ime in priimek

 

naslov

 

razred

 

razrednik

 

domači telefon

 

službeni telefon očeta

 

službeni telefon matere

 

Spoštovani starši, dragi učenci!

 

Pred Vami je šolska publikacija, s katero Vas želimo na kratko informirati o dejavnostih šole skozi šolsko leto, ki je pred nami.

 

Letošnje šolsko leto  bo naša šola ena izmed 48 slovenskih osnovnih šol, ki bo v 7. razredu postopno uvajala drugi tuj jezik- italijanščino kot obvezni predmet. Na šoli ocenjujemo, da je bila naša odločitev pravilna, saj lahko znanje več tujih jezikov pomeni veliko prednost in večjo kompetentnost pri sporazumevanju, iskanju novih zaposlitev pa tudi večje možnosti nadaljnjega šolanja.   Na šoli se vsi delavci zavzemamo za strpen dialog med vsemi, ki oblikujemo vizijo OŠ Antona Globočnika Postojna in se skušamo v dialogu vedno približati zahtevam tako učencev kot tudi njihovih staršev. Pogosto nam to uspeva, ne pa vedno. Zato želimo v šolskem letu 2008/2009 oblike sodelovanja še nadgraditi in obogatiti in pritegniti k konstruktivnim pogovorom in sodelovanju  še več staršev.  Želja nas vseh, ki oblikujemo OŠ Antona Globočnika Postojna je, da bi se kakovostno šolsko delo kazalo na vseh predmetnih področjih in tudi v kakovosti medsebojnih odnosov, ki so pogosto temelj zadovoljstva in uspeha. Še vedno si želimo strpnega in korektnega pogovora s starši, učenci in drugimi uporabniki naših šolskih storitev. Upam, da si bomo vsi skupaj k temu prizadevali in se izogibali konfliktnimi situacijam, ki ponavadi ne prinesejo nobeni strani nič dobrega.

 

Šolsko leto 2008/2009 prinaša novost v obliki ukinitve splošnega učnega uspeha, kar bo dolgoročno gotovo prineslo  nove razsežnosti in prednosti. Učenci bodo lahko več časa posvetili učenju in pridobivanju lepih ocen iz posameznih predmetov. Tako bo lahko tudi manj stresnih situacij, saj se bodo skozi šolsko leto ocenjevalo njihovo znanje in ob koncu šolskega leta ne bo več skrbi za končni učni uspeh, saj bodo vse pozitivne ocene štele za napredovanje v višji razred.

                                                           Ravnateljica

                                          Sabina Ileršič Kovšca, spec.

 

      OSNOVNA ŠOLA ANTONA GLOBOČNIKA

      Cesta na Kremenco 2, 6230 POSTOJNA

 

 

Ravnateljica:                    Sabina Ileršič  Kovšca

Pomočnica ravnateljice:              Vladka Lavsegar

Tajnica:                                    Damijana Repe

 

Telefon ravnateljica:                  05 7000 311

Telefon pomočnica ravnateljice  05 7261 810

Tajništvo:                                 05 7000 300

Fax:                                         05 7000 314

E - mail:                os.antona–globocnika–po@guest.arnes.si

E-mail ravnateljica:          sabina.ilersic@guest.arnes.si

Podračun pri UJP:                      01294-6030675497

Matična številka:                        549 682 9000

Davčna številka:                         44439407

 

 

PODRUŽNICE:

 

Podružnična šola Bukovje

Bukovje  4, 6230 Postojna

tel.: 05 751 51 26, vodja podružnice: Vilma Kernel

Podružnična šola Planina

Planina  142, 6232 Planina

tel: 05 756 50 60, vodja podružnice: Tanja Jarić Primc

 

Podružnična šola Studeno

Studeno 68, 6230 Postojna

tel: 05 751 52 70, vodja podružnice: Tjaša Repnik

 

 

 

 

 

PREDSTAVITEV ŠOLE

USTANOVITELJ

Ustanovitelj šole je Občina Postojna. Odlok o ustanovitvi   je bil sprejet v aprilu 1997 ter objavljen v Uradnem listu RS,  št. 33/97. Z Odlokom o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Antona Globočnika Postojna (Ur. list RS št. 52/2008) pa se razširi dejavnost šole, sestava sveta šole  in šolski okoliši.

 

ŠOLSKI  OKOLIŠ

Osnovna šola Antona Globočnika Postojna izvaja program osnovnošolskega izobraževanja za učence iz šolskega okoliša, ki je opredeljen v 5. členu Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka  o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda ( Ur. list RS 52/2008).

ŠTEVILO UČENCEV IN ODDELKOV

 

RAZRED

ŠTEVILO UČENCEV

ŠTEVILO ODDELKOV

1. R

30

2

2. R

42

2

3. R

47

2

4. R

41

2

5. R

31

2

6. R

39

3

7. R

67

2

8. R

48

2

9. R

45

2

PLANINA 1.,2. R

17

1

                     4. R

11

1

                 3.,5. R

15

1

BUKOVJE   1.  3. R

5

1

                 4., 5. r

7

1

STUDENO  1., 2., 3. R

5

1

Skupaj

450

25

 

ORGANI UPRAVLJANJA

Svet šole

Predstavniki ustanovitelja

 

 

Karmen Progar Radunić

 

 

Andreja Vidmar

 

 

Roman Milavec

 

 

Predstavniki staršev

 

 

Stanislav Ogrizek

 

 

Ivanka Brus

 

 

Adolf Turk

 

 

Predstavniki delavcev šole

 

 

Tina Primc

 

 

Martina Sedej Filipčič

predsednica sveta

 

Andreja Mlakar

Namestnica p. sveta

 

Nadja Jurca

 

 

Pepi Krašna

 

 

učiteljski zbor

Vodi ga Sabina Ileršič Kovšca

 

oddelčni učiteljski zbori

Vodijo jih razredničarke.

 

Predmetni strokovni aktivi

Oblikujejo jih učiteljice posameznih predmetnih področij.

 

svetovalna služba

Lea Trebec Tomažič Martina Kuzman

Mojca Simičak

 

šolska knjižnica

Nevenka Mlinar

 

Svet staršev

Predsednica Ivanka Brus

predstavniki staršev iz vsakega oddelka matične šole in podružnic Bukovje, Planina, Studeno

 

 

 

STROKOVNI ORGANI:

 

·         Učiteljski zbor:

sestavljajo vsi strokovni delavci šole. Učiteljski zbor razpravlja o učni problematiki učencev na pedagoških konferencah, ki jih sklicuje ravnatelj, ki tudi vodi učiteljski zbor.

 

·         Oddelčni učiteljski zbor:

sestavljajo strokovni delavci, ki opravljajo vzgojno– izobraževalno delo v posameznem  oddelku. Po potrebi sodelujejo pri delu tega zbora tudi svetovalni in drugi strokovni delavci.

 

·         Razrednik:

vodi delo svoje oddelčne skupnosti, analizira vzgojne in učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov posameznih učencev, sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo ter opravlja druge naloge, ki so določene z zakonodajo.

 

·         Strokovne aktive:

Oblikujejo strokovni delavci, združeni po stroki in predmetu, ki ga poučujejo.

 

SVET STARŠEV

·         Sestava:  Svet staršev je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka.

·         Naloge:

-          predlaga nadstandardne programe,

-          daje soglasje k predlogu ravnatelja o nadstandardnih storitvah,

-          daje mnenje o predlogu razvojnega programa in letnega  delovnega načrta,

-          daje mnenje o kandidatih, ki izpolnjujejo pogoje za ravnatelja,

-          razpravlja o poročilih ravnatelja o vzgojno–izobraževalnih problemih,

-          obravnava pritožbe staršev v zvezi z vzgojno– izobraževalnim delom,

-          voli predstavnike v svet šole,

-          opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi.

 

SKUPNOST UČENCEV

Oddelčne skupnosti se povezujejo v skupnost učencev šole. Ustanovijo jo učenci v šolskem parlamentu, ki ga ravnatelj skliče v začetku šolskega leta v mesecu septembru. Skupnost učencev šole ima mentorja. Skupnost učencev šole sprejme letni program dela v skladu s Pravilnikom o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli. Mentorica skupnosti učencev je šolska pedagoginja Lea Trebec Tomažič.

 

 

STIKI MED ŠOLO IN STARŠI

 

 

Redno sodelovanje staršev s šolo pripomore k pravočasni obveščenosti o otrokovem šolskem delu in uspehu ter reševanju morebitnih učnih, vedenjskih  in drugih težav.

 

Zato staršem svetujemo:

 

-          redno sodelujte z razrednikom vašega otroka,

-          redno obiskujte govorilne ure in roditeljske sestanke,

-          sodelujte pri različnih dejavnostih šole: projektnem učnem delu, krožkih, ekskurzijah, delu v razredu, prireditvah …,

-          sprotno spremljajte otrokovo šolsko delo,

-          poskrbite, da bo redno opravljal domače naloge, imel urejene šolske potrebščine in dovolj časa za učenje,

-          pomagajte mu razvijati delovne in učne navade,

-          poskrbite, da bo prihajal v šolo spočit in naspan,

-          bodite razumevajoči, če se bo otrok kdaj znašel v težavah in veselite se z njim vsakega napredka,

-          vzpodbujajte ga k pozitivnim oblikam preživljanja prostega časa in ga odvračajte od brezciljnega pohajanja, posebno v večernih urah,

-          poskrbite, da bo redno obiskoval dopolnilni pouk, učne delavnice ali druge oblike pomoči, ki jih v sklopu svojega delovnega načrta ponuja šola,

-          pri izbiri interesnih dejavnosti mu pomagajte poiskati njemu najbolj ustrezne.

 

URADNE URE RAVNATELJA ZA STARŠE IN UČENCE

Vsak  torek od 13.00 do 14.00 in v času popoldanskih govorilnih ur po rokovniku v publikaciji.

 

UČITELJ SVETOVALEC UČENCU - individualne govorilne ure učiteljev za učence bodo od septembra meseca po urniku, ki bo objavljen na oglasni deski v avli šole. V tem šolskem letu smo uredili tudi govorilnico za starše, ki se nahaja poleg pisarne šolske pedagoginje in bo v prvi vrsti namenjena individualnim pogovorom staršev, učiteljev in tudi učencev.

Učitelji bodo tudi v tem šolskem letu 1 uro na teden namenili pogovorom z učenci, ki imajo učne težave pri predmetu, pomagali bodo z nasveti pri izdelavi seminarskih in drugih nalogah.

 

POPOLDANSKE GOVORILNE URE

Skupne popoldanske govorilne ure so vsak prvi torek v mesecu od 16.00 do 17.00 za starše učencev od 1. do 5. razreda, vsak prvi četrtek  v mesecu od 16.00 – 17.00 pa za starše od 6. – 9. razreda. Na popoldanskih govorilnih urah priporočamo tudi udeležbo učencev skupaj s starši.

 

Cilj tega je:

-          da otroci prevzemajo odgovornost, predvsem ko gre za dogovore kako …, kaj …, koliko se naučiti, pripraviti …,

-          da se drugi NE dogovarjajo o tem kaj bodo otroci počeli,

-          da otroci odločajo, ko gre zanje,

-          da otroci izrazijo svoja pričakovanja.

 

Prepričani smo, da vse starše zanima, kako se otrok obnaša in kaj dela v šoli. Zato smo se odločili, da bodo razredniki starše obveščali tudi samoiniciativno in jih zaprosili za njihovo sodelovanje.

 

RODITELJSKI SESTANKI

 

Načrtujemo tri roditeljske sestanke. Na prvem, septembrskem roditeljskem sestanku bomo staršem predstavili novosti in dejavnosti ter program dela v tem šolskem letu. Predstavila se bodo tudi merila in kriteriji ocenjevanja. Na 1. roditeljskem sestanku se bodo v razredih, kjer poučuje več učiteljev, predstavili tudi ti s svojim predmetnikom in oblikami dela v skladu s stroko skupaj s šolskimi svetovalnimi delavkami.  

V januarju 2009 bosta organizirana dva  roditeljska sestanka, natančna datuma sta v navedena v koledarju: tema za starše od 1. – 5. razreda je Kako privzgojiti učne navade? Tema za starše učencev od 6. do 9. razreda pa na temo odraščanja in vrednote mladih.  Staršem  učencev 9. razreda bo en  roditeljski sestanek namenjen tudi poklicni orientaciji.  O temu datumu roditeljskega sestanka boste pravočasno obveščeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRAVICE IN DOLŽNOSTI UČENCEV

Pravice in dolžnosti učencev so opredeljene v 2. in 3. členu Pravilnika o pravicah in dolžnosti učencev (Uradni list RS  75/2004) in sicer.

UČENEC IMA PRAVICE:

-          da obiskuje pouk in  druge vzgojno-izobraževalne dejavnosti,

-          da pridobiva znanje, spretnosti in navade za vseživljenjsko učenje,

-          da mu je v šoli zagotovljeno varno in spodbudno okolje,

-          da šola organizira življenje in delo s spoštovanjem univerzalnih civilizacijskih vrednot in posebnosti različnih kultur,

-          da mu šola zagotavlja enakopravno obravnavanje ne glede na spol, raso in etnično pripadnost, veroizpoved, socialni status družine in druge okoliščine,

-          da šola zagotovi varovanje njegovih osebnih podatkov v skladu z zakonom in drugimi predpisi,

-          da mu je omogočeno tudi izven pouka pridobiti dodatno razlago in nasvet,

-          da sodeluje pri ocenjevanju…. Več v 2. členu Pravilnika

 

UČENEC IMA DOLŽNOSTI:

-          da spoštuje pravice drugih učencev in delavcev šole in ima spoštljiv in strpen odnos do individualnosti, človeškega dostojanstva, etnične pripadnosti, veroizpovedi, rase in spola,

-          da v šoli in izven nje skrbi za lastno zdravje in varnost in ne ogroža zdravja in varnosti ter osebnostne integritete drugih učencev in delavcev šole …. Več v 3. členu Pravilnika.

 

 

 

 

 

 

 

PREDMETNIK


Predmet

1. r

2. r

3. r

4. r

5. r

6. r

7. r

8. r

9. r

Slovenščina

6

7

7

5

5

5

4

3,5

4,5

Matematika

4

4

5

5

4

4

4

4

4

Tuji jezik

 

 

 

2

3

4

4

3

3

Drugi tuj jezik TJI

 

 

 

 

 

 

2

 

 

Likovna v.

2

2

2

2

2

1

1

1

1

Glasbena v.

2

2

2

1,5

1,5

1

1

1

1

Družba

 

 

 

2

3

 

 

 

 

Geografija

 

 

 

 

 

1

2

1,5

2

Zgodovina

 

 

 

 

 

1

2

2

2

DIE

 

 

 

 

 

 

1

1

 

Spo. okolja

3

3

3

 

 

 

 

 

 

Fizika

 

 

 

 

 

 

 

2

2

Kemija

 

 

 

 

 

 

 

2

2

Biologija

 

 

 

 

 

 

 

1,5

2

Naravosl.

 

 

 

 

 

2

3

 

 

Nar. in teh.

 

 

 

3

3

 

 

 

 

Tehnika in  tehnologija

 

 

 

 

 

2

1

1

 

Gospodinj.

 

 

 

 

1

1,5

 

 

 

Športna

vzgoja

3

3

3

3

3

3

2

2

2

Izbirni predmet 1

 

 

 

 

 

 

2/1

2/1

2/1

Izbirni predmet 2

 

 

 

 

 

 

1

1

1

Oddelčna skupnost

 

 

 

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

KD

4

4

4

3

3

3

3

3

3

ND

3

3

3

4

3

3

3

3

3

TD

3

3

3

4

4

4

4

4

4

ŠD

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Dop/dod

1

1

1

1

1

1

1

1

 


 

IZBIRNI PREDMETI v 7. r

 

PREDMET

UČITELJ

Šolsko novinarstvo

Andreja Mlakar

Likovno snovanje 1

Romana Harmel

Turistična vzgoja

Mirela Bubnič

Šport za zdravje

Jana Čelan

Les

Nada Likon, A. Perenič

Urejanje besedil

Anton Perenič

 

IZBIRNI PREDMETI v 8. r

 

PREDMET

UČITELJ

 

 

Likovno snovanje II

Romana Harmel

Načini prehranjevanja

M. Penko Šajn

Umetne mase

Anton Perenič, Nada Likon

Izbrani šport –odbojka

Jasna Kožar

Les

Nada Likon

Človek in zemlja

Mirela Bubnič

Ansambelska igra

Barbara Dolgan

Računalniška omrežja

Anton Perenič

 

 

 

 

 

 

IZBIRNI PREDMETI v 9. r

 

 

PREDMET

UČITELJ

Italijanščina III

Nevenka Mlinar

Likovno snovanje III

Romana Harmel

Šport za sprostitev

Mitja Muha

Računalništvo –multimedija

Antona Perenič

Les

Nada Likon, Anton Perenič

Elektronika z robotiko

Anton Perenič

Načini prehranjevanja

Magdalena Penko Šajn

 

 

 

 

 


ŠOLSKI KOLEDAR

KOLIKO DNI BO TRAJAL POUK V ŠOLSKEM LETU 2008/2009

 

Mesec

Delovni dnevi

Dnevi pouka

SEPTEMBER

22

22

OKTOBER

22

18

NOVEMBER

20

20

DECEMBER

21

18

JANUAR

20

20

FEBRUAR

20

15

MAREC

22

22

APRIL

20

17

MAJ

20

20

JUNIJ

21

11/ 9. r; 18 1.-8.r

183 dni 9. r

190 dni (ostali)

 

 

KDAJ BODO POČITNICE?

 

Ponedeljek, 1. 9. 2008

Začetek pouka

27. 10. – 2. 11. 2008

Jesenske počitnice

25. 12. - 4. 1. 2009

Novoletne počitnice

16. 2. -  20. 2. 2009

Zimske počitnice

13. 4. 2009

Velikonočni ponedeljek

27. 4. - 3. 5. 2009

Prvomajske počitnice

ponedeljek, 15. 6. 2008

Zadnji dan pouka 9. r

sreda, 24. 6. 2009

Zadnji dan pouka 1. - 8. r

 

 

POUK

 

Pouk izvajamo po veljavnih učnih načrtih in letnem delovnem načrtu šole v obsegu predmetnika ter v skladu s smernicami  za delo Ministrstva za šolstvo in šport, zakoni s področja osnovnega šolstva  in podzakonskimi akti. .

 

Šolo odpiramo ob 5.30 uri, jutranje varstvo za učence 1. r se prične ob 5.30 uri, za učence 2. r ob 7.00, za ostale učence pa je prihod v šolo 15 minut pred pričetkom pouka.

 

Vhod v šolo je za učence razredne stopnje iz ulice Nova vas, za učence predmetne stopnje je vhod s Ceste na Kremenco. 

 

Pri iskanju informacij se obiskovalci in starši lahko obrnejo na dežurnega učenca, ki se nahaja v šolski avli.

 

Naloge dežurnega učenca so:

 

·         sprejemanje obiskovalcev in dajanje informacij,

·         kontrola ugašanja luči in zaprtja vodovodnih pip v prostorih,

·         posredovanje morebitnih obvestil za učitelje in učence,

·         zagotavljanje urejenosti šolskega prostora,

·         pomoč  pri razdeljevanju malic na razredni stopnji,

·         pomoč dežurnemu učitelju in opravljanje drugih nalog v zvezi z dežurstvom.

 

 

 

 

 

ŠOLSKI ZVONEC

 

PREDURA

7.00–7.45

 

 

1. URA

8.00–8.45

Odmor

8.45–8.50

2. URA

8.50–9.35

Glavni odmor

9.35–10.00

3. URA

10.00–10.45

3. odmor

10.45–10.50

4. URA

10.50-­-11.35

4. odmor

11.35–11.40

5. URA

11.40–12.25

5. odmor

12.25–12.30

6. URA

12.30–13.15

6. odmor

13.15-­-13.35

7. URA

13.35-­-14.20

7. odmor

14.20-­-14.25

8. URA

14.25-­-15.10

 

 

Podaljšano bivanje

11.40-15.40

5 ur na dan po 50 minut

25 ur na teden

 

DODATNI IN DOPOLNILNI POUK

 

Učenci, ki želijo  svoje znanje in vedenje razširiti, se lahko vključijo v dodatni pouk. S poglobljenimi in razširjenimi vsebinami ter z različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, podpira doseganje višjih učnih ciljev. Učenci se vanj vključujejo prostovoljno in po dogovoru z učiteljem. V tem šolskem letu bodo učenci na predmetni stopnji lahko obiskovali dodatni pouk iz slovenskega in angleškega jezika, matematike. Po potrebi bo organiziran tudi dodatni pouk iz fizike in kemije. Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru  v času pred ali po pouku.

Predmet

Razred

učitelj

Slovenščina

6., 7. in 9. r

Erika Koren Plahuta

Matematika

7., 9. r

Karmen Marolt

Matematika

8. r

Majda Možina

Fizika

8. r

Nada Likon

Angleščina

7. r

T. Petrovčič Debevc

Učenci od 1. – 5. razreda so prav tako vključeni v dopolnilni pouk; urnike in predmete določijo učiteljice, ki poučujejo v posameznem oddelku.

Učencem, ki poleg rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi in pomoč učitelja, je namenjen dopolnilni pouk. Predlog za obiskovanje dopolnilnega pouka oblikuje učitelj predmeta, ki ugotovi vzroke za učenčevo neuspešnost in redno spremlja učenčev napredek. Z drugačnim načinom dela učenci lažje osvojijo temeljne učne cilje.  Poteka po urniku, dogovorjenem v septembru pred ali po pouku.

 

Predmet

Razred

Učitelj

Slovenščina

6. , 7., 9. r

Erika Koren Plahuta

Matematika

7., 9. r

Karmen Marolt

Matematika

8. r

Majda Možina

Fizika

8., 9., r

Nada Likon

Angleščina

6., 8. r

Lidija Križman

 

Nekateri učenci pa kljub razlagi pri dopolnilnem pouku ne dosegajo potrebnega minimalnega znanja. Domačih nalog ne delajo, domači jim ne znajo pomagati. Za te učence organiziramo individualno in skupinsko učno pomoč, ki jo izvajajo strokovni delavci šole. Pomoč se izvaja v šoli, praviloma izven pouka in po vnaprej določenem urniku.

 

DODATNA STROKOVNA POMOČ

Namenjena je otrokom s posebnimi potrebami. Izvajajo jo strokovni delavci šole ter zunanji strokovni sodelavki Centra za korekcijo sluha in govora Portorož na podlagi odločb o usmerjanju. Za te učence šolske strokovne skupine v septembru pripravijo individualizirane načrte dela.

 

PEVSKI ZBOR

 

Preko glasbe otrok lažje vstopa v novo okolje. Glasba odpre otroku boljše možnosti razumevanja in medsebojnega komuniciranja.

V tem šolskem letu bosta na šoli delovala dva zbora: OPZ od 1. do 5. razreda  2 uri tedensko in MPZ od 6. do 9. razreda 4 ure tedensko, ki ju bo vodila  Barbara Dolgan.

 

 

RAZVOJNA STRATEGIJA ŠOLE

 

V vizijo šole smo zapisali, da je naša šola:

·         odprta za drugačnost,

·         šola zadovoljnih učencev in staršev in

·         šola uspešnih strokovnih delavcev.

 

Svojo vizijo izpolnjujemo tudi s sodelovanjem v različnih projektih in humanitarnih dejavnostih.

 

INOVACIJSKI IN DRUGI PROJEKTI I.  TRIADE

 

1. razred

Športna značka Zlati sonček,

Eko projekt,

Socialne igre.

 

2. razred

Celoletni projekti:

SESTAVLJAMO MAVRICO VREDNOT

Socialne igre,

Knjigobube,

Športna značka Zlati sonček,

Eko projekt.

 

3.  razred

Celoletni projekti:

Športna značka Zlati sonček,

Eko projekt,

Socialne igre.

podružnična šola Bukovje

Športni program Zlati sonček in Krpan,

Socialne igre,

Eko projekt,

Policist Leon svetuje.

 

podružnična šola Planina

celoletni projekti:

Športna značka Zlati sonček in  Krpan,

Ekoprojekt,

Poliscist Leon svetuje

podružnična šola Studeno

SESTAVLJAMO MAVRICO VREDNOT

Športni program Zlati sonček,

Socialne igre,

Ekoprojekt.

 

aktiv podaljšanega bivanja

Ekologija – ločevanje odpadkov, zbiranje papirja, plastike,

Mi pa radi beremo pravljice,

Živimo zdravo z naravo!

 

PROJEKTI II. IN III. TRIADE

Šola se bo aktivno vključila v projekt Coaching za dvig spoštovanja in medsebojnega razumevanja v sodelovanju s Pedagoško fakulteto Ljubljana.

5. razred

Policist Leon svetuje.

aktiv slovenščine:

V okviru pouka bo v 6. razredu potekal bralni projekt.

 

aktiv angleškega jezika:

Celoletni projekt  »Bookworms« in »Epi Reading badge«

 

Dan šole – Globočnikov dan

Dan šole bo izveden februarja 2009 in bo posvečen 40-letnici delovanja šole.

 

Eko dejavnosti

Nadaljevali in razširili bomo že začrtano pot eko šole na področjih pravilnega ravnanja z odpadki, njihovo predelavo in reciklažo. V projekt bodo vključeni vsi učenci in delavci šole s podružnicami ter predstavniki lokalnih institucij. O delu in problematiki varovanja našega okolja  in  dejavnostih povezanih s projektom bomo  preko medijev obveščali lokalno skupnost ter krajane. Koordinatorici eko šole sta  Sonja Česnik in Suzana Vidmar.

 

Svetovalna služba

Svetovalno delo bo zajemalo aktivnosti na šestih področjih

Øučenje in poučevanje,

Øšolska kultura, vzgoja, klima, red,

Øtelesni, osebni in socialni razvoj,

Øšolanje,

Øpoklicna orientacija,

Øsocialno-ekonomske stiske.

 

Povezovanje šole z okoljem

Strokovni delavci šole se bodo skupaj z učenci in pripravljenim  programom vključevali v dejavnosti okolja in potrebe kraja; sodelovali bodo na prireditvah v sklopu KS, podjetij, organizacij in zavodov. Šola se bo vključila tudi v dejavnosti humanitarnih organizacij in svoje delo predstavljala v lokalnih medijih in tudi širše. Zgledno bo nadaljevala sodelovanje z Vrtcem Postojna, šolskimi ambulantami ZD Postojna, Glasbeno šolo in sosednjima šolama v občini. Šola se bo uspešno povezovala tudi s Pedagoškimi fakultetami v Ljubljani, Mariboru in Kopru, Filozofsko fakulteto v Ljubljani ter Pedagoškim inštitutom v Ljubljani.

 

INTERESNE DEJAVNOSTI

 

Na šoli si želimo, da se vsak učenec vključi v vsaj eno interesno dejavnost, kjer se lahko sprošča in razvija svoje sposobnosti. Vključitev v interesno dejavnost je prostovoljna, vendar pričakujemo, da jo bo učenec  po prijavi obiskoval ves predvideni čas.

Centralna šola

 

 

   Dejavnost

     Mentor

   razred

Mladinski pevski zbor

Barbara Dolgan

5.- 9. r

Otroški pevski zbor

Barbara Dolgan

2. – 4. r

Glasbene ulice

Barbara Dolgan

1., 2. r

Orffov instrumentarij

Barbara Dolgan

5. – 7. r

Planinski krožek

Suzana Vidmar

1. – 5. r

Čipkarski krožek

Martina Sedej Filipčič

4. – 9. r

Angleški krožek

Klara Lukan Žilavec

1. r

Vesela šola

Suzana Morel

4. – 9. r

Naravoslovna delavnica

Suzana Morel

1. – 5. r

Krasoslovni  krožek

Suzana Morel

1. – 5. r

Foto krožek

Nataša Čeh

5. r

Modelarski krožek

Sašo Šantelj

5. r

Likovni krožek

Cilka Bombač

1. – 4. r

Krožek ang. Jezika

Tamara P. Debevc

2., 3. r

Krožek Unicef

Lea Trebec Tomažič

7. – 9. r

Športno gibalni krožek

Tine Ščuka

1. r

Gledališki krožek

Andreja Mlakar

7. – 9. r

Literarni krožek

Erika Koren Plahuta

6. r

Turistični krožek

Mirela Bubnič

7.-9. r

Šahovski krožek

Zunanji mentor

1. – 9. r

Ustvarjalne delavnica

Damijana Repe

2.-5. r

 

Podružnične šole

 

    Dejavnost

             Mentor

    Razred

Dramsko recitacijski

Nataša Lulik

Bukovje

Otroški pevski zbor

Vilma Kernel

Bukovje

Mi pa radi pojemo OPZ

Tanja Jarić Primc

Planina

Pravljični krožek

Nives Kalister

1.- 3. r

Športno gibalni krožek

Andreja Milavec

Planina

Ustvarjalnikrožek

Tjaša Repnik

Studeno