Spoštovani učenec/ka!
Pred tabo
je vprašalnik o vzgojnem delovanju naše šole. Zanimajo nas tvoja stališča,
mnenja in izkušnje, ki si jih doslej
pridobil v naši šoli. Tvoji odgovori nam bodo v pomoč pri ugotavljanju stanja
na naši šoli in pri nadaljnjem razvijanju učinkovitega vzgojnega dela.
Vprašalnik je anonimen!
1.Ali se v šoli
dobro počutiš?
|
DA |
NE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DA |
NE |
|
DA |
NE |
Utemelji odgovor :
_____________________________________________________________________
2. Ali si zadovoljen
s sodelovanjem:
* z razrednikom,
* z drugimi strokovnimi delavci?
Utemelji odgovor:
________________________________________________________________________________________
3. Katere vrednote pri
učencih lahko družina in šola skupaj razvijata?
(Obkroži tri
najpomembnejše.)
4. Kako ocenjuješ razmere za izvedbo pouka in
organizacijo dela?
|
Slabo |
Dobro |
Zelo
dobro |
dejavnosti,
...)……..
![]()
![]()
d. Okolica šole je urejena…….
![]()
e. Za varnost učencev je poskrbljeno…….
5. Učenci včasih tudi kršijo s
Pravilnikom, šolskim redom ali kako drugače postavljena pravila.
Oceni
pomembnost spodaj navedenih trditev za takšno stanje, tako da ustrezna mesta v
tabeli označi z X.
|
|
Zelo pomembno |
Pomembno |
Nepomembno |
|
Učenci
imajo preveč pravic. |
|
|
|
|
Učitelji
si ne znajo vzpostaviti avtoritete. |
|
|
|
|
Učitelji
so nedosledni pri izvajanju vzgojnih ukrepov. |
|
|
|
|
Učitelji
so preveč popustljivi. |
|
|
|
|
Učitelji
so prestrogi. |
|
|
|
|
Učenci
namenoma izzivajo učitelje in ugotavljajo, »do kod smejo«. |
|
|
|
|
Na
nekatere učence ima družinsko okolje takšen vpliv, da so fizično in verbalno nasilni do drugih. |
|
|
|
6. Kako pogosto se s
starši doma pogovarjaš: (Obkroži!)
* o tvojih vzgojnih težavah a) pogosto b)
včasih c) nikoli
* o vzgojnih težavah v tvojem oddelku a) pogosto b)
včasih c) nikoli
* o vzgojnih težavah na šoli a) pogosto b)
včasih c) nikoli
7. Ali učitelji, ko prihaja do kršitev pravil dosledno
ugotavljajo okoliščine, zaradi katerih je prišlo do kršitev? (Obkroži!)
a) da b)
včasih c) ne
8. Ali meniš, ali je
potrebno sodelovanje staršev pri reševanju vzgojnih težav učencev v šoli?
(Obkrožite!)
a) da b)
včasih c) ne
Utemelji odgovor:
9. Presodi, kako pogosto prihaja
med učenci na naši šoli do:
|
|
Pogosto |
Včasih |
Nikoli
|
|
Pretepanja |
|
|
|
|
Kraj |
|
|
|
|
Zmerjanja |
|
|
|
|
Groženj |
|
|
|
|
Zasmehovanja |
|
|
|
|
Izsiljevanje |
|
|
|
|
Nagovarjanja
h kajenju in uživanju prepovedanih substanc |
|
|
|
|
Spolnega
nadlegovanja |
|
|
|
|
Izločanja
posameznikov |
|
|
|
10. Katero obliko nasilja si že
doživel?
|
|
v šoli |
doma |
v širšem okolju |
|
Pretepanje |
|
|
|
|
Kraje |
|
|
|
|
Zmerjanje |
|
|
|
|
Groženje |
|
|
|
|
Zasmehovanje |
|
|
|
|
Izsiljevanje |
|
|
|
|
Nagovarjanje
h kajenju in uživanju prepovedanih substanc |
|
|
|
|
Spolno
nadlegovanje |
|
|
|
|
Izločanje
posameznikov |
|
|
|
|
Drugo
(napiši kaj) |
|
|
|
11. Če v času pouka med učenci
pride do nasilja, učitelj najpogosteje ravna tako, da:
|
|
vedno |
včasih |
nikoli |
|
Najprej
se sam pogovori z nasilnim učencem. |
|
|
|
|
Nasilnega
učenca pošlje k ravnateljici. |
|
|
|
|
Nasilnega
učenca pošlje k svetovalni delavki. |
|
|
|
|
Pokliče
starše in jih obvesti o ravnanju učenca. |
|
|
|
|
Kršitev
sankcionira skladno s pravili, ki na šoli veljajo za posamezen prekršek. |
|
|
|
12. Razvrsti s številkami od 1 do
10 vzgojne postopke glede na njihov pomen pri oblikovanju tvojega ravnanja na
šoli. (1 – najbolj pomembni, 10- najmanj pomembni).
______ POGOVOR Z UČITELJEM
______ POGOVOR S SVETOVALNO DELAVKO
______ POGOVOR Z RAVNATELJICO
______ POGOVOR S TEBOJ IN STARŠI
______ VPIS V ZVEZEK OPOMB
______ ŽAČASNA PREPOVED (obiskovanja,
vstopanja, udeležbe, sodelovanja, …)
______ ODVEZEM (predmeta, ugodnosti, …)
______ POVRAČILO ŠKODE
______ RESTITUCIJA (nadomestna dejavnost)
______ VZGOJNI UKREP
13.
V katerih dejavnostih ali projektih, ki se izvajajo na šoli, bi sodeloval?
14.
Naštej pobude, predloge za nove dejavnosti in projekte na šoli!
Ali nam
želiš še kaj sporočiti o vzgojnem delovanju na naši šoli, pa te tega nismo
vprašali? Veseli bomo tvojih pripomb, ki
jih bomo lahko vsi zaposleni uporabili
pri nadaljnjem vzgojnem delu.
Zahvaljujemo se ti za sodelovanje.
P.S.
Rezultati ankete bodo objavljeni na spletnih straneh šole.