|
PROGRAM DELA |
PREDMETNIK
OSEMLETNE OSNOVNE ŠOLE
| razred predmet |
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | UR |
| Slovenski jezik | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 37 |
| Angleški jezik |
3 | 3 | 3 | 3 | 12 |
||||
| Likovna vzgoja | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 14 |
| Glasbena vzgoja | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 10 |
| Sp. družbe |
3 | 2 | 5 |
||||||
| Zemljepis |
2 | 2 | 1,5 | 5,5 | |||||
| Zgodovina |
2 | 2 | 2 | 6 |
|||||
| DVE |
1 | 1 | 2 |
||||||
| Sp. narave in dr. | 3 | 3 | 3 | 9 |
|||||
| Sp. narave |
2 | 2 | 4 |
||||||
| Biologija |
2 | 2 | 1,5 | 5,5 | |||||
| Kemija |
2 | 2 | 4 |
||||||
| Fizika |
2 | 2 | 4 |
||||||
| Matematika |
5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 36 |
| Tehnična vzg. |
1 | 2 | 1 | 2 | 6 |
||||
| Gospodinjstvo |
1 | 1 | 1 | 3 |
|||||
| Športna vzg. |
3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 22 |
SKUPAJ |
19 | 19 | 20 | 22 | 23 | 26 | 28 | 28 | |
| Kulturni dnevi |
4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | Dni /let |
| Naravosl. dnevi | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | Dni/let |
| Delovne akcije | |||||||||
| Športni dnevi |
5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | Dni/let |
| prva pomoč |
0,9 | ||||||||
| Dop.in dod.pouk | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 16 |
| Interesne dej. |
2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 20 |
| Ure oddelčne s. | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 4 |
Predmet |
1.r |
2.r |
3.r |
7.r |
8.r |
Slovenščina |
6 |
7 |
7 |
4 |
3,5 |
Matematika |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
Tuji jezik |
4 |
3 |
|||
Likovna v. |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
Glasbena v. |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
Družba |
|||||
Geografija |
2 |
1,5 |
|||
Zgodovina |
2 |
2 |
|||
DVE |
1 |
1 |
|||
Spozn.okol |
3 |
3 |
3 |
||
Fizika |
2 |
||||
Kemija |
2 |
||||
Biologija |
1,5 |
||||
Naravosl. |
3 |
||||
Nar.in teh |
|||||
Teh.in tehn. |
1 |
1 |
|||
Gospodinj. |
0,5 |
||||
Šport.vzgoja |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
Izbirni predmet 1 |
2/1 |
2/1 |
|||
Izbirni predmet 2 |
1 |
1 |
|||
Izbirni predmet 3 |
1 |
1 |
|||
Oddelčna skupnost |
0,5 |
0,5 |
|||
KD
|
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
ND
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Tehniški d. |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
ŠD
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Dop/dod |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
| IZBIRNI PREDMETI V 7.r DEVETLETKE |
PREDMET |
UČITELJ |
GOVORILNE URE |
| Italijanščina |
Nevenka Arčon |
|
| Likovno snovanje | Romana Harmel |
|
| Sodobna priprava hrane |
M.Penko Šajn |
|
| Turistična vzgoja | Mirela Bubnič |
|
| Računalništvo | Anton Perenič |
|
| Šport za zdravje | Jana Čelan |
Pouk izvajamo po veljavnih učnih načrtih in letnem
delovnem načrtu šole v obsegu predmetnika ter v skladu s
smernicami za delo Ministrstva za šolstvo, znanost in šport.
Šolo
odpiramo ob 6.00 uri, jutranje varstvo se prične ob 6.00 uri, za
ostale učence pa je prihod v šolo 15 minut pred pričetkom
pouka.
Vhod
v šolo je za učence razredne stopnje iz ulice Nova vas , za
učence predmetne stopnje je vhod s Ceste na Kremenco. V času
od 8.00 do 11.30 ure sta vhoda v šolo zaprta, v tem času je za
zunanje obiskovalce in starše odprt službeni vhod v šolsko
stavbo.
Pri
iskanju informacij se obiskovalci in starši lahko obrnejo na
dežurnega učenca, ki se nahaja v šolski avli.
· Sprejemanje obiskovalcev in dajanje
informacij,
· Kontrola ugašanja luči in zaprtja vodovodnih
pip v prostorih,
· Posredovanje morebitnih obvestil za učitelje
in učence,
· Zagotavljanje urejenosti šolskega prostora,
· Pomoč pri razdeljevanju malic na razredni
stopnji,
· Pomoč dežurnemu učitelju in opravljanje
drugih nalog v zvezi z dežurstvom.
| PREDURA | 7.00 – 7.45 |
||
| 1. URA |
8.00 – 8.45 |
Odmor |
8.45 –8.50 |
| 2.URA |
8.50 – 9.35 |
Glavni odmor |
9.35 – 10.00 |
| 3.URA |
10.00 – 10.45 | 3.odmor |
10.45 –10.50 |
| 4.URA |
10.50- 11.35 |
4.odmor |
11.35 – 11.40 |
| 5.URA |
11.40 –12.25 | 5.odmor |
12.25 –12.30 |
| 6.URA |
12.30 – 13.15 | 6.odmor |
13.20-13.25 |
| 7.URA |
13.25- 14.10 |
7.odmor |
14.10-14.15 |
| 8.URA |
14.15-15.00 |
Poleg
rednega pouka, ki je za vse učence obvezen, nudimo učencem še
dodatne ure skupinskega učnega dela.
Učenci
z boljšim učnim uspehom, ki pri posameznih predmetih presegajo
določene standarde znanja, je namenjen dodatni pouk. S
poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z različnimi
metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in
priprave na tekmovanja, podpira doseganje višjih učnih ciljev.
Učenci se vanj vključujejo prostovoljno in po dogovoru z
učiteljem. V tem šolskem letu bodo učenci na predmetni stopnji
lahko obiskovali dodatni pouk iz slovenskega in angleškega
jezika, matematike. Po potrebi tudi dodatni pouk iz fizike in
kemije. Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru. Na razredni
stopnji izvajajo dodatni pouk učiteljice razrednega pouka.
| Predmet/razred |
Učitelj |
urnik |
| Slovenščina 5.r |
Božena Jenček |
|
| Matematika 5.r |
Marija Kljajić |
|
| Angleški jezik 5.r |
Branka Fidel |
|
| Slovenščina 7.r/9let | Barbara Končar |
|
| Matematika 7.r |
Majda Možina |
|
| Matematika 7.r/9lel | Karmen Marolt |
|
| Slovenščina 7.r |
Barbara Končar |
|
| Angleški j. 7r/9let |
||
| Angleški jezik 7.r |
Lidija Križman |
|
| Slovenščina 8.r |
Erika Koren Plahuta | |
| Angleški jezik 8.r |
Lidija Križman |
|
| Matematika 8.r |
Janja Arsenović |
Učencem,
ki poleg rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi
in pomoč učitelja, je namenjen dopolnilni pouk. Z
drugačnim načinom dela učenci lažje osvojijo temeljne učne
cilje. Na predmetni stopnji imajo učenci možnost obiskovati
dopolnilni pouk iz slovenščine, angleškega jezika in
matematike. Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru.
| Predmet |
Učitelj |
urnik |
| Slovenščina 5.r |
Božena Jenček |
|
| angleški jezik 5.r |
Branka Fidel |
|
| Matematika 5.r |
Marija Kljajić |
|
| Slovenščina 7.r |
Barbara Končar |
|
| angleški jezik 7.r |
Lidija Križman |
|
| Matematika7.r |
Karmen Marolt |
|
| Slovenščina 7.r/9let |
Barbara Končar |
|
| Slovenščina 8.r |
Erika Koren Plahuta | |
| angleški jezik 8.r |
Lidija Križman |
|
| Matematika 8.r |
Marija Kljajić |
Nekateri
učenci pa kljub razlagi pri dopolnilnem pouku ne dosegajo
potrebnega minimalnega znanja. Domačih nalog ne delajo, domači
jim ne znajo pomagati. za te učence organiziramo individualno
in skupinsko učno pomoč, ki so
izvajajo strokovni delavci šole. Pomoč se izvaja v šoli,
praviloma izven pouka in po v naprej določenem urniku.
V tretjem in četrtem
razredu imajo učenci eno uro tedensko pouk angleškega jezika, v
prvem in drugem razredu pa je angleški jezik integriran v sam
pouk – igriva angleščina.
PEVSKI
ZBOR
Preko glasbe otrok lažje vstopa v novo okolje. Glasba odpre otroku boljše možnosti razumevanja in medsebojnega komuniciranja.
V
tem šolskem letu bosta na šoli delovala dva zbora: OPZ od 1.
– 5. razreda 2 uri tedensko in MPZ od 6. -8. razreda 4 ure
tedensko, ki ju bo vodila zborovodkinja Katarina Skuk.
| RAZVOJNA STRATEGIJA ŠOLE |
Da bi ustvarili pogoje za sodobno izobraževanje, bomo tudi na naši šoli nadaljevali z že začetimi projekti ter si zastavili nekatere nove.
1.razred devetletne oš:
športna značka Zlati
sonček,
Knjigobube,
Računanje je igra,
Ekoprojekt,
Bralna značka.
2. razred devetletne oš:.
Celoletni
projekti:
Bralna značka,
Knjigobube,
Športna značka – Zlati sonček,
Računanje je igra.
2.
razred:
Krajši
projekti:
Učimo se učiti in socialne igre,
Promet,
Naš kraj,
Gozd v letnih časih
Celoletni projekti:
Knjigobube,
Športna značka,
Ekoprojekt.
3.
razred:.
Krajši
projekti:
Učimo se učiti in socialne igre,
Domača pokrajina z razgledne točke,
Radi bi zdravo in srečno živeli-ekologija pri nas doma,
Elektrika nekoč in danes,
Hiše v mestu
Celoletni projekti:
Knjigobube,
Športna značka Krpan,
Ekoprojekt,
Igriva angleščina.
4.
razred:
krajši
projekti:
Domača pokrajina z razgledne točke,
Gozd,
Pustni običaji na Slovenskem,
Otroci pesniku Francetu Prešernu.
Celoletni projekti:
Eko šola kot način življenja,
Športni program krpan,
Učimo se učiti,
Kolesarski izpit.
podružnična
šola Bukovje:
Knjigobube,
Športni program Zlati sonček,
Socialne igre,
Ekoprojekt.
podružnična
šola Planina:
krajši
projekti:
kolesarski izpit,
pustni običaji,
domača pokrajina z razgledne točke,
celoletni projekti:
športna značka Krpan,
Ekoprojekt,
Socialne igre 3. In 4. razred
podružnična
šola Studeno:
Knjigobube,
Športni program Zlati sonček,
Socialne igre,
Ekoprojekt.
aktiv
podaljšanega bivanja:
Ekologija-
ločeno zbiranje odpadkov, zbiranje papirja,
Mi pa radi beremo!
Živimo zdravo z naravo
PROJEKTI
NA PREDMETNI STOPNJI
V mesecu decembru se bodo učenci skupaj z razredniki in drugimi strokovnimi delavci že tradicionalno predstavili s svojimi izdelki na božično-novoletnem sejmu, ki ga okvirno načrtujemo v četrtek, 18. decembra.
aktiv
biologije – kemije – gospodinjskega pouka:
Projekti
bodo izpeljani v sklopu dejavnosti naravoslovnih dni preko Centra
šolskih in obšolskih dejavnosti.
aktiv
angleškega jezika:
celoletni
projekt Epi Reading Badge
aktiv
tehnične – glasbene- likovne vzgoje:
projekt
struženje
računalništvo:
V ta program sodijo vse aktivnosti s področja računalništva, ki jih izvajamo na šoli in ki jih bomo tudi v tem šolskem letu še dopolnjevali, spodbujali in dograjevali.
Te
aktivnosti so zlasti:
· informatizacija dela na šoli,
· uporaba računalnika pri pouku od 1. –8.
razreda,
· izvajanja interesnih dejavnosti za učence,
· osnovne informacije o uporabi in računalnika
za učitelje in starše.
Dan
šole ( 21. junij ):
Učenci in šola se bo staršem in zunanjim obiskovalcem ob zaključku šolskega leta predstavila na likovnem, literarnem, naravoslovno-tehničnem in športnem področju z izdelki in projekti, ki so jih ustvarjali skozi vse leto.
eko
dejavnosti:
Nadaljevali
in razširili bomo že začrtano pot eko šole na področjih
pravilnega ravnanja z odpadki, njihovo predelavo in reciklažo. V
projekt bodo vključeni vsi učenci in delavci šole s
podružnicami ter predstavniki lokalnih institucij. O delu
problematiki varovanja našega okolja in dejavnostih
povezanih s projektom bomo preko medijev obveščali lokalno
skupnost ter krajane.
svetovalna
služba:
Svetovalno
delo bo zajemalo aktivnosti na šestih področjih
. učenje in
poučevanje,
. šolska kultura,
vzgoja, klima, red,
. telesni, osebni in
socialni razvoj,
. šolanje,
. poklicna
orientacija,
. socialno-ekonomske
stiske.
| Sodoben pouk zahteva veliko dodatnega
didaktičnega materiala, ki ga žal finančno ne zmoremo,
zato prosimo starše, da glede na lansko porabo
prispevate 1300 sit za vse fotokopije učnega
gradiva, ki ga bo Vaš otrok dobil v šoli. |
povezovanje
šole z okoljem:
Strokovni
delavci šole se bodo skupaj s svojimi učenci in programom
vključevali v dejavnosti okolja in potrebe kraja; sodelovali
bodo na prireditvah v sklopu KS, podjetij, organizacij in
zavodov. Šola se bo vključila tudi v dejavnosti humanitarnih
organizacij in svoje delo predstavljala v lokalnih medijih in
tudi širše.
Šola bo organizirala tudi v tem šolskem letu del pouka v naravi, kar je ena najzahtevnejših oblik razširjenega programa osnovne šole. Organiziranje te šole zahteva veliko priprav, dodatne učitelje – vaditelje in seveda večja finančna sredstva. Šola v naravi je posebna oblika in metoda dela, ki poleg zgoraj naštetega razvija socialno prilagodljivost, medsebojno spoznavanje, komunikacijo in spoštovanje. Naravoslovne tabore pa že vrsto let organiziramo preko Centra šolskih in obšolskih dejavnosti, ki ima svoje domove po vsej Sloveniji in svoje delo izvajajo na visoki strokovni ravni.
V
mesecu septembru bo za učence 3. razredov v času od 15.9.-19.9.
organiziran naravoslovni tabor v okviru CŠOD v domu
Jurček, v sklopu katerega bodo za učence organizirane
športne in naravoslovne dejavnosti.
Zimsko
šolo v naravi s tečajem smučanja bomo za učence 5.
razredov izvedli na Koroškem v domu Peca od 16.2. do
10.2.2004 v okviru Centra šolskih in obšolskih dejavnosti..
Za
učence 7.razredov osemletne osnovne šole bo v mesecu
novembru med 10.11. -14.11. v domu Ajda organiziran
naravoslovni tabor. Za učence 7.razredov devetletnega
šolanja bo prav tako naravoslovni teden organiziran v domu
Ajda med 13.10. in 17.10. 2003. Marca meseca bo v času od 22.3.-26.3.2004
za učence od 2. – 4. Razreda podružnice Planina
organiziran 5-dnevni naravoslovni tabor v domu Jurček.
Želimo,da
se navedenih aktivnosti udeležijo vsi učenci.
PODALJŠANO
BIVANJE
V šolskem letu 2003 / 2004 bodo organizirani štirje oddelki podaljšanega bivanja na centralni šoli, oddelek PB v Bukovju in oddelek PB v Planini in sicer od 11.30 ure do 16.00 ure. Učenci, ki obiskujejo podaljšano bivanje kosijo v šoli. V času PB potekajo rekreativne dejavnosti, samostojno učenje, pisanje domačih nalog ter usmerjene dejavnosti.
V
svoj program so učiteljice vključile tudi promocijo, ki se bo
kazala predvsem v razstavah izdelkov učencev, ki so vključeni v
podaljšano bivanje, v dnevih odprtih vrat, v sodelovanju z
ustanovami v kraju in z jesenskim piknikom. Izpeljali bodo tudi
projekte s področja ekologije-ločevanje odpadkov in zbiranje
papirja, projekta Mi pa radi beremo in Živimo zdravo z naravo.
Zaradi varnosti otroka in
odgovornosti šole, lahko vodja PB predčasno spusti učenca iz
šole samo s pisnim potrdilom staršev.