|
Petek, 08 November 2013 11:55 |
|
V 1. in 2. razredu učenci pri spoznavanju okolja spoznavajo življenje živih bitij, ki živijo v našem okolju. Učence usmerjamo, da so pozorni na zunanje dele živali: glavo, trup, noge, rep… V literaturi ali na internetu poiščemo pomembne podatke o opazovani živali, kot npr. življenjski krog, prehranjevanje, razmnoževanje, prilagoditev na okolje, v katerem živijo, prilagoditev na različne letne čase… Živali opazujejo pri pouku in v naravnem okolju, jih primerjajo med seboj ter ugotavljajo razlike in podobnosti.
Pri pouku smo opazovali močerada. Dvoživke dojemajo otroci kot nagnusne živali. Raziskave kažejo, da so mlajši učenci bolj dovzetni za učenje kot starejši in če jim damo možnost neposrednega stika pri spoznavanju živali, lahko v otroštvu razvijejo ustrezen odnos do nje. Namen rokovanja z močeradom je bil razviti pozitiven odnos do njega in izboljšati znanje o njem. Močerad za ljudi ni nevaren.
Denis Matežič, učiteljica 1. in 2. razreda
|