VPRAŠALNIK ZA UČITELJE

 

 

Spoštovani učitelji!

Pred vami je vprašalnik o vzgojnem delovanju naše šole. Zanimajo nas vaša stališča, mnenja in izkušnje, ki ste jih doslej pridobili  v naši šoli. Vaši odgovori nam bodo v pomoč pri ugotavljanju stanja na naši šoli in pri nadaljnjem razvijanju učinkovitega vzgojnega dela. Vprašalnik vrnite do četrtka, 29. 5. 2008 v za to namenjeno mapo v zbornici šole.                                             

Vprašalnik je anonimen!

 

1. Katere vrednote si želite, da bi jih šola skupaj razvijali šola in družina?

    (Obkrožite tri najpomembnejše.)


 

 


2.  Kako ocenjujete razmere za izvedbo pouka in organizacijo dela? 

Slabo

Dobro

Zelo dobro

  1. Oprema učilnic na šoli je………
  2. Učilnice in šolski prostori so urejeni…….
  3. Organizacija pouka (urnik, dnevi

dejavnosti, ...)……..

      d.   Okolica šole je urejena…….

e.   Za varnost učencev je poskrbljeno…….

 

 

3. Učenci včasih tudi kršijo s Pravilnikom, šolskim redom ali kako drugače postavljena pravila.

Ocenite pomembnost spodaj navedenih trditev za takšno stanje, tako da ustrezna mesta v tabeli označite z X.

 

 

Zelo pomembno

Pomembno

Nepomembno

Učenci imajo preveč pravic.

 

 

 

Učitelji si ne znajo vzpostaviti avtoritete.

 

 

 

Učitelji so nedosledni pri izvajanju vzgojnih ukrepov.

 

 

 

Učitelji so preveč popustljivi.

 

 

 

Učitelji so prestrogi.

 

 

 

Učenci namenoma izzivajo učitelje in ugotavljajo, »do kot smejo«.

 

 

 

Na nekatere učence ima družinsko okolje takšen vpliv, da so fizično in  verbalno nasilni do drugih.

 

 

 

 

4. Presodite, kako pogosto prihaja med učenci na naši šoli do:

 

Pogosto

Včasih

Nikoli

Pretepanja

 

 

 

Kraj

 

 

 

Zmerjanja

 

 

 

Groženj

 

 

 

Zasmehovanja

 

 

 

Izsiljevanje

 

 

 

Nagovarjanja h kajenju in uživanju prepovedanih substanc

 

 

 

Spolnega nadlegovanja

 

 

 

Izločanja posameznikov

 

 

 

 

 

5. Ali menite, da je potrebno sodelovanje staršev pri reševanju vzgojnih težav

 otroka v šoli? (Obkrožite!)

a) da                b) včasih                       c) ne

Utemeljite odgovor:

 

 

                                                                                                                                                                               

 

6. Če v času pouka med učenci pride do nasilja, učitelj najpogosteje ravna tako, da:

 

vedno

včasih

nikoli

Najprej se sam pogovori z nasilnim učencem.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k ravnateljici.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k svetovalni delavki.

 

 

 

Pokliče starše in jih obvesti o ravnanju učenca.

 

 

 

Kršitev sankcionira skladno s pravili, ki na šoli veljajo za posamezen prekršek.

 

 

 

 

7. Kaj ovira izvedbo vzgojnih postopkov?

 

Pogosto

Včasih

Nikoli

Preveliki oddelki

 

 

 

Premalo časa

 

 

 

Zapleteni postopki (veliko administracije)

 

 

 

Preveč kršitev

 

 

 

Težavnost preverjanja izvajanja dogovorov, prepovedi, restitucije, …

 

 

 

 

8. Razvrstite s številkami od 1 do 10 vzgojne postopke glede na njihov pomen pri oblikovanju otrokovega ravnanja. (1 – najbolj pomembni, 10- najmanj pomembni).

______ POGOVOR UČITELJA Z OTROKOM

______ POGOVOR OTROKA S SVETOVALNO DELAVKO

______ POGOVOR OTROKA Z RAVNATELJICO

______ POGOVOR Z OTROKOM IN STARŠI

______ VPIS V ZVEZEK OPOMB

______ ŽAČASNA PREPOVED (obiskovanja, vstopanja, udeležbe, sodelovanja, …)

______ ODVEZEM (predmeta, ugodnosti, …)

______ POVRAČILO ŠKODE

______ RESTITUCIJA (nadomestna dejavnost)

______ VZGOJNI UKREP

 

9. V katerih dejavnostih ali projektih, bi želeli, da starši sodelujejo v šoli?

 

                                                                                                                                                                    

 

10. Naštejte vaše pobude, predloge za nove dejavnosti in projekte na šoli!

 

                                                                                                                                                        

 

Ali nam želite še kaj sporočiti o vzgojnem delovanju na naši šoli, pa vas tega nismo vprašali? Veseli bomo vaših pripomb, ki jih bomo lahko vsi zaposleni uporabili pri nadaljnjem vzgojnem delu.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje.

P.S. Rezultati ankete bodo objavljeni na spletnih straneh šole.