| Nazaj |
|---|

Spoštovani starši,
dragi učenci!
Pred Vami je šolska publikacija,
s katero Vas želimo na kratko informirati o dejavnostih šole skozi šolsko leto,
ki je pred nami.
V šolsko leto
2007/2008 vstopa naša šola kot popolna devetletna šola. Letošnje šolsko leto prinaša
učencem 6. razreda v maju 2008 možnost prostovoljnega opravljanja nacionalnih
preizkusov znanja iz slovenščine, matematike in angleščine. Preizkusi in
rezultati znanja iz treh predmetov bodo dober pokazatelj truda posameznega
učenca pri teh predmetih.
Želja nas vseh, ki
oblikujemo OŠ Antona Globočnika Postojna je, da bi se kakovostno šolsko delo
kazalo na vseh predmetnih področjih in tudi v kakovosti medsebojnih odnosov, ki
so pogosto temelj zadovoljstva in uspeha. Še vedno si želimo strpnega dialoga s
starši, učenci in drugimi uporabniki naših šolskih storitev. Upam, da si bomo
vsi skupaj k temu prizadevali in se izogibali konfliktnimi situacijam, ki
ponavadi ne prinesejo nobeni strani nič dobrega.
Dragi učenci, želim
si, da bi doživljali Vaše šolanje pri nas kot dobro izkušnjo, kot nekaj, kar
vam bo popotnica tudi pri nadaljnjem šolanju ter da boste k opravljanju šolskih
nalog pristopili z namenom, da je le-to za vas dobro in koristno. Želim, da
boste z veseljem sodelovali v vseh projektih in dejavnostih, ki se bodo v tem
šolskem letu odvijale na šoli in tako tudi Vi prispevali k dobremu imenu naše
šole. Verjamem, da Vam letos ne bo težko pisati domačih nalog, ki so, pa čeprav
mislite, da temu ni tako, tudi droben korak k učenju in izboljšanju zaključne
ocene. Naj Vam bo torej tudi pisanje domačih nalog ena od prednostnih v tem
šolskem letu.
Naj zaključim z
mislijo: »Kdor misli, da vse ve, se bo težko še česa naučil« ( sir J. M.
Templeton)
Ravnateljica
Sabina Ileršič
Kovšca, prof. zgod., spec.
|
OSNOVNA ŠOLA ANTONA GLOBOČNIKA Cesta na Kremenco 2, 6230 POSTOJNA |
Ravnateljica: Sabina Ileršič Kovšca
Pomočnica
ravnateljice: Vladka Lavsegar
Tajnica: Damijana
Repe
Telefon
ravnateljica: 05 7000 311
Telefon pomočnica
ravnateljice 05 7261 810
Tajništvo: 05 7000 300
Fax: 05 7000
314
E - mail: os.antona–globocnika–po@guest.arnes.si
E-mail
ravnateljica: sabina.ilersic@guest.arnes.si
Podračun pri UJP: 01294-6030675497
Matična številka: 549 682 9000
Davčna številka: 44439407
PODRUŽNICE:
Podružnična šola
Bukovje
Bukovje 4, 6230 Postojna
tel.: 05 751 51 26,
vodja podružnice: Vilma Kernel
Podružnična šola
Planina
Planina 142, 6232 Planina
tel: 05 756 50 60,
vodja podružnice: Tanja Jarić Primc
Podružnična šola
Studeno
Studeno 68, 6230
Postojna
tel: 05 751 52 70,
vodja podružnice: Tjaša Repnik
PREDSTAVITEV
ŠOLE
|
Ustanovitelj šole je
Občina Postojna. Odlok o ustanovitvi je
bil sprejet v aprilu 1997 ter objavljen v Uradnem listu RS, št. 33/97. Novi odlok še ni usklajen s
spremembo ZOFV I-ja.
Osnovna šola Antona
Globočnika Postojna izvaja program osnovnošolskega izobraževanja za učence iz
šolskega okoliša, ki je opredeljen v 10. členu Odloka o ustanovitvi javnega
vzgojno-izobraževalnega zavoda ( Ur. list RS 33/1997).
|
RAZRED |
ŠTEVILO UČENCEV |
ŠTEVILO ODDELKOV |
|
1. R |
40 |
2 |
|
2. R |
46 |
2 |
|
3. R |
39 |
2 |
|
4. R |
29 |
2 |
|
5. R |
29 |
2 |
|
6. R |
67 |
3 |
|
7. R |
48 |
2 |
|
8. R |
46 |
2 |
|
9. R |
58 |
3 |
|
PLANINA 1.,2. R |
18 |
1 |
|
3. R |
11 |
1 |
|
4.,5. R |
12 |
1 |
|
BUKOVJE 2., 3. R |
8 |
1 |
|
4., 5. r |
8 |
1 |
|
STUDENO 1., 2., 4.
R |
7 |
1 |
|
Skupaj |
466 |
26 |
ORGANI UPRAVLJANJA
|
Svet šole |
Predstavniki ustanovitelja |
|
|
|
Karmen Progar
Radunić |
|
|
|
Andreja Vidmar |
|
|
|
Roman Milavec |
|
|
|
Predstavniki staršev |
|
|
|
Stanislav Ogrizek |
|
|
|
Ivanka Brus |
|
|
|
Adolf Turk |
|
|
|
Predstavniki delavcev šole |
|
|
|
Tina Primc |
|
|
|
Martina Sedej
Filipčič |
predsednica sveta |
|
|
Andreja Mlakar |
Namestnica p.
sveta |
|
|
Nadja Jurca |
|
|
|
Pepi Krašna |
|
|
|
učiteljski zbor |
Vodi ga Sabina
Ileršič Kovšca |
|
|
oddelčni učiteljski zbori |
Vodijo jih
razredničarke. |
|
|
Predmetni strokovni aktivi |
Oblikujejo jih
učiteljice posameznih predmetnih področij. |
|
|
svetovalna služba |
Lea Trebec Tomažič
Martina Kuzman Mojca Simičak |
|
|
šolska knjižnica |
Simona Felicijan |
|
|
Svet
staršev
Predsednica
Ivanka Brus |
predstavniki
staršev iz vsakega oddelka matične šole in podružnic Bukovje, Planina,
Studeno |
STROKOVNI ORGANI:
·
Učiteljski
zbor:
sestavljajo
vsi strokovni delavci šole. Učiteljski zbor razpravlja o učni problematiki
učencev na pedagoških konferencah, ki jih sklicuje ravnatelj, ki tudi vodi
učiteljski zbor.
·
Oddelčni
učiteljski zbor:
sestavljajo
strokovni delavci, ki opravljajo vzgojno– izobraževalno delo v posameznem oddelku. Po potrebi sodelujejo pri delu tega
zbora tudi svetovalni in drugi strokovni delavci.
·
Razrednik:
vodi delo svoje oddelčne skupnosti, analizira vzgojne in
učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov
posameznih učencev, sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo ter opravlja
druge naloge, ki so določene z zakonodajo.
·
Strokovne
aktive:
Oblikujejo strokovni delavci, združeni po stroki in
predmetu, ki ga poučujejo.
·
Sestava: Svet staršev je sestavljen tako, da ima v
njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem
sestanku oddelka.
·
Naloge:
-
predlaga nadstandardne programe,
-
daje soglasje k predlogu ravnatelja o
nadstandardnih storitvah,
-
daje mnenje o predlogu razvojnega
programa in letnega delovnega načrta,
-
daje mnenje o kandidatih, ki
izpolnjujejo pogoje za ravnatelja,
-
razpravlja o poročilih ravnatelja o
vzgojno–izobraževalnih problemih,
-
obravnava pritožbe staršev v zvezi z
vzgojno– izobraževalnim delom,
-
voli predstavnike v svet šole,
-
opravlja druge naloge v skladu z
zakonom in drugimi predpisi.
Oddelčne skupnosti
se povezujejo v skupnost učencev šole. Ustanovijo jo učenci v šolskem parlamentu, ki ga ravnatelj
skliče v začetku šolskega leta v mesecu septembru. Skupnost učencev šole ima
mentorja. Skupnost učencev šole sprejme letni program dela v skladu s
Pravilnikom o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli. Mentorica
skupnosti učencev je šolska pedagoginja Lea Trebec Tomažič.
|
STIKI MED ŠOLO IN STARŠI |
Redno sodelovanje
staršev s šolo pripomore k pravočasni obveščenosti o otrokovem šolskem delu in uspehu
ter reševanju morebitnih učnih, vedenjskih
in drugih težav.
Zato staršem
svetujemo:
-
redno sodelujte z razrednikom vašega
otroka,
-
redno obiskujte govorilne ure in
roditeljske sestanke,
-
sodelujte pri različnih dejavnostih
šole: projektnem učnem delu, krožkih, ekskurzijah, delu v razredu, prireditvah
…,
-
sprotno spremljajte otrokovo šolsko
delo,
-
poskrbite, da bo redno opravljal domače
naloge, imel urejene šolske potrebščine in dovolj časa za učenje,
-
pomagajte mu razvijati delovne in učne
navade,
-
poskrbite, da bo prihajal v šolo spočit
in naspan,
-
bodite razumevajoči, če se bo otrok
kdaj znašel v težavah in veselite se z njim vsakega napredka,
-
vzpodbujajte ga k pozitivnim oblikam
preživljanja prostega časa in ga odvračajte od brezciljnega pohajanja, posebno
v večernih urah,
-
poskrbite, da bo redno obiskoval
dopolnilni pouk, učne delavnice ali druge oblike pomoči, ki jih v sklopu
svojega delovnega načrta ponuja šola,
-
pri izbiri interesnih dejavnosti mu
pomagajte poiskati njemu najbolj ustrezne.
Vsak torek od 13.00 do
UČITELJ SVETOVALEC UČENCU - individualne
govorilne ure učiteljev za učence bodo od septembra meseca po urniku, ki bo
objavljen na oglasni deski v avli šole.
Učitelji bodo tudi v
tem šolskem letu 1 uro na teden namenili pogovorom z učenci, ki imajo učne
težave pri predmetu, pomagali bodo z nasveti pri izdelavi seminarskih in drugih
nalogah.
POPOLDANSKE GOVORILNE URE
Skupne popoldanske
govorilne ure so vsak zadnji četrtek v
mesecu, razen septembra, decembra in junija, od 15.30 – 16.30 ure. Na
popoldanskih govorilnih urah priporočamo tudi udeležbo učencev skupaj s starši.
Cilj tega je:
-
da otroci prevzemajo odgovornost,
predvsem ko gre za dogovore kako …, kaj …, koliko se naučiti, pripraviti …,
-
da se drugi NE dogovarjajo o tem kaj
bodo otroci počeli,
-
da otroci odločajo, ko gre zanje,
-
da otroci izrazijo svoja pričakovanja.
Prepričani smo, da
vse starše zanima, kako se otrok obnaša in kaj dela v šoli. Zato smo se
odločili, da bodo razredniki starše obveščali tudi samoiniciativno in jih
zaprosili za njihovo sodelovanje.
Načrtujemo tri
roditeljske sestanke. Na prvem sestanku bomo staršem predstavili novosti in dejavnosti
ter program dela v tem šolskem letu. Na sestankih bodo sodelovali razredniki,
svetovalni delavki šole ter zunanji predavatelji.
V januarju 2008
bosta organizirana dva roditeljska
sestanka na temo odraščanja in vrednote mladih.
Za starše učencev 9. razreda bodo roditeljski sestanki namenjeni tudi
poklicni orientaciji. O datumih
roditeljskih sestankov boste pravočasno obveščeni.
|
PROGRAM DELA |
|||||||||||
Predmet
|
1.
r
|
2.
r
|
3.
r
|
4.
r
|
5.
r
|
6.
r
|
7.
r
|
8.
r
|
9.
r
|
||
Slovenščina
|
6
|
7
|
7
|
5
|
5
|
5
|
4
|
3,5
|
4,5
|
||
Matematika
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
||
Tuji jezik
|
|
|
|
2
|
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
||
Likovna v.
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
Glasbena v.
|
2
|
2
|
2
|
1,5
|
1,5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
||
Družba
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
|
|
||
Geografija
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
1,5
|
2
|
||
Zgodovina
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
2
|
2
|
||
DIE
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
|
||
Spo. okolja
|
3
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
||
Fizika
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
||
Kemija
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
||
Biologija
|
|
|
|
|
|
|
|
1,5
|
2
|
||
Naravosl.
|
|
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
||
Nar. in teh.
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
||
Tehnika in
tehnologija
|
|
|
|
|
|
2
|
1
|
1
|
|
||
Gospodinj.
|
|
|
|
|
1
|
1,5
|
|
|
|
||
Športna
vzgoja
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
||
Izbirni predmet 1
|
|
|
|
|
|
|
2/1
|
2/1
|
2/1
|
||
Izbirni predmet 2
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
||
Izbirni predmet 3
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
||
Oddelčna skupnost
|
|
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
||
KD
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
||
ND
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
||
TD
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
||
ŠD
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
||
Dop/dod
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
||
|
PREDMET |
UČITELJ |
GOVORILNE URE |
|
Gledališki klub |
Andreja Mlakar |
|
|
Likovno snovanje 1 |
Romana Harmel |
|
|
Sodobna priprava
hrane |
M. Penko Šajn Helena Vekar |
|
|
Turistična vzgoja |
Mirela Bubnič |
|
|
Šport za zdravje |
Jana Čelan |
|
|
Les |
Nada Likon |
|
|
Urejanje besedil |
Anton Perenič |
|
|
PREDMET |
UČITELJ |
GOVORILNE URE |
|
Italijanščina II |
Zunanji mentor |
|
|
Likovno snovanje
II |
Romana Harmel |
|
|
Načini
prehranjevanja |
M. Penko Šajn |
|
|
Računalniška omrežja |
Anton Perenič |
|
|
Izbrani šport
–odbojka |
Anja Pirc |
|
|
Les |
Nada Likon |
|
|
PREDMET |
UČITELJ |
GOVORILNE URE |
|
Italijanščina III |
Zunanji mentor |
|
|
Likovno snovanje
III |
Romana Harmel |
|
|
Šport za
sprostitev |
Mitja Muha |
|
|
Računalništvo
–multimedija |
Antona Perenič |
|
|
Les |
Nada Likon |
|
|
Retorika |
Mateja Šepić |
|
Pouk izvajamo po
veljavnih učnih načrtih in letnem delovnem načrtu šole v obsegu predmetnika ter
v skladu s smernicami za delo Ministrstva za šolstvo in šport.
Šolo odpiramo ob
5.30 uri, jutranje varstvo za učence 1. r se prične ob 5.30 uri, za učence 2. r
ob 7.00, za ostale učence pa je prihod v šolo 15 minut pred pričetkom pouka.
Vhod v šolo je za
učence razredne stopnje iz ulice Nova vas, za učence predmetne stopnje je vhod
s Ceste na Kremenco.
Pri iskanju
informacij se obiskovalci in starši lahko obrnejo na dežurnega učenca, ki se
nahaja v šolski avli.
·
sprejemanje obiskovalcev in dajanje
informacij,
·
kontrola ugašanja luči in zaprtja
vodovodnih pip v prostorih,
·
posredovanje morebitnih obvestil za
učitelje in učence,
·
zagotavljanje urejenosti šolskega
prostora,
·
pomoč
pri razdeljevanju malic na razredni stopnji,
·
pomoč dežurnemu učitelju in opravljanje
drugih nalog v zvezi z dežurstvom.

|
PREDURA |
7.00–7.45 |
|
|
|
1. URA |
8.00–8.45 |
Odmor |
8.45–8.50 |
|
2. URA |
8.50–9.35 |
Glavni odmor |
9.35–10.00 |
|
3. URA |
10.00–10.45 |
3. odmor |
10.45–10.50 |
|
4. URA |
10.50--11.35 |
4. odmor |
11.35–11.40 |
|
5. URA |
11.40–12.25 |
5. odmor |
12.25–12.30 |
|
6. URA |
12.30–13.15 |
6. odmor |
13.15--13.35 |
|
7. URA |
13.35--14.20 |
7. odmor |
14.20--14.25 |
|
8. URA |
14.25--15.10 |
|
|
|
Podaljšano bivanje |
11.40-15.40 |
5 ur na dan po 50
minut |
25 ur na teden |
Učenci, ki
želijo svoje znanje in vedenje
razširiti, se lahko vključijo v dodatni
pouk. S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z različnimi metodami
dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, podpira
doseganje višjih učnih ciljev. Učenci se vanj vključujejo prostovoljno in po
dogovoru z učiteljem. V tem šolskem letu bodo učenci na predmetni stopnji lahko
obiskovali dodatni pouk iz slovenskega in angleškega jezika, matematike. Po
potrebi bo organiziran tudi dodatni pouk iz fizike in kemije. Poteka po urniku,
dogovorjenem v septembru v času pred ali
po pouku.
|
Predmet/razred |
Učitelj |
Urnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učencem, ki poleg rednega
pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi in pomoč učitelja, je namenjen dopolnilni pouk. Predlog za obiskovanje
dopolnilnega pouka oblikuje učitelj predmeta, ki ugotovi vzroke za učenčevo
neuspešnost in redno spremlja učenčev napredek. Z drugačnim načinom dela učenci
lažje osvojijo temeljne učne cilje.
Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru pred ali po pouku.
|
Predmet |
Učitelj |
Urnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekateri učenci pa kljub
razlagi pri dopolnilnem pouku ne dosegajo potrebnega minimalnega znanja.
Domačih nalog ne delajo, domači jim ne znajo pomagati. Za te učence
organiziramo individualno in skupinsko učno pomoč, ki jo izvajajo strokovni delavci šole. Pomoč se izvaja
v šoli, praviloma izven pouka in po vnaprej določenem urniku.
DODATNA STROKOVNA POMOČ
Namenjena je otrokom
s posebnimi potrebami. Izvajajo jo strokovni delavci šole na podlagi odločb. Za
te učence se v septembru pripravijo individualizirani načrti dela.
PEVSKI ZBOR
Preko
glasbe otrok lažje vstopa v novo okolje. Glasba odpre otroku boljše možnosti
razumevanja in medsebojnega komuniciranja.
V tem šolskem letu
bosta na šoli delovala dva zbora: OPZ od 1. do 5. razreda 2 uri tedensko in MPZ od 6. do 9. razreda 4
ure tedensko, ki ju bo vodila Barbara
Dolgan.
|
RAZVOJNA
STRATEGIJA ŠOLE |
V
vizijo šole smo zapisali, da je naša šola:
·
odprta za drugačnost,
·
šola zadovoljnih učencev in staršev in
·
šola uspešnih strokovnih delavcev.
Svojo
vizijo izpolnjujemo tudi s sodelovanjem v različnih projektih in humanitarnih
dejavnostih.
1. razred
Športna
značka Zlati sonček,
Eko
projekt,
Socialne
igre.
2. razred
Celoletni projekti:
Socialne igre,
Knjigobube,
Športna značka Zlati
sonček,
Eko projekt.
3. razred
Celoletni projekti:
Športna značka Zlati
sonček,
Eko projekt,
Socialne igre.
podružnična šola Bukovje
Športni program
Zlati sonček in Krpan,
Socialne igre,
Eko projekt,
Kako se učimo,
Nasveti otrok za
starše.
podružnična šola Planina
celoletni projekti:
Športna značka Zlati
sonček in Krpan,
Ekoprojekt,
Kako se učimo,
Nasveti otrok za
starše.
podružnična šola Studeno
Športni program
Zlati sonček,
Socialne igre,
Ekoprojekt.
aktiv podaljšanega bivanja
Ekologija –
ločevanje odpadkov, zbiranje papirja, plastike,
Mi pa radi beremo
pravljice,
Živimo zdravo z
naravo!
PROJEKTI II. IN III. TRIADE
aktiv slovenščine:
V okviru pouka bo v
6. razredu potekal bralni projekt.
aktiv angleškega jezika:
Celoletni projekt »Bookworms« in »Epi Reading badge«
računalništvo:
V
ta program sodijo vse aktivnosti s področja računalništva, ki jih izvajamo na
šoli in ki jih bomo tudi v tem šolskem letu še dograjevali.
Te aktivnosti so
zlasti:
·
informatizacija dela na šoli,
·
uporaba računalnika pri pouku od
1. do 9. r,
·
izvajanje izbirnih predmetov s področja
računalništva,
·
izvajanja interesnih dejavnosti za
učence,
·
osnovne informacije o uporabi
računalnika za učitelje in starše,
·
med predmetna povezava:
-predstavitev seminarskih nalog in
referatov s pomočjo
računalnika,
-
dopisovanje po e-pošti (TJI),
-
računalniška obdelava fotografij,
-
robotika.
Dan šole – Globočnikov dan
Dan šole bo izveden
maja
Eko dejavnosti
Nadaljevali in
razširili bomo že začrtano pot eko šole na področjih pravilnega ravnanja z
odpadki, njihovo predelavo in reciklažo. V projekt bodo vključeni vsi učenci in
delavci šole s podružnicami ter predstavniki lokalnih institucij. O delu in
problematiki varovanja našega okolja
in dejavnostih povezanih s
projektom bomo preko medijev obveščali
lokalno skupnost ter krajane. Koordinatorici eko šole sta Sonja Česnik in Mateja Šepić.
Svetovalna služba
Svetovalno delo bo
zajemalo aktivnosti na šestih področjih
Øučenje
in poučevanje,
Øšolska
kultura, vzgoja, klima, red,
Øtelesni,
osebni in socialni razvoj,
Øšolanje,
Øpoklicna
orientacija,
Øsocialno-ekonomske
stiske.
Povezovanje šole z okoljem
Strokovni delavci
šole se bodo skupaj z učenci in pripravljenim
programom vključevali v dejavnosti okolja in potrebe kraja; sodelovali
bodo na prireditvah v sklopu KS, podjetij, organizacij in zavodov. Šola se bo
vključila tudi v dejavnosti humanitarnih organizacij in svoje delo
predstavljala v lokalnih medijih in tudi širše. Zgledno bo nadaljevala
sodelovanje z Vrtcem Postojna, šolskimi ambulantami ZD Postojna, Glasbeno šolo
in sosednjima šolama v občini. Šola se bo uspešno povezovala tudi s Pedagoškimi
fakultetami v Ljubljani, Mariboru in Kopru, Filozofsko fakulteto v Ljubljani
ter Pedagoškim inštitutom v Ljubljani.
Na šoli si želimo,
da se vsak učenec vključi v vsaj eno interesno dejavnost, kjer se lahko sprošča
in razvija svoje sposobnosti. Vključitev v interesno dejavnost je prostovoljna,
vendar pričakujemo, da jo bo učenec po
prijavi obiskoval ves predvideni čas.
Centralna šola
|
Dejavnost |
Mentor |
razred |
|
Čipkarski krožek |
Martina Sedej
Filipčič |
5.— 9. r |
|
Planinski krožek |
Suzana Vidmar |
1. - 4. r |
|
Projekt Knjigobube
|
Milena Požar |
1. r |
|
Projekt Knjigobube |
Tina Primc |
2. r |
|
Flamenko 1 |
Simona Felicijan |
6. – 9. r |
|
Naravoslovna
delavnica |
Suzana Morel |
2. -4. r |
|
Bookworms angl.
tekm. |
Aktiv TJA |
4. – 9. r |
|
Epi Reading Badge |
Aktiv TJA |
4. – 9. r |
|
K. angleškega
jezika |
Tamara Petrovčič
Debevc |
2. – 3. r |
|
Likovne delavnice |
Cilka Bombač |
1. – 3. r |
|
Športno gibalni
krožek |
Nadja Jurca, Darja
Košir |
1.- 2. r |
|
Dramski krožek |
Andreja Mlakar |
7. – 9. r |
|
Literarni krožek
Špegu |
Mateja Šepić |
7. – 9. r |
|
Krožek socialnih
iger |
Lea Trebec Tomažič |
7. -8. r |
|
Krožek Unicef |
L. Trebec Tomažič |
8. -9. r |
|
Kulturna dediščina |
Andreja Mlakar |
8. r |
|
Knjižničarski
krožek |
Simona Felicijan |
7. - 9. r |
|
Vesela šola |
Suzana Morel |
4. – 9. r |
|
Vrtnarski krožek |
Franka Košmer |
1.- 4. r |
|
Letalsko
modelarstvo |
Sašo Šantelj |
6. – 9. r |
|
Pika literarni
krožek |
Mateja Šepić |
3. – 5. r |
|
Rokomet |
Zunanji mentor |
6. – 8. r |
|
Mini rokomet |
Zunanji mentor |
3. – 5. r |
|
Košarka |
Mitja Muha |
6. – 7. r |
|
Akrobatska skupina
Leteči volkci Šahovski krožek |
Mitja Muha Anton Perenič |
8. b 1. – 4. r |
|
Računalniški
krožek |
Anton Perenič |
4. – 6. r |
|
Otroški pevski
zbor |
Barbara Dolgan |
2. – 5. r |
|
Mladinski pevski
zbor |
Barbara Dolgan |
5. – 9. r |
|
Orffov
instrumentarij |
Barbara Dolgan |
2. in 3. triada |
|
Glasbene urice |
Barbara Dolgan |
1. – 2. r |
|
Dejavnost |
Mentor |
Razred |
|
Dramsko
recitacijski |
Nataša Lulik |
Bukovje |
|
Otroški pevski
zbor |
Vilma Kernel |
Bukovje |
|
Računalniški
krožek |
Anton Perenič |
Bukovje |
|
Mi pa radi pojemo
OPZ |
Tanja Jarić Primc |
Planina |
|
Pravljični krožek |
Tamara Pavlovič |
Planina |
|
Športno gibalni
krožek |
Andreja Milavec |
Planina |
|
Likovno-ustvarjalni |
Tjaša Repnik |
Studeno |
Naravoslovne
tabore že vrsto let organiziramo preko Centra šolskih in obšolskih dejavnosti,
ki ima svoje domove po vsej Sloveniji in svoje delo izvajajo na visoki
strokovni ravni.
V razširjen program
osnovne šole sodijo tudi letne in zimske šole v naravi s tečajem plavanja in
smučanja. Letna šola plavanja za učence 5. razreda bo organizirana v maju 2008
v Termah Čatež.
Naravoslovne tabore
bomo v tem šolskem letu izvedli v CŠOD
za:
|
Razred |
Datum |
Dom CŠOD |
|
1. r |
5. 5. - 7. 5. 08 |
Medved |
|
2. r |
7. 5.-9. 5. 08 |
Medved |
|
3. r |
3. 3.- 7. 3. 08 |
Jurček |
|
4. r |
26. 11.-30.11. 07 |
Fara |
|
5. r |
8. 10. – 12. 10.07 |
Radenci |
|
7. r |
10. 9. – 14. 9. 07 |
Gorenje |
|
8. r |
28. 1. – 1. 2. 08 |
Breženka |
|
4.,5. r Plan;
Bukov |
8. 10. – 12. 10.
07 |
Burja |
|
Stud; 3. r Planina |
12. 11. – 16. 11.
07 |
Jurček |
LETNA ŠOLA PLAVANJA
|
Razred |
Datum |
Kraj |
|
5. r |
19. 5. – 24. 5. 08 |
Terme Čatež |
Želimo, da se navedenih aktivnosti udeležijo vsi učenci.
ŠOLSKE EKSKURZIJE
|
RAZRED |
RELACIJA |
OKVIRNI DATUM |
|
6. r |
Koprsko primorje |
Maj, 2008 |
|
7. r |
Gorenjska |
Maj, 2008 |
|
8. r |
Logarska dolina |
Maj, 2008 |
|
9. r |
Posočje |
sep/okt 2007 |
|
9. r |
Prekmurje |
Maj, 2008 |
JUTRANJE VARSTVO
Organizirano je za učence
1. razreda od 5.30 dalje. Od 7.00 dalje poteka jutranje varstvo za učence
PODALJŠANO BIVANJE
V
šolskem letu 2007/2008 bo na matični šoli organiziranih pet oddelkov podaljšanega bivanja, oddelek v Bukovju in
dva oddelka v Planini, in sicer od 11.30 ure do 16.00 ure. Učenci, ki
obiskujejo podaljšano bivanje, kosijo v šoli. V času bivanja potekajo rekreativne
dejavnosti, samostojno učenje, pisanje domačih nalog ter usmerjene dejavnosti.
V svoj program so
učiteljice vključile tudi promocijo, ki se bo kazala predvsem v razstavah
izdelkov učencev vključenih v podaljšano bivanje, v dneve odprtih vrat, v
sodelovanje z ustanovami v kraju in jesenski piknik. Skupaj z učenci, vključenimi
v oddelke podaljšanega bivanja bodo izpeljale
projekte s področja ekologije--ločevanje odpadkov in zbiranje papirja,
projekta Mi pa radi beremo in Živimo zdravo z naravo.
Zaradi varnosti otroka in odgovornosti šole, lahko učiteljica v podaljšanem bivanju predčasno
spusti učenca iz šole samo s pisnim dovoljenjem staršev.

ORGANIZACIJA DELA
|
DELAVCI ŠOLE
|
Razred |
Učilnica |
Učitelj |
Št. učen- cev |
|
|
|
12 |
Darja Košir, N.
Jurca |
19 |
|
|
1. b |
13 |
Milena Požar, N.
Jurca |
21 |
|
|
|
9 |
Tina Primc |
24 |
|
|
2. b |
10 |
Tamara Kogej |
22 |
|
|
|
7 |
Elizabeta Kompara |
19 |
|
|
3. b |
8 |
Nives Kalister |
20 |
|
|
|
14 |
Milica P. Grginič |
14 |
|
|
4. b |
11 |
Sonja Česnik |
15 |
|
|
|
6 |
Martina Sedej
Filipčič |
14 |
|
|
5. b |
35 |
Nevenka Trenta |
15 |
183 |
|
Razred |
Učilnica |
Učitelj |
št. učencev |
|
1. odd |
13 |
Suzana Morel |
|
|
2. odd |
12 |
Franka Košmer |
|
|
3. odd |
8 |
Zorislava
Nedeljkovič |
|
|
4. odd |
7 |
Suzana Vidmar |
|
|
5. odd |
14 |
Terezija Kogovšek |
|
|
0, 28 odd |
|
Vladka Lavsegar,
B. Šraj |
|
PODRUŽNICE
|
|
Razred |
Učitelj |
Število učencev |
|
|
Bukovje |
2. – 3. r. |
Vilma Kernel |
8 |
|
|
|
4.- 5. r. |
Nataša Lulik |
8 |
16 |
|
Planina |
1. r.-- 2. r. |
Tamara Pavlovič, Andreja Milavec |
18 |
|
|
» |
3. r. |
Tanja Jarić Primc |
11 |
|
|
|
4. - 5. r. |
Martina Rebec |
12 |
41 |
|
Studeno |
1.- 4. r |
Tjaša Repnik |
7 |
7 |
|
Bukovje |
1. odd PB |
Breda Kovač |
16 |
|
|
Planina |
1. odd PB |
Brigita Blaško |
16 |
|
|
Planina |
2. odd PB |
Anita Čelhar |
16 |
|
|
Planina |
0, 12 odd PB |
Andreja Milavec |
9 |
|
|
|
|
Skupaj podružnice |
|
64 |
|
Razred |
Razrednik |
Predmet |
Število učencev |
Učil. |
|
|
T. Petrovčič
Debevc |
TJA |
22 |
39 |
|
6. b |
Andreja Milavec |
SLO |
21 |
41 |
|
6. c |
Karmen Marolt |
MAT |
24 |
34 |
|
|
Majda Možina |
MAT |
23 |
49 |
|
7. b |
M. Penko Šajn |
NAR7BIO |
23 |
32 |
|
|
Vida Udovič |
KEM/BIO |
22 |
46 |
|
8. b |
Mirela Bubnič |
GEO |
24 |
5 |
|
|
Romana Harmel |
LVZ/GEO |
16 |
50 |
|
9. b |
Janja Arsenović |
MAT |
21 |
37 |
|
9. c |
Lidija Križman |
TJA |
21 |
38 |
|
|
Skupaj |
|
217 |
|
|
Učitelj |
Predmet |
Uči razrede |
|
Tine Ščuka |
ŠVZ |
3., 4., 7., 8. r |
|
Nada Likon |
THV/FIZ |
5.- 9. r |
|
Helena Vekar |
GOS |
5., 6. , 8., 9. r |
|
Breda Šraj |
NP slo/DSP |
9. r |
|
Klara Lukan
Žilavec |
TJA./DSP |
4., 5., 8., 9. r |
|
Barbara Dolgan |
GVZ |
4., 5., 7., 8.,9.
r |
|
Mateja Šepić |
SLO |
8., 9. r |
|
Simona Felicijan |
SLO |
8., 9. r |
|
Janez Vičič |
TJA |
8.r |
|
Darja Gorup |
ZGO/DIE |
7. -. 9. R |
|
Jana Čelan |
ŠVZ |
4.- 9. R |
|
Mitja Muha |
ŠVZ |
2. – 9. R |
|
Lea Trebec Tomažič |
Pedagoginja |
7.00–14.00 |
|
Martina Kuzman |
Psihologinja |
7.00–14.00 |
|
Simona Felicijan |
Bibliotekarka |
7.00–14.00 |
|
Anton Perenič |
Računalničar |
7.00–14.00 |
|
Breda Šraj |
Knjižnica/ IUP |
7.00–14.00 |
|
Mojca Simičak |
Defektologinja |
7.00–14.00 |
Ostali delavci
Tajništvo:
Damijana Repe –
tajnica, jutranje varstvo
Tu boste lahko urejali
vse administrativne zadeve- potrdila o šolanju, vpisi in izpisi otrok …
Računovodstvo:
Marina Vidmar –
računovodkinja
Anja Zemljič –
blagajničarka, knjigovodja, laborant
Tu boste lahko
urejali vse finančne zadeve: plačila malic in drugih stroškov, potrdila za nezgodna zavarovanj, odjave in prijave malic
in kosil na (05 7000 313 oziroma 05 726
1810) .
Tehnični delavci:
Pepi Krašna –
hišnik/vzdrževalec,
Iztok Fidel-
hišnik/vzdrževalec
Vzdrževanje vseh objektov
in naprav, prevoz kosil in prevoz otrok na tekmovanja …
Kuhinja:
Marjetka Bauman –
kuharica
Milanka Vukajlović –
razdeljevalka hrane, čistilka
Na podružnicah
skrbijo za malice in čistočo gospodinjci:
v Bukovju Radojka
Konig, v Planini Romana Poljšak, v Studenem Andrejka Milavec.
Storitve čiščenja za
potrebe šole opravlja čistilni servis Bioeco center d. o. o iz Ljubljane.
ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA
Čeprav je šola namenjena
pridobivanju znanja, pa za otroka obenem predstavlja prostor, kjer se uči
živeti z drugimi tudi drugače kot v varnem domačem okolju. Med šolanjem otrok
postopno prehaja iz obdobja igre v življenje z obveznostmi. Šolska svetovalna
služba je na tej poti spremljevalec, ki poskuša pomagati, ko zmanjka moči, ali
usmeriti v pravo smer, ko se zdi, da se vse poti in rešitve izmikajo.
Pomoč
v svetovalni službi lahko poiščete starši, učenci ali učitelji, ko naletite na
probleme, ki se odražajo v učni uspešnosti otroka, psihičnem počutju ali
izstopajoči vzgojni problematiki.
Šolsko svetovalno
službo vodita pedagoginja Lea Trebec
Tomažič in psihologinja Martina Kuzman. Pomaga jima tudi defektologinja
Mojca Simičak. Vse tri strokovne delavke
sodelujejo z učitelji ter vodstvom šole pri načrtovanju, spremljanju in
vrednotenju razvoja šole, nudijo pomoč
učencem z učnimi in vedenjskimi težavami, organizirajo in izvajajo poklicno
usmerjanje, povezujejo šolo s humanitarnimi in strokovnimi organizacijami.
Pedagoginja ureja tudi socialno problematiko naših učencev in nudi pomoč v
smislu pravilnega vzgojnega ravnanja z učenci ter svetuje učencem in
staršem. Psihologinja vodi tudi
aktivnosti odkrivanja nadarjenih učencev in delo z njimi.
Program
dela svetovalne službe temelji na povezavi med učenci, starši, učitelji in
vodstvom šole.
ŠOLSKA KNJIŽNICA
Šolska knjižnica je odprta v času pouka 7.30–8.00 ter 11.30–14.00 ure. Vodi jo šolska knjižničarka Simona Felicijan. Člani šolske knjižnice so vsi učenci in učitelji šole. Vpisnine ni, prav tako zamudnine ne. Učenec, kot član šolske knjižnice, je po pravilniku o knjižničnem redu dolžan z izposojenim gradivom lepo ravnati in ga vrniti najkasneje do konca šolskega leta. Če le-tega ne vrne oziroma vrne poškodovanega, šola zaračunava odškodnino, in sicer največ 1/3 nabavne cene poškodovanega gradiva ter največ polovico nabavne cene izgubljenega gradiva. Uporabnik lahko poškodovano ali izgubljeno gradivo nadomesti z istim, novim ali še uporabnim, gradivom.
Šolska knjižnica je
učno in informacijsko središče šole, kjer učenci preko vsebin in ciljev
knjižničnih informacijskih znanj od 1. do 9. razreda spoznavajo njeno urejenost, storitve ter postajajo
samostojni uporabniki knjižnice ter njenih informacijskih virov. Knjižnični
fond se vsako šolsko leto bogati in obnavlja, kar nudi učencem pester izbor
knjig in strokovne literature za domače branje, bralno značko, seminarske
naloge, referate, plakate in za branje v prostem času.
UČBENIŠKI SKLAD
V sklopu šolske knjižnice imajo učenci možnost izposoje učbenikov preko učbeniškega sklada. Prijave za izposojo učbenikov izpeljemo ob koncu šolskega leta, naročene komplete učbenikov pa učenci prejmejo prvi teden v septembru. S podpisom v posamezni učbenik se učenec obveže, da bo z njim lepo ravnal, ga zavil ter ga konec šolskega leta vrnil nepoškodovanega. V primeru, da učenec vrne poškodovan učbenik ali le-tega izgubi, šola po pravilniku o upravljanju učbeniških skladov zaračunava odškodnino, in sicer največ 1/3 nabavne cene poškodovanega učbenika ter največ polovico nabavne cene izgubljenega učbenika.
Ministrstvo za šolstvo in šport bo zagotovilo poleg brezplačne izposoje učbenikov iz sklada za učenke in učenec v prvem in drugem triletju tudi brezplačno izposojo za učenke in učenec sedmih razredov. Skrbnica učbeniškega sklada je Simona Felicijan.
Človekovo
zdravje je v veliki meri odvisno od pravilne prehrane. Ta naj vsebuje vse
snovi, ki so potrebne za razvoj in obstoj organizma ter dajejo organizmu
toploto, vir moči in skrbijo za odpornost proti boleznim.
Zato
mora biti hrana biološko in kalorično polnovredna ter higiensko neoporečna.
Na
naši šoli pripravljamo malico, kosilo pa nam skuhajo v Vrtcu. Cena kosila bo
znana v začetku septembra, za učence, ki so vključeni v PB bo, v ceno
kosila všteta tudi popoldanska malica.
Šolska
malica je v času glavnega odmora 9.35–10.00. Učenci malicajo v učilnicah ob
prisotnosti učiteljev. Kosilo se prične ob 11.35 uri in traja do 13.30. Na
kosilo se učenci lahko naročijo za celo leto, za posamezne mesece ali za
posamezne dni.
Ker
otroci včasih zbolijo ali pa ne pridejo v šolo zaradi drugih vzrokov, Vas
prosimo, da njegovo odsotnost odjavite oziroma ponovno prijavite po telefonu 05 7000 313
med 7.00 in 8.00 ali po e-pošti: projekt5.ospoag@guest.arnes.si
Stroške
malic in kosil je potrebno poravnati do roka, označenega na položnici.
SUBVENCIONIRANA
ŠOLSKA PREHRANA UČENCEV
Ministrstvo
za šolstvo, znanost in šport v skladu s Pravilnikom o subvencioniranju
šolske prehrane učencev v osnovni šoli namenja za prehrano določena sredstva za
subvencioniranje šolske prehrane za učence, ki le-te ne zmorejo plačati v
celoti. Zanje lahko zaprosijo starši, ki s težavo pokrivajo stroške šolanja
otrok. Regres je praviloma namenjen za plačilo šolske malice, lahko pa tudi za
drugo šolsko prehrano. Starši v začetku septembra pri šolski svetovalni službi
oddajo pisno vlogo. Komisija, ki jo sestavljajo šolski svetovalni delavec in
dva strokovna delavca šole, na podlagi kriterijev in meril, ki jih je sprejel
svet šole 9. 6. 2004, svet staršev pa podal svoje mnenje, odloči o
upravičenosti učenca do subvencionirane šolske prehrane in o višini
subvencije. Splošni kriteriji za
dodelitev sredstev so:
·
Prejemanje denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem
varstvu,
·
Višina dohodkov na družinskega člana,
·
Višina otroških dodatkov,
·
Brezposelnost
staršev,
·
Dolgotrajna bolezen v družini,
·
Dolgotrajnejši socialni problemi in druge specifike v
družini.
Podrobnejša
navodila in prijavnico bodo učenci dobili prvi
šolski dan pri razredniku ali pri šolski svetovalni službi. Šolska
komisija bo na podlagi odobrenih sredstev za regres in na osnovi kriterijev za
upravičenost posameznikov do le–tega prošnje pregledala in uskladila razporeditev regresiranih malic.
Razliko do polne cene malice pokrijejo starši sami.
FINANCIRANJE
ŠOLE V NARAVI
Šola
v naravi pomeni organizirano obliko vzgojno-izobraževalnega dela , ki sodi v
razširjen program osnovne šole in poteka strnjeno več dni v času pouka ter se
izvaja izven prostora šole. Cena šole v naravi vključuje stroške učenca in
stroške strokovnih delavcev. Za učence, ki zaradi socialnega ne zmore plačati
prispevka za šolo v naravi, šola pri določitvi višine dodelitve sredstev upošteva
zlasti naslednje kriterije:
·
Prejemanje denarne socialne pomoči po predpisih o socialnem
varstvu,
·
Višina dohodkov na družinskega člana,
·
Višina otroških dodatkov,
·
Brezposelnost
staršev,
·
Dolgotrajna bolezen v družini,
·
Dolgotrajnejši socialni problemi in druge specifike v
družini.
PREVOZI
UČENCEV
Učenci
– vozači, ki prihajajo na centralno šolo iz Planine, Bukovja, Studenega ter
krajev, ki sodijo k podružnicam, imajo organiziran prevoz s šolskimi avtobusi.
Ure prihodov in odhodov avtobusov urejata Oddelek za družbene dejavnosti Občine
Postojna ter AVRIGO Nova Gorica, PE
Postojna. Vozni red šolskih avtobusov bo znan v septembru.
OBNAŠANJE
NA AVTOBUSU/KOMBIJU
Vstopamo in izstopamo DRUG ZA DRUGIM in
se NE PRERIVAMO! Pozdravimo voznika, med vožnjo SEDIMO, ne kričimo, ne smetimo
in ne uničujemo inventarja v vozilu. Še posebej PAZIMO NA MLAJŠE in ŠIBKEJŠE.
VARNA
POT V ŠOLO
Starši,
svetujemo vam, da z otroki večkrat skupaj prehodite njihovo najvarnejšo šolsko
pot, kih ob tem opozarjate na nevarne dele poti, ki zahtevajo še posebno
previdnost! Kasneje ni odveč preveriti, če otrok dogovorjeno pot tudi dejansko
uporablja. Otrok naj odide v šolo pravočasno.
Hodi naj po pločniku. Če na poti
ni urejenega pločnika, naj hodi po levi stani ceste, v nasprotni smeri kot
poteka promet.
NEKAJ NASVETOV ZA VARNO POT V
ŠOLO
Otroci
1. razreda osnovne šole morajo imeti na poti v šolo in domov spremstvo.
Spremljevalci so lahko tudi otroci, stari od 10 do 14 let, če to dovolijo
starši otroka.
![]()
Učenci
prvih razredov naj okoli vratu nosijo rumene rutice. Če prihajajo ali odhajajo
v mraku, naj nosijo svetla odbojna telesa, npr. kresničko.
Hodimo
po notranji strani pločnika, če pločnika ni, pa ob skrajnem levem robu
cestišča. V skupini hodimo eden za drugim- v koloni. Na cesti se NIKOLI ne
lovimo ali prerivamo!
Cesto
prečkamo na prehodu za pešce. VEDNO se ustavimo, pogledamo levo, desno in
ponovno levo, šele ko se prepričamo, da je prehod varen, odločno prečkamo
cesto.
Preden
stopimo na cesto, vedno preverimo, če je res varno, tudi kadar nam sveti zelena
luč.
Prihajanje
v šolo s kolesi in rolerji odsvetujemo.
Če se uporablja tak prevoz, mora biti prevozno sredstvo tehnično brezhibno.
Obvezna sta opravljen kolesarski izpit in zaščitna oprema.
Ko otroke pripeljete v šolo z
osebnimi avtomobili, Vas prosimo, da vozila ne parkirate pred šolo, ampak na
parkirišču pred Primorko.
NEZGODNO ZAVAROVANJE UČENCEV
Na začetku šolskega leta dobite ponudbe
raznih zavarovalnic za nezgodno zavarovanje otrok. Dobro se seznanite z
njihovimi programi in se odločite za tistega, ki vam najbolj ustreza.
Menimo, da bi morali biti nujno
zavarovani tisti učenci, ki so dejavni v športnih krožkih, in vsi učenci, ki se
bodo udeležili naravoslovnih taborov in obeh šole v naravi.

OCENJEVANJE
|
Vedenje in
sodelovanje učenca pri pouku in delu za
šolo je osnova za njegovo uspešno delo in čim boljši splošen uspeh.
|
Ocena |
Kriteriji za ocenjevanje
|
|
|
Znanje |
Izdelki |
|
|
Nezadostno 1 |
Učenec pozna drobce
učne snovi, vendar zamenjuje pojme, snov obnavlja nerazumsko, ne pozna
bistva. To ni znanje, temveč neznanje. Slabo se izraža. |
Izdelkov ne
izdeluje redno. Nalog ni sposoben reševati samostojno. Izdelki ne dosegajo
predvidene funkcije. Ne zna ali noče koristiti učiteljeve pomoči. |
|
Zadostno 2 |
Obnavljanje
znanja je skopo in revno, vendar vsebuje bistvene elemente, na katerih je
možno graditi nadaljnje temeljno znanje. Snovi ne razume v celoti. Izražanje
je skromno. |
Izdelke pretežno
redno opravlja. Pri nalogah se pojavlja dosti napak, izdelki so oblikovani
pomanjkljivo, vendar dosegajo svoj namen. Učiteljevo pomoč koristi deloma. |
|
Dobro 3 |
Obnavljanje znanja
je solidno, vključuje razumevanje snovi, vendar brez globine in podrobnosti.
Znanje ima vrzeli. Primeri so navedeni po učbeniku ali razlagi. Zna
opazovati, vendar potrebuje več pomoči pri analizi in sintezi. |
Izdelki so
redni. Pri nalogah se pojavljajo napake. Ni samostojnih rešitev. Izdelki so
oblikovani v skladu z zahtevami. Učiteljevo pomoč zna koristiti |
|
Prav dobro 4 |
Obnavljanje znanja
zajema točno dojemanje bistva pojmov. Navaja primere iz lastnih izkušenj, zna
jih pojasniti. Znanje je utrjeno in brez vrzeli. Napake so redke in manj pomembne.
Sposoben je vodene analize in sinteze, opazovanja in izločanja bistva
pojavov. |
Izdelki so
natančni, pregledni, izdelani po učiteljevih navodilih, vendar z manjšo
stopnjo samostojnosti. So natančni in estetsko popolni. Učiteljeva pomoč mu
ni nujno potrebna. |
|
Odlično 5 |
Obnavljanje
znanja kaže dojemanje pojmov, mogoče jo je prekiniti z dodatnimi vprašanji,
vendar učenca to ne zmede. Predstavlja jo na svoj način, razmišlja glasno in
navaja dobre in izvirne praktične primere. Snov samostojno povezuje in
zaključuje. Napake so lahko številne in značilne za samostojen, drug način
razmišljanja. Pojavljajo se izvirne zamisli, ki jih zna zagovarjati in
analizirati. |
Izdelki so
natančni, pregledni in oblikovani na samosvoj način, ki je posledica samostojnosti,
posebnosti in osebnosti učenca. Dosegajo svoj namen. Učiteljeve pomoči ne
potrebuje, pač pa jo uporablja za dialog z njim. Sposoben je samostojne
analize in sinteze |
PREVERJANJE
IN OCENJEVANJE ZNANJA
Preverjanje znanja je namenjeno ugotavljanju učenčevega
predznanja in razumevanja posredovanih novih učnih vsebin. Ocenjevanje pa je
vrednotenje doseženega znanja in ga izvajamo v skladu s Pravilnikom o
preverjanju in ocenjevanju znanja tre napredovanju učencev v devetletni osnovni
šoli. Kriterije za ocenjevanje znanja predstavijo učencem učitelji posameznih
učnih predmetov. Postopki za ocenjevanje pa so lahko individualni in skupinski;
ocenjujejo pa se učenčevi ustni odgovori, pisni, likovni, tehnični, praktični
in drugi izdelki ter dejavnosti. O načinu in oblikah preverjanja in ocenjevanju znanja so
seznanjeni starši na prvem roditeljskem sestanku.

OBNAŠANJE
PRI POUKU IN DELU ZA ŠOLO
|
|
POZITIVNA
OPREDELITEV |
NEGATIVNA
OPREDELITEV |
OPOMBA |
|
Pripravljenost
učenca na delo v šoli |
-
v šolo prinaša zahtevane učne pripomočke -
opravlja domače naloge -
pred učno uro se nanjo pripravi -
pripravljen je na preverjanje znanja |
- ne prinaša
zahtevanih učnih pripomočkov - ne opravlja
oz. ne prinaša domačih nalog - na učno uro
se ne pripravi - ni
pripravljen na ustno ali pisno preverjanje znanja |
Učni pripomočki: knjige, zvezki, geometrijsko
risalno orodje, risalno orodje za
likovno vzg., pripomočki in material za tehnično vzgojo, športna oprema,
šolski copati. |
|
Discipliniranost
pri pouku |
-
svoje obnašanje uskladi z delom sošolcev v oddelku -
upošteva učiteljeva navodila -
ne moti pouka -
ne moti sošolcev |
-
svojega obnašanja ni pripravljen usklajevati z delom v
razredu -
ne upošteva učiteljevih navodil -
slabo posluša -
slabo sodeluje s sošolci -
njegovo obnašanje je moteče |
Disciplina: Podrediti svoje
obnašanje zahtevam v skupini oz. zahtevam učitelja. |
|
Izdelki
učenca |
-
izdelki so natančni in lepi -
izdelani so z odgovornostjo -
napake so manjše -
dosegajo postavljen cilj |
-
površno narejeni izdelki -
delo učenca je neresno, nenatančno, neestetsko -
napake so večje, jih ne prizna in ne odpravlja -
naloga ne dosega postavljenega cilja |
Izdelki: Domače pisne
naloge, šolski zapisi, risbe, izdelki pri teh. vzg., učne slike, plakati. |
|
Odnos do
sošolcev |
-
sošolci ga cenijo -
do njih ima prijateljski odnos -
pripravljen je pomagati -
je proti krivičnosti -
ustvarjati zna prijateljsko in dobro vzdušje |
-
do sošolcev je hladen, netovariški, oblasten -
ni jim pripravljen pomagati -
prezira šibkejše -
je pretirano stremuški z nezdravimi ambicijami |
Spoštovanje
in pomoč sošolcem. |
|
Odnos do
predmeta |
-
za učno snov se zanima -
sodeluje v razpravah o učni snovi -
išče dodatna znanja -
svoje obveznosti opravlja z zadovoljstvom |
-
učne vsebine ga ne zanimajo, ne vidi posebne koristi -
uči se toliko, da mu nima kdo kaj reči, se pa ne nauči -
obveznosti stežka in neredno opravlja |
Vedoželjnost: zanimanje za novo
in biti pripravljen to tudi spoznati. |
|
POZITIVNA
OPREDELITEV |
NEGATIVNA
OPREDELITEV |
OPOMBA |
|
|
Odnos do učitelja |
- spoštovanje - ceni
učiteljevo znanje in trud - mu zaupa - spoštuje
njegova navodila - mu
postavlja smiselna vprašanja in dileme |
- nespoštljiv
odnos - ne ceni
njegovega znanja in truda za njegov učni uspeh - pri
učitelju išče samo »napake« - je
svojeglav - za učitelja
ima predvsem »vprašanja« |
Učitelj je
predstavnik znanja in vodnik po poti osvajanja tega znanja. |
|
Odnos do opreme |
- vzorno
urejena torba in njena vsebina, - čuva opremo
v razredu in šoli - ekonomičnost
pri uporabi prostora v zvezku in uporabi materiala |
- malomaren
odnos do lastne šolske torbe - nepravilna
uporaba šolske opreme - neekonomično
obnašanje pri delu |
Čuvanje
lastne in šolske opreme, inventarja. |
|
Odgovornost pri delu |
- naloge sprejema
in opravlja resno - neuspeh ga
prizadene in spodbudi k boljšemu delu - za uspeh je
pripravljen marsikaj žrtvovati - neresnost
in neuspeh sošolcev ga prizadene - pri
skupinskem delu se trudi za uspeh skupine - prizadeva
si za uspešno delo pri skupni nalogi - svoje
interese zna uskladiti z interesi skupine |
- nalog ne
sprejema oz. jih opravlja neresno - neuspeh ga
ne prizadene - ne trudi se
za uspešnejše delo - neresnost
in neuspeh sošolcev mu je povšeči, uporablja ga za skrivanje svojih napak in
težav - neuspeh skupine
ga ne prizadene - v skupini
mu težko zaupajo nalogo - s
kolektivom slabo sodeluje - prevladuje
njegov osebni interes |
Dolžnost
pomeni: - skrbeti za prevzeto
obveznost in uresničitev prejete
naloge, - sprejeti
sankcije, dati opravičilo, če kaj ne ustreza zahtevam ali ima negativne posledice. |
|
ŠOLSKI RED |
Hišni red določa
pravila, ki so jih dolžni učenci šole upoštevati. S hišnim redom je zlasti
določeno njihovo zadrževanje v šolskih prostorih ter tudi prihodi in odhodi iz
šole.
Za lažje skupno
življenje in delo v šoli bomo učitelji in učenci upoštevali šolski red:
·
pouk se pričenja ob 8.00, učenci
prihajajo k pouku točno, še prej se preobujejo v šolske copate,
·
učenci se do 7.40 ure zbirajo v vetrniku,
kjer počakajo, da se odprejo nihajna vrata in upoštevajo navodila dežurnih
učiteljev,
·
učenci razredne stopnje uporabljajo
vhodna vrata novega prizidka ob vrtcu, vsi ostali uporabljajo glavna vhodna
vrata na zahodni strani stavbe,
·
starši učencev na razredni stopnji naj
spremijo svoje otroke do vetrnika pred poukom in jih po pouku počakajo v
vetrniku. Z upoštevanjem tega določila hišnega reda starši ne motijo pouka v
učilnici ter ne posegajo v učni proces z vstopanjem v učilnice,
·
učenci jutranjega varstva se zbirajo v
učilnici podaljšanega bivanja št. 13,
·
učenci, ki pozabijo šolske copate, si jih
lahko izposodijo pri šolski svetovalni službi, če jih ima na zalogi,
·
obutev učenci odložijo v garderobne
omarice,
·
oblačila učenci nosijo s seboj in jih
odložijo na namenska obešala v učilnicah ali v garderobne omarice,
·
dežnike lahko pustijo v vetrniku šole,
učenci razredne stopnje v učilnicah,
·
učenci počakajo na učitelja pred
učilnico,
·
reditelj obvesti vodstvo šole, če
učitelja ni v razred 10 minut po zvonjenju,
·
učenci malicajo po drugi šolski uri v
učilnicah, po urah športne vzgoje pa v jedilnici,
·
reditelji in dežurni učenci prinesejo
malico v razrede in jo razdelijo,
·
učenci malicajo sede v klopeh, za seboj
pospravijo in počistijo, reditelj pa uredi učilnico in odnese posodo v kuhinjo.
Po vsaki šolski uri reditelji poskrbijo za ureditev učilnice,
·
pri malici uporabljajo papirnate prtičke,
·
učenci sodelujejo pri pouku po svojih
najboljših močeh, hkrati pa ne ovirajo procesa učenja drugih,
·
pri pouku in šolskih dejavnostih ter v
času kosila (ND, KD, TD, ŠD ekskurzije) ni dovoljeno uporabljati mobilne
telefone,
·
mobilni aparati in podobni predmeti, ki
ne sodijo v šolo bodo zaseženi in kasneje izročeni staršem,
·
na dnevih dejavnosti, strokovnih
ekskurzijah … ni dovoljena uporabo radia, kasetofona …, razen če ni drugače
dogovorjeno,
·
po pouku se učenci v vetrniku preobujejo
in odidejo domov,
·
določila hišnega reda veljajo tudi za vse
šolske aktivnosti, ki potekajo v
popoldanskem času in zjutraj pred poukom,
|
JOJ, KAJ PA
SEDAJ??? ALI ČE TE STISKA STISKA
… |
Vsakdo od nas se
srečuje s težavami in večinoma zberemo potreben POGUM, da se lotimo reševanja
problema. Vedno
imamo na voljo vsaj 2 možnosti za rešitev, zato smo
vedno odgovorni. Ni sramota imeti težave, hudo narobe je o njih molčati.
Ob problemih uberi katero od spodaj predlaganih poti:
|
ČE … |
NA KOGA SE OBRNITI?? |
ZAKAJ SE TO SPLAČA??? KER … |
|
… sem
pozabil šolske copate |
-
povej dežurnemu učitelju, -
sposodi si copate pri šolski svetovalni službi |
-
ne kršiš hišnega reda, -
ne daješ povoda za kritiko učiteljev |
|
… sem
pozabil domačo nalogo, plakat, potreben zvezek, učbenik … |
-povej
učitelju ob začetku ure |
-
pokažeš, da si iskren in odgovoren, -
ne daješ povoda za slabo voljo učitelja
med uro |
|
… bi rad
nujno telefoniral domov |
-
povej razredniku ali -
povej in prosi v tajništvu šole ali -
povej pri svetovalni službi |
-
gotovo boš lahko telefoniral domov |
|
… nujno potrebuješ
manjšo vsoto denarja |
-
povej razredniku ali -
povej pri svetovalni službi |
-
vedno se bo kdo našel, ki ti bo
posodil, -
ne kršiš hišnega reda |
|
… ti je
slabo, te kaj boli … |
-
povej učitelju v razredu, -
povej razredniku ali -
povej pri svetovalni službi |
-
šolsko delo zahteva zdravega učenca, -
z zdravjem se ni dobro igrati |
|
… si
izgubil čevlje, copate, ključe, vetrovko … |
-
povej učitelju, ki je v bližini ali
dežuren, -
povej razredniku, -
povprašaj v tajništvu šole |
-
če ne poveš, ne bo nihče vedel niti ti
pomagal iskati izgubljene stvari |
|
… te je
strah pred pisnim ali ustnim ocenjevanjem … |
-
povej razredniku ali -
povej pri svetovalni službi |
-
pogovor in načrt za delo naprej je
boljši kot vse oblike umika |
|
… te je
strah povedati staršem o neuspehu, o prejeti kazni, o … |
-
povej učitelju, ki ti je blizu in mu
zaupaš ali -
povej pri svetovalni službi |
-
ob podpori boš zmogel, -
mogoče te bodo starši razumeli, -
teža prikrivanja se ti bo odvalila od
srca |
|
… te je
dalj časa strah pri določenem predmetu |
-
povej učitelju, ki ti je blizu in mu
zaupaš in -
povej pri svetovalni službi |
-
spopad s strahom je boljši kot
trpljenje in čakanje, -
o strahu je treba govoriti |
|
… ne najdeš
knjige, ki bi jo moral vrniti v knjižnico |
-
povej knjižničarki in -
povej razredniku |
-
pokažeš, da si odgovoren, -
skupaj boste poiskali najprimernejšo
rešitev |
|
… so te
označili kot krivca za stvar, ki je nisi storil |
-
povej razredniku ali -
povej pri svetovalni službi |
-
prav je, da se ceniš in ne prevzemaš
tujih bremen |
|
… ti kdo
grozi ali te napada v šoli ali na poti v šolo in iz šole |
-
povej razredniku ali -
učitelju, ki mu zaupaš ali -
povej pri svetovalni službi |
-
agresivno osebo JE TREBA USTAVITI, -
imaš pravico biti varen |
|
… bi šel rad
domov po zvezek, potrebščine za pouk … |
-
povej razredniku ali -
povej pri svetovalni službi |
-
ne kršiš hišnega reda, -
se ne izpostavljaš |
|
… si prišel
v spor s sošolci ali prijatelji in te to teži |
-
povej učitelju, ki mu zaupaš, -
povej pri svetovalni službi |
-
pogovoru sledi vedno olajšanje, -
sogovornik bo ponudil svoje rešitve |
|
… si
zaskrbljen, črnogled, jezen … zaradi različnih vzrokov |
-
povej učitelju, ki mu zaupaš ali -
razredniku, -
povej pri svetovalni službi |
-
ni zdravo trpeti in ničesar ukreniti,
da bi se stanje spremenilo, -
vsaj poskusiti je treba |
… tudi problemi in težave delajo naše
življenje bogato. Kakšno moč občutimo, ko vlagamo napor, se trudimo in nam USPE
in lahko rečemo »življenje je tudi pesem«
|
TELEFON OTROK IN MLADOSTNIKOV 080 12 34 – brezplačen klic! |

|
PA ŠE TO … |
·
Želimo, da bi starši in drugi obiskovalci
upoštevali hišni red šole in na svoje otroke po pouku čakali pred šolo in ne v šolskih
prostorih, kar je bila navada do sedaj. V primeru slabega vremena lahko starši
počakate v vetrniku šole. Na ta način se bomo izognili predvsem kritikam, da
naš šolski prostor ni varen, da vanj lahko vsakdo vstopa brez vednosti
pristojnih delavcev. To določilo smo vnesli tudi v hišni red šole, zato Vas
prosimo, da ga dosledno upoštevate.
·
tudi v tem šolskem letu se bodo učenci
lahko individualno pogovorili z učitelji na govorilnih urah, ki bodo
individualne in namenjene težavam in odprtim vprašanjem, ki jih imajo učenci
pri učni snovi, pri posameznem predmetu ali na pri svojem položaju v oddelku
ali v skupini. Učencem svetujemo, da to obliko pogovora UČITELJ -
SVETOVALEC, čim pogosteje uporabijo.
-
denarne zadeve lahko starši urejajo v
blagajni šole,
-
vse informacije o govorilnih urah
dobite pri pomočnici ravnateljice, v
tajništvu in na spletnih straneh šole, kjer Vas obveščamo tudi o drugih
aktualnih dogodkih na šoli.
-
kosila in malice ter druge finančne
storitve se lahko plačujejo preko trajnika,
-
šola nudi zunanjim odjemalcem uporabo
šolskih učilnic, telovadnice, avdio in video sredstev.
-
Obrazce za vloge dobite tudi na spletni
strani šole.

OŠ Antona Globočnika Postojna
Cesta na Kremenco 2
6230 POSTOJNA
Publikacijo je tekstovno oblikovala:
Sabina ILERŠIČ KOVŠCA
Lektoriranje:
Andreja MLAKAR
Tisk: Artpro d. o. o.
september, 2007
| Nazaj |
|---|