VPRAŠALNIK ZA UČENCE II. IN III. TRIADE

 

 

Spoštovani učenec/ka!

Pred tabo je vprašalnik o vzgojnem delovanju naše šole. Zanimajo nas tvoja stališča, mnenja in  izkušnje, ki si jih doslej pridobil v naši šoli. Tvoji odgovori nam bodo v pomoč pri ugotavljanju stanja na naši šoli in pri nadaljnjem razvijanju učinkovitega vzgojnega dela.

 

Vprašalnik je anonimen!

 

1.Ali se v šoli dobro počutiš?

DA

NE

 

 

 

 

 

 

DA

NE

DA

NE

Utemelji odgovor :

 

_____________________________________________________________________

 

2. Ali si zadovoljen s sodelovanjem:

* z razrednikom,

* z drugimi strokovnimi delavci?

Utemelji odgovor:

________________________________________________________________________________________

           

3. Katere vrednote pri učencih lahko družina in šola skupaj razvijata?

    (Obkroži tri najpomembnejše.)


 


4.  Kako ocenjuješ razmere za izvedbo pouka in organizacijo dela? 

Slabo

Dobro

Zelo dobro

  1. Oprema učilnic na šoli je………
  2. Učilnice in šolski prostori so urejeni…….
  3. Organizacija pouka (urnik, dnevi

dejavnosti, ...)……..

      d.   Okolica šole je urejena…….

e.   Za varnost učencev je poskrbljeno…….

 

5. Učenci včasih tudi kršijo s Pravilnikom, šolskim redom ali kako drugače postavljena pravila.

Oceni pomembnost spodaj navedenih trditev za takšno stanje, tako da ustrezna mesta v tabeli označi z X.

 

 

Zelo pomembno

Pomembno

Nepomembno

Učenci imajo preveč pravic.

 

 

 

Učitelji si ne znajo vzpostaviti avtoritete.

 

 

 

Učitelji so nedosledni pri izvajanju vzgojnih ukrepov.

 

 

 

Učitelji so preveč popustljivi.

 

 

 

Učitelji so prestrogi.

 

 

 

Učenci namenoma izzivajo učitelje in ugotavljajo, »do kod smejo«.

 

 

 

Na nekatere učence ima družinsko okolje takšen vpliv, da so fizično in  verbalno nasilni do drugih.

 

 

 

 

 

6. Kako pogosto se s starši doma pogovarjaš: (Obkroži!)

* o tvojih vzgojnih težavah                           a) pogosto                    b) včasih                       c) nikoli

* o vzgojnih težavah v tvojem oddelku        a) pogosto                    b) včasih                       c) nikoli

* o vzgojnih težavah na šoli                          a) pogosto                   b) včasih                       c) nikoli

 

7. Ali učitelji,  ko prihaja do kršitev pravil dosledno ugotavljajo okoliščine, zaradi katerih je prišlo do kršitev? (Obkroži!)

a) da                b) včasih                       c) ne

 

8. Ali meniš, ali je potrebno sodelovanje staršev pri reševanju vzgojnih težav učencev v šoli?

(Obkrožite!)

a) da                b) včasih                       c) ne

Utemelji odgovor:

 

 

9. Presodi, kako pogosto prihaja med učenci na naši šoli do:

 

Pogosto

Včasih

Nikoli

Pretepanja

 

 

 

Kraj

 

 

 

Zmerjanja

 

 

 

Groženj

 

 

 

Zasmehovanja

 

 

 

Izsiljevanje

 

 

 

Nagovarjanja h kajenju in uživanju prepovedanih substanc

 

 

 

Spolnega nadlegovanja

 

 

 

Izločanja posameznikov

 

 

 

 

10. Katero obliko nasilja si že doživel?

 

v šoli

doma

v širšem okolju

Pretepanje

 

 

 

Kraje

 

 

 

Zmerjanje

 

 

 

Groženje

 

 

 

Zasmehovanje

 

 

 

Izsiljevanje

 

 

 

Nagovarjanje h kajenju in uživanju prepovedanih substanc

 

 

 

Spolno nadlegovanje

 

 

 

Izločanje posameznikov

 

 

 

Drugo (napiši kaj)

 

 

 

 

11. Če v času pouka med učenci pride do nasilja, učitelj najpogosteje ravna tako, da:

 

vedno

včasih

nikoli

Najprej se sam pogovori z nasilnim učencem.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k ravnateljici.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k svetovalni delavki.

 

 

 

Pokliče starše in jih obvesti o ravnanju učenca.

 

 

 

Kršitev sankcionira skladno s pravili, ki na šoli veljajo za posamezen prekršek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Razvrsti s številkami od 1 do 10 vzgojne postopke glede na njihov pomen pri oblikovanju tvojega ravnanja na šoli. (1 – najbolj pomembni, 10- najmanj pomembni).

 

______ POGOVOR Z UČITELJEM

______ POGOVOR S SVETOVALNO DELAVKO

______ POGOVOR Z RAVNATELJICO

______ POGOVOR S TEBOJ IN STARŠI

______ VPIS V ZVEZEK OPOMB

______ ŽAČASNA PREPOVED (obiskovanja, vstopanja, udeležbe, sodelovanja, …)

______ ODVEZEM (predmeta, ugodnosti, …)

______ POVRAČILO ŠKODE

______ RESTITUCIJA (nadomestna dejavnost)

______ VZGOJNI UKREP

 

13. V katerih dejavnostih ali projektih, ki se izvajajo na šoli, bi sodeloval?

 

                                                                                                                                                                    

 

14. Naštej pobude, predloge za nove dejavnosti in projekte na šoli!

 

                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ali nam želiš še kaj sporočiti o vzgojnem delovanju na naši šoli, pa te tega nismo vprašali? Veseli bomo tvojih pripomb,  ki jih bomo lahko vsi zaposleni  uporabili pri nadaljnjem vzgojnem delu.

Zahvaljujemo se ti za sodelovanje.

P.S. Rezultati ankete bodo objavljeni na spletnih straneh šole.