VPRAŠALNIK ZA STARŠE UČENCEV III. TRIADE

 

Spoštovani starši!

Pred vami je vprašalnik o vzgojnem delovanju naše šole. Zanimajo nas vaša stališča, mnenja in

izkušnje, ki ste jih doslej pridobili  v naši šoli. Vaši odgovori nam bodo v pomoč pri ugotavljanju stanja na naši šoli in pri nadaljnjem razvijanju učinkovitega vzgojnega dela. Vprašalnik vrnite do četrtka, 29. 5. 2008 v za to namenjeno škatlo v jedilnici šole.

Vprašalnik je anonimen!

1. Ali menite, da se Vaš otrok v šoli dobro počuti?

DA

NE

 

 

 

 

 

 

DA

NE

DA

NE

Utemeljite odgovor :

 

_____________________________________________________________________

 

2. Ali ste zadovoljni s sodelovanjem:

* z razrednikom,

* z drugimi strokovnimi delavci?

Utemeljite odgovor:

________________________________________________________________________________________

           

________________________________________________________________________________________

 

3. Katere vrednote si želite za Vašega otroka, da bi jih družina in šola lahko skupaj razvijali?

    (Obkrožite tri najpomembnejše.)


 


4.  Kako ocenjujete razmere za izvedbo pouka in organizacijo dela? 

Slabo

Dobro

Zelo dobro

  1. Oprema učilnic na šoli je………
  2. Učilnice in šolski prostori so urejeni…….
  3. Organizacija pouka (urnik, dnevi

dejavnosti, ...)……..

      d.   Okolica šole je urejena…….

e.   Za varnost učencev je poskrbljeno…….

 

5. Učenci včasih tudi kršijo s Pravilnikom, šolskim redom ali kako drugače postavljena pravila.

Ocenite pomembnost spodaj navedenih trditev za takšno stanje, tako da ustrezna mesta v tabeli označite z X.

 

 

Zelo pomembno

Pomembno

Nepomembno

Učenci imajo preveč pravic.

 

 

 

Učitelji si ne znajo vzpostaviti avtoritete.

 

 

 

Učitelji so nedosledni pri izvajanju vzgojnih ukrepov.

 

 

 

Učitelji so preveč popustljivi.

 

 

 

Učitelji so prestrogi.

 

 

 

Učenci namenoma izzivajo učitelje in ugotavljajo, »do kot smejo«.

 

 

 

Na nekatere učence ima družinsko okolje takšen vpliv, da so fizično in  verbalno nasilni do drugih.

 

 

 

 

 

6. Kako pogosto se z otrokom doma pogovarjate: (Obkrožite!)

* o otrokovih vzgojnih težavah                    a) pogosto                    b) včasih                       c) nikoli

* o vzgojnih težavah v otrokovem oddelku a) pogosto                     b) včasih                       c) nikoli

* o vzgojnih težavah na šoli                          a) pogosto                   b) včasih                       c) nikoli

7. Ali učitelji,  ko prihaja do kršitev pravil dosledno ugotavljajo okoliščine, zaradi katerih je prišlo do kršitev? (Obkrožite!)

a) da                b) včasih                       c) ne

8. Ali menite, da je potrebno sodelovanje staršev pri reševanju vzgojnih težav otroka v šoli?

(Obkrožite!)

a) da                b) včasih                       c) ne

Utemeljite odgovor:

 

 

                                                                                                                                                                               

 

9. Presodite, kako pogosto prihaja med učenci na naši šoli do:

 

Pogosto

Včasih

Nikoli

Pretepanja

 

 

 

Kraj

 

 

 

Zmerjanja

 

 

 

Groženj

 

 

 

Zasmehovanja

 

 

 

Izsiljevanje

 

 

 

Nagovarjanja h kajenju in uživanju prepovedanih substanc

 

 

 

Spolnega nadlegovanja

 

 

 

Izločanja posameznikov

 

 

 

 

10. Če v času pouka med učenci pride do nasilja, učitelj najpogosteje ravna tako, da:

 

vedno

včasih

nikoli

Najprej se sam pogovori z nasilnim učencem.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k ravnateljici.

 

 

 

Nasilnega učenca pošlje k svetovalni delavki.

 

 

 

Pokliče starše in jih obvesti o ravnanju učenca.

 

 

 

Kršitev sankcionira skladno s pravili, ki na šoli veljajo za posamezen prekršek.

 

 

 

 

8. Razvrstite s številkami od 1 do 10 vzgojne postopke glede na njihov pomen pri oblikovanju otrokovega ravnanja. (1 – najbolj pomembni, 10- najmanj pomembni).

______ POGOVOR UČITELJA Z OTROKOM

______ POGOVOR OTROKA S SVETOVALNO DELAVKO

______ POGOVOR OTROKA Z RAVNATELJICO

______ POGOVOR Z OTROKOM IN STARŠI

______ VPIS V ZVEZEK OPOMB

______ ŽAČASNA PREPOVED (obiskovanja, vstopanja, udeležbe, sodelovanja, …)

______ ODVEZEM (predmeta, ugodnosti, …)

______ POVRAČILO ŠKODE

______ RESTITUCIJA (nadomestna dejavnost)

______ VZGOJNI UKREP

 

13. V katerih dejavnostih ali projektih, ki se izvajajo na šoli, bi sodelovali?

 

                                                                                                                                                                    

 

14. Naštejte vaše pobude, predloge za nove dejavnosti in projekte na šoli!

 

                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

Ali nam želite še kaj sporočiti o vzgojnem delovanju na naši šoli, pa vas tega nismo vprašali? Veseli bomo vaših pripomb,  ki jih bomo lahko vsi zaposleni  uporabili pri nadaljnjem vzgojnem delu.

 

 

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje.

 

 

P.S. Rezultati ankete bodo objavljeni na spletnih straneh šole.