HOJLA!

Tudi letos iskali TIGRA… STOP… Svoje sledi skrbno zakrival… STOP … Uspelo je … STOP… Našli njegove STOPINJE… STOP
Vzemite si čas in zakorakajte po TIGROVIH STOPINJAH. Bodite kritični pa ne preveč, saj vas ni bilo, ko smo vas potrebovali. Mi smo se trudili in poskušali zajeti čim več zanimivih stvari. Ah, kaj bi tarnali. Drugo leto nas lahko presenetite s spisom ali akrostihom, najbolj pa bomo veseli humorja. Tega nam manjka. Lahko pa si na zadnjo stran sami napišete vice. Idej vam prav gotovo ne manjka…STOOOOOOOOOOOOP….

P.S.:Zahvalili bi se radi vsem, ki so nam pomagali s svojimi pisanimi in risanimi prispevki, učiteljem in vodstvu šole. Tudi zaradi njih lahko beremo letošnjo številko šolskega glasila.

 

Vaša Erna Jurca, 7.c

 

 


Tigrova ponudba
 
Tiger ustvarja Tiger o nasilju
Tiger razmišlja Tiger na modni pisti
Tiger poroča Tiger zabava  
Tiger sprašuje
Tigrove zvezdice

                                                               ________________________________________________________________________

SMEH IN LJUBEZEN NE POZNATA MEJA

Sem edinec in živim v čisto navadnem mestu, v čisto navadni družini in čisto navadnem stanovanjskem bloku sredi mestnega vrveža. S svojim življenjem sem bil dokaj zadovoljen. Imel sem kopico prijateljev, razumevajoča starša, ki v nasprotju z drugimi nista bila veliko zdoma. Skratka, tu  mi je bilo zelo všeč – dokler nisem  nekega dne izvedel nepričakovano novico.
Bil je deževen jesenski dan. Kot vsak dan sem se tudi tega dne s težko torbo razposajeno vračal domov iz šole. Odprl sem vrata stanovanja in nepričakovano zagledal doma oba starša. Veselo sem stekel k njima. Očka mi je velel, naj sedem, češ da se moramo pogovoriti nekaj zelo resnega. Ubogal sem. »Saj veš, da z mamico že dolgo iščeva večje stanovanje«, je začel. Prikimal sem. Nato pa je kot strela z jasnega priletelo: »Končno sva ga našla!«
Izvedel sem, da se bomo preselili na čisto drugi konec države, v mesto, ki se imenuje Črni Grad. Sprva nisem mogel verjeti svojim ušesom, saj sem mislil, da se bo ves svet sesul pred menoj. Razočaran sem odšel v svojo sobo, saj sem potreboval  nekaj miru. Po prvih trenutkih razočaranja pa sem na vse skupaj začel gledati s pozitivne strani in ugotovil, da stvar sploh ni tako grozna, kot se mi je zdela v prvem trenutku. Potolažil sem se s tem, da bom pač spoznal nove prijatelje, s starimi pa bom lahko še vedno imel občasne stike.
Čez nekaj dni smo že odpotovali. Čakala nas je dolga pot do cilja. Mesto je bilo daleč od mojih pričakovanj. Bilo je staro, zapuščeno in zelo dolgočasno na prvi pogled. Nato smo končno prispeli do naše nove hiše. Bila je ogromna, saj je imela kar šest spalnic. Starša sta pripravljala vse potrebno za nastanitev, jaz pa sem se odločil, da pojdem pohajkovat po mestu. Naravnost zgrožen sem bil nad dolgočasnostjo v tem sivem in zamegljenem mestu. Večino hiš je bilo sive barve, v celem mestu pa nisem opazil niti malo živahnosti in mestnega utripa.
Ko sem nekaj časa tako zamišljeno taval, se je nepričakovano  vame zaletela neznana postava. »Pazi, kod hodiš«, je zakričala name. Začudil sem se, saj se je vendarle ona zaletela vame.  Brez odgovora je odšla naprej. Ko sem se še nekaj časa sprehajal, sem opazil nekaj nenavadnega. Vsi ljudje, ki sem jih srečeval, so bili mrkega obraza. Kamor koli sem se ozrl, povsod so se ljudje prepirali med seboj. Po vsem tem, kar sem videl, sem postal žalosten tudi jaz. Zamišljenega obraza sem se vračal domov in po poti razmišljal, da si bom v tem mestu le stežka našel prijatelje. Zaupal sem se staršema, ki sta me potolažila, da bo kmalu bolje.
Njune vzpodbudne in tolažilne besede mi niso pomagale. Razočaran sem brez večerje odšel spat. Še pozno v noč sem premišljeval o preteklih dogodkih in od žalosti potočil solze. Končno me je premagal spanec. Nežno me je zajela sapica vetra in ne da bi se zavedal, sem se znašel v prečudoviti palači, grajeni iz samega kristala. Pred menoj se je nenadoma pojavila ženska postava v prečudoviti beli obleki, na kateri so se svetili številni diamanti.
»Saj si ti Anže?« me je vprašala. Komaj opazno sem ji prikimal. »Dobrodošel v tovarni smeha in ljubezni«, mi je prijazno zaželela dobrodošlico.
»Kdo ste vi?« sem jo nejeverno vprašal.
»Galleja sem in vodim to tovarno«, mi je odgovorila. Nato me je nežno prijela za roko in me popeljala skozi tovarno. Ko me je predstavila prav vsem zaposlenim, mi je zaupala, da sem »izbranec«, saj le jaz lahko rešim mesto pred propadom. Začuden sem jo vprašal: »Zakaj ravno jaz?« »Zato, ker si tudi ti to želiš!« mi je odgovorila.
Torej, smeh in ljubezen bom moral prinesti s seboj v to čudno mesto, sem si mislil. Toda, to ne bo mačji kašelj. Vedel sem, da bom moral premagovati številne nevarnosti.
Sklenil sem, da brž pojdem presenečenjem naproti. V nahrbtniku sem nosil skrinjico, v kateri sta bila smeh in ljubezen. Nekaj časa sem mirno hodil po gozdni poti dokler, ni pred mano skočila, pa saj ne boste verjeli – Sfinga!
»To pot smeš preskočiti, samo če rešiš tole uganko«, me je ogovorila. Strinjal sem se. Zastavljena uganka se mi je zdela zelo znana, toda kljub dolgem premišljevanju, sem se spomnil, da sem to uganko prebral v knjigi, ki sem si jo izposodil v knjižnici. Odgovor je bil na dlani, seveda pravilen in pot mi je bila odprta. Taval sem in taval, toda poti ni bilo konca vse dotlej, dokler ni pred menoj stala ogromna stena. Poti nazaj ni bilo več in sklenil sem, da moram steno preplezati. Dal sem vse od sebe. V začetku sem z lahkoto premagoval steno, sčasoma pa je postajala vse bolj trd oreh. Spodrsnilo mi je in začel sem padati  v globino … Nenadoma me je ujela ogromna papiga in poletela sva naravnost do mesta. Iskreno sem ji bil hvaležen in se ji zahvalil. »Jaz sem služabnica gospe Galleje, ki mi je ukazala, naj pazim nate«, mi je rekla. Še preden sem ji pomahal v slovo je odletela.
Ozrl sem se proti nebu in zagledal Gallejo. »Ker si izkazal  zvrhano mero poguma, ti dovoljujem, da lahko odpreš skrinjico«, mi je rekla. Ni mi bilo potrebno dvakrat reči. Odprl sem jo in zajela me je žareča svetloba. Začel sem lebdeti in se dvigati proti nebu …
Prebudil sem se. Razočaran sem ugotovil, da so to bile le sanje. Pogledal sem skozi okno in glej ga čudo: hiše, ki so bile še včeraj sive in zanikrne, so bile sedaj pisanih in živahnih barv, ljudje nasmejani in veseli, travniki cvetoči … Navdušen sem stekel ven in srečal osebo, ki me je prvi dan nadrla. V trenutku mi je zastal korak, ona pa se mi je opravičila. Srečeval sem prijazne ljudi, spoznaval dobre sošolce …

O, da bi le bilo vedno tako! Mogoče pa tisto včeraj, niso bile le sanje?

Anže Grželj, 6. a

                                                                      _____________________________________________________________________________________

ŽABI

Žabec Kviki, žabec Kvaki,
vsak bila sta v svoji mlaki.

Ker sramote sta se bala,
sta si pisma napisala.

»Pridi, dragi žabji brat,
v mlako kdaj me obiskat.
V dvoje nama bo lepo,
Sam živeti je težko.«

 

Sara Dekanj, 4.a

SONCE  IN  POLETJE

Poletje že prihaja,
sonce nam nagaja
V šoli že težko zdržimo,
počitnic se že veselimo.

Učiteljice se jezijo,
starši pa norijo,
jaz pa štejem dneve,
da zaključijo ocene.

         

Peter Kozina, 4. A

 

 

 

FANTEK

Tam v hiši živi
en mlad fantič,
ki noče biti pridanič.

Kupil mi je rožce,
poslal mi lepe vrtnice

zavite v poljubčke tri.

KAČA KLOPOTAČA

Kača Klopotača,
po cesti koraka
pa sreča medveda,
ki ji živce najeda.

 

Andreja Čeh, 4.a

 

POMLAD

Spomladi zvončki nam cvete,
ptiči nova gnezda si splete,
v gozdu spet je kot je treba,
v času tem pomlad si prepeva.

 

Nik Causevig, 4.a

 

 

 

 

MEDVEDEK

Medvedek sladkosnedek,
zelo rad ima medek,
zjutraj vstane in
čebelicam med vzame.

 Čebelice se jezijo,
medvedka lovijo,
medvedek beži
in medek zgubi.

 

Tina Jojič, 4.a

 

 

Slovenija je majhna država
Leži na jugu Evrope.
Omenjena je bila že v davnih časih.
Večkrat je že bila pod tujimi gospodarji.
Edino zadnjih nekaj let je zares samostojna.
Njeni prebivalci smo zelo zavedni
In ponosni na svojo zgodovino.
Jezikov se radi učimo,
Ampak še raje potujemo po svetu.
In se vračamo zopet domov.
Nekateri pa ostanejo v tujini.
Postojna je znana po jami.
Omenjajo jo že v zgodovini.
Skupna dolžina jame je približno 24 km.
Turisti jo zelo radi obiskujejo.
Obenem si ogledajo še Predjamski grad.
Je približno 10 km iz Postojne.
Najbolj znan prebivalec gradu je bil Erazem.
Ali poznate to zgodbo?
Vam jo na kratko predstavim?
Erazem je bil slavni roparski vitez.
V gradu je živel v 15. stoletju.
Ropal in napadal je trgovske karavane.
Oblegali so ga nasprotniki.
Po izdaji so ga uspeli ubiti.
Iz gradu je skrit izhod, ki privede na vrh pečine.

Valentina Volk, 4a

_______________________________________________________________________________________________________________

Ali ste vedeli, da imamo na šoli zelo slavna človeka? Preberite si njuni zgodbi.

BIL SEM SLAVNI KUHAR

Zdaj sem star 73 let. To sem jaz, Gašper Štajnrajh. Povedal vam bom zgodbo o svoji slavi.
Ko sem bil star približno 20 let, sem z letalom odletel v Anglijo. Gledal sem veliko kuharjev in si močno zaželel, da bi to postal tudi jaz. In nekega petka sem se prijavil. Nestrpno sem čakal. Že v ponedeljek so me sprejeli. Prvič v svojem življenju sem končno lahko kuhal v Angliji. Tako vesel še nisem bil. Toda strah me je bilo, ker nisem še nikoli kuhal. Prelistal sem nekaj kuharic, stopil sem v kuhinjo in pričel kuhati. Skuhal sem ribjo juho z rastlinsko omako in kaktusom. Moje juhe ni jedel vsak, kaktus pa so poskusili vsi, vsem je bilo dobro, dokler jim nisem povedal sestavin. Ker so me izvolili, sem odprl restavracijo z imenom Gradusfilfiudus. Ime restavracije pa Nori kuhar. V grad Gradusfilfiudus je prihajalo veliko ljudi. Kuhal sem nove juhe, omake in sladice. Začnimo pri Mačji juhi. Povedal vam bom recept: deset mačjih krempljev, tri mačje dlake, pasji rep, mišja ušesa ter voda in sol. Omaka pa je iz blata mušnic in naravnega izvlečka ptiča. Sladica ima veliko oči, saj je narejena iz ribjih, mačjih ter pasjih oči. Dodamo tudi zgneteno travo in blato. Vsi so jedli in pili mačje solze. Postal sem slaven. In slovel sem po celi Angliji kot nori kuhar, dokler nisem izgubil receptov. V juhe, omake, sladice sem stavil napačne stvari. Vsi so se obrnili in odšli. Grad Gradusfilfiudus je propadel, snel sem napis Nori kuhar. Propadel sem in vračal sem se v domovino. Vsega je konec.
Vrnil sem se pred 18 leti. In zdaj vam pripovedujem mojo staro zgodbo. Prav rad se spomnim vseh mojih receptov in gradu Gradusfilfiudusa.

Gašper Štajnrajh, 4. B

BILA SEM  SLAVNA  IGRALKA

Bila sem še mlada, stara kakih 12 let. Hotela sem se vpisati v dramski krožek in izbrali so me.
Bila sem zelo vesela. Že prvi dan smo pričele z vajami za naš prvi nastop. Med vajami smo vse bile živčne. Motile smo se. Na nastopu smo znale vse.
Drugi nastop je bil še lažji. Vse besedilo smo znale. Nekega dne je učiteljica povedala, da bomo potovali v Avstrijo in tam imeli tri nastope. Začele smo vaditi novo igro. Tudi pri tej smo se na začetku motile. Vendar smo jo po treh tednih že znale. Odšli smo v Avstrijo. Vsi trije nastopi so bili posrečeni. Potovale smo še v mnoge kraje in imele mnogo napornih nastopov. Postale smo znane po celem svetu. Odločile smo se, da bomo začele snemati film. Našle smo režiserja in vse, ki bi jih  potrebovale za snemanje filma. Mene so izbrali za glavno vlogo. Film je končno doživel premiero. Postal je zelo znan in z njim tudi jaz. Posnela sem še mnogo filmov. V vsakem časopisu in reviji je bila moja slika in intervju. Vsak dan so k meni prihajali oboževalci in novinarji, ki so hoteli moj avtogram.
Vendar je k meni začelo prihajati vedno manj oboževalcev in novinarjev. Mojih slik v časopisih skoraj ni bilo več. Kmalu ni nihče več prihajal k meni. Preveč sem že bila stara. Nihče več ni rabil mojega avtograma ali intervjuja, nikogar več nisem zanimala.
Upokojila sem se in sedaj živim samsko, mirno in lepo življenje.

 

Polona Rudolf, 4. b

 

Ste si že kdaj želeli biti nevidni in priti nekam, kjer vas ne bo nihče videl? Preberite, kako je to uspelo našim četrtošolcem.

BILA SEM NEVIDNA

Moja želja, da bi postala nevidna, je vse bolj rasla. Odšla sem k čarovnici, ki mi je naredila čudežni napoj, a opozorila me je, da deluje samo 5 ur.

Spila sem zvarek in postala nevidna. Odšla sem na valeto. Seveda nisem storila prav, a ker sem bila nevidna, mi je bilo čisto vseeno. Uživala sem. Bila je dobra glasba, hrana in pijača. Plesala sem, poslušala glasbo in res sem se imela lepo. To, kar me je čarovnica opozorila, sem že pozabila. Saj veste, kako pravijo, skozi eno uho noter, skozi drugo pa ven. Ta moja filozofija me je drago stala. Kakor ste že slišali, je moja nevidnost trajala samo 5 ur. Ko sem hotela poskusiti čokoladno pecivo, sem občutila, da moja nevidnost izginja. Morala sem se izmuzniti množici učenk in učencev, kar ni bilo lahko. Skrila sem se za zvočnik in počakala, da se je množica pomaknila bolj k vratom, kajti v gneči bi me malokdo opazil. Skrila sem se za zaveso, saj je zavesa vodila vse do vrat. A bila je kaplja čez rob, ker sem se večkrat butnila v zid. Bila sem srečna, da sem ostala živa, a da sem bila zdrava, ne morem reči, saj so moji možgani doživeli hud pretres.

Odšla sem domov in se ulegla v posteljo.

»Ta večer sem se imela lepo,« sem pomislila in zaspala.

 

Sanja Nikolič, 4.b

 

 

PLAŠČ NEVIDNOSTI 

Nekega dne sem si želela postati nevidna. Poiskala sem plašč nevidnosti, ki je imel rok trajanja dva tedna. Ogrnila sem si ga in odhitela ven.
Doma sem začela pestovati morskega prašička Minka. Mama se je čudila, kdo ga pestuje, ko pa ni nikogar doma razen nje. Odšla sem v šolo. Sledila sem hišniku do prostora, kjer je vstop nezaposlenim prepovedan. Seveda ni slišal. Ko sem hodila za njim je mislil, da piha veter. Ko sem prišla do vhoda, sem se zgrozila, saj sem zagledala triglavega psa. Obrnila sem se in odšla v trgovino. Pohitela sem k moji najljubši hrani in  jo hitro ter brez pomisleka vzela.
Tako so minili trije dnevi. Ko je prišel četrti dan, sem odšla na ples. Tam je bila šele žurka! Na žurki sem bila do polnoči. Potem sem šla spat za eno uro. Ko sem se zbudila, sem odšla k zdravniku. Same vragolije sem počela. Trkala sem na vrata, da je že pobesnel. Pa se nisem mogla zadržati. Končno sem odšla. Ampak nisem zavila domov, temveč k zobozdravniku. Začela sem iskati podatke po računalniku.
Pride peti dan. Joj, samo še devet dni sem imela časa. Peti dan sem izrabila za sončenje. Seveda sem bila pod plaščem nevidna. Potem sem šla v banko, dvignila denar in jo zopet mahnila po svoje. Šesti dan je bil zelo vroč, zato sem odšla v slaščičarno. Potem sem več ali manj vsak dan hodila v slaščičarno. Prišel je zadnji dan, ko sem bila nevidna. Kar naenkrat sem pozabila, da nisem več nevidna. Kakšna škoda! Drugi so opazili, jaz pa še vedno nisem popravila vedenja. Vprašali smo me, kaj delam. Seveda – ljudje so me videli.

Sara Valentič, 4.b

BIL SEM NEVIDEN

Ko sem se nekega večera odpravljal spat, sem si želel postati neviden. Umil sem se in odpravil spat. Gledal sem skozi okno in zagledal zvezdni utrinek. Takrat sem si želel postati neviden. Ob tej želji sem hitro zaspal.
Naslednje jutro sem opazil, da sem neviden. Šel sem se umit in preobleč. Na ramena sem dal torbo in odšel v šolo. Preobul sem se in se odpravil v razred. Tam me nihče ni videl, zato sem se ob naslednjem odmoru odpravil domov. Tudi tu mi je bilo dolgčas. Šel sem se sprehajat po Postojni. Vstopil sem v vrhniške pekarno. Tam sem hotel kupiti kruh, ker nam ga je doma zmanjkalo. Vstopil sem in lepo pozdravil: »Dober dan. Rad bi črno štruco«. Prodajalka se je tako ustrašila, da je padla v nezavest. Odšel sem iz trgovine  in šel dalje. Odločil sem se, da bom strašil ljudi naokoli. Ura je bila pol enih. Vedel sem, da so moji sošolci končali s poukom. Šel sem jih strašit. To je bila prava zabava. Vse sošolce sem prestrašil in vsi so vzklikali: »Duh, joj duh«. Zelo sem se zabaval. Tudi učiteljico sem prestrašil. vendar mi je bilo žal, ker je bila zelo prijazna do mene. Po tej zabavi mi je bilo zopet dolgčas. Želel sem biti viden. Ta želja se mi je tudi uresničila. Postal sem viden in odšel domov. Naslednje jutro so mi sošolci pripovedovali samo o tem, jaz pa sem se le smehljal.
Če želiš postati neviden, mi verjemi, da se ti bo želja uresničila. To željo pametno izkoristi in če misliš strašiti sošolce, imej naslednje jutro jeklene živce.

Sanjin Lulič, 4.a

NEVIDEN

Nekega dne sem stekel na trideset let staro podstrešje. Na podstrešju sem našel odejo. Zdelo se mi je, da je nihče ne potrebuje. Vzel sem jo in se z njo pokril. Za tem sem se šel pogledat v ogledalo. Ustrašil sem se. Postal sem neviden. Ničesar nisem moral storiti.
 Mama me je poklicala iz kuhinje, naj pridem na kosilo. Rekel sem, da bom prišel, ko se bom nehal igrati. Vse sem hotel storiti, samo da ne bi bil neviden. Nič mi ni pomagalo. Stekel sem s podstrešja. Mama me je spet poklicala. Bila je utrujena. Ulegla se je na kavč in zaspala. To sem komaj čakal. Začel sem premišljevati. Čez nekaj časa sem se spomnil, da ima izvirno vodo zmešano z limono. Hitro sem jo popil. Mama se je zbudila. Videla je, kako čakam kosilo.
Vprašala me je, če sem se že nehal igrati in če čakam kosilo. Rekel sem: »Da.« Če si neviden,  je zelo strašno.


Nik Brumen,4.a

 

Ste že kdaj doživeli kakšen prav poseben dan, ki ga ne boste pozabili? Je bil to srečen dan ali malce manj srečen? Kaj vse se je dogajalo našim tigrom, preberite v naslednjih zgodba in prispevkih.

JOJ, TE GOBE

To je bil eden težjih dni v mojem življenju. Z družino smo se odpravili nabirat gobe. Sama nisem navdušen jedec gob, vendar sem vseeno šla zraven. Plazili smo se skozi temen gozd, mimo jase, po travniku…Domov smo se vrnili s polno košaro gob. Tu pa so se začele moje težave.
Mama je na mojem vratu opazila klopa. Ta majhna zajedalska živalica se mi je zarila v kožo in mi pila kri. Mama se je takrat odločila za tvegano operacijo. Nadela si je rokavice, v roke je prijela pinceto ter olje in stvar se je začela. Od vsega strahu sem padla v nezavest in ni mi bilo treba dati uspavala. Ko sem se zbudila majhne nadloge ni bilo več. Z zadovoljstvom sem sedla k mizi in poskusila spečene gobice, ki jih je medtem pripravil ati. Potem sem odšla v svojo sobo. Naenkrat sem v želodcu začutila močne krče in čudne bolečine. Začutim močno potrebo na stranišče. Noge me tokrat niso pustile na cedilu.
V zelo kratkem času sem sedela na straniščni školjki. To je bilo olajšanje! Neprijeten vonj, ki je se nastal v stranišču, sem poskušala odpraviti. V roke sem vzela osvežilec zraka in pritisnila na gumb za razpršitev. »Avč, kako peče«, sem se zadrla. Ker razpršilna luknja ni bila obrnjena v pravilno smer, sem si poškropila v oči. V paniki sem iskala vodo in brisačo. Z zaprtimi očmi sem se spotaknila v bide in padla po tleh. Takoj se je na vratih prikazal moj rešitelj, mama. Hvala Bogu! Pomagala mi je do lijaka, da sem si splaknila oči in nato do postelje. Tam sem se ulegla in mama mi je v oči kapnila kapljice. Po desetih minutah sem spregledala. Sedaj vem, kako se je počutila Esmeralda, ko je spregledala po operaciji. Želela sem si, da bi se ta dan čim prej končal. Oblekla sem se v pižamo in se odpravila spat. Premišljevala sem in tedaj mi je na misel prišlo, da nisem naredila domače naloge. Boom! Z glavo se zaletim v strop. Ker imam sobo na podstrešju in spim na pogradu, sem se logično zadela v glavo, ko sem v naglici dvignila svoj trup. Od bolečin sem zaspala in nič me ni moglo zbuditi.

To pa je bil res narobe dan. Vsega tega pa so bile krive tiste neužitne gobe. Nikoli več jih ne bom jedla. In upam, da tudi takšnega dneva ne bom več doživela.

Sara Lavrenčič, 7. d

MOJ NAJ  DAN

Moj naj dan je vedno nekaj posebnega, saj se mi tolikokrat zgodi kaj prijetnega. Dovolj je že da se odpravim v kino in si ogledam kakšen zanimiv film ali odidem z mamo po nakupih ali pa dan preživim z družino ali s prijatelji. Zame je skoraj vsak dan nekaj posebnega.

                                                        Andreja Slamič, 5. a

MOJ NAJ DAN

Moj naj dan je, ko nisem zaspan,
ko je sončen dan, ko se zunaj igram
in ko vse okoli sebe rad imam.

Moj najljubši dan je, ko prijatelje imam,
ko nisem sam, in ko čisto naravo okoli
sebe imam.

Moj naj naj dan je, kadar drugim pomagam
in cel dan ne omagam.

                                                                                                                 Zlatko Nikolič, 5. a

 

Dogodek, ki ga ne bom pozabila

Zelo sem bila vesela, ko se je rodila moja sestrica. Naslednji dan pa sem morala v kolonijo in sem jo videla samo za minuto, nato pa celih deset dni ne. Ker je v koloniji veliko zabave, bi vsak rekel, da bom na sestrico pozabila, vendar sem se vsak dan spomnila nanjo. Ko sem prišla domov, sem videla sestrico, ki bila zelo majhna, vendar večja kot takrat, ko sem jo videla prvič. Sedaj je moja sestrica stara dve leti in imam jo zelo rada. Nikomur je ne bi prodala za ves denar tega svetu.

 

Cilka Blažon, 5.c

 

Moj najlepši dan

 

Svoj najlepši dan se doživel na Hvaru, ko sem imel deset let.
Na Hvaru smo bili na počitnicah in si ogledovali kraje. Nekega dne smo šli na majhen otok. Bil je dokaj zapuščen, krasila ga je samo ena vas. Ladjo, s katero smo se peljali, so krmarili mladeniči, ki so to zelo dobro znali, sicer pa ladja ni bila velika. Ko smo se z otoka vračali na Hvar, smo zagledali delfine. Prave žive delfine. O njih sem potem še dolgo sanjaril in tega ne bom nikdar pozabil.

Matevž Žnidaršič, 5.c

Dogodek z mojo najboljšo prijateljico

Lani poleti sem šla na obisk k prijateljici in igrali sva se z vodnimi baloni. Napolnili sva jih z vodo in se z njimi obmetavali. Če sva nerodno prijeli, sva bili mokri. Zelo sva se zabavali in domov sem prišla vsa mokra.  Na ta dan imam zelo lep spomin.

Teja Rener, 5.c

___________________________________________________________________________________________________________________________

Poglejte in preberite, kako so se naučili pisati, pripovedovati in risati naši prvošolčki v osemletki.

 

                                                                                                                                                                                        

KATERA VPRAŠANJA OZIROMA SKRBI SE TI MOTAJO PO GLAVI?

 

Ne boste verjeli, da imajo našil mali tigerčki prave, resne skrbi. Ko smo jih obiskali in povprašali po tem, kaj jih skrbi so imeli prav zelo resne odgovore. Delimo jih z vami in mislim, da bi se morali prav vsi zamisliti ob teh vprašanjih.

 

SKRBI ME …

… da starši ostanejo brez službe.

… da je v Sloveniji mafija.

… za starše, brata in sorodnike.

… da bo na Zemlji zmanjkalo pitne vode.

… moje vedenje v šoli in kričanje.

…. da bodo sloni izumrli.

… moja prihodnost.

… da bo na zemljo padel komet.

… da se bom drogirala.

… da bo povsod suša.

… da bo pri nas vojna.

… da bom ropar.

… da bo Čopka (zajček) umrla.

… da pride SARS do Postojne.

Nočem biti mrtev.

 

ZANIMA ME…

… kako je otrokom v Afriki.

… ali bodo Američani našli Husseina in Osamo Bin Ladna.

…. ali bomo dobili zdravilo za raka.

… če je Slovenija dobila obljubljen denar.

… če bo še več prometnih nesreč kot lani.

… ali je res, da bo satelit padel na Zemljo.

… če se bo letalo kdaj zabilo v naš blok.

… kdaj bo konec sveta.

… ali bodo vesoljci kdaj obiskali Zemljo.

… če se bo stalil led na Antarktiki.

… če so sinji kiti dovolj zaščiteni.

… kako bo v Sloveniji čez milijon let.

 

KAJ PA ČE…

… ne bom dobil službe?

… me kdo ukrade?

… me oropajo?

 

TIGERČKI 3.a in 3. B

                                                                       ____________________________________________________________________________

Šolsko leto se približuje koncu. Vzeli si bomo dva meseca počitnic in se zopet srečali septembra. Vendar je med nami kar nekaj takih, ki jih drugo leto ne bomo več videvali po šolskih hodnikih. Kako razmišljajo naši najstarejši tigri ob zaključku osmega razreda in koncu osnovne šole? Preberite!

ODHAJAMO, NASVIDENJE!

Biti v osmem razredu je prijetno, pa tudi na trenutke neprijetno Osmarji se moramo od prvega šolskega dne truditi za šolski uspeh, temeljito razmišljati pri mali maturi, vaditi plesne korake… No, ja, kaj bi stokali. Da garamo so opazile tudi ravnateljica in naše super učiteljice ter nam za nagrado podarile pouka prost dan. Sijajno, le škoda, da jih nimamo več. Torej, da smo pridni in da smo malce bolj pomembni, vedo že vsi nadrejeni na šoli, le podrejeni se ne vdajo in to le zaradi nevoščljivosti.
Mlajši nas imajo za važne, posesivne, tečne, polne samih sebe in včasih se z njimi celo malce strinjam. Toda kmalu bo vsega konec. S septembrom nas bo nasledila naslednja generacija, mi pa bomo v srednji šoli zopet na dnu. Pa če svet ni krivičen.!

 

Jana Mahorčič, 8. A

 

… nato pa je prišel tisti trenutek, tisto prelomno leto, ko smo prestopili z razredne na predmetno stopnjo. Tu smo imeli vsako uro drugega učitelja, vsak je drugače učil, imel drugačen odnos do učencev in z vsakim smo se drugače razumeli. Sprva je bilo vse tako tuje, a smo se kmalu navadili. Tu smo se morali večinoma sami znajti in imeli smo večjo odgovornost. Seveda so nam velikokrat stali ob strani tudi učitelji. Pomagali so nam, tega pa vendar ne smemo zanemariti, kajti tudi to je košček tistih lepih spominov, ki nam ostanejo ob koncu šole. Na poti do končane osnovne šole pa nam le ni bilo vedno z rožicami postlano, bilo je tudi nekaj trnov, tistih grenkih trenutkov. Mnogokrat smo morali prenašati izbruhe učiteljev, mnogokrat so se nam dogajale tudi krivice, a vendar smo tudi to zmogli. Ko pa se tako obrnem in pogledam za sabo, se mi pred očmi naslika čudovito doživetje osmih let, čudovit razred in čudoviti sošolci in sošolke, ki so znali pomagati in te razbremeniti, ko si bil potrt in ko si mislil, da življenje nima več smisla.

 

Kristina Stankovič, 8.b

Na nek način sem zelo vesela, da se osnovna šola končuje. Sem takšna, da se stvari zelo hitro naveličam. Tako sem se v osmih letih naveličala stvari, ki se vsak dan dogajajo po istem zaporedju. Vstanem ob šestih, grem v šolo, pridem domov, napišem nalogo, se učim, odidem h kakšnemu krožku, se dobim s prijateljicami (tega se v bistvu še nisem naveličala) in nato je tu večer. Na približno tak način mi je minilo teh osem let. Saj navsezadnje ni bilo tako slabo.
Po drugi strani pa sem zelo skeptična glede srednje šole. Zdi se mi, da šele zdaj začenjam zares živeti, da prevzemam nase neko veliko odgovornost, ki  jo bom morala nositi do konca življenja. Morda pa je res tako.
Šele zdaj sem se zamislila nad tem, kako zelo me je teh osem let spremenilo. Na nek način sem se zresnila, saj sem se začela zavedati, da ti v življenju ni vedno postlano s cvetjem in da se moraš velikokrat močno potruditi, da premagaš vse ovire in prebrodiš krize.
Lahko rečem, da bom osnovno šolo zelo pogrešala: Razredničarko, učitelje, še posebej pa sošolce. Včasih postanem prav melanholična, ko razmišljam o tem. Toda potem se hitro potolažim, saj vem, da me na novi šoli čakajo novi prijatelji, novi učitelji (na katere se bom pač morala navaditi) in novi izzivi.

Ula Tomaduz, 8.a

Saj ne more biti res. Si morete misliti, kako hitro čas beži. Enkrat prideš, drugič greš. Ne moremo mu slediti.
Seveda je začetek vedno težak. To vem že od nekdaj. A splača se ga prebroditi in iti naprej. Za njim namreč pridejo novi dnevi. To so tisti čudoviti dnevi in tedni, ki sem jih preživela s svojim razredom; učiteljico, sošolci in sošolkami, sedaj dobrimi prijatelji. Vsak dan je bilo polno smeha, govorjenja, kričanja, skratka velikega hrupa. Nikoli ni bilo tišine in nihče ni mogel biti pri miru. Vedno se je kaj dogajalo, naj je bilo karkoli. Bili pa so tudi težki in hudi dnevi. Ti dnevi so bili polni žalosti, skrbi in solza.
Ti dnevi, največkrat polni smeha, se iztekajo. Kmalu se bomo, vsak po svoji poti naproti razšli in razkropili na vse strani. Prestopili bomo prag novih šol, polnih novega znanja in ljudi. Kljub temu upam, da se vezi, ki so se tkale ta dolga štiri leta med nami, ne bodo pretrgale in bomo za vedno ostali dobri prijatelji. Takšni kot smo sedaj.

 

Maja Batagelj, 8.b                                       

 

Zdi se, kot da bomo z zaključkom OŠ končali najpomembnejše poglavje v našem življenju. Pravzaprav konec 8. razreda sama sploh ne jemljem kot konec; prej kot nov začetek, novo pot in priložnost da spoznaš nove zanimive ljudi in postaneš bolj odrasel. Odrasti pa je relativen pojem, ima svoje prednosti in slabosti. Ena izmed najboljših prednosti odraščanja so prav gotovo novi pogledi na svet, širjenje obzorij in to, da je v tem času izoblikuješ kot oseba; kot človek s svojim unikatnim mišljenjem, začneš spoznavati samega sebe in zgradiš temelj, na katerem boš v prihodnosti zgradil vilo ali le skromno bivališče. Vsi vemo, da hiša brez temeljev ne more stati. Prav zato so ta štiri leta tako pomembna. Obdobje srednje šole pa je gotovo tudi eno izmed težjih, zaradi iskanja samega sebe in zaradi takšnih in drugačnih pasti, ki bodo prežale na nas v tem času.

 

Doris Vatovec, 8.a

______________________________________________________________________________________________________________

Najstniki imamo svoje vzornike, mlade ali malo manj mlade, znane ali malo manj znane ljudi, ki so nam všeč, ker so nekaj posebnega in jih občudujemo. Preberimo, kdo so vzorniki tigrom v sedmih razredih..

KDO JE MOJ VZORNIK

Zdi se mi, da se z leti spreminjajo moji vzorniki. Večinoma imam svoj stil oblačenja in razmišljanja in vedno silim v svojo smer. Kot vzornica mi je všeč Avril lavigne. Ameriška pevka, zelo mlada, ki je uspela ustvariti hite in dobro glasbo. Zaslovela je po celem svetu. Všeč mi je njena osebnost in tudi zunanjost. Vzornice so mi tudi športnice in športniki, ki so s trdim delom prišli do vidnih rezultatov. Morda bo to uspelo tudi meni. Vzorniki so zato, ker se po njih zgledujemo, se podobno oblačimo in obnašamo, čeprav to zame ravno ne drži. Všeč mi je, če je nekaj samo mojega. Zase lahko rečem, da sem samostojna in imam svoje misli in predstave. Jaz imam mnogo vzornikov v različnih stvareh. Vsi pa si želimo postati tako slavni in vsaj malo podobni svojim vzornikom.

Sara Lavrenčič, 7d

Veliko ljudi ima svojega vzornika. Mogoče zaradi slave, uspeha, denarja,… So seveda tudi ljudje, ki nimajo vzornika, a so izjeme. Ker jaz nisem nobene izjema, imam svojega vzornika. To je moj brat. V nekaj stavkih bom poskušala povedati, kaj o njem.
Že kot majhen se je podal v vode glasbe. Kot otroka so ga starši vpisali v glasbeno šolo. Začel se je učiti igrati harmoniko. Ni mu šlo slabo od rok. Kmalu za njim so vpisali še mene. Poskušala sem mu biti čim bolj podobna. Hodil je in še zdaj hodi na različna tekmovanja in nastope. Bil je že dvakrat drugi v tekmovanju harmonikarjev v Sloveniji. Nekajkrat je igral celo v Filharmoniji. To ni mačji kašelj. To so uspehi, ki jih je prigaral s trudom. To pri njem res spoštujem. Zdaj se šola v Ljubljani, na srednji glasbeni šoli in v srednji šoli za elektrotehniko in računalništvo. Kar dve šoli! Ni lahko in velikokrat so »hudi« tedni in se vlečejo. »Toda z močno voljo lahko narediš vse,« mi velikokrat pravi.
Prav zaradi uspehov, ki jih je dosegel v kratkem času, je moj vzornik. Tudi jaz si želim iti po njegovih stopinjah in upam, da mi bo uspelo. Vsi si želimo biti čim bolj podobni našemu vzorniku in njegovim načelom.

                                                                Ana Rovan, 7.d

                                                                       _____________________________________________________________________________________

SEDMI RAZREDI NA TABORU

Utrip iz tabora Soča

Skoraj vsak učenec se najbolj veseli tedna, ki ga preživi v šoli v naravi ali pa na taboru. Tudi jaz sem ena izmed njih. Vsako leto sem težko čakala na ta teden in tudi letos je bilo tako.
V nedeljo zvečer, dan pred odhodom, so potekale priprave na odhod. Pakiranje mi je šlo dobro od rok hitro sem pripravila prtljago. Zato pa je ostalo več časa staršem., ki so mi ves večer pridigali, kaj smem in česa ne smem, kakšna naj bom, naj poslušam učitelje in še bi lahko naštevala. Po vsem tem je napočil zaslužen čas počitka. Sicer nisem veliko spala, a vseeno.
Zjutraj me je namesto sonca, zbudil oče. Zunaj je bilo oblačno in nič kaj prijazno. Hitro sem se oblekla, pozajtrkovala, pregledala prtljago in že sem bila pripravljena za odhod. Bila sem zadovoljna, ker me je na postajo pripeljal oče in mi ni bilo treba nositi težke potovalke. Tam je bilo že polno mojih prijateljev in sošolcev. Vsi smo bili nestrpni in komaj smo čakali, da spravimo prtljago in vstopimo v avtobus. Veseli, kljub slabemu vremenu, smo se usedli na avtobus in se »razkomotili«. Še v istem trenutku je bilo kot v panju. Vsi smo klepetali, kolikor smo bili dolgi in široki. Učitelji so nas poskušali umiriti, toda brez uspeha. Prav vsi smo si imeli veliko za povedati in nobeden ni imel namena biti tiho. Tako smo se kratkočasili in pot je minila s svetlobno hitrostjo. Prišli smo do znaka, na katerem je pisalo Tolmin. Takrat pa se je čas ustavil. Vsaka naslednja minuta je bila cela večnost. In končno! Prispeli smo do dijaškega doma Soča. Vsak je hitro pograbil svojo potovalko in že smo bili v recepciji, natrpani kot kake sardine v konzervi. Tukaj so nas razvrstili po sobah, kakor smo se dogovorili že v šoli. Nekaj uvodnih besed, pozdrav in že smo korakali po stopnicah. Prišle smo do sobe 416 in bile smo popolnoma navdušene. Sicer ni bil hotel s petimi zvezdicami, toda bilo nam je prav udobno. Prvo nameščanje prtljage v omare in potem nekaj časa za počitek ter klic domov. Kasneje smo se zbrali v učilnici,  kjer je imel ravnatelj doma še svoje »pridiganje«. Pravo nakladanje. Po vsem tem je sledilo kosilo in bilo je prav okusno,  vsaj za tiste, ki smo bili lačni.
Popoldne smo si ogledali Tolmin, ki je kar zanimivo mesto. Šli smo mimo čistilnih naprav, naprej do nekega travnika, kjer smo utrdili znanje iz šole. Orientacija-ta je zelo pomembna posebej, če se izgubiš, kjer ni žive duše. Dan se je prevesil v večer. Po večerji pa smo pisali dnevnik. Nobenemu se ni nič več ljubilo, tudi meni ne, a vseeno sem napisala nekaj povedi. Čez dan smo se spoznali z vzgojitelji, ki so bili vedno tam, tako da smo jih dodobra spoznali. Napočil je čas umivanja in že nas je čakala postelja. Do zadnjega smo zaspali in sanjali lepe sanje. 
Zjutraj smo se zbudile same. Najprej jaz in Martina, kasneje pa je tudi Sara pomolila glavo izpod odeje in vstala. Odločile smo se, da bomo pospravljale in na koncu je bila zmaga naša. Oblekle smo se, odšle na igrišče, kjer smo imeli jutranjo telovadbo. Tam smo se malo ogreli, kajti jutranji hlad nas je pošteno premrazil. Na igrišču smo se dogovorili vse potrebno in odšli na zajtrk. Po njem smo se razdelili v tri skupine in vsaka je krenila svojo pot.
Mi smo si odšli ogledat Nemško kostnico, potem pa smo se zbrali na manjšem hribu, kjer nam je zgodovinar Edi povedal kar nekaj podatkov o 1. in 2. sv. vojni. Vrnili smo se, po kosilu pa je sledil počitek, ki ga je vsak preživel po svoje. Popoldne smo si ogledali »Tminsko« pustovanje, ki je bilo zanimivo. Zvečer pa nas je čakalo pustno rajanje v domu in pogovor s spodnjimi sosedi, dijaki. Bili so prav zanimivi. Toda spati je tudi potrebno, da o teženju učiteljev sploh ne govorimo.V sredo dopoldan nas je čakal pohod s Petrom. Bil je poln zanimivih dogodkov in tako spoznaš, da so vzgojitelji prave »face«. Popoldne je bilo zanimivo, saj je prišel v dom kajakaš, ki nam je veliko povedal o kajakih in o reševanju. Res je bilo zanimivo. Zvečer se ni dogajalo nič posebnega.
V četrtek smo si ogledali tolminsko čistilno napravo. To sestavljajo trije veliki bazeni, kateri čistijo vodo. Tukaj spoznaš, kakšni packi smo ljudje. Nikoli pa nam ni bilo dolgčas. Niti med počitkom. A pustimo zdaj to. Popoldne nas je čakalo streljanje z lokom. Kar dobro, a? Vsi smo bili pravi Robin Hood-i. Toda pozor, počakajte! Skupini sta se zamenjali in Mojca nam je pokazala in razložila prilagoditve na okolje pri paličnjakih  in avstralskih skakačih. Zadnji večer smo priredili ples in se neizmerno zabavali. Plesa je bilo konec in spet običajno priganjanje učiteljev k spanju.
Zadnji dan, petek je bil tu. Sledilo je pospravljanje, pripravljanje, čiščenje… Vseeno smo si še ogledali lepa Tolminska korita in Hudičev most. Nato pa je napočil čas slovesa. Vsi smo bili žalostni, ker smo morali že iti. Spravili smo se na avtobus in pomahali v slovo.

Sama pri sebi pa sem kar malo pogrešala dom, brata in starše. Tako skomignem z rameni si rečem: »Vsega lepega je enkrat konec!«   

 
 

Ana Rovan, 7. D

                                                                       ____________________________________________________________________________________

Tabor Fiesa

Učenci 7. b razreda smo letos odšli na tabor v Fieso. To je manjši kraj na slovenski obali. Pet dni smo preživeli v domu Breženka, kjer je bilo čisto in lepo urejeno. V istem domu so bili tudi učenci iz osnovne šole v okolici Podčetrtka, to se pravi s čisto drugega konca Slovenije. Z njimi smo se zelo dobro razumeli.
V petih dneh smo se seznanili z orientacijo, potapljaško opremo, lokostrelstvom, in plezanjem. Prehodili smo tudi celo slovensko obalo in si ogledali posebnosti, kamnine in organizme, ki jih lahko najdemo le tam. Vse te dejavnosti so se točkovale in skupine so se kar trudile nabirati točke, da bi dobile priznanje za najboljšo skupino. Na taboru smo imeli tudi pustno rajanje, saj je bil ravno takrat tudi pust. Z učitelji smo se dobro razumeli in teh pet dni je minilo kot bi mignil. Imeli smo se lepo in mislim, da bi vsi radi teh pet dni kdaj ponovili.

 

Kristina Živic, 7.b

 

PETI RAZREDI NA SMUČANJU NA ROGLI

1.dan: Z avtobusom smo se odpeljali proti Rogli. Med vožnjo smo se ustavili na Trojanah. Ko smo prišli v dom na Rogli, smo dobili urnik. Že po kosilu smo odšli na smučišče, kjer smo se razdelili v skupine. Bil sem najboljši v skupini. Že prvi dan, smo se vozili s tremi vlečnicami. Po večerji smo odšli spat.
2. dan: Dopoldan smo se šli smučat, popoldan pa smo si ogledali vas Gorenje, kjer smo bivali.
3. dan: Tudi tretji dan smo dopoldan smučali. Popoldne pa smo se šli sankat. Pri tem sem nerodno padel in si poškodoval hrbet, zato sem naslednji dan težko smučal.
4.  dan: Spoznali in presmučali smo vse proge. Popoldan smo imeli pouk, zvečer pa poslovilni ples.
5. dan: To je bil dan odhoda. Do dveh urah smučanja smo odšli na kosilo. Po kosilu smo se vračali proti Postojni. Na Trojanah smo kupili znane trojanske krofe.

Vsak dan smo morali napisati dnevnik in ga prebrati, ko smo bili skupaj. Čeprav smo se do Rogle in Gorenj vozili zelo dolgo z avtobusom, mi je bilo zelo lepo.

Dominik Derenčin, 5.c

                                                                     ____________________________________________________________________________________

TEKMOVANJE ZA ZLATO VEGOVO PRIZNAJE

Končno je prišel dan, ko je bilo tekmovanje za zlato Vegovo priznanje. Letos je to tekmovanje organizirala naša šola. Bilo me je strah, čeprav sem se do težko pričakovanega dneva mrzlično pripravljala. Ob pol devetih zjutraj sem odšla v šolo. Tam nas je že čakala ravnateljica, ki nas je lepo pozdravila in nam dala kratka navodila, nato smo odšli v učilnice, kjer nam je učiteljica razdelila liste. Imeli smo dve uri časa, da rešimo težke naloge. Ko sem začela pisati, mi je vlilo pogum to, da nekateri niso znali skoraj nič, saj so vedno znova prebirali naloge. Čas je zelo hitro tekel in ko sem naloge še tretjič pregledala, sem oddala in odšla iz učilnice. Šla sem v jedilnico, kjer so nam postregli s pizzo. To je malo ublažilo moj strah pred čakanjem rezultatov. V času, ko smo čakali na končne rezultate, smo si lahko odšli ogledat Predjamski grad. Večina jih je odšla, jaz pa sem se odločila, da bom raje počakala s prijateljicami, ki so se pripravljale za predstavo. Predjamski grad sem si namreč ogledala pred kratkim. Po prihodu vseh tekmovalcev na šolo so nam člani dramskega krožka zaigrali zelo zanimivo igro. Na razglasitvi rezultatov sem izvedela, da sem v občini dosegla četrto mesto. Rezultati na državni ravni, pa so bili čez teden dni objavljeni na internetu. Dobila sem zlato Vegovo priznanje. Bila sem presrečna. Le malo jih ve, kakšen občutek je, če dobiš zlato Vegovo priznanje.

Karmen Prodanovič, 7.a

OBISK SLAVKA PREGLA

Vodstvo šole povabi vsako leto na šolo pesnika oz. pisatelja, ki učencem razloži nekaj utrinkov iz svojega življenja in pisateljevanja. Te prireditve so namenjene predvsem tistim učencem, ki radi berejo in ki so opravili bralno značko. Tovrstne prireditve so vedno privabile veliko učencev, saj je bil večnamenski prostor vedno poln – nekateri so celo stali. Letos pa je pisatelj Slavko Pregl zanimivosti iz svojega življenja razlagal praznemu prostoru. Žalostno, mar ne? Mogoče je bilo prejšnje leto toliko učencev le zato, ker so prireditve potekale dopoldan – med poukom, letos pa je bila v popoldanskem času. Takrat pa očitno nihče več nima časa.

Slavko Pregl se je rodil kot drugi izmed treh otrok l. 1945 in že vse življenje živi v Ljubljani. V šoli mu je samo telovadba delala preglavice v vseh ostalih predmetih pa je bil pravi odličnjak. Kot najstnik je resno razmišljal o vpisu na srednjo agronomsko šolo, a je nazadnje šolanje zaključil na gimnaziji Šentvid, nato pa nadaljeval na ekonomski fakulteti. Po končanem šolanju se je posvetil pisateljevanju (Nova zgodovina, Geniji v kratkih hlačah, Geniji v dolgih hlačah,…).

O današnjem dogodku bi lahko pisali še in še, a bom raje končala. V knjižnici si lahko konec koncev izposodite kakšno njegovo knjigo in videli boste, da je tako kot zanimiv predavatelj in človek, tudi pisatelj. Lahko preberete knjigo Počesane muhe – zelo zapleten priročnik o lepem vedenju – in se naučite kaj novega ali pa si samo preprosto obogatite »slengovski« zaklad. Nenazadnje je treba biti v koraku s časom, kajne?

 
 

                                                                                                                                                                                           Jana Mahorčič, 8.a.

                                                                                  ________________________________________________________________________________

TIGER O ŠPORTU

Naša šola pa ni znana samo po pesnikih in umetniških dušah. Imamo tudi izvrstne športnike. Ti urijo svoje športne sposobnosti pri učiteljih Jani Čelan, Jasni Kožar in Mitju Muhi. Njihovih dobrih uvrstitev ni ne konca ne kraja, tu si lahko preberete le nekatere.


ODBOJKA

Ekipo starejših deklic sestavljaljo: Suzana Krasniči, Anđela Milović, Sara Lavrenčič, Brankica Smiljanić, Mateja Žiher, Rebeka Bezeljak, Tina Filipič, Biljana Malić, Kristina Čeh, Anita Prosen, Marjana Španić, Melita Poniž, Arjana Malić in Anteja Ožbolt.
Ekipo starejših dečkov pa: Dean Baćić, Igor Smiljanić, Damir Španič, Jure Petrovčič, Blaž Zavec, Boris Jović, Uroš Ninič, Dragan Simaković in Dražen Čančar.

10. februarja je bilo občinsko tekmovanje, kjer so učenci naše šole dosegli 2. mesto, učenke pa 1. mesto.
Ekipa mlajših odbojkaric naše šole pa je 20. marca na državnem prvenstvu v Logatcu osvojila 2. mesto.

 

KOŠARKA

Konec januarja je bilo občinsko prvenstvo. Košarkarji naše šole so igrali proti košarkarjem OŠ Miroslava Vilharja. Mlajši dečki so žal izpadli iz nadaljnjega tekmovanja (34:39), mlajše deklice pa so se uvrstile na področno tekmovanje  z zmago 7:6.
13. marca je bilo v Pivki tekmovanje v košarki za mlajše deklice. V prvi tekmi so deklice premagale Cerknico 16: 15, v drugi tekmi pa so žal izgubile. Z drugim mestom so se tako uvrstile na državno prvenstvo.

 

NOGOMET

13. novembra je nogometaška ekipa naše šole premagala ekipo OŠ Prestranek (10:3). Prav tako je bila naša ekipa boljša na finalni tekmi tekmovanja in zmagala 9:4. Največ golov sta dala Španič (9) in Petrovčič (5).

13. februarja je bilo občinsko prvenstvo, kjer smo dosegli 1. mesto. Premagali smo OŠ Prestranek s 6:1, nato pa še OŠ Miroslava Vilharja s 6:2. Strelci so bili: Đurđević Gavranič, Vehab, Kočevar, in Lebar.

 

 

ATLETIKA

13. februarja je bil dvoranski atletski miting v Postojni, ki se ga je udeležilo več kot 100 športnikov. Tudi naši tekmovalci so odnesli kar nekaj nagrad. Najboljši so bili: Rebeka Tomaduz v teku na 30 m, Blaž Zavec v metu medicinke,  Kristina Česnik, Nuša Debevc in Eva Brumen v skoku v daljino.

15. maja je bilo področno prvenstvo v atletiki, ki se ga je udeležilo 18 šol z več kot 500 tekmovalci. Odlično uvrstitev sta dosegli Suzana Krasniči v suvanju krogle (2. mesto) in Maja Januš 3. mesto v teku na 1000 metrov.

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________________

 

g. MIRAN RUSTJA, učitelj glasbene vzgoje

Lepo pozdravljeni in hvala, da ste se odzvali našemu povabilu. Prosili bi vas, da nam odgovorite na nekaj vprašanj:

Vas glasba že od nekdaj veseli?

Glasba kot umetnost gradi človekovo bivanje na intelektualno-duhovnem področju. Eno se pogojuje z drugim, čeprav se »finalizira« bolj duhovno-čustveno kakor razumsko.Težko se je z nekaj besedami izraziti, kaj človek išče v glasbi. Človečnost, duha, lepoto! Le-ta, na lepoto mislim, je človeka od nekdaj očarala. Tako je s tem. Vse je od nekdaj, kakor sem od nekdaj tudi sam.

Zanima nas, kako ste se odločili za poklic učitelja?

Odločitev morda ni zavestna, pa tudi čisto naključna ne. Je nekakšen odmev na moje čustvovanje, ki je tolikokrat brez kontrole, zato naivno. Ko se nato spoprimem z nujnostjo samokontrol, si v zavest prikličem stvari, ki so potrebne za kolikor toliko sprejemljivo bivanje. Gre za nekakšno teženjsko doživljanje. Vzgoja, učiteljevanje, je pomoč mlademu človeku pri njegovem razvoju, je usmerjanje človeka na pravo pot. Obsega vzgojo razuma in vzgojo značaja. Učitelj mora biti duša šole in razreda, zato je razred izraz njegove osebnosti. Če ti je to dano, oziroma položeno v zibelko, potem ni težko biti učitelj. Seveda zahteva življenje prilagajanja, znosne kompromise,  zato ni vedno vse jemanje iz zibelke. Dober učitelj se rodi kakor dober pesnik. Toda svoj vzgojiteljski dar si mora tudi razviti. Temu služi njegova lastna vzgoja in nekakšno izpraševanje vesti. Kot vidite bolj govorim o vzgoji, kakor o učiteljevanju, saj se mi vzgoja zdi osnova, da šele nato začneš pridobivati znanje iz določene stroke. Če na kratko odgovorim, moram reči, da ni pri meni  v odločitvi o učitelju veliko zavestnega. Preko veliko viharjev in oceanov sem pripotoval in danes sem tukaj in mi je lepo. Kje bom jutri ne vem, želim si le, da bi bil srečen, saj le tak lahko družbi ponudim nekaj lepega in dobrega.

Kdaj ste začeli delati na šoli?

Bolj kot to, kdaj sem začel delati na šoli, me angažira to, da soustvarjam ta, žal tolikokrat naporen čas in prostor. Boljše slišim na klic, da sem pričevalec nekih resnic, ki si jih je človeška družba omislila kot dobre in smo jih ljudje sprejeli, ker jih imamo radi in smo z njimi srečni. Zato tukaj odgovarjam tudi na vprašanje, če rad delam z otroki. Z otroki rad odločam o življenjskih stvareh, sem odgovoren, zato najprej strog do sebe, šele nato do drugih. Sicer pa sem v pedagoškem delu že dolgo, zato si drznem reči, da imam veliko izkušenj in velikokrat tudi prav, ko nekaj trdim.

Kako ste se šolali?

Davno je tega, morda pa tudi ne tako davno, odvisno kako sprejemaš zgodovino, ko so me starši poslali v glasbeno šolo. Bilo je v tretjem razredu osnovne šole. Prihajam iz podeželja in pot v glasbeno šolo v času, ko še ni bilo v naši kmečki izbi avtomobila, je bila zahtevnejša, kot je to danes. Po pouku sem se, ko so moji sošolci šli domov, usedel na avtobus in se odpeljal v takrat bolj oddaljeno Ajdovščino, kakor je to danes, ko so nam prevozna sredstva  na razpolago po želji. Dvakrat tedensko sem se pri neki dobri učiteljici učil klavirja in teorije glasbe. Na šoli, kjer nas je bilo devetsto učencev, sva bila s sestro edina, ki sva obiskovala glasbeno šolo. S tem želim poudariti, da so bili časi drugačni in le redki smo se odločali za dodatna udejstvovanja izven obveznega osnovnega  šolanja. Dvakrat tedensko sem hodil v Ajdovščino in se pozno zvečer vračal domov. Pozimi je bilo nekoliko težje, saj sem moral od avtobusa do doma prehoditi šest kilometrov dolgo vaško pot. Po končani nižji glasbeni šoli sem opravil desetleten študij solopetja. Za tem sem se vpisal na zborovodsko šolo v Italiji in jo uspešno zaključil. Študij sem nadaljeval na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Pri prof. Marijanu Gabrijelčiču sem študiral kompozicijo, harmonijo in kontrapunkt pri prof. Danetu Škerlu.

Kako, na kakšen način prenašate svoje izkušnje na mlade?

Tu gre za vprašanje, kaj človeka konec koncev motivira, da se na določen način obnaša, živi in dela. Enako se lahko vprašam, kaj me obvezuje, da tako ravnam in ne drugače. Človek nosi v sebi zahtevo po uresničenju samega sebe. Zato se nerad vprašam na kakšen način, ampak, če dovolj in dovolj dobro. Uspeva mi različno, potolažen pa sem, če kdaj ugotovim, da dobro. Stroka, v tem primeru teoretičen del glasbe, je le obrt. V iskanju vrednot in duha se šele soočim s pravo dimenzijo, po kateri vsi tako hrepenimo, pa je tolikokrat tako blizu, da je žal ne opazimo.

Ste delali že kje drugje, razen na šoli?

V glavnem imam z delom na šoli zapisano delovno dobo. Se pravi, da poučujem  skoraj dvajset let. Vzporedno pa vseskozi vodim različne pevske zbore.

Napisali ste knjigo s pesmicami.

Drži. Napisal sem kar nekaj knjig, tako poezij kot proze, uglasbil kar nekaj del in veliko teh je bilo izvajanih in tudi posnetih tako za radio, kakor za televizijo. S svojimi zbori sem posnel veliko radijskih in televizijskih oddaj in izdal sedem zvočnih kaset. Še vedno zelo intenzivno ustvarjam in upam, da bom ljudem še kaj lepega ponudil.


S pevskim zborom ste bili že v drugih državah. Nam lahko poveste, kje ste bili in kako so izgledali ti nastopi?

Da, z različnimi pevskimi zbori sem nastopal vsepovsod. V Sloveniji  skoraj ni kraja, kjer ne bi dirigiral, oziroma imel koncertov. Prepotoval sem velik del Evrope, od Italije, Hrvaške, Bosne, Srbije, Avstrije, Madžarske, Češke, Slovaške, Nemčije, Francije, do res velikih turnej po Argentini, Urugvaju, Paragvaju, Braziliji in Avstraliji. Povsod sem imel lepe koncerte. Nastopi izgledajo zelo različno, odvisno od kraja in poslušalcev. V glavnem stremim za tem, da so  profesionalno opravljeni. Seveda, ko greš toliko med ljudi po svetu, doživiš marsikaj. Vsekakor mi je stik z ljudmi na koncertih pomembna vrednota in reči moram, da so katera srečanja prav ganljiva. Posebej, ko na drugem koncu sveta koncertiraš in prepevaš od domotožja izmučenim Slovencem. Takrat doživiš vrednost in pomembnost tega, da sva oba potrebna, če hočem preživeti. Prijatelja!

Ali ste kdaj obupali nad nami?

Človek mora upoštevati celotno naravo, vse razsežnosti,  svojo individualno in družbeno bit. Potrebno je spoštovati vse tisto, do česar se je človeštvo dokopalo v zgodovinskem razvoju in mu dalo vrednost. Obupati  pomeni zapustiti ta svet. Potem si mrtev in te ni. Zato ne priznavam tega, da bi kdaj nad čem obupal.  In ker  vem, da ne bom nikoli obupal, zagotovo tudi vem, da bom vedno in samo upal. V tem je moč, svetloba in  dimenzija, ki jo merimo z enotami ljubezni.

Hvala za pogovor. Želimo vam še naprej uspešno delovanje na glasbenem področju in srečo v življenju.


_______________________________________________________________________________________________

GAME OVER

O članih skupine GAME OVER, ki jo sestavljajo Steffanio, Mark in Denis, je bilo že veliko napisanega. O tem, da so fantje res nasmejani in simpatični mladeniči, pa so 23. maja, ko so nastopili v Postojni, prepričali tudi mene.
Ta dan so se srednješolci s plesom četvorke vpisali v Giunnessovo knjigo rekordov. Ob koncu plesnega rajanja je nastopila še skupina Game Over in s tem popestrila že tako prijeten dan. Čeprav je fante čakalo še veliko obveznosti, so me prijazno sprejeli in bili pripravljeni odgovoriti na nekaj vprašanj. Odgovarjal je Mark, kajti Denis je med tem pridno delil avtograme, Steffanio pa je počival.

Živjo! Kako to, da ste se odločili za pop glasbo?

Ne ustvarjamo le pop glasbe. Naš stil je mešanica popa, rocka, hip-hopa, latino in nekaj rapa. Res pa je, da je glavna nit pop glasba, kajti ta nam je tudi najbolj všeč.

Vam je všeč slava? Kakšen občutek imate, ko se ljudje obračajo za vami?
Vse to je cena tistega, kar delamo in to imamo radi.

Zakaj ste spremenili imena?
Naša imena niso popolnoma spremenjena, v bistvu so izpeljana iz naših pravih imen. Jaz sem namreč Marko.

S čim bi se ukvarjali, če ne bi pristali v glasbi?
To zelo težko rečem, saj smo že od malega sanjali, da se bomo ukvarjali z glasbo in sanje so se nam uresničile.

Ali ustvarjate že za naslednji album?
Da, tudi to počnemo, Steffanio že piše besedila.

Zakaj niste tudi vi nastopali na Emi 2003, tako kot Bepop?
Menimo, da je vmes veliko politike, kar pa nam ni všeč in zato nismo nastopili.

Kateri domač in kateri tuj izvajalec vam je najbolj všeč?
Od domačih so nam prav vsi všeč, ker smo tudi mi v teh poslih. Enako je s tujimi. Poslušamo vse zvrsti glasbe in od vsakega izvajalca nam je kaj všeč, kljub vsemu pa prisegamo na črnsko glasbo.

Kaj vas najbolj osrečuje?
To kar delamo – glasba.

Ko sem brala vaše zahvale na Cd-ju, sem imela občutek, da ste edinci, saj ste omenili samo starše. Pa ste?
Ne, jaz imam mlajšega brata, Denis pa mlajšo sestro. Steffanio pa je res edinec.

Hvala, da ste bili pripravljeni govoriti z nami in adijo.

Ob koncu sem ugotovila, da imajo fantje zelo natrpan urnik, saj se jim je po končanem nastopu mudilo v Maribor. Postojno so zapustili z novimi mobiteli, plišastimi medvedki, lizikami, pa še kaj bi se našlo.
Dekleta, ne sekirajte se. Da bi kaj novega izvedele o fantih, a ne bo treba čakati na izid njihovega albuma ali koncerta v Postojni. Počakajte, da pride Mark k svoji zlati babici v Postojno ali pa Denis k sorodnikom, za katere ne ve ali pa noče povedati priimka.
Vsem želim veliko zabave in dobre glasbe.

 

Jana Mahorčič, 8a

                                                                                                                                           _________________________________________________ 

ANKETNI VPRAŠALNIK O NASILJU  PRI ŠESTOŠOLCIH

Šestošolci smo izpolnjevali anketni vprašalnik o nasilju v našem okolju, o nasilju med nami in o tem, kdaj smo žrtve nasilnega vedenja drugih.
Anketni vprašalnik je izpolnjevalo 52 učencev. Poglejmo, kako smo odgovarjali na vprašanja in kakšne so naše ugotovitve.

 

Kaj je to nasilno vedenje?  Vsi imamo o tem približno enotno predstavo To, da je nekdo fizično napaden, se pravi, da z njim nekdo obračuna s pestmi, je za nas v največji meri nasilje v prvotnem pomenu besede. Vse pa kaže, da smo manj občutljivi za besedno nasilje, čeprav tudi to boli in še kako.

Ko smo ugotavljali najbolj pogoste oblike nasilja v našem okolju, nas je kar 78% menilo, da je najbolj pogosto pretepanje, sledi norčevanje, opravljanje in grožnje, sramotenje in izsiljevanje.

Večina smo bili že žrtve nasilnega vedenja drugih. Več kot polovica nas je že bila pretepenih; pretepanje smo sprejeli kot možen način reševanja naših  sporov. To je najlažji način, ki zahteva le moč in ni potrebno razmišljanje in razgovor. Pogosto nam je za nasilno dejanje kasneje žal. Zavedamo se, da smo že toliko odrasli, da  moramo obvladovati naše vedenje, da z nasiljem ničesar ne rešimo in je taka navada zelo slaba popotnica za življenje, ki je pred nami.

Nasilno vedenje je pogosto posledica jeze, čustva,  ki ga vsi poznamo. Kar 80% nas navaja , da smo jezni, če nam kaj ni prav,  36% šestošolcev pa  je v takih primerih besnih, kar pomeni, da so hudo jezni.

Na koga stresamo šestošolci svojo jezo? Največkrat na samega sebe, na starše in na vrstnike in prijatelje. Redkeje so tarča naše jeze bratje in sestre, učitelji, dogodki v okolju in cel svet.

 

Svojo jezo največkrat pokažemo tako, da smo slabe volje, kričimo, se zapremo vase, nekateri tudi napademo človeka ali kakšno stvar.

 

Vsi se zavedamo , da je neobvladljiva jeza problematična, če je pogosta, če je močna, če traja dalj časa, če slabo vpliva na odnose. Takšna jeza ima veliko rušilno moč za jeznega posameznika in ljudi v okolici.

 

In kako vidimo, da je nekdo jezen?

Kaj je tisto, kar v nas vzbudi agresijo? Kar 67% šestošolcev trdi, da jih drugi razjezijo in 30%, da je to takrat, ko jih je več v skupini. Strinjamo se, da ni lahko ob sebi upoštevati tudi drugih, kar se pokaže predvsem v skupini. Težko počakamo, da smo na vrsti; svoje nestrinjanje burno in napadalno  sporočamo, ne znamo razložiti stališča z besedami, ampak uporabimo »krajšo« pot – neobvladano agresijo.

 

Kje vidimo rešitve? Kdo nam lahko pomaga? Pričakujemo pomoč staršev, učiteljev, policije in vrstnikov.

 In kako se nasilju lahko ubranimo? Večina misli, da je najbolje, če se umaknemo oziroma izognemo, drugi svetujejo, da poiščemo pomoč, nekateri bi se zadeve lotili sami. Kaj menite, je nasilno dejanje pametno pozabiti???

Podatki ankete kažejo, da se zavedamo, da je nasilneža treba ustaviti, da moramo reagirati na nasilje nas trdi polovica, 48% , da je potrebno poiskati pomoč, 25% prijaviti nasilje policiji ali zdravniku . Dobra tretjina pa ocenjuje, da je dobro, če se nasilju umaknemo.
Umakniti se ni vedno mogoče, vedno pa je žrtev tista, ki se lahko odloči, da o nasilju spregovori komur koli, samo, da ne trpi sama.

 

 

 

 

 

 

 

 

Marko Kočevar, 3. a

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________

MODA NA  NAŠI ŠOLI

Na naši šoli učenci, še posebej v višjih razredih, veliko dajo na to, kako izgledajo. Vsi nekako skušajo slediti modnim trendom, tako z oblačili kot tudi s frizurami. Mislim, da na modnem področju ne zaostajamo za Ljubljančani, pozna pa se tudi vpliv sosede Italije. Letos je še posebej v modi jeans z različnimi vzorci in motivi, kar takoj opaziš, če se sprehodiš po naši šoli. Trenutno je zelo »in« olivno zelena barva z različnimi vojaškimi vzorci. Če pogledamo učence v noge, pa nam je takoj jasno, da so trendi obutve na naši šoli yellow cab, superge in špičaki, ki pa jih nosijo le najbolj pogumne učenke.

Na šoli je med dekleti veliko kratkih in razmršenih frizur. Pri oblačilih pa prevladujejo majčke z najrazličnejšimi motivi. Letos so v modi tudi džekiji (jopiči) na zadrgo ali gumbe. Veliko je belih srajčk najrazličnejši modelov.

       
     

Fantje v poletnih dneh najraje oblečejo tričetrt hlače in ohlapne majice najrazličnejših barv. Njihov zvest modni pripomoček je gel (včasih ga je lahko tudi preveč) in za oblikovanje svojih pričesk verjetno porabijo več časa kot dekleta. Dekleta so v vročih dneh v mini ali tričetrt krilcih. Kavbojke morajo biti obvezno na zvonec, k temu pa sodi majica, ki odkriva popek. Jeans je spran in različno poslikan. Lasje so različnih dolžin, če so dolgi, so v teh vročih dneh najpogosteje speti v čop. Letos so zelo moderne franže in prameni različnih odtenkov.

Objavljamo nekaj fotografij modno oblečenih učencev na šoli, žal pa je še veliko takih, ki mi jih morali, pa jih nismo mogli ujeti v fotografski objektiv.

Še nasvet: Bodite samozavestni, sledite modnim trendom, pa čeprav samo z modnimi dodatki.

                                              _______________________________________________________________________________________________

KVIZ

1.Kako se imenuje Spielbergov (Steven) filmski vesoljček?
2.Naštej tri filme, kjer igra Julia Roberts?
3.Kateri film je letos dobil oskarja za najboljši film?
4.Jon Bon Jovi bo v kratkem izdal novi album (osmega po vrsti). Kako bo naslov albuma?
5.Kako je naslov novemu albumu Tinkare Kovač?
6.Koliko spotov za svoje pesmi ima pevka Avril Lavigne?
7.Kako je naslov prvi uspešnici skupine Bepop?
8.Kako se imenuje trenutno najuspešnejši slovenski raperski duo?
9.Kako se imenuje najboljši angleški nogometni igralec?
10.Za katero moštvo F1 vozi Ralf Schummacher?
11.Katero mesto je dosegla SLO na Eurosongu?
12.Kdo sta naj smrklja in smrkavec leta 2002?
13.Katera trgovina z oblačili je sponzor izbranim dekletom iz Popstarsa?
14.Kdo sestavlja novo izbrano skupino iz Popstarsa?
15.Katerim skupinam  je menedžerka Natka?
16.Kdo je najvišji član skupine Game Over?
17.Pred kratkim je rodila Catherine Zeta Jones. Ima fantka ali punčko?
18.Kdo je miss Slovenije za leto 2003?
19.Kako se imenuje modni kreator, ki ustvarja najbolj zanimive obleke za naše estradne zvezde?
20.Koliko računalnikov je v računalniški učilnici?

 

REZULTATI

Od 15 do 20 pravilnih odgovorov
Čestitamo! Vidi se, da si na tekočem z zadevami, o katerih pišejo revije Smrklja, Stop, Cool, Antena…Tvoje poznavanje popularne scene je zavidanja vredno. Ampak pazi. Upamo, da ne na račun drugega znanja, ki je za tvoje sive celice nujno potrebno. Mogoče bi bilo dobro, da te revije kdaj zamenjaš s kakšnim učbenikom.

Od 10 do 14 pravilnih odgovorov
Žal ti je v zadnjem času verjetno katera izmed znanih, že zgoraj naštetih revij ušla. Je mogoče krivo to, da se približuje konec šole? Nič zato, hitro pot pod noge in priskrbi si najnovejše številke. (Ni nujno, da jih kupiš, povprašaj koga iz prve skupine.) Svoje pomanjkljivo znanje lahko hitro nadoknadiš. Pa ne na račun šole!

Od 5 do 9 pravilnih odgovorov
Tudi ti čutiš, da se približuje zaključek šolskega leta in si moral/a zanimivo branje zamenjati z malo manj zanimivim, a trenutno bolj nujnim branjem. Ti boš malce težje zapolnil/a vse luknje, ki so se ti naredile. Toda nič zato, prav tako boš preživel. Verjetno z boljšim uspehom in bolj uživaškimi počitnicami.

Od 0 do 4 pravilni odgovori
Človek bi se vprašal, kje živiš in o čem se pogovarjaš s svojimi prijatelji. No ja, vsak je pač svojega znanja kovač. Mogoče bi bilo pametno, da se kdaj malce sprostiš in pogledaš čez rob knjig, učbenikov, računalnika in drugih podobnih zadev, ki ti verjetno zapolnjujejo tvoj dan. Pa ne v drugo skrajnost, prosim!

                                                                                                                                                                                            ______________________

ŠTEVILČNA KRIŽANKA

 

                     
4 1 5 2 1 9 2 5 4 8    
                       
                   
                       
                       
                       
                       
                     
 

                 
                                            
                       

NAVODILA

Spodnje številke s kombiniranjem razvrstite v zgornji lik. Križanko rešujete enako kot kombinacijsko, le da vpisujete številke. Številke v krogcih, brane vodoravno od zgoraj navzdol, vam bodo dale končno rešitev.

2.št.        
13   
26  
56      

3.št.
113      
198     
384
406
453
476  

4.št
2224
2721
2834
2990 
5173 
7439
8204
5.št.   
09857    
19018 
20396 
36093 
46078   
51089  
61304
73291
74521  
 6. št.
171324
359384
473826
508673
563983
753210
7. št.
0592400
0873166
3362876   

8.št.
15120021
47900148
95436815
9.št.
505429608
773971315
942008952
947052528
10.št.
4152192548
5092386127
4683861343

                                                                                                                                                                                            __________________________

VPRAŠALNA KRIŽANKA

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Pri enem predmetu potrebujemo na konferenco dve oceni, ena je ustna druga pa…
2. Za učence, ki so pri določenih predmetih boljši, je organiziran _______ pouk.
3. Predmet, ki ga ne smemo uporabljati pri računanju?
4. Če pri pouku manjkaš, moraš prinesti razredničarki…
5. Koliko učilnic je na naši šoli?
6. Pisalo s katerim ponavadi pišemo teste je…
7. Kdaj gremo ponavadi v šolo?
8. Koliko učencev je običajno dežurnih na dan v šoli?
Rešitev boste prebrali navpično v označenem stolpcu in je tisto, kar nas poleti moti, če jih je preveč, pozimi pa, če jih je premalo.

_____________________________________________________________________________________________________________________

                              DINOZAVRI

Dinozavri so kopenski plazilci, ki so izumrli že pred 145 000 000 leti, ko ljudi še ni bilo na zemlji. So podobni živalim, ki živijo še danes. Dinozavri so nekakšna skupina plazilcev, imenovanih ARHOZAVRI. Do izumrtja so bili največji kopenski vretenčarji na svetu. Znanstveniki so jih do sedaj odkrili že več kot 600 različnih vrst. Ker jih poznamo veliko, vam za konec naštejem par imen: PTEROZAVER, TEKODONT, TIRANOZAVER, STEGO ZAVER, PLEZOZAVER, CETIOZAVER, KELOFIZ, ALOZAVER, ALBERTOZAVER, SOURORNITOID, SPINOZAVER, ORNISTOLEST…

DINOZAUROSKOP

KRAKOZAVER(1.januar – 20. februar)

Pred testi si najbolj živčen v celem razredu, a test skoraj vedno uspešno opraviš. Res si glavni in vedno prvi. To pa drugim ni všeč.

 

 

RANOZAVER (21. februar – 5. april)

Nisi tako odločen, kot ostali, zato si pa vztrajen. Vedno potiho vztrajaš pri svojem. Nasploh pa si vesel in vedno dobre volje.

 

 

PINOZAVER (6. april – 25. maj)

Gledanje filmov, to je tvoje najljubše opravilo. Všeč so ti komedije in akcije. In mogoče prav zaradi filmov nisi najboljši v šoli. Malo bolj se potrudi!

 

 

PEDOZAVER (26. maj – 10 julij)

Rad počneš vse, kar ne diši po šoli. Potrudiš se le pri predmetu, ki ti je všeč. Drugače pa si miren, potrpežljiv in vedno nasmejan.

 

FEKOZAVER (11. julij – 31. avgust)

Si eden tistih, ki ne zdrži več v šoli in že nestrpno čakaš počitnice. Res je, počitnice bodo kmalu tu, vendar zdaj še niso. Ne sanjaj!

 

 

 

 

TORBOZAVER (1. september – 22. oktober)

Šola je tvoja zadnja skrb. Vseeno ti je zanjo. Vendar pazi! Lahko se zgodi, da boš prav zaradi šole imel pokvarjene počitnice. Tega pa si verjetno ne želiš.

 

NINOZAVER (23. oktober – 31. december)

V šoli si med najuspešnejšimi. Tudi razna tekmovanja so na tvojem spisku, vendar s sabo nisi nikoli zadovoljen in hočeš še več. Včasih se ustavi. Čisto O.K. si!

_______________________________________________________________________________________________________________________

Za vas smo se trudili in potili:

Erna Jurca, ki je imela glavno besedo

Tea Kosič, ki je imela drugo besedo

Anamarija Kočevar je poskrbela za slikovno popestritev in naslovnico

Urša Tiringer se je sprehajala s tigrom po modni pisti

S svojimi idejami so časopis popestrile še:

Jana Mahorčič, Nina Vitez, Kaja Polak, Neja Marentič in Špela Ržek

Tista, ki nas je priganjala, da smo prej vstajale, je bila mentorica Martina Kuzman, ki je časopis tudi oblikovala. Za lep jezik je zaslužna gospa Erika Koren Plahuta.

REŠITVE

KVIZ

1. E.T., 2. Pobegla nevesta, Čedno dekle, Moj prijatelj se poroči…, 3. Chicago, 4. Crush, 5. O-range, 6. 3, 7. Ti si moje sonce, 8. Murat&Jose, 9. David Beckam, 10. Williams BMW, 11. 23, 12. Morena in Blaž, 13. S. Oliver, 14. Maja, Jasna, Špela, 15. Game over, Power Dancers, Bepop, Sebastian, 16. Mark 17. punčko, 18. Nataša Kranjc, 19. Alan Hranitelj, 20. 15

ŠTEVILČNA KRIŽANKA

Vodoravno: 753210, 19018, 4152192548, 5092386127, 4, 2834, 5, 20396, 198, 94700148, 406, 508673, 4, 505429608, 773971315, 56, 3362876, 2721, 8204, 384, 453, 2990, 171324, 61304, 563983. Rešitev: 2003.

VPRAŠALNA KRIŽANKA

1. pisna, 2. dodatni, 3. kalkulator, 4. opravičilo, 5. enaintrideset, 6. nalivnik, 7. zjutraj, 8. eden. Rešitev: stopinje