Učitelj glasbene vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje glasbene vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje glasbeno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.6. Matematika

Učitelj matematike od prvega do petega razreda je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Učitelj matematike v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz matematike.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje matematike do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje matematiko tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.7. Tehnika in tehnologija

Učitelj tehnike in tehnologije v šestem razredu je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno tehnične vzgoje ali univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.

Učitelj tehnike in tehnologije v sedmem in osmem razredu je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno-tehnične vzgoje ali univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje tehnične vzgoje do uveljavitve te odredbe, lahko poučuje tehniko in tehnologijo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.8 Gospodinjstvo

Učitelj gospodinjstva v petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Učitelj gospodinjstva v petem razredu je lahko tudi,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.

Učitelj gospodinjstva v šestem razredu je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje gospodinjstva do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje gospodinjstvo tudi v devetletni osnovni šoli .

1.1.9. Naravoslovje in tehnika

Učitelj naravoslovja in tehnike v četrtem in petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje naravoslovje in tehniko v devetletni osnovni šoli.

1.1.10. Naravoslovje

Učitelj naravoslovja v šestem in sedmem razredu je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz biologije, fizike ali kemije in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz naravoslovja.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije, fizike ali kemije do uveljavitve tega pravilnika in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz naravoslovja, lahko poučuje naravoslovje v devetletni osnovni šoli.

1.1.11. Biologija

Učitelj biologije v osmem in devetem razredu je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program biologije.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje biologijo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.12. Kemija

Učitelj kemije v osmem in devetem razredu je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program kemije ali univerzitetni študijski program iz kemijske tehnologije ali kemijskega inženirstva.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje kemije do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje kemijo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.13. Fizika

Učitelj fizike v osmem in devetem razredu je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz fizike.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje fizike do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje fiziko tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.14. Spoznavanje okolja

Učitelj spoznavanja okolja v prvem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje spoznavanje okolja v devetletni osnovni šoli.

1.1.15. Družba

Učitelj družbe v četrtem in petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje družbo v devetletni osnovni šoli.

1.1.16. Geografija

Učitelj geografije v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje zemljepisa do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje geografijo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.17. Zgodovina

Učitelj zgodovine v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz zgodovine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje zgodovine do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje zgodovino tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.18. Državljanska vzgoja in etika

Učitelj državljanske vzgoje in etike je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, geografije, politologije, sociologije, teologije ali zgodovine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje državljansko vzgojo in etiko v devetletni osnovni šoli.

1.1.19. Športna vzgoja

Učitelj športne vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.

Učitelj športne vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.

Učitelj športne vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje športne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje športno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.

1.1.20. Italijanščina kot drugi jezik (jezik okolja)

Učitelj italijanščine kot drugega jezika v prvem in v drugem obdobju je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski program za izpopolnjevanje iz italijanščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program za izpopolnjevanje iz italijanščine, lahko poučuje italijanščino kot drugi jezik v prvem in drugem obdobju.

Učitelj italijanščine kot drugega jezika v vseh treh obdobjih je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni študijski program iz italijanščine.

Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega učitelja italijanščine kot jezika narodnosti po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje italijanščino kot drugi jezik v devetletni osnovni šoli v vseh treh obdobjih.

1.2. Drugi učitelj v prvem razredu

Drugi učitelj v prvem razredu je lahko,

– kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz predšolske vzgoje ali kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.

Drugi učitelj v prvem razredu je lahko tudi

– strokovni delavec, ki izpolnjuje izobrazbene pogoje za vzgojitelja predšolskih otrok iz četrtega odstavka 40. oziroma 56. člena zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 12/96) v povezavi s 103. členom zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in 33/97).

1.3. Učitelji izbirnih predmetov

TUJI JEZIKI

1.3.1. Angleščina

Učitelj angleščine je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja angleščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

1.3.2. Nemščina

Učitelj nemščine je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja nemščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

1.3.3. Italijanščina

Učitelj italijanščine je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz italijanščine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje italijanščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje italijanščino v devetletni osnovni šoli.

1.3.4. Francoščina

Učitelj francoščine je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz francoščine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje francoščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje francoščino v devetletni osnovni šoli.

1.3.5. Latinščina

Učitelj latinščine je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz latinščine.

Kdor je izpolnjeval pogoje za poučevanje latinščine kot fakultativnega predmeta do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje latinščino v devetletni osnovni šoli.

1.3.6. Španščina

Učitelj španščine je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz španščine.

Kdor je končal dvopredmetni študijski program iz španščine v povezavi s še enim predmetom, za katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje španščino v devetletni osnovni šoli.

SLOVENŠČINA

1.3.7. Literarni klub

Učitelj predmeta literarni klub je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in literarne teorije.

1.3.8. Šolsko novinarstvo

Učitelj predmeta šolsko novinarstvo je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz novinarstva ali bibliotekarstva.

1.3.9. Gledališki klub

Učitelj predmeta gledališki klub je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal univerzitetni študijski program dramaturgije, dramske igre in umetniške besede, gledališke in radijske režije, filmske in televizijske režije ali primerjalne književnosti in literarne teorije.

INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE

1.3.10. Informacijsko opismenjevanje

Učitelj predmeta informacijsko opismenjevanje je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program bibliotekarstva.

VZGOJA ZA MEDIJE

1.3.11. Radio

1.3.12. Tisk

1.3.13. Televizija

Učitelj predmetov radio, tisk in televizija je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal univerzitetni študijski program komunikologije, kulturologije, novinarstva ali sociologije.

FILOZOFIJA ZA OTROKE

1.3.14. Kritično mišljenje

1.3.15. Etična raziskovanja

1.3.16. Jaz in drugi

Učitelj predmetov kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program filozofije.

Učitelj predmetov kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko tudi,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine.

ETNOLOGIJA

1.3.17. Srečanja s kulturami

1.3.18. Sodobnosti z razsežnostmi dediščine

Učitelj predmetov srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije in kulturne antropologije.

Učitelj predmeta srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko tudi,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine.

GLASBA

1.3.19. Glasbena dela

1.3.20. Ansamblska igra

1.3.21. Glasbeni projekt

Učitelj predmetov glasbena dela, ansamblska igra in glasbeni projekt je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja glasbene vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal univerzitetni študijski program dirigiranja, kompozicije in glasbene teorije muzikologije, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.

UMETNOSTNA ZGODOVINA

1.3.22. Kaj nam govorijo umetnine

1.3.23. Življenje, upodobljeno v umetnosti

1.3.24. Oblika in slog

Učitelj predmetov kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in slog je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program umetnostne zgodovine.

Učitelj predmetov kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in slog je lahko tudi,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

PLESNE DEJAVNOSTI

1.3.25. Ples

1.3.26. Ljudski plesi

1.3.27. Starinski in družabni plesi

Učitelj predmetov ples, ljudski plesi ter starinski in družabni plesi je lahko,

– kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo, smer ples, in je solist opernega baleta ter ima najmanj 5 let plesne prakse ali kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo in je solist v zboru opernega baleta ter ima najmanj 10 let plesne prakse,

– kdor ima najmanj srednjo izobrazbo, izpolnjuje pogoje za pridobitev statusa samostojnega kulturnega ustvarjalca s področja plesa in ima najmanj 5 let prakse iz sodobnega plesa.

Učitelj predmeta ples je lahko tudi,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje.

VERSTVA IN ETIKA

1.3.28. Verstva in etika I

1.3.29. Verstva in etika II

1.3.30. Verstva in etika III

Učitelj predmetov verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in etika III je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, pedagogike, sociologije, teologije ali zgodovine in opravil ustrezen študijski program za izpopolnjevanje iz verstev in etike.

Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe ob uveljavitvi tega pravilnika in opravil ustrezen študijski program za izpopolnjevanje iz verstev in etike, lahko poučuje predmete verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in etika III v devetletni osnovni šoli.

RETORIKA

1.3.31. Retorika

Učitelj retorike je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz dramaturgije, filozofije, komunikologije, novinarstva, primerjalne književnosti in literarne teorije, sociologije ali kateregakoli tujega jezika.

ASTRONOMIJA

1.3.32. Sonce, Luna in Zemlja

1.3.33. Daljnogledi in planeti

1.3.34. Zvezde in vesolje

Učitelj predmetov Sonce, Luna in Zemlja, daljnogledi in planeti ter zvezde in vesolje je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

BIOLOGIJA

1.3.35. Raziskovanje organizmov v domači okolici

1.3.36. Organizmi v naravi in umetnem okolju

1.3.37. Rastline in človek

Učitelj predmetov raziskovanje organizmov v domači okolici, organizmi v naravi in umetnem okolju ter rastline in človek je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.

ZEMLJEPIS

1.3.38. Življenje človeka na Zemlji

1.3.39. Raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja

Učitelj predmetov življenje človeka na Zemlji ter raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.

LOGIKA

1.3.40. Logika

Učitelj logike je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije ali matematike.

Učitelj logike je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

OBDELAVA GRADIV

1.3.41. Les

1.3.42. Umetne snovi

1.3.43. Kovine

Učitelj predmetov les, umetne snovi ter kovine je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

PROJEKTI IZ FIZIKE IN TEHNIKE

1.3.44. Projekti iz fizike in tehnike

Učitelj predmeta projekti iz fizike in tehnike je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

PROJEKTI IZ FIZIKE IN EKOLOGIJE

1.3.45. Projekti iz fizike in ekologije

Učitelj predmeta projekti iz fizike in ekologije je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

ELEKTRONIKA ZA ROBOTIKO

1.3.46. Elektronika z robotiko

Učitelj predmeta elektronika z robotiko je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelj tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

RISANJE V GEOMETRIJI IN TEHNIKI

1.3.47. Risanje v geometriji in tehniki

Učitelj predmeta risanje v geometriji in tehniki je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

ELEKTROTEHNIKA

1.3.48. Elektrotehnika

Učitelj predmeta elektrotehnika je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

ROBOTIKA V TEHNIKI

1.3.49. Robotika v tehniki

Učitelj predmeta robotika v tehniki je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.

RAČUNALNIŠTVO

1.3.50. Urejanje besedil

1.3.51. Multimedija

1.3.52. Računalniška omrežja

Učitelj predmetov urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali organizacije dela (smer študija - organizacijska informatika),

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.

Učitelj predmetov urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

OKOLJSKA VZGOJA

1.3.53. Okoljska vzgoja I.

1.3.54. Okoljska vzgoja II.

1.3.55. Okoljska vzgoja III.

Učitelj predmeta okoljska vzgoja je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.

Učitelj predmeta okoljska vzgoja je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje in etike v devetletni osnovni šoli.

ŠPORT

1.3.56. Šport za zdravje

1.3.57. Izbrani šport

1.3.58. Šport za sprostitev

Učitelj predmetov šport za zdravje, izbrani šport ter šport za sprostitev je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja športne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

PREHRANA

1.3.59. Sodobna priprava hrane

1.3.60. Načini prehranjevanja

Učitelj predmetov sodobna priprave hrane ter načini prehranjevanja je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja gospodinjstva v devetletni osnovni šoli.

MATEMATIČNA DELAVNICA

1.3.61. Matematična delavnica 7

1.3.62. Matematična delavnica 8

1.3.63. Matematična delavnica 9

Učitelj predmetov matematična delavnica 7, matematična delavnica 8 in matematična delavnica 9 je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

KLEKLJANJE

1.3.64. Osnovne tehnike klekljanja

1.3.65. Temeljne tehnike v slovenski čipki

1.3.66. Široki ris

Učitelj predmetov osnovne tehnike klekljanja, temeljne tehnike v slovenski čipki in široki ris je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.

LIKOVNO SNOVANJE

1.3.67. Likovno snovanje I

1.3.68. Likovno snovanje II

1.3.69. Likovno snovanje III

Učitelj predmetov likovno snovanje I, likovno snovanje II in likovno snovanje III je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.

TURISTIČNA VZGOJA

1.3.70. Turistična vzgoja Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa ali zgodovine v devetletni osnovni šoli ali

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije ali umetnostne zgodovine.

Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko tudi,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.

Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja razrednega pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje turistično vzgojo v devetletni osnovni šoli.

TUJI JEZIKI

1.3.71. Hrvaščina

Učitelj hrvaščine je lahko,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz hrvaščine, srbščine, makedonščine.

Kdor je končal dvopredmetni študijski program iz hrvaščine (oziroma srbohrvaščine) v povezavi s še enim predmetom, za katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje hrvaščino v devetletni osnovni šoli.

KLAVIATURA IN RAČUNALNIK

1.3.72. Klaviatura in računalnik 1

1.3.73. Klaviatura in računalnik 2

Učitelj predmetov klaviatura in računalnik 1 in klaviatura in računalnik 2 je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta glasbena vzgoja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz kompozicije in glasbene teorije, muzikologije, dirigiranja, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.

DRŽAVLJANSKA KULTURA

1.3.74. Državljanska kultura

Učitelj predmeta državljanska kultura je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta državljanska vzgoja in etika v devetletni osnovni šoli.

GENETIKA

1.3.75. Genetika

Učitelj predmeta genetika je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.

KMETIJSTVO

1.3.76. Kmetijstvo

Učitelj predmeta kmetijstvo je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija v devetletni osnovni šoli,

– kdor je končal dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz kmetijstva.

ČEBELARSTVO

1.3.77. Čebelarstvo

Učitelj predmeta čebelarstvo je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.

KEMIJA

1.3.78. Poskusi v kemiji

1.3.79. Kemija v okolju

1.3.80. Kemija v življenju

Učitelj predmetov Poskusi v kemiji, Kemija v okolju in Kemija v življenju je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli.

ŠAH

1.3.81. Šah 1 – Šahovske osnove

1.3.82. Šah 2 – Šahovsko kombiniranje

1.3.83. Šah 3 – Šahovske strategije

Učitelj predmetov Šah 1 – Šahovske osnove, Šah 2 – Šahovsko kombiniranje in Šah 3 – Šahovske strategije je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.

1.4. Učitelj v oddelkih podaljšanega bivanja

Učitelj v oddelkih podaljšanega bivanja je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije ali socialne pedagogike ali kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz predšolske vzgoje.

Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja v oddelkih podaljšanega bivanja do uveljavitve tega pravilnika, lahko delo v podaljšanem bivanju opravlja tudi v devetletni osnovni šoli.

1.5. Učitelj za individualne in skupinske pomoči

Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje posebej nadarjenih učencev je lahko,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije ali pedagogike (smer pedagogika).

Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije ali socialne pedagogike.

Kdor izpolnjuje pogoje za defektologa ali socialnega pedagoga po 146. členu zakona, lahko izvaja individualno in skupinsko pomoč za izobraževanje učencev z učnimi težavami.

Učitelj individualne in skupinske pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.

1.6. Učitelj za dodatno strokovno pomoč

Učitelj za dodatno strokovno pomoč je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer pedagogika),

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli in je opravil študijski program izpopolnjevanja za učitelje strokovne pomoči.

Kdor izpolnjuje pogoje za defektologa ali socialnega pedagoga po 146. členu ZOFVI, lahko izvaja dodatno strokovno pomoč.

Katero od navedenih smeri izobrazbe morajo imeti strokovni delavci za izvajanje dodatne strokovne pomoči posameznemu učencu s posebnimi potrebami, se glede na vrsto pomoči, ki jo učenec potrebuje, določi z odločbo o usmeritvi.”.

2. Svetovalni delavci

2.1. Psiholog

Svetovalni delavec - psiholog je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije.

2.2. Pedagog Svetovalni delavec - pedagog je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer pedagogika).

2.3. Socialni delavec Svetovalni delavec - socialni delavec je lahko,

– kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz socialnega dela.

2.4. Socialni pedagog Svetovalni delavec - socialni pedagog je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike.

2. 5. Defektolog Svetovalni delavec - defektolog je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije.

Kdor je izpolnjeval pogoje za svetovalnega delavca do uveljavitve tega pravilnika, lahko opravlja delo svetovalnega delavca tudi v devetletni osnovni šoli.

3. Knjižničar

Knjižničar je lahko,

– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz bibliotekarstva.

Knjižničar je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja ali svetovalnega delavca v devetletni osnovni šoli in je opravil študijski program za izpopolnjevanje iz bibliotekarstva.

Kdor izpolnjuje pogoje za knjižničarja po 148. členu ZOFVI, lahko opravlja delo knjižničarja tudi v devetletni osnovni šoli.

4. Organizator šolske prehrane

Organizator šolske prehrane je lahko,

– kdor izpolnjuje s predpisi določene pogoje za učitelja gospodinjstva v osnovni šoli,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz živilske tehnologije.

5. Računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti

Računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti je lahko,

– kdor je končal univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali organizacije dela (smer organizacijska informatika),

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.

Računalnikar - organizator informacijskih dejavnosti je lahko tudi,

– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.

6. Laborant

Laborant v osnovni šoli je lahko,

– kdor je opravil maturo z izbirnim predmetom biologija ali kemija ali fizika,

– kdor je končal štiriletni srednješolski program, ki je vseboval najmanj 240 ur biologije oziroma drugih predmetov z biološkega predmetnega področja ali najmanj 240 ur kemije oziroma drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja ali najmanj 240 ur fizike oziroma drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja.

6. člen

Strokovni delavci, ki nimajo opravljenih s tem pravilnikom predpisanih študijskih programov za izpopolnjevanje, jih morajo opraviti najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.

Ne glede na določbo iz prejšnjega odstavka morajo imeti učitelji angleščine, nemščine in italijanščine kot drugega jezika (jezik okolja) predpisane študijske programe za izpopolnjevanje opravljene pred začetkom poučevanja.

“Do konca šolskega leta 2007/08 lahko v prvem razredu devetletne osnovne šole poučujejo tudi strokovni delavci, ki imajo pridobljene vsaj tri točke v programu izpopolnjevanja za delo v prvem razredu.

Strokovni delavci, ki poučujejo v prvem razredu devetletne osnovne šole, morajo program izpopolnjevanja dokončati najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.”

7. člen

Ne glede na določbe tega pravilnika je ustrezna tudi izobrazba, pridobljena po podiplomskih študijskih programih za pridobitev specializacije, magisterija oziroma doktorata znanosti z ustrezne smeri.

8. člen

Z uveljavitvijo tega pravilnika se za strokovne delavce v programu devetletne osnovne šole preneha uporabljati Sklep o določitvi kadrovskih pogojev za učitelje in sodelavce laborante v programih srednjih in osnovnih šol (Uradni list RS, št. 42/95 in 68/95).

9. člen

Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.

Št. 603- 55/99 Ljubljana, dne 14. julija 1999.

dr. Slavko Gaber l. r.

Minister za šolstvo in šport

 

PRILOGA K PRAVILNIKU O SMERI IZOBRAZBE STROKOVNIH DELAVCEV V DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI

Zap.št.

Predmet

Udeleženci programa

Program stalnega strokovnega spopolnjevanja

1.1.2.

angleščina

učitelji angleščine v četrtem in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz angleščine

program iz didaktike zgodnjega poučevanja tujega jezika

1.1.3.

nemščina

učitelji nemščine v četrtem in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz nemščine tujega jezika

program iz didaktike zgodnjega poučevanja

1.1.7.

Tehnika in tehnologija

Učitelji predmeta tehnika in tehnologija s končanim univerzitetnim študijskim programom iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva

program iz specialne didaktike tehnike in tehnologije

1.1.9.

naravoslovje in tehnika

vsi učitelji predmeta naravoslovje in tehnika

program iz naravoslovja in tehnike

1.1.18.

državljanska vzgoja in etika

vsi učitelji predmeta državljanska vzgoja in etika

program iz državljanske vzgoje in etike

1.3.11.

vzgoja za medije – radio

vsi učitelji predmeta radio program iz vzgoje za medije

 

1.3.12.

vzgoja za medije – tisk

vsi učitelji predmeta tisk

program iz vzgoje za medije

1.3.13

vzgoja za medije – televizija

vsi učitelji predmeta televizija

program iz vzgoje za medije

1.3.14.

filozofija za otroke – kritično mišljenje

učitelji predmeta kritično mišljenje s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine

program iz filozofije za otroke

1.3.15.

filozofija za otroke – etična raziskovanja

učitelji predmeta etična raziskovanja s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine

program iz filozofije za otroke

1.3.16.

filozofija za otroke – jaz in drugi

učitelji predmeta jaz in drugi s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine

program iz filozofije za otroke

1.3.17.

etnologija – srečanja s kulturami

učitelji predmeta srečanja s kulturami s končanim univerzitetnim dvopredmetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine

program iz etnologije

1.3.18.

etnologija – sodobnosti

učitelji predmeta sodobnosti z razsežnostmi dediščine z razsežnostmi dediščine s končanim univerzitetnim dvopredmetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine.

program iz etnologije

1.3.22.

umetnostna zgodovina - kaj nam govorijo umetnine

učitelji predmeta kaj nam govorijo umetnine s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole

program iz umetnostne zgodovine

1.3.23.

umetnostna zgodovina – življenje, upodobljeno v umetnosti

učitelji predmeta življenje, upodobljeno v umetnosti s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne knji¾evnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole

program iz umetnostne zgodovine

1.3.24.

umetnostna zgodovina – oblika in slog

učitelji predmeta oblika in slog s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz primerjalne knji¾evnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v tretjem obdobju osnovne šole

program iz umetnostne zgodovine

1.3.25.

plesne dejavnosti – ples

učitelji predmeta ples s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje

program iz plesa

1.3.26.

plesne dejavnosti – ljudski plesi

učitelji predmeta ljudski plesi s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje

program iz plesa

1.3.27.

plesne dejavnosti – starinski in dru¾abni plesi

učitelji predmeta starinski in dru¾abni plesi s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje

program iz plesa

1.3.31.

retorika

vsi učitelji predmeta retorika

program iz retorike

1.3.32.

astronomija – Sonce, Luna in Zemlja

vsi učitelji predmeta Sonce, Luna in Zemlja

program iz astronomije

1.3.33.

astronomija – daljnogledi in planeti

vsi učitelji predmeta daljnogledi in planeti

program iz astronomije

1.3.34.

astronomija – zvezde in vesolje

vsi učitelji predmeta zvezde in vesolje

program iz astronomije

1.3.40.

logika

učitelji predmeta logika, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole

program iz logike

1.3.41.

obdelava gradiv – les

vsi učitelji predmeta les

program iz obdelave gradiv – les

1.3.42.

obdelava gradiv – umetne snovi

vsi učitelji predmeta umetne snovi

program iz obdelave gradiv – umetne snovi

1.3.43.

obdelava gradiv – kovine

vsi učitelji predmeta kovine

program iz obdelave gradiv – kovine

1.3.44.

projekti iz fizike in tehnike

vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in tehnike

program iz projektov iz fizike in tehnike

1.3.45.

projekti iz fizike in ekologije

vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in ekologije

program iz projektov iz fizike in ekologije

1.3.46.

elektronika z robotiko

vsi učitelji predmeta elektronika z robotiko

program iz elektronike z robotiko

1.3.47.

risanje v geometriji in tehniki

vsi učitelji predmeta risanje v geometriji in tehniki

program iz risanja v geometriji in tehniki

1.3.48.

elektrotehnika

vsi učitelji predmeta elektrotehnika

program iz elektrotehnike

1.3.49.

robotika v tehniki

vsi učitelji predmeta robotika v tehniki

program iz robotike v tehniki

1.3.50.

računalništvo – urejanje besedil

učitelji predmeta urejanje besedil, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole

program iz računalništva

1.3.51.

računalništvo – multimedija

učitelji predmeta multimedija, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole

program iz računalništva

1.3.52.

računalništvo – računalniška omre¾ja

učitelji predmeta računalniška omre¾ja, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja tretjem obdobju devetletne osnovne šole

program iz računalništva

1.3.53.

okoljska vzgoja I

učitelji predmeta okoljska vzgoja I, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali dr¾avljanske vzgoje

program iz okoljske vzgoje in etike

1.3.54.

okoljska vzgoja II

učitelji predmeta okoljska vzgoja II, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali dr¾avljanske vzgoje vzgoje in etike

program iz okoljske

1.3.55.

okoljska vzgoja III

učitelji predmeta okoljska vzgoja III, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali dr¾avljanske vzgoje in etike

program iz okoljske vzgoje

1.3.61.

Matematična delavnica 7

vsi učitelji predmetov matematična delavnica

program iz matematične delavnice

1.3.62.

Matematična delavnica 8

vsi učitelji predmetov matematična delavnica

program iz matematične delavnice

1.3.63.

Matematična delavnica 9

vsi učitelji predmetov matematična delavnica

program iz matematične delavnice

1.3.64.

Klekljanje – Osnovne tehnike klekljanja

vsi učitelji predmeta osnovne tehnike klekljanja

program iz klekljanja

1.3.65.

Klekljanje – Temeljne tehnike v slovenski čipki

vsi učitelji predmeta temeljne tehnike v slovenski čipki

program iz klekljanja

1.3.66.

Klekljanje – Široki ris

vsi učitelji predmeta široki ris

program iz klekljanja

1.3.70.

Turistična vzgoja

učitelji predmeta turistična vzgoja, ki so končali univerzitetni študijski program iz razrednega pouka oziroma so izpolnjevali pogoje za učitelja razrednega pouka ob uveljavitvi tega pravilnika 

program iz turistične vzgoje

1.3.71.

Hrvaščina

vsi učitelji predmeta hrvaščina

program iz hrvaščine

1.3.72.

Klaviatura in računalnik 1

vsi učitelji predmeta klaviatura in računalnik

program iz klaviature in računalnika

1.3.73.

Klaviatura in računalnik 2

vsi učitelji predmeta klaviatura in računalnik

program iz klaviature in računalnika

1.3.75.

Genetika

vsi učitelji predmeta genetika

program iz genetike

1.3.76.

Kmetijstvo

učitelji predmeta kmetijstvo, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija in učitelji s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz gospodinjstva

program iz kmetijstva

1.3.77.

Čebelarstvo

vsi učitelji predmeta čebelarstvo

program iz čebelarstva  

1.3.78.

Poskusi v kemiji

vsi učitelji predmeta Poskusi v kemiji

program iz poskusov v kemiji

1.3.79.

Kemija v okolju

vsi učitelji predmeta Kemija v okolju

program iz kemije v okolju

1.3.80.

Kemija v ¾ivljenju

vsi učitelji predmeta Kemija v ¾ivljenju

program iz kemije v ¾ivljenju

1.3.81.

Šah 1 – Šahovske osnove

vsi učitelji predmeta Šah 1 – šahovske osnove

program iz šaha – Šahovske osnove

1.3.82.

Šah 2 – Šahovsko kombiniranje

vsi učitelji predmeta Šah 2 – Šahovsko kombiniranje

program iz šaha – šahovsko kombiniranje

1.3.83.

Šah 3 – Šahovske strategije

vsi učitelji predmeta Šah 3 – šahovske strategije

program iz šaha – Šahovske strategije

1.5.

Učitelj za individualne in skupinske pomoči

učitelji za ind. in skupinske pomoči, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli

 

program iz individualnih in skupinskih pomoči

5.

računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti

računalnikarji – organizatorji informacijskih dejavnosti, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli

program iz računalništva za računalnikarje – organizatorje informacijskih dejavnosti

6.

laborant

vsi laboranti

program za laborante v devetletni osnovni šoli

 

vsi predmeti iz programa osnovne šole za odrasle

vsi strokovni delavci, ki izvajajo program osnovne šole za odrasle

progam za strokovne delavce v osnovni šoli za odrasle

 

izobra¾evalni programi s prilagojenim izvajanjem in prilagojeni izobra¾evalni programi z enakovrednim izobrazbenim standardom     

vsi učitelji, ki poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja izobra¾evalni program s prilagojenim izvajanjem ali prilagojeni izobra¾evalni program z enakovrednim izobrazbenim standardom

program iz specialno pedagoških znanj