
|
ime in priimek |
|
naslov |
|
razred |
|
razrednik |
|
domači telefon |
|
službeni telefon očeta |
|
službeni telefon matere |
Spoštovani starši,
dragi učenci!
Pred Vami je šolska
publikacija, s katero Vas želimo na kratko informirati o dejavnostih šole skozi
šolsko leto, ki je pred nami.
Letošnje šolsko leto
bo naša šola ena izmed 48 slovenskih
osnovnih šol, ki bo v 7. razredu postopno uvajala drugi tuj jezik-
italijanščino kot obvezni predmet. Na šoli ocenjujemo, da je bila naša
odločitev pravilna, saj lahko znanje več tujih jezikov pomeni veliko prednost
in večjo kompetentnost pri sporazumevanju, iskanju novih zaposlitev pa tudi
večje možnosti nadaljnjega šolanja. Na šoli se vsi delavci zavzemamo za strpen
dialog med vsemi, ki oblikujemo vizijo OŠ Antona Globočnika Postojna in se
skušamo v dialogu vedno približati zahtevam tako učencev kot tudi njihovih
staršev. Pogosto nam to uspeva, ne pa vedno. Zato želimo v šolskem letu
2008/2009 oblike sodelovanja še nadgraditi in obogatiti in pritegniti k
konstruktivnim pogovorom in sodelovanju
še več staršev. Želja nas vseh,
ki oblikujemo OŠ Antona Globočnika Postojna je, da bi se kakovostno šolsko delo
kazalo na vseh predmetnih področjih in tudi v kakovosti medsebojnih odnosov, ki
so pogosto temelj zadovoljstva in uspeha. Še vedno si želimo strpnega in
korektnega pogovora s starši, učenci in drugimi uporabniki naših šolskih
storitev. Upam, da si bomo vsi skupaj k temu prizadevali in se izogibali
konfliktnimi situacijam, ki ponavadi ne prinesejo nobeni strani nič dobrega.
Šolsko leto
2008/2009 prinaša novost v obliki ukinitve splošnega učnega uspeha, kar bo
dolgoročno gotovo prineslo nove
razsežnosti in prednosti. Učenci bodo lahko več časa posvetili učenju in
pridobivanju lepih ocen iz posameznih predmetov. Tako bo lahko tudi manj
stresnih situacij, saj se bodo skozi šolsko leto ocenjevalo njihovo znanje in
ob koncu šolskega leta ne bo več skrbi za končni učni uspeh, saj bodo vse
pozitivne ocene štele za napredovanje v višji razred.
Ravnateljica
Sabina Ileršič Kovšca, spec.
|
OSNOVNA ŠOLA ANTONA GLOBOČNIKA Cesta na Kremenco 2, 6230 POSTOJNA |
Ravnateljica: Sabina Ileršič Kovšca
Pomočnica
ravnateljice: Vladka Lavsegar
Tajnica: Damijana
Repe
Telefon
ravnateljica: 05 7000 311
Telefon pomočnica
ravnateljice 05 7261 810
Tajništvo: 05 7000 300
Fax: 05 7000
314
E - mail: os.antona–globocnika–po@guest.arnes.si
E-mail
ravnateljica: sabina.ilersic@guest.arnes.si
Podračun pri UJP: 01294-6030675497
Matična številka: 549 682 9000
Davčna številka: 44439407
PODRUŽNICE:
Podružnična šola
Bukovje
Bukovje 4, 6230 Postojna
tel.: 05 751 51 26,
vodja podružnice: Vilma Kernel
Podružnična šola Planina
Planina 142, 6232 Planina
tel: 05 756 50 60,
vodja podružnice: Tanja Jarić Primc
Podružnična šola
Studeno
Studeno 68, 6230
Postojna
tel: 05 751 52 70,
vodja podružnice: Tjaša Repnik
PREDSTAVITEV
ŠOLE
|
Ustanovitelj šole je
Občina Postojna. Odlok o ustanovitvi je bil sprejet v aprilu 1997 ter objavljen v
Uradnem listu RS, št. 33/97. Z Odlokom o
spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega
zavoda Osnovna šola Antona Globočnika Postojna (Ur. list RS št. 52/2008) pa se
razširi dejavnost šole, sestava sveta šole
in šolski okoliši.
Osnovna šola Antona
Globočnika Postojna izvaja program osnovnošolskega izobraževanja za učence iz
šolskega okoliša, ki je opredeljen v 5. členu Odloka o spremembah in
dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega
vzgojno-izobraževalnega zavoda ( Ur. list RS 52/2008).
|
RAZRED |
ŠTEVILO UČENCEV |
ŠTEVILO ODDELKOV |
|
1. R |
30 |
2 |
|
2. R |
42 |
2 |
|
3. R |
47 |
2 |
|
4. R |
41 |
2 |
|
5. R |
31 |
2 |
|
6. R |
39 |
3 |
|
7. R |
67 |
2 |
|
8. R |
48 |
2 |
|
9. R |
45 |
2 |
|
PLANINA 1.,2. R |
17 |
1 |
|
4. R |
11 |
1 |
|
3.,5. R |
15 |
1 |
|
BUKOVJE 1. 3. R |
5 |
1 |
|
4., 5. r |
7 |
1 |
|
STUDENO 1., 2., 3. R |
5 |
1 |
|
Skupaj |
450 |
25 |
ORGANI UPRAVLJANJA
|
Svet šole |
Predstavniki ustanovitelja |
|
|
|
Karmen Progar
Radunić |
|
|
|
Andreja Vidmar |
|
|
|
Roman Milavec |
|
|
|
Predstavniki staršev |
|
|
|
Stanislav Ogrizek |
|
|
|
Ivanka Brus |
|
|
|
Adolf Turk |
|
|
|
Predstavniki delavcev šole |
|
|
|
Tina Primc |
|
|
|
Martina Sedej
Filipčič |
predsednica sveta |
|
|
Andreja Mlakar |
Namestnica p. sveta |
|
|
Nadja Jurca |
|
|
|
Pepi Krašna |
|
|
|
učiteljski zbor |
Vodi ga Sabina
Ileršič Kovšca |
|
|
oddelčni učiteljski zbori |
Vodijo jih
razredničarke. |
|
|
Predmetni strokovni aktivi |
Oblikujejo jih
učiteljice posameznih predmetnih področij. |
|
|
svetovalna služba |
Lea Trebec Tomažič
Martina Kuzman Mojca Simičak |
|
|
šolska knjižnica |
Nevenka Mlinar |
|
|
Svet
staršev
Predsednica
Ivanka Brus |
predstavniki
staršev iz vsakega oddelka matične šole in podružnic Bukovje, Planina,
Studeno |
STROKOVNI ORGANI:
·
Učiteljski
zbor:
sestavljajo
vsi strokovni delavci šole. Učiteljski zbor razpravlja o učni problematiki
učencev na pedagoških konferencah, ki jih sklicuje ravnatelj, ki tudi vodi
učiteljski zbor.
·
Oddelčni
učiteljski zbor:
sestavljajo
strokovni delavci, ki opravljajo vzgojno– izobraževalno delo v posameznem oddelku. Po potrebi sodelujejo pri delu tega
zbora tudi svetovalni in drugi strokovni delavci.
·
Razrednik:
vodi delo svoje oddelčne skupnosti, analizira vzgojne in
učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov posameznih
učencev, sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo ter opravlja druge
naloge, ki so določene z zakonodajo.
·
Strokovne
aktive:
Oblikujejo strokovni delavci, združeni po stroki in
predmetu, ki ga poučujejo.
·
Sestava: Svet staršev je sestavljen tako, da ima v
njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem
sestanku oddelka.
·
Naloge:
-
predlaga nadstandardne programe,
-
daje soglasje k predlogu ravnatelja o
nadstandardnih storitvah,
-
daje mnenje o predlogu razvojnega
programa in letnega delovnega načrta,
-
daje mnenje o kandidatih, ki
izpolnjujejo pogoje za ravnatelja,
-
razpravlja o poročilih ravnatelja o
vzgojno–izobraževalnih problemih,
-
obravnava pritožbe staršev v zvezi z
vzgojno– izobraževalnim delom,
-
voli predstavnike v svet šole,
-
opravlja druge naloge v skladu z
zakonom in drugimi predpisi.
Oddelčne skupnosti
se povezujejo v skupnost učencev šole. Ustanovijo jo učenci v šolskem parlamentu, ki ga ravnatelj
skliče v začetku šolskega leta v mesecu septembru. Skupnost učencev šole ima
mentorja. Skupnost učencev šole sprejme letni program dela v skladu s
Pravilnikom o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli. Mentorica
skupnosti učencev je šolska pedagoginja Lea Trebec Tomažič.
|
STIKI MED ŠOLO IN STARŠI |
Redno sodelovanje
staršev s šolo pripomore k pravočasni obveščenosti o otrokovem šolskem delu in
uspehu ter reševanju morebitnih učnih, vedenjskih in drugih težav.
Zato staršem
svetujemo:
-
redno sodelujte z razrednikom vašega
otroka,
-
redno obiskujte govorilne ure in
roditeljske sestanke,
-
sodelujte pri različnih dejavnostih
šole: projektnem učnem delu, krožkih, ekskurzijah, delu v razredu, prireditvah …,
-
sprotno spremljajte otrokovo šolsko
delo,
-
poskrbite, da bo redno opravljal domače
naloge, imel urejene šolske potrebščine in dovolj časa za učenje,
-
pomagajte mu razvijati delovne in učne
navade,
-
poskrbite, da bo prihajal v šolo spočit
in naspan,
-
bodite razumevajoči, če se bo otrok
kdaj znašel v težavah in veselite se z njim vsakega napredka,
-
vzpodbujajte ga k pozitivnim oblikam
preživljanja prostega časa in ga odvračajte od brezciljnega pohajanja, posebno
v večernih urah,
-
poskrbite, da bo redno obiskoval
dopolnilni pouk, učne delavnice ali druge oblike pomoči, ki jih v sklopu
svojega delovnega načrta ponuja šola,
-
pri izbiri interesnih dejavnosti mu
pomagajte poiskati njemu najbolj ustrezne.
Vsak torek od 13.00 do 14.00 in v času
popoldanskih govorilnih ur po rokovniku v publikaciji.
UČITELJ SVETOVALEC UČENCU - individualne
govorilne ure učiteljev za učence bodo od septembra meseca po urniku, ki bo
objavljen na oglasni deski v avli šole. V tem šolskem letu smo uredili tudi
govorilnico za starše, ki se nahaja poleg pisarne šolske pedagoginje in bo v
prvi vrsti namenjena individualnim pogovorom staršev, učiteljev in tudi
učencev.
Učitelji bodo tudi v
tem šolskem letu 1 uro na teden namenili pogovorom z učenci, ki imajo učne
težave pri predmetu, pomagali bodo z nasveti pri izdelavi seminarskih in drugih
nalogah.
POPOLDANSKE GOVORILNE URE
Skupne popoldanske
govorilne ure so vsak prvi torek v
mesecu od 16.00 do 17.00 za starše učencev od 1. do 5. razreda, vsak prvi
četrtek v mesecu od 16.00 – 17.00 pa za
starše od 6. – 9. razreda. Na popoldanskih govorilnih urah priporočamo tudi
udeležbo učencev skupaj s starši.
Cilj tega je:
-
da otroci prevzemajo odgovornost,
predvsem ko gre za dogovore kako …, kaj …, koliko se naučiti, pripraviti …,
-
da se drugi NE dogovarjajo o tem kaj
bodo otroci počeli,
-
da otroci odločajo, ko gre zanje,
-
da otroci izrazijo svoja pričakovanja.
Prepričani smo, da
vse starše zanima, kako se otrok obnaša in kaj dela v šoli. Zato smo se
odločili, da bodo razredniki starše obveščali tudi samoiniciativno in jih
zaprosili za njihovo sodelovanje.
Načrtujemo tri
roditeljske sestanke. Na prvem, septembrskem roditeljskem sestanku bomo staršem
predstavili novosti in dejavnosti ter program dela v tem šolskem letu. Predstavila
se bodo tudi merila in kriteriji ocenjevanja. Na 1. roditeljskem sestanku se bodo
v razredih, kjer poučuje več učiteljev, predstavili tudi ti s svojim
predmetnikom in oblikami dela v skladu s stroko skupaj s šolskimi svetovalnimi
delavkami.
V januarju 2009
bosta organizirana dva roditeljska
sestanka, natančna datuma sta v navedena v koledarju: tema za starše od 1. – 5.
razreda je Kako privzgojiti učne navade? Tema za starše učencev od 6. do 9.
razreda pa na temo odraščanja in vrednote mladih. Staršem učencev 9. razreda bo en roditeljski sestanek namenjen tudi poklicni
orientaciji. O temu datumu roditeljskega
sestanka boste pravočasno obveščeni.
PRAVICE IN DOLŽNOSTI UČENCEV
Pravice in dolžnosti
učencev so opredeljene v 2. in 3. členu Pravilnika o pravicah in dolžnosti
učencev (Uradni list RS 75/2004) in
sicer.
UČENEC IMA PRAVICE:
-
da obiskuje pouk in druge vzgojno-izobraževalne dejavnosti,
-
da pridobiva znanje, spretnosti in
navade za vseživljenjsko učenje,
-
da mu je v šoli zagotovljeno varno in
spodbudno okolje,
-
da šola organizira življenje in delo s
spoštovanjem univerzalnih civilizacijskih vrednot in posebnosti različnih
kultur,
-
da mu šola zagotavlja enakopravno
obravnavanje ne glede na spol, raso in etnično pripadnost, veroizpoved,
socialni status družine in druge okoliščine,
-
da šola zagotovi varovanje njegovih osebnih
podatkov v skladu z zakonom in drugimi predpisi,
-
da mu je omogočeno tudi izven pouka
pridobiti dodatno razlago in nasvet,
-
da sodeluje pri ocenjevanju…. Več v 2.
členu Pravilnika
UČENEC IMA
DOLŽNOSTI:
-
da spoštuje pravice drugih učencev in
delavcev šole in ima spoštljiv in strpen odnos do individualnosti, človeškega
dostojanstva, etnične pripadnosti, veroizpovedi, rase in spola,
-
da v šoli in izven nje skrbi za lastno
zdravje in varnost in ne ogroža zdravja in varnosti ter osebnostne integritete
drugih učencev in delavcev šole …. Več v 3. členu Pravilnika.
PREDMETNIK
Predmet
|
1.
r
|
2.
r
|
3.
r
|
4.
r
|
5.
r
|
6.
r
|
7.
r
|
8.
r
|
9.
r
|
Slovenščina
|
6
|
7
|
7
|
5
|
5
|
5
|
4
|
3,5
|
4,5
|
Matematika
|
4
|
4
|
5
|
5
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
Tuji jezik
|
|
|
|
2
|
3
|
4
|
4
|
3
|
3
|
Drugi tuj jezik TJI
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
Likovna v.
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Glasbena v.
|
2
|
2
|
2
|
1,5
|
1,5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Družba
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
|
|
Geografija
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
1,5
|
2
|
Zgodovina
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
2
|
2
|
DIE
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
|
Spo. okolja
|
3
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
Fizika
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
Kemija
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
Biologija
|
|
|
|
|
|
|
|
1,5
|
2
|
Naravosl.
|
|
|
|
|
|
2
|
3
|
|
|
Nar. in teh.
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
Tehnika in
tehnologija
|
|
|
|
|
|
2
|
1
|
1
|
|
Gospodinj.
|
|
|
|
|
1
|
1,5
|
|
|
|
Športna
vzgoja
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
Izbirni predmet 1
|
|
|
|
|
|
|
2/1
|
2/1
|
2/1
|
Izbirni predmet 2
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
Oddelčna skupnost
|
|
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
KD
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
ND
|
3
|
3
|
3
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
TD
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
ŠD
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
5
|
Dop/dod
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
PREDMET |
UČITELJ |
|
Šolsko novinarstvo |
Andreja Mlakar |
|
Likovno snovanje 1 |
Romana Harmel |
|
Turistična vzgoja |
Mirela Bubnič |
|
Šport za zdravje |
Jana Čelan |
|
Les |
Nada Likon, A.
Perenič |
|
Urejanje besedil |
Anton Perenič |
|
PREDMET |
UČITELJ |
|
|
|
|
Likovno snovanje
II |
Romana Harmel |
|
Načini
prehranjevanja |
M. Penko Šajn |
|
Umetne mase |
Anton Perenič,
Nada Likon |
|
Izbrani šport
–odbojka |
Jasna Kožar |
|
Les |
Nada Likon |
|
Človek in zemlja |
Mirela Bubnič |
|
Ansambelska igra |
Barbara Dolgan |
|
Računalniška
omrežja
|
Anton Perenič |
|
PREDMET |
UČITELJ |
|
Italijanščina III |
Nevenka Mlinar |
|
Likovno snovanje
III |
Romana Harmel |
|
Šport za
sprostitev |
Mitja Muha |
|
Računalništvo –multimedija |
Antona Perenič |
|
Les |
Nada Likon, Anton
Perenič |
|
Elektronika z
robotiko |
Anton Perenič |
|
Načini
prehranjevanja |
Magdalena Penko
Šajn |
Pouk izvajamo po
veljavnih učnih načrtih in letnem delovnem načrtu šole v obsegu predmetnika ter
v skladu s smernicami za delo
Ministrstva za šolstvo in šport, zakoni s področja osnovnega šolstva in podzakonskimi akti. .
Šolo odpiramo ob 5.30
uri, jutranje varstvo za učence 1. r se prične ob 5.30 uri, za učence 2. r ob
7.00, za ostale učence pa je prihod v šolo 15 minut pred pričetkom pouka.
Vhod v šolo je za
učence razredne stopnje iz ulice Nova vas, za učence predmetne stopnje je vhod
s Ceste na Kremenco.
Pri iskanju
informacij se obiskovalci in starši lahko obrnejo na dežurnega učenca, ki se
nahaja v šolski avli.
·
sprejemanje obiskovalcev in dajanje
informacij,
·
kontrola ugašanja luči in zaprtja
vodovodnih pip v prostorih,
·
posredovanje morebitnih obvestil za
učitelje in učence,
·
zagotavljanje urejenosti šolskega
prostora,
·
pomoč
pri razdeljevanju malic na razredni stopnji,
·
pomoč dežurnemu učitelju in opravljanje
drugih nalog v zvezi z dežurstvom.

|
PREDURA |
7.00–7.45 |
|
|
|
1. URA |
8.00–8.45 |
Odmor |
8.45–8.50 |
|
2. URA |
8.50–9.35 |
Glavni odmor |
9.35–10.00 |
|
3. URA |
10.00–10.45 |
3. odmor |
10.45–10.50 |
|
4. URA |
10.50--11.35 |
4. odmor |
11.35–11.40 |
|
5. URA |
11.40–12.25 |
5. odmor |
12.25–12.30 |
|
6. URA |
12.30–13.15 |
6. odmor |
13.15--13.35 |
|
7. URA |
13.35--14.20 |
7. odmor |
14.20--14.25 |
|
8. URA |
14.25--15.10 |
|
|
|
Podaljšano bivanje |
11.40-15.40 |
5 ur na dan po 50
minut |
25 ur na teden |
Učenci, ki
želijo svoje znanje in vedenje
razširiti, se lahko vključijo v dodatni
pouk. S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z različnimi metodami
dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja,
podpira doseganje višjih učnih ciljev. Učenci se vanj vključujejo prostovoljno
in po dogovoru z učiteljem. V tem šolskem letu bodo učenci na predmetni stopnji
lahko obiskovali dodatni pouk iz slovenskega in angleškega jezika, matematike.
Po potrebi bo organiziran tudi dodatni pouk iz fizike in kemije. Poteka po urniku,
dogovorjenem v septembru v času pred ali
po pouku.
|
Predmet |
Razred |
učitelj |
|
Slovenščina |
6., 7. in 9. r |
Erika Koren
Plahuta |
|
Matematika |
7., 9. r |
Karmen Marolt |
|
Matematika |
8. r |
Majda Možina |
|
Fizika |
8. r |
Nada Likon |
|
Angleščina |
7. r |
T. Petrovčič
Debevc |
Učenci od 1. – 5.
razreda so prav tako vključeni v dopolnilni pouk; urnike in predmete določijo
učiteljice, ki poučujejo v posameznem oddelku.
Učencem, ki poleg
rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi in pomoč učitelja, je
namenjen dopolnilni pouk. Predlog za
obiskovanje dopolnilnega pouka oblikuje učitelj predmeta, ki ugotovi vzroke za
učenčevo neuspešnost in redno spremlja učenčev napredek. Z drugačnim načinom
dela učenci lažje osvojijo temeljne učne cilje.
Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru pred ali po pouku.
|
Predmet |
Razred |
Učitelj
|
|
Slovenščina |
6. , 7., 9. r |
Erika Koren Plahuta |
|
Matematika |
7., 9. r |
Karmen Marolt |
|
Matematika |
8. r |
Majda Možina |
|
Fizika |
8., 9., r
|
Nada Likon |
|
Angleščina |
6., 8. r |
Lidija Križman |
Nekateri učenci pa
kljub razlagi pri dopolnilnem pouku ne dosegajo potrebnega minimalnega znanja.
Domačih nalog ne delajo, domači jim ne znajo pomagati. Za te učence
organiziramo individualno in skupinsko učno pomoč, ki jo izvajajo strokovni delavci šole. Pomoč se izvaja
v šoli, praviloma izven pouka in po vnaprej določenem urniku.
DODATNA STROKOVNA POMOČ
Namenjena je otrokom
s posebnimi potrebami. Izvajajo jo strokovni delavci šole ter zunanji strokovni
sodelavki Centra za korekcijo sluha in govora Portorož na podlagi odločb o
usmerjanju. Za te učence šolske strokovne skupine v septembru pripravijo
individualizirane načrte dela.
PEVSKI ZBOR
Preko
glasbe otrok lažje vstopa v novo okolje. Glasba odpre otroku boljše možnosti
razumevanja in medsebojnega komuniciranja.
V tem šolskem letu
bosta na šoli delovala dva zbora: OPZ od 1. do 5. razreda 2 uri tedensko in MPZ od 6. do 9. razreda 4
ure tedensko, ki ju bo vodila Barbara
Dolgan.
|
RAZVOJNA
STRATEGIJA ŠOLE |
V
vizijo šole smo zapisali, da je naša šola:
·
odprta za drugačnost,
·
šola zadovoljnih učencev in staršev in
·
šola uspešnih strokovnih delavcev.
Svojo
vizijo izpolnjujemo tudi s sodelovanjem v različnih projektih in humanitarnih
dejavnostih.
1. razred
Športna
značka Zlati sonček,
Eko
projekt,
Socialne
igre.
2. razred
Celoletni projekti:
SESTAVLJAMO MAVRICO VREDNOT
Socialne igre,
Knjigobube,
Športna značka Zlati
sonček,
Eko projekt.
3. razred
Celoletni projekti:
Športna značka Zlati
sonček,
Eko projekt,
Socialne igre.
podružnična šola Bukovje
Športni program
Zlati sonček in Krpan,
Socialne igre,
Eko projekt,
Policist Leon svetuje.
podružnična šola Planina
celoletni projekti:
Športna značka Zlati
sonček in Krpan,
Ekoprojekt,
Poliscist Leon
svetuje
podružnična šola Studeno
SESTAVLJAMO MAVRICO VREDNOT
Športni program
Zlati sonček,
Socialne igre,
Ekoprojekt.
aktiv podaljšanega bivanja
Ekologija – ločevanje
odpadkov, zbiranje papirja, plastike,
Mi pa radi beremo
pravljice,
Živimo zdravo z
naravo!
PROJEKTI II. IN III. TRIADE
Šola se bo aktivno
vključila v projekt Coaching za dvig spoštovanja in medsebojnega razumevanja v
sodelovanju s Pedagoško fakulteto Ljubljana.
5. razred
Policist Leon
svetuje.
aktiv slovenščine:
V okviru pouka bo v 6.
razredu potekal bralni projekt.
aktiv angleškega jezika:
Celoletni projekt »Bookworms« in »Epi Reading badge«
Dan šole – Globočnikov dan
Dan šole bo izveden februarja
2009 in bo posvečen 40-letnici delovanja šole.
Eko dejavnosti
Nadaljevali in
razširili bomo že začrtano pot eko šole na področjih pravilnega ravnanja z
odpadki, njihovo predelavo in reciklažo. V projekt bodo vključeni vsi učenci in
delavci šole s podružnicami ter predstavniki lokalnih institucij. O delu in problematiki
varovanja našega okolja in dejavnostih povezanih s projektom bomo preko medijev obveščali lokalno skupnost ter
krajane. Koordinatorici eko šole sta
Sonja Česnik in Suzana Vidmar.
Svetovalna služba
Svetovalno delo bo
zajemalo aktivnosti na šestih področjih
Øučenje
in poučevanje,
Øšolska
kultura, vzgoja, klima, red,
Øtelesni,
osebni in socialni razvoj,
Øšolanje,
Øpoklicna
orientacija,
Øsocialno-ekonomske
stiske.
Povezovanje šole z okoljem
Strokovni delavci
šole se bodo skupaj z učenci in pripravljenim
programom vključevali v dejavnosti okolja in potrebe kraja; sodelovali
bodo na prireditvah v sklopu KS, podjetij, organizacij in zavodov. Šola se bo
vključila tudi v dejavnosti humanitarnih organizacij in svoje delo
predstavljala v lokalnih medijih in tudi širše. Zgledno bo nadaljevala
sodelovanje z Vrtcem Postojna, šolskimi ambulantami ZD Postojna, Glasbeno šolo
in sosednjima šolama v občini. Šola se bo uspešno povezovala tudi s Pedagoškimi
fakultetami v Ljubljani, Mariboru in Kopru, Filozofsko fakulteto v Ljubljani
ter Pedagoškim inštitutom v Ljubljani.
Na šoli si želimo,
da se vsak učenec vključi v vsaj eno interesno dejavnost, kjer se lahko sprošča
in razvija svoje sposobnosti. Vključitev v interesno dejavnost je prostovoljna,
vendar pričakujemo, da jo bo učenec po
prijavi obiskoval ves predvideni čas.
Centralna šola
|
Dejavnost |
Mentor |
razred |
|
Mladinski pevski
zbor |
Barbara Dolgan |
5.- 9. r |
|
Otroški pevski
zbor |
Barbara Dolgan |
2. – 4. r |
|
Glasbene ulice |
Barbara Dolgan |
1., 2. r |
|
Orffov
instrumentarij |
Barbara Dolgan |
5. – 7. r |
|
Planinski krožek |
Suzana Vidmar |
1. – 5. r |
|
Čipkarski krožek |
Martina Sedej
Filipčič |
4. – 9. r |
|
Angleški krožek |
Klara Lukan
Žilavec |
1. r |
|
Vesela šola |
Suzana Morel |
4. – 9. r |
|
Naravoslovna
delavnica |
Suzana Morel |
1. – 5. r |
|
Krasoslovni krožek |
Suzana Morel |
1. – 5. r |
|
Foto krožek |
Nataša Čeh |
5. r |
|
Modelarski krožek |
Sašo Šantelj |
5. r |
|
Likovni krožek |
Cilka Bombač |
1. – 4. r |
|
Krožek ang. Jezika |
Tamara P. Debevc |
2., 3. r |
|
Krožek Unicef |
Lea Trebec Tomažič |
7. – 9. r |
|
Športno gibalni
krožek |
Tine Ščuka |
1. r |
|
Gledališki krožek |
Andreja Mlakar |
7. – 9. r |
|
Literarni krožek |
Erika Koren
Plahuta |
6. r |
|
Turistični krožek |
Mirela Bubnič |
7.-9. r |
|
Šahovski krožek |
Zunanji mentor |
1. – 9. r |
|
Ustvarjalne
delavnica |
Damijana Repe |
2.-5. r |
|
Dejavnost |
Mentor |
Razred |
|
Dramsko
recitacijski |
Nataša Lulik |
Bukovje |
|
Otroški pevski
zbor |
Vilma Kernel |
Bukovje |
|
Mi pa radi pojemo
OPZ |
Tanja Jarić Primc |
Planina |
|
Pravljični krožek |
Nives Kalister |
1.- 3. r |
|
Športno gibalni
krožek |
Andreja Milavec |
Planina |
|
Ustvarjalnikrožek |
Tjaša Repnik |
Studeno |