VPRAŠALNIK ZA UČITELJE
Spoštovani učitelji!
Pred vami
je vprašalnik o vzgojnem delovanju naše šole. Zanimajo nas vaša stališča,
mnenja in izkušnje, ki ste jih doslej pridobili
v naši šoli. Vaši odgovori nam bodo v pomoč pri ugotavljanju stanja na
naši šoli in pri nadaljnjem razvijanju učinkovitega vzgojnega dela. Vprašalnik vrnite do četrtka, 29. 5. 2008 v
za to namenjeno mapo v zbornici šole.
Vprašalnik je anonimen!
1. Katere vrednote si
želite, da bi jih šola skupaj razvijali šola in družina?
(Obkrožite tri
najpomembnejše.)
2. Kako ocenjujete razmere za izvedbo pouka in
organizacijo dela?
|
Slabo |
Dobro |
Zelo
dobro |
dejavnosti,
...)……..
![]()
![]()
d. Okolica šole je urejena…….
![]()
e. Za varnost učencev je poskrbljeno…….
3. Učenci včasih tudi kršijo s
Pravilnikom, šolskim redom ali kako drugače postavljena pravila.
Ocenite
pomembnost spodaj navedenih trditev za takšno stanje, tako da ustrezna mesta v
tabeli označite z X.
|
|
Zelo pomembno |
Pomembno |
Nepomembno |
|
Učenci
imajo preveč pravic. |
|
|
|
|
Učitelji
si ne znajo vzpostaviti avtoritete. |
|
|
|
|
Učitelji
so nedosledni pri izvajanju vzgojnih ukrepov. |
|
|
|
|
Učitelji
so preveč popustljivi. |
|
|
|
|
Učitelji
so prestrogi. |
|
|
|
|
Učenci
namenoma izzivajo učitelje in ugotavljajo, »do kot smejo«. |
|
|
|
|
Na
nekatere učence ima družinsko okolje takšen vpliv, da so fizično in verbalno nasilni do drugih. |
|
|
|
4. Presodite, kako pogosto prihaja
med učenci na naši šoli do:
|
|
Pogosto |
Včasih |
Nikoli
|
|
Pretepanja |
|
|
|
|
Kraj |
|
|
|
|
Zmerjanja |
|
|
|
|
Groženj |
|
|
|
|
Zasmehovanja |
|
|
|
|
Izsiljevanje |
|
|
|
|
Nagovarjanja
h kajenju in uživanju prepovedanih substanc |
|
|
|
|
Spolnega
nadlegovanja |
|
|
|
|
Izločanja
posameznikov |
|
|
|
5. Ali menite, da je
potrebno sodelovanje staršev pri reševanju vzgojnih težav
otroka v šoli? (Obkrožite!)
a) da b)
včasih c) ne
Utemeljite odgovor:
6. Če v času pouka med učenci pride
do nasilja, učitelj najpogosteje ravna tako, da:
|
|
vedno |
včasih |
nikoli |
|
Najprej
se sam pogovori z nasilnim učencem. |
|
|
|
|
Nasilnega
učenca pošlje k ravnateljici. |
|
|
|
|
Nasilnega
učenca pošlje k svetovalni delavki. |
|
|
|
|
Pokliče
starše in jih obvesti o ravnanju učenca. |
|
|
|
|
Kršitev
sankcionira skladno s pravili, ki na šoli veljajo za posamezen prekršek. |
|
|
|
7. Kaj ovira izvedbo vzgojnih
postopkov?
|
|
Pogosto |
Včasih |
Nikoli
|
|
Preveliki
oddelki |
|
|
|
|
Premalo
časa |
|
|
|
|
Zapleteni
postopki (veliko administracije) |
|
|
|
|
Preveč
kršitev |
|
|
|
|
Težavnost
preverjanja izvajanja dogovorov, prepovedi, restitucije, … |
|
|
|
8. Razvrstite s številkami od 1 do
10 vzgojne postopke glede na njihov pomen pri oblikovanju otrokovega ravnanja.
(1 – najbolj pomembni, 10- najmanj pomembni).
______ POGOVOR UČITELJA Z OTROKOM
______ POGOVOR OTROKA S SVETOVALNO DELAVKO
______ POGOVOR OTROKA Z RAVNATELJICO
______ POGOVOR Z OTROKOM IN STARŠI
______ VPIS V ZVEZEK OPOMB
______ ŽAČASNA PREPOVED (obiskovanja,
vstopanja, udeležbe, sodelovanja, …)
______ ODVEZEM (predmeta, ugodnosti, …)
______ POVRAČILO ŠKODE
______ RESTITUCIJA (nadomestna dejavnost)
______ VZGOJNI UKREP
9.
V katerih dejavnostih ali projektih, bi želeli, da starši sodelujejo v šoli?
10.
Naštejte vaše pobude, predloge za nove dejavnosti in projekte na šoli!
Ali nam
želite še kaj sporočiti o vzgojnem delovanju na naši šoli, pa vas tega nismo
vprašali? Veseli bomo vaših pripomb, ki jih bomo lahko vsi zaposleni uporabili
pri nadaljnjem vzgojnem delu.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje.
P.S.
Rezultati ankete bodo objavljeni na spletnih straneh šole.