CILJI
|
PREDMET
|
TEMA
|
SKLOP
|
RAČUNALNIŠKI
DIDAKTIČNI PROGRAM
|
Učenec
- Povezuje,
utrjuje in poglablja učno snov
|
MATEMATIKA |
GEOMETRIJA-MERJENJE |
Orientacija v prostoru |
- MIŠKINA
ŠOLA RAČUNALNIŠTVA: OPAZUJEM – POVEZUJEM
- ALMA: MOJA
PRVA ŠTEVILA, LIKI IN BARVE
- SLIKAR
|
| Geometrijske oblike |
- SLIKAR
- ALMA: LIKI IN
BARVE, MOJA PRVA ŠTEVILA
- MIŠKIN
POTEP: IGRIVE ŠTEVILKE
|
| Transformacije |
- SLIKAR
- ALMA: MOJA
PRVA ŠTEVILA, LIKI IN BARVE
|
| ARITMETIKA IN ALGEBRA |
Naravna števila |
- ALMA: MARA,
MOJA PRVA ŠTEVILA
- MIŠKIN
POTEP: IGRIVE ŠTEVILKE
|
| Računske operacije |
- ALMA: MARA,
MOJA PRVA ŠTEVILA
- MIŠKIN
POTEP: IGRIVE ŠTEVILKE
|
| LOGIKA IN JEZIK |
|
- MIŠKIN
POTEP: ŽOGE
- ALMA: LIKI IN
BARVE
|
| |
SPOZNAVANJE OKOLJA |
|
Kdo smo in kako živimo (kaj delamo) |
- MOJE SIJAJNO
ČLOVEŠKO TELO
|
| Jaz in ti, vi in mi |
- MOJE PRVO
ČUDOVITO RAZISKOVANJE SVETA
|
| Praznujemo |
- MIŠKIN
POTEP: MIŠKA PRAZNUJE
|
| Kje živimo |
- MOJE PRVO
ČUDOVITO RAZISKOVANJE SVETA
- SLOVENIJA V
SLIKI
|
| Jaz in narava |
- MIŠKIN
POTEP: SPOZNAJMO OKOLJA
- ENCIKLOPEDIJA
NARAVE
- ŽIVA NARAVA
|
| Pogledam naokrog |
- MIŠKIN
POTEP: RAZISKUJEM V PROMETU
- MOJE PRVO
ČUDOVITO RAZISKOVANJE SVETA
- KAJ VEŠ O
PROMETU?
|
| Kaj zmorem narediti |
- KAKO PA TO
DELUJE
- MOJE SIJAJNO
ČLOVEŠKO TELO
|
| |
SLOVENŠČINA |
ZAČETNO OPISMENJEVANJE |
|
- STAVNICA
- MIŠKIN
POTEP: POLŽKOVI KORAKI
|
| DIALOŠKO SPORAZUMEVANJE |
|
- VSI PROGRAMI
(VLJUDNOSTNI IZRAZI, PREDSTAVITEV)
|
| OBRAVNAVA NEUMETNOSTNEGA BESEDILA |
|
- STAVNICA
- ŽIVA NARAVA
- MIŠKIN
POTEP: SPOZNAJMO OKOLJA, MALI RADOVEDNEŽ
- MOJE PRVO
ČUDOVITO RAZISKOVANJE SVETA
|
| OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA |
|
|
| RAZVOJ LOGIČNEGA MIŠLJENJA |
|
- MIŠKIN
POTEP: MALI RADOVEDNEŽ, POLŽKOVI KORAKI
- STAVNICA
|
|
se uči
načrtovati svoje delo
načrtuje
delo in počitek
načrtuje
individualne počitke
načrtuje
čas in število ponavljanj
|
|
|
|
|
- se uči
uporabljati različne vire
|
|
|
|
VSI RAČUNALNIŠKI
DIDAKTIČNI PROGRAMI
|