Sašo Šantelj se je rodil leta 1977 v Postojni. Z modelarstvom se je prvič srečal v šestem razredu osnovne šole, ko se je vpisal v modelarski krožek. Njegov prvi izdelek je bil prostoleteči jadralni model kategorije A1. Modelarstvo ga je tako navdušilo, da si je kmalu izdelal tudi svoj prvi radijsko vodeni model. Take modele je do takrat videl le na fotografijah v Timu, izdelava modela pa je bila temu primerna. Zaradi napake pri gradnji ta model ni dolgo ostal cel. To mu ni vzelo volje in zavzeto je nadaljeval z gradnjo novih in novih. Sčasoma si je pridobil veliko izkušenj tako pri gradnji kot pri pilotiranju. Večino modelov je v celoti izdelal sam, v zadnjem času pa mu je poseben izziv tudi konstruiranje lastnih modelov. Zanima ga več zvrsti letalskega modelarstva. Navdušuje se nad jadralnimi in motornimi akrobatskimi modeli, s katerimi leta pretežno na letališču v Divači. Letenje ga je tako prevzelo, da se je leta 1995 pričel šolati za pilota pravega jadralnega letala. Po dveh letih je opravil izpit in sedaj je član Aerokluba Postojna. Za boje z radijsko vodenimi maketami letal iz druge svetovne vojne je zvedel prek interneta. Pritegnili so ga majhni, hitri in okretni bojni modeli, saj je z modeli podobnih lastnosti že imel izkušnje. Prve tekme se je udeležil leta 2000. Že od vsega začetka je imel samosvoj pristop. Sicer mirni in skromni Sašo pri tekmovanju ničesar ni prepustil naključju. Doslej je edini slovenski RV-pilot, ki za start modela za zračni boj uporablja katapult. Poskušali so tudi drugi, pa je samo Sašu uspelo skonstruirati in izdelati zares učinkovito napravo. Vedno uporablja modele Me-109 lastne konstrukcije, opremljene z motorjem MWS 2,5 cm2. Njegovi modeli so zelo lahki, imajo odlične aerodinamične lastnosti in so izredno natančno izdelani. Posebno nenavadno je, da so opremljeni s petimi servo motorji: višinsko krmilo, levo krilce, desno krilce, plin in celo smerno krmilo. Z ustreznim programiranjem oddajnika lahko doseže take manevrske lastnosti modela, kot jih z običajno metodo ni mogoče doseči. Če v bitki opazimo model, ki je hitrejši in gibčnejši od drugih, je to skoraj gotovo njegov Me-109. Tako vrhunsko pripravljeni modeli od Saša zahtevajo zelo veliko truda, še več pa znanja. Njegovi modeli niso za začetnike, pa tudi za srednje dobre pilote ne. Za njihovo varno upravljanje je potrebna stalna vaja, kar Sašo tudi počne. S takim načinom dela so tudi njegovi uspehi lažje razumljivi. Že prvo leto tekmovanja se je uvrstil med najboljše. Uspelo mu je doseči nekaj res odličnih rezultatov. V slovenskem nacionalnem pokalu 2000 se je uvrstil na drugo mesto, pri tem pa se je na posameznih tekmah redno uvrščal med najboljše. Zmagal je na veliki mednarodni tekmi v Lungauu v Avstriji, septembra 2000 pa je v Crngrobu na tekmi za Eurocup dosegel tretje mesto. V letošnji sezoni je na tekmah za slovenski pokal trenutno na tretjem mestu. V Crngrobu je 19. avgusta leta 2001 na Evropskih igrah v bojih z radijsko vodenimi maketami zmagal in v tej disciplini postal evropski prvak. Njegova zmaga je velika spodbuda tudi za druge slovenske tekmovalce v tej disciplini.
TIM 2, oktober 2001
Oblikovalec strani:
Žan Kafol (8.a – 2002/2003)
Nada Likon, učiteljica tehnične vzgoje