|
Petek, 11 Oktober 2013 23:08 |
Meritve v praksi so bile prvi tehnični dan v septembru. Učenci 7. razredov smo nestrpno pričakovali nekoliko drugačen pouk. Ogledali smo si sezname, kako so nas razdelili v skupine in odšli po učilnicah, kjer so nam učitelji razložili, kaj bomo počeli pet šolskih ur.
Preštevali smo fižole, jih tehtali ter ugotavljali težo enega fižola. Seveda nas je zanimal tudi volumen vseh fižolov in enega. Na milimeterski papir smo prerisali list različnih rastlin ter ugotovili ploščino drevesnega lista.S koraki smo izmerili še dolžino in širino nogometnega igrišča, izračunali poprečje korakov v posameznih skupinah. Vse meritve smo prenesli v stolpične diagrame. Nekateri so si pomagali tudi z računalnikom.
Največ težav so nam povzročale pretvorbe merskih enot (čevelj, palec) pri Prešernovi Soldaški, ki pravi:
... pet čevljev merim, palcev pet...
Pa vsi, ki berete to poročilo, ugotovite, koliko je bil možak visok!
Zala, 7. r
|